შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(თავი7)


17-08-2016, 09:45
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 316

ესეიგი ლევანმა მე გამაგდო და ვიღაც სულელი სოფო ჯანელიძე აიყვანა? ეს ხო საშინელებაა? ჩემზე გამოცდილია ეხლა ის გოგო დავიჯერო? მაგრამ ლევანს შეეცოდა და მუშაობა დააწყებინა და თან მგონი შეუყვარდა მაგიტო აიყვანა. მაგრამ ამას არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს ჩემთვის. მე შურს ვიძიებ შენზე სოფო ჯანელიძევ. ამას გპირდები.
-უკაცრავად ლევან შეიძლება შემოვიდე?
-კი სოფო რათქმაუნდა შეიძლება. რახდება რა სახე გაქვს?
-რაღაც მინდა გთხოვოთ ბატონო ლევან.
-მიდი მთხოვე რაც გინდა.
-შეიძლება სახლში წავიდე? დედაჩემია შეუძლოდ.
-კი რათქმაუნდა მიდი წადი.
-ვაიმე დიდი მადლობა ბატონო ლევან.
ღმერთო ჩემო საცაა გავაფრენ. ეს გოგო უკვე სიგიჟემდე შემიყვარდა. უნდა ვუთხრა სანამ ვინმე დამასწრებდეს. :) როცა ჩემს გვერდით არაა თავს საშინლად ვგრძნობ. არა ამას ხვალვე ვეტყვი. გადაწყვეტილია. თორე ესე გაჩერება აღარ შემიძლია.

-დედა აი მეც მოვედი. როგორ ხარ?
-რავიცი შვილო მგონი წნევამ ამიწია.
-უი ხო მაღალი გაქვს. ეხლავე წამალს მოგიტან. აი დალიე. გული ხომ არ გტკივა?
-არა დღეს საერთოდ არ მტკენია. სამსახურიდან რომ წამოდი ხომ არაფერს გეტყვიან?
-არა დედა უფროსმა გამომიშვა. ვუთხარი დედაჩემია ცუდადთქო და წადიო. ძალიან კარგი პიროვნებაა. გამგებიანი და კეთილი.
-სოფო შენ შემთხვევით შენი უფროსი ხო არ მოგწონს? რამდენი წლის არის?
-ხო დედა. შენთან დასამალი არაფერია და მგონი მომწონს კიდეც. 24 წლის არის.
-ვაუ. რა მაგარია ახალგაზრდა ბებია ვიქნები. ნეტა მასაც თუ მოსწონხარ.
-არ ვიცი ხომ არ ვკითხავ შენ მოგწონვართქო?
-არა რას ამბობ. თუ მოსწონხარ თავადაც გეტყვის. ჩემი ჭკვიანი გოგო ხარ. მიყვარხარ ძალიან.
-მეც დედა. ეხლა დაიძინე და თავიც გაგივლის.

ნეტა სოფოს დედა როგორ არის. საწყალი ქალი რამდენი რამე გადაიტანა ცხოვრებაში. ძალიან მეცოდება. იქნებ დავურეკო სოფოს და ვკითხო როგორ არის? მაგრამ რომ მიხვდეს რომ მე მომწონს და მაგიტო დავურეკე მერე რა ვქნა? არადა ძალიან მიყვარს სოფო და დედამისიც მნიშვნელოვანია ჩემთვის. არა რა, ხვალ მაინც უნდა ვუთხრა რომ მიყვარს და დავურეკავ ბარემ
-გისმენთ ბატონო ლევან. ხომ მშვიდობაა? სამსახურში უნდა მოვიდე.
-კი სოფო მშვიდობაა, უბრალოდ იმისთვის დაგირეკე რომ....
-მე უბრალოდ იმისთვის დაგირეკე რომ მეკითხა დედაშენი როგორ არის.
-აჰა. გასაგებია. გმადლობ მოკითხვისთვის. ეხლა არაუშავს. წნევა ჰქონდა მაღალი და წამალი დავალევინე. თუ საჭიროა ბატონო ლევან მოვალ სამსახურში.
-არა არ მჭირდები, ან რომც დამჭირდე მაინც არ დაგირეკავ, ბარემ სახლში დარჩი დღეს და დედაშენს მიხედე და ხვალ მოდი, თან ხვალ შენთან საქმე მაქვს და შეიძლება ღამემდე მომიწიოს შენი დატოვება.
-უი რა საქმეა ესეთი? კარგი ბატონო ლევან. დიდი მადლობა რომ დღეს გამათავისუფლეთ. ხვალ თქვენს სამსახურში მიგულეთ.
-კარგი სოფო რის მადლობა. დედაშენი მომიკითხე.
-კარგი ლევან. აპა ხვალამდე.
-ღმერთო ჩემო მგონი ხვალ სრული გადაღლილობა მელის. ნეტა რა საქმეა ასეთი რომ ღამემდე მომიწევს მუშაობა? იმედი მაქვს ძალიან რთული არ იქნება. ანდა რა მნიშვნელობა აქვს, ლევანთან ერთად ყველაფერს გავაკეთებ.
-ესეც ასე. ძალიან კარგი დედამისი თუ კარგადაა. წინასწარ ეტყვის რომ ხვალ გვიანობამდე ვე მივა სახლში და არ ინერვიულბს. მეკიდე მაგარი ვარ რა. საქმე აქვს არა ის კიდე, ნუ მარა ეხლა სიყვარული უნდა ავუხსნა და მოსმენა საქმედ ხომ ითვლება?  მოკლედ ეხლა დავრეკავ და რესტორანს შევუკვეთავ.
-პრივეტ მარი. გეხვეწები ჩემთან გამო რა სასწრაფო საქმე მაქვს/
-რაიყო სოფო ხომ მშვიდობაა? გამარჯობა ნათია დეიდა.
-გაგიმარჯოს შვილო როგორ ხარ?
-კარგად. რაიყო სოფო რახდება ეგეთი სულ კისრის მტვრევით რომ გამომაგციე?
-რადა ბატონმა ლევანმა დამირეკა და მითხრა რომ ხვა გვიანობამდე მოგვიწევს მუშაობა და შეგიძლია ხვალ დედაჩემთან დარჩე და მიმიხედო?
-კი რა პრობლემაა. რა საქმეა ეგეთი ასე გვიანობამდე რომ გიწევს დარჩენა.
-არვიცი არ უთქვამს. ხვალ ხო გავიგებ.

მოდი დღეს ლამაზად ჩავიცვამ და ლევანს მოვაწონებ თავს. ღმერთო ჩემო როგორ შემიყვარდა უკვე. კარგი სოფო თავი ხელში აიყვანე, ნუ ბავშვობ.
-დილამშვიდობისა ბატონო ლევან, როგორ ბრძანდებით?
-ვააა, სოფო? ძალიან ლამაზად გამოიყურები დღეს.
-მადლობა. ისე შენც სიმპატიური ხარ ხო იცი?
-მადლობა. მოკლედ მიდი შეუდექი საქმეს და მერე შენთან სხვა საქმე მაქვს და დაგიძახებ კაბინეტში.

-შეიძლება ბატონო ლევან?
-კი სოფო შემოდი. მოკლედ გეტყვი რა საქმე მაქვს. დღეს მუშაობა ბევრი არ მოგიწევს ნუ გეშინია გვიანობამდე იქნებითქო მიტო გითხარი რომ დღეს რესტორანში მივდივართ მე და შენ. საქმე მაქვს შენთან და წინასწარ რომ გცოდნოდა მიტომ გითხარი.

-რაშვები სოფო მზად ხარ რომ წავიდეთ?
-კი ეხლა მოვდივარ.
მანქანა დიდ რესტორანთან გაჩერდა, საიდანაც სოფო და ლევანი გადმოვიდნენ. ლევნმა სოფო საუკეთესო მაგიდასთან მიიპატიჟა.
-მოკლედ სოფო მოდი საქმეზე გადავალ.

აბა როგორია ბავშვებო. მოგეწონათ?



№1  offline აქტიური მკითხველი La-Na

კარგია.მალე დადე
--------------------
ლანა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent