შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ყველაფერი ტყუილით დავიწყეთ(2)


17-08-2016, 00:19
ნანახია 2 253

-ლიზ უცბად ახლა მაკიაჟი გამიკეთე....აბანოდ გამოვძახე.
-დროზე გამოეტიე და ბაზარი არააა.
უცებ გამოვედი და სკამზე დავჯექი.
-იცოდე სადა და ლამაზი სხვანაირი მაკიაჟი რომ გამიკეთო გცემ.
-კაი....ტონალი გადამისვა უცბად, მერე მუქი სიბდისფერი ფანქარი წამისვა და ჩემი თვალების გაკოსაკვეთად მთელ თვალს ლამაზად შემოავლო ლაინერი. მეტი სახეზე არაფერი გავაკეთებინე, უი ხო და ტუშით ამიპრიხა წამწამები. მერე თმა დამიხვია და კაბის დროც დადგა. კამა ულამაზესი იყო. სულ სავი მოკლე კაბა ზემოთა ნაწილი ტანს გამოკვეთილს აჩენდა და წელთან ოდან გაშლილი მაიკის ეფექტს ტოვებდა ხოლო ქვედა ნაწილი სრულიად მომდგარი იყო ტანზე. მაღლებიც ამოვიცვი, ვერცხლისფერი გულსაბნევი გავიჯეთე გულის ფორიმს, ვერცხლისფერი კლაჩი, გუსავე ფორმის ბრასლეტი და მზად ვიყავი. რეზიმაც არ დააყოვნა და ზუსტად რვაზე მომულაკუნა.
-ლიზ ნია სად არის?
-გამოკაკუნდება ჩემი მზეთუნახავი ეხლავე. ნიაააააა გამოთრიეე გოჭო.
-მოვდივარრრ.
კლაჩი ავიღე და გავედი. აუ როგორ შემრცხვა რეზი რომ მომაშტერდა თქვენ ხომ არ იცით. რამის უკან სევბრუნდი და შარვალი ამივიცვი.
-წავიდეთ ხო?
-ჰა? ხო. ისე ლამაზადზე უკეთ გამოიყურები.
-მადლობა. როგორც შემეძლო ვეცადე რომ არ შემერცხვინე.
-და ხარ რაა.
ისე რომ დავუფოქრდეთ რეზიც საკმაოდ კარგად გამოიყურებოდა. თეთრი სადა მაიკა ეცვა ქვემოდან ჯინსის ლურჯი შარვალი, მაიკაზე შავი კოსტიუმი და ფეხზე სპორტულკლასიკური შავი ფეხსაცმელი ეცვა. მაჯაზე ლამაზი შავი საათი ეკეთა. თავისი მერსოს კარი გამიღო და მეც ჩემს ადგილზე დავჯექი. რესტორანში მალე მივედით და ვაი იმ მისვლას. რეზის ყველა ძმაკაცი მე მიყურებდა არც მათი შეყვარებულები მაკლებდნენ. სულ ყველა სვავებივით მომშერებოდნენ.
-ასე ნუ მიყურებენ თორემ ნერვიულობისგან გავითხლაშები აი აქვე.
-კაი დაწყნარდი ცოტაც მოითმონე და მერე ასე სულელურად აღარ მოგაჩერდებიან.
-როგორ დავწყნარდე ადამიანო. ამიხსენი აბა. ჩემხელა ტყუილის თქმას ვაპირებ ჩემთვის უცხო ადამიანებისათვის და რამე რომ შეგვეშალოს მერე. ორივეს გამოგვიჭერენ ტყუილში.
-რაც მეტს ინერვიულებ მით მეტს მოიტყები.
-ოხ დამამშვიდა ბიჭმა. იცოდე აქ გოგოს შებმა არ დაიწყო თორემ სად მაქვს ეჭვიანი შეყვარებულის როლის თამაშის ნერვები.
-კაი. ხომ გახსოვს ერთმანეთი გავიცანით ერთი თვის წინ და ერთად ვართ სულ რაღაც ოცი დღე. ხო მართლა ამათთან წამომცდა გუშინ რომ ერთად ვცხოვრობთ.
ისე უბრალოდ მითხრა გეგონება ფეხებზე ჰქკიდიაო.
-მიგათრევ შენ სახლში და შავ დღეს დაგაყრი იდიოტო, მე ერთი დღის შეყვარებულობაზე დაგთანხმდი მეტის კი არა. მეტი არ მინდა ამ დღის მერე დამჭორდეს კიდევ შენი შეყვარებულის როლის თამაში მერე ნაღდად ვერ გადამირჩები.
-კაი დაწყნარდი. მივუახლოვდხით უკვე.
უკვე სუფრასთან ვიდექით მე და რეზი. ყველა წამოიშალა რეზი გადაკოცნეს და მერე ჩემი თავი წარუდგინა ყველას.
-მეგობრებო გაიცანით ეს ნიაა ჩემი შეყვარებული.
-სასიამივნოა...ძლივს გასაგონად წავიდუდუნე და მემგონი მომედო სახეზე ალმური, მაგრამ სასბედნიეროდ ტონალი ფარავდა ყველაფერს.
-მოკლედ ნიაკო გაიცანი.....არ დავასრულებინე ეგრევე გვედრებში ვუჩკმიტე, როგორ ვერ ვიტან სახელს რომ მიმახინჯებენ.
-მოგკლავ...კბილებში გამივცერი.
-ჩშ...მოკლედ ეს ჩემი ყველაზე ყველაზე დიდი ხნის ძმაკაცია ირაკლი იგივე იკა, ეს მისი გოგოჩკაა მაია, ეს გაიცანი ლაზარეა მისი გოგო ანი, დიტო და მირანდა, ცოტნე და ნანი, ლუი და რუსკა, ესენი კიდევ ლვანი და მერი არიან.
-სასიამოვნოა.... თორმეტი კაცი გავიცანი და სახელები როგორ დავიმახსოვრე არ ვიცი.
ყველანი სუფრას მივუსხედით. მე და რეზი ერთად ვისხედით იკას და მაიას გვერდით მივხვდი მე. სიმღერა დაიწყო თუ არა წამოხტნენ სულ ყველანი საცეკვაოდ. მაია ატყდა ჩემ ძმაკაცს უნდა ვეცეკვოოო. რეზიც ადგა და ეცეკვე. ეტყობოდა გოგოს რომ ზედმეტად ცანცარა და არასერიოზულია.
-ნიაკო წამო ვიცეკვოთ.
-მე ნია მქვია იკა ნია...არ მიყვარს სახელს რომ მიმახინჯებენ. ისიც ვერ გადავაჩვიე სულ ნიაკოს მეძახის. ისე წამო ვიცეკვოთ.
მეც ავდექი და ნელუ ვალსი იკას ვეცეკვე. კარგი ბიჭია თან მხიარული, თან სერიოზული ბიჭია. მოკლედ სასიამოვნო პიროვნება. მაია კი დიდად არ მომეწონა.
-ნია რამდენი წლის ხარ??
--ოცდაერთი. შენ.
-რა დანთხვევაა მეც...მის ამ უაზრო ბავშვურ გამოხტომაზე გამეღიმა საკმაოდ საყვარელი ბიჭია ტაბითაც მაღალია ცემზე ასე ორი თავით. ქერაა მწვანეთვალება ბიჭია. რეზისნაირად დიდი წითელი ტუჩები და მოპუსკული ცხვირი აქვს. მალე დასრულდა ვალსი და დავსხედით. მემგონი მთელ სუფრაზე მარტო მე და რეზი არ ვსვამდით. უი არა იკაც არ სვამდა მისი გოგო კი მიდი ჭიქას ჭიქაზე ცლიდა.
-რეზი ეს გოგო სულ ასე გიჟივით სვამს და უაზროდ ცანცარებს?
-ხო და მაგის გამო იკა სულ ეჩხუბება როდის დასერიოზულდები არ შეგეფერება ეგ უაზრო ხასიათიო.
-ხოო დიდად არ მომეწონა ეს გოგო ვერ ვიტან ასეთტ უაზრო გოგოებს ვითომ მაგრად რომ ხუმრობენ.
-აუუ ქართულ ცეკვებს ვინმე ცეკვავს.თქვენიდან?
-არავინ. ყველან ერთხმად მიპასუხა.
-მე ვცეკვავ...ჩუმად ჩამჩურჩულა იკამ. ჩემდა საბედნიეროდ ჩემი საყვარელი ქართული სიმღერა ჩაირთო. აჭარულზე ვაფრენ. იკა სკამიდან ვერ დავძარი ბოლოს დავნებდი და სხვებს სევიერთდი. ყველავიღაცეებს უყურებდნენ ძალათ აჭარულის მცოდნეებ. მე რის ნია ვიყავი რომ არ გადავმხტარიყავი და კლასი არ ჩამეტარებინა. საბოლოოდ იკა მაინც ადგა და რასაც ქვია დარბაზი დავანგრიეთ ისე ვიცეკვეთ. მთელი ღამე მაგრად გავატარეთ. ერთადერთი ეს მაია მიშლიდა ნერვებს ყველაფერში მედრებოდა. რამის გავიფინე. ბევრი არაფერი გოგოა და ამ ანგელოზივით ბიჭა ეს დედაბერი რამ მოაწონა ვერ ვხვდები. მოკლედ სეჭრილი თმა აქვს კეხიანი ცვირი, პატარა თხელი ტუშები და წვრილი ყავისფერი თვალები თანით ჩემზე ორი თავით დაბალია, მაგრამ საბედნიეროდ მსუქანი არ არის.
-რეზი არ წავიდეთ? მეძინება.
-ხო წავიდეთ. მეც დავიღალე უკვე ამ ლოთების სმენით.
-აუუ აბა მე მკითხე.
-კაი ბიჭებო წავალთ მე და ნიაკო. დაიღალა ჩემი გოგო.
-უიმეე ნიაკოს ხო დაგაჭერინებ ხელში და მაგ შენ გოგოს კიდევ პირში ჩაგთხრი.
-კაი დაწყნარდი.
-აუ მეძინება და ვაფშე ყველაფერი მაღიზიანებს.
-კაი კაი დაწყნარდი.
-კარგად რეზიი...გამოექანა ქალბატონი მაია და გადაეფსკვნა ბიჭს. მეც ჩამეხუტა და ვაი იმ ჩახუტებას გადამიარა ფეხზე. კი დავიმანჭე მაგრამ რეზის ხათრით თავი შევიკავე იქვე რომ არ მეთრია. იკასაც გადავეხვიე. მოკლედ ყველას დავემშვიდობეთ და სახლში წამოვედით. უკვე ოთხი იყო, მაგრამ ჩემ გოგოს არ ეძინა და კარი გამიღო. შევედი და ეგრევე კრაოტზე გავიშხლართე.
-აბა მომიყევი რა ხდებოდა?
-აუუ ხვალე მოგიყვები რაა ეხა დამაძინე.
-აუუუ ნიაა.
-ნიას დაგაჭერინებ ხელში იცოდე დავაი დამაძინე. წადი დაწე დაიძინე შენც რაა. დავიღალე თან იმ საქონელმა გოგომ გადამიარა ფეხზე და ცოტა დამაკლდა რომ არ ვითრიე რაა... ეხა ჯავრს შენზე ვიყრი იცოდე.
-კაი კაი უიმეე დაიძინე თორემ ისეთი ცუდი ხასიათი გავს ძილი რო. გაკლდება მემგონი მომკლავ. აბა ჰე ტკბილი ძილი.
ლოყაზე ვაკოცე და ოთახიდან გავაგდე....


აბაა როგორია??? კაი იყო??? გამიზიარეთ თქვენი შთაბეჭდილება.
მიყვარხართ ^_^



№1 სტუმარი ani

კარგი იყო, გააგრძელე და გაადიდე თავები რა. ცოტა იყო ძალიან smirk

 


აუ როგორ არ მიყვარს ასე დაკონკრეტება: ლაინერი წავისვი,ტუშით წამწამები ავიპრიხე.. კაი რაა :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent