შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვაული და შურისძიება(თავი5)


15-08-2016, 19:34
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 244

სოფოს სამუშაო დღე მშვენივრად მიიწევდა წინ.. თავს ყველაფეწრს კარგად ართმევდა. პირველი დღისთვის მშვენივრად მუშაობდა.
-უკაცრავად ბატონო ლევან დავით დანგაძის საქმეზე არიან და შეიძლება რომ შემოვიდნენ?
-უი ხო რათქმაუნდა. მიდი, მიდი
-კარგი ეხლავე. შეგიძლიათ მიბრძანდეთ.
დავით დანგაძის საქმესთან დაკავშირებით საუბარი დიდხანს გაგრძელდა, რის გამოც სოფომ ცოტა არ იყოს მოიწყინა.
-ღმერთო ჩემო როგორც იქნა წავიდნენ ძალიან დავიღალე.
-ვინ არის ლევან ეს დავით დანგაძე?
-ოო. ეს ძალიან საშიში პიროვნებაა რომელიც ბავშვებზე ნადირობს. მიდი გაემზადე და წავიდეთ ჩვენ. ერთი კარგი ადგილი ვიცი.
-ლევან მგონი დღეს გადაიღალე და სხვა დროისთვის ხომ არ გადავდოთ?
-არ არ დავღლილვარ მართლა. მიდი გაემზადე და წავიდეთ.
-კარგი, მაგრამ თუ არ შეგიძლია შემიოძლია გაგიგო.
-არა რას ამბობ მიდი გაემზადე.
ორივე გაემზადნენ და წავიდნენ. მართალია ლევანი დაღლილი იყო, მაგრამ თავისი დანაპირები მაინც შაეასრულა. მთელი გზა ისე გაიარეს არცერთს ხმა არ ამოუღია. ლევანმა მანქანა ლამაზ რესტორანთან გააჩერა და სოფო მიიპატიჟა.
-აბა მიდი სოფო მითხარი რისი თქმა გსურდა ჩემთვის.
-იცი ლევან უბრალოდ მინდა უკეთ გაგიცნოთ, ბოლოს და ბოლოს ჩემი უფროსი ხართ და რამდენი წლის ხარ?
-ოპა, რა დამაინტრიგებელი შეკითხვაა, 24 წლის ვარ.
-უი მე უფრო დიდი მეგონე. იქნებ მომიყვეთ თქვენი ცხოვრების შესახებ რამე.
-მოსაყოლი ბევრი არაფერია, მეც ისეთივე ბავშვობა მქონდა როგორიც ყველას. ბავშვობიდანვე მიყვარდა გამოძიებები და ეგეთი რაღაცეები და როგორც კი გავიზარდე ცემს მიზანს მივაღწიე და შედეგს შენ თვითონაც ხედავ. ვმუშაობ პოლიციაში და გამომძიებელი ვარ. მყავს 12 წლის ძალიან საყვარელი და. მეტი მოსაყოლი მგონი არაფერია.
-ოჰო ძალიან კარგია.მეც უბრალო ბავშვობა მქონდა. ჩმეს უფროს ძმასთან ერთად კარგად ვერთობოდი. სწავლა ძალიან მიყვარდა, ამიტომ სკოლა 10იანებზე დავამთავრე. უველა გოგოსგან ერთი რამით განსხვავებული ვიყავი, არასოდეს ვიკარებდი ბიჭებს, ამიტომ ზოგჯერ მეცინოდნენ კიდეც, მაგრამ ეს გულთან არ მიმქონდა. ჩემი საუკეთესო მეგობარი მარიამია ბავშვობიდან მოყოლებული. თითქმის ყველაფერი იცის ჩემს შესახებ.
-ოჰო. ყოჩაღ შენ. აბა მე ისეთი კლასელები მყავდა, გოგოებს ვგულისხმობ, ერთ დღეს სხვასთან რომ იყვნენ მეორე დღეს სხვასთან. სიმართლე გითხრა ორმხრივი სიყვარული არც მე მქონია. 16 წლის რომ ვიყავი ერთი გოგო მომწონდა, მაგრამ გავიგე შეყვარებული ჰყოლია და თავი დავანებე.
მათი საუბრი მრავალ რაიმეს შეეხო. საერთოდ ცხოვრებას, სამსახურს. სოფომ გაიგო რომ დავით დანგაძე სხეულის ნაწილებით მოვაჭრე იყო. რომ ბავშვებს იტაცებდა, კლავდა და მათ სხეულის ნაწილებს ყიდდა. მისი დაჭერა ვერავინ შეძლო. არა მარტო საქართველოში არამედ ვერც სხვა ქვეყნებში.
-მშვენიერი დღე იყო, რისტვისაც დიდ მადლობას გიხდი ლევან, მაგრამ მგონი წასვლის დროა, თორე დედაჩემი მარტოა სახლში და ინერვიულებს, რაც მისთვის არ შიძლება.
-უი სოფო შენთვის რაღაცის თქმა დამავიწყდა.
-რისი ლევან?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent