შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება (თავი3)


13-08-2016, 09:29
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 3 623

-უი გამარჯობა ბატონო ლევან. როგორ ბრძანდებით?
-მე ძალიან კარგად, თავად როგორ ხარ სოფო?
-მეც კარგად. ხომ მშვიდობაა ასე ადრე რომ რეკავთ?
-კი რათქმაუნდა მშვიდობაა. უბრალოდ თქვენთან საქმე მაქვს და თუ შეგიძლიათ დღეს ჩემთან სამსახურში მობრძანდეთ?
-კი ართქმაუნდა. რომელ საათზე?
-მე უკვე სამსახურში ვარ. თუ შეგიძლიათ თქვენც მობრძანდით.
-კარგი ბატონო ლევან. მოვწესრიგდები და მოვალ.
-კარგი აპა, დროებით და გელოდებით.
ღმერთო ჩემო მგონი მუშაობას ვიწყებ, რა მაგარია. გთხოვ ღმერთო რაიმე სამუშაო ჰქონდეს ჩემთვის გამძებნილი რა. სოფო ადგა, მოწესრიგდა ისაუზმა და წავიდა. რადგანაც დედამისს ეძინა გასაღვიძებლად შეეცოდა, ამიტომ მაგიდაზე პატარა წერილი დაუტოვა, იმასთან დაკავშირებით თუ სად მიდოდა. გზაში ცოტა არ იყო ღელავდა, მაგრამ იმედი ჰქონდა რომ მუშაობას დაიწყებდა
-უკაცრავად ბატონო ლევან შეიძლება შემოვიდე?
-უი სოფო მოხვედი? რათქმაუნდა შემოდი აქ დაჯექი. როგორ ხარ?
-მე კარგად თავად როგორ ბრძანდებით?
-მეც ძლიან კარგად. მოკლედ შენთან საქმე მქონდა ამიტომ დაგიბარეთ. იცი? გუშინ ბევრი ვიფიქრე შენზე, მინოდა დაგხმარებოდი, ამიტომ მინდა გითხრა რომ შეგიძლია ჩვენთან იმუშაოთ.
-მათლა? ძალიან დიდი მადლობა ბატონო ლევან. დამლაგებლად ვიმუშავებ ხო?
-არა. დამლაგებლად არა. შენ ჩემი თანაშემწე იქნები.
-კი მაგრამ თქვენ ხომ უკვე გყავთ თამთა?
-თამთა? გუშინ გავუშვი ამსახურიდან, მართალია არ ესიამოვნა, მაგრამ როგორმე გადაიტანს, წამოდი შენს კაბინეტს გაჩვენებ.
-ბატონო ლევან ჩემს გამო გაუშვით? ეს არ უნდა გაგეკეთებინათ.
-არა. შენს გამო არა. გუშინ საუბრის დროს ზედმეტი მოუვიდა, და თან ამ ბოლო დროს მუშაობაზე დიდად არ იკლავდა თავს. აი შენ კი მართლაც ძალიან კარგი თანამშრომელი იქნები. აი შენი კაბინეტი. მოგწონს?
-კი მომწონს, მაგრამ არ მინდა ისე გამოვიდეს რომ თამთა ცემს გამო გაუშვით სამსახურიდან
-არა ქალბატონო სოფო თქვენ არაფერ შუაში ხართ. მართალია არ მოეწონა სამსახურიდან რომ გავუშვი, მაგრამ არც მე მომწონდა ეგ რომ მუშაობას ყურადღებას არ აქცევდა. შეგიძლია ხვალიდანვე დაიწყო მუშაობა.
-ხვალვე? ვაიმე რმერთო რა მაგარია.
-ხო ხვალვე. დილის ცხის ნახევარზე აქ იყავი.
-ვაიმე არ მჯერა ღმერთო ჩემო. დიდ მადლობა ბატონო ლევან. უი ბოდიში მგონი ეს ზედმეტი იყო.
-კარგით არ იღელვოთ, უბრალოდ ძალიან გაგიხარდატ და ჩამეხუტეთ. რა მოხდა მერე? ხომ არ მოგკლავთ მაგის გამო?
-არა მაგრამ? ესეიგი ხვალ ცხრის ნახევარზე აქ უნდა ვიყო ხო?
-კი ცხრის ნახევარზე აქ უნდა იყო, აბა ხვალამდე.
-მომავალ შეხვედრამდე და კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა ბატონო ლევან.
-რის მადლობა, არ გრცხვენია? აბა შენ იცი
-პრივეტ მარი როგორ ხარ?
-ვა სოფო? კარგად შენ როგორ ხარ? სად დაიკარგე?
-მე რავი ხო იცი სამსახურს ვეძებდი და ვერ მოვიცალე. შეგიძლია ჩემთან გამოხვიდე და ვისაუბროთ?
-კარგი ხუთ წუთში მანდ ვარ, ყავა გამიმზადეეე.



№1 სტუმარი hi

ცურვას მიაწექი ჩემი რჩევა იქნება

 


№2 სტუმარი Guest marieta

ooooo ar agwer situacias.magalitad sopo dzalian gaxarebuli iyo samsaxuri rom ishova da metismeti sixarulisgan levans kiserze shemoexvia magram maleve movida gons da levans moshorda.ai ase an amgvarad rom agweroxolme aseti mshrali da ertperovani agar iqneba istoria.imedia argewyineba rac davwere.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent