შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მას ისეთი შევუყვარდი როგორი გიჟიც ვარ


15-05-2016, 11:52
ავტორი lagvilava lagvilava
ნანახია 1 744

გამარჯობა მე თიკო მეტრეველი ვარ 17 წლის ვსწავლობ სკოლაში დამამთავრებელ კკლასში გამოცდები საბედნიეროდ ჩავაბარე და მალე ბანკეტი მაქვს, მყავს საუკეთესო მეგობრები ანნა და ნინი ძალიან მიყვარს ორივე, აი დადგა ბანკეტის დღეც კაბა უკვე შევარჩიეთ სამივემ, მე არჩევანი გრძელ შავ კაბაზე გავაკეთე ანნამ კი მოკლე ტანზე მომდგარი წითელი კაბა აირჩია ნინიმ ასევე მოკლე შავი კაბა წელზე ქამრით -თიკო დროზე მოემზადე თორემ დაგვაგვიანდება (ნინი) -კარგი ნინ მალე მოვრჩები, თქვენ მოემზადეთ უკვე? -კიიი(ანნა) -კარგი მეც მოვრჩი და წავიდეთ(მე) -წავედით, აბა დამენახეთ ჩემო ლამაზებო (ანნა)ანას დავენახეთ მე და ნინი და შემდეგ ქვემოთ ჩავედით რესტორანშიც შევედით და მაშინვე თვალი მოვკარით ნაცნობ სახეებს, ჩვენთან ანამარია მოვიდა(ჩვენი ერთ-ერთი კლასელი) -გამარჯობა გოგოებო როგორ ხართ? ძალიან ლამაზად გამოიყურებით სამივე როგორც ყოველთვის -გამარჯობა ჩემო კარგო შენც კარგად გამოიყურები(ყველა ერთად) -წამოდით სხვებს შევუერთდეთ(ანამარია) -კარგი_დავიძარით და როცა ალექსანდრე დავინახე კინაღამ გავგიჟდი ისეთი სიმპატიური იყო ასე გამოწყობილი არასდროს მენახა, ანნამ რომ დამინახა მიხვდა რაც მჭირდა და ახარხარდა ამაზე მეც გამეცინა და სხვებიც ავიყოლიეთ ალექსანდრე კი გაოცებული გვიყურებდა ცოტახანში კი გარეთ გავიდა რამდენიმე წუთში მეც უკან გავყევი და როცა დავინახე გავფითრდი, ის ვიღაც გოგოს კოცნიდა, მე უეცრად ტირილი დავიწყე და ამ საქციელით ალექსის ყურადღებაც დავიმსახურე, როცა დამინახა ჩემკენ წამოვიდა მე კი უკან მოუხედავად გავიქეცი და სიბნელეში გავუჩინარდი მეშინოდა შუა ღამით მარტო სიარულის მაგრამ რა მექნა იქ ვეღარ დავრჩებოდი თანაც ალექსანდრეც აღარ მომყვებოდა უკან, უეცრად ვიღაც სამი ბიჭი გადამეღობა გზაზე უკან დაბრუნება დავაპირე მაგრამ არ გამიშვეს -გამატარეთ უნდა წავიდე(მე) -თურმე უნდა წავიდეს, და ვინ გიშვებს ახლა ჩვენს ხელში ხარ საყვარელო ჩვენი არ შეგეშინდეს არაფერს გატკენთ -გამატარეთ მეთქი ვერ გაიგეთ?! -თურმე გამბედავიც ყოფილხარ ეს უკვე მომწონს, ბიჭებო მიხედეთ(ერთ-ერთმა უთხრა დანარჩენ ორს) ერთ-ერთი ჩემთან მოვიდა და ხელები დამიჭირა მეორემ კი დანა ამოიღო ძალიან შემეშინდა და ხმასაც კი ვერ ვიღებდი რომ მეკივლა მესამე მოვიდა და კოცნა დამიწყო მე ვიკივლე და უცებ ალექსანდრე გამოჩნდა მე კი გონება დავკარგე მხოლოდ ის მახსოვს რომ ცემის ხმა იყო და ვიღაცამ ხელში ამიყვანა...



№1  offline წევრი isterichka123

ვაუ მაგარია გაგრძელე

 


№2 სტუმარი ani

გაააგრძელე ძალიან პატარა იყო

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent