შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(თავი10)


20-08-2016, 13:42
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 932

-ლევან. ღმერთო ჩემო. ეს რას ნიშნავს?
-ოო. ეს ნიშნავს ძალიან დიდ რაღაცას, მაგალითად აი ასეთს.
-ღმერთო ჩემო, ლევან ოღონდ ეგ არა.
-კი სოფო. ჩემო ლამაზო და საყვარელო ქალბატონო, მინდა ერთი შეკითხვით მოგმართოთ. სოფო ცოლად გამომყვები და გახდები ჩემი მეორე ნახევარი?
-კი ლევან. რათქმაუნდა.
-ჩემო პატარა როგორ მოგეწონა საჩუქარი?
-ძალიან მომეწონა, მაგრამ ცოტათი გაოცებული ვარ, არ ველოდი ესე მალე თუ მთხოვდი ცოლობას.
-რა მალე კი ეს არის სიცოცხლე უკვე 2 თვეზე მეტია გიცნობ და მიყვარხარ და ეს ცოტა დროა?
-ხო კარგი. ეხლა ჩემზე ბედნიერი პიროვნება დედამიწის ზურგზე არ დადის. ძალიან მიხარია.
-მეც მიხარია ჩემო პრინცესა რომ თანახმა ხარ, მაგრამ ეხლა სამსახურს მიხედე და დღეს შეიძლება სტუმრები მყავდეს, ამიტომ სამუშაოდ მომეზადე და ძალები დაზოგე.

-პრივეტ მარი როგორ ხარ?
-ვა სოფო? კარგად შენ როგორ ხარ?
-მეც ძალიან კარგად. გოგო არ გინდა ჩემი ხელის მომკიდე იყო?
-რაა? შენ კარგად ხარ? რა ხელის მომკიდე უნდა ვიყო?
-რა ხელის მომკიდე და ვთხოვდები და იყავი რა ჩემი ხელის მომკიდე.
-გოგო რა თხოვდები? შეყვარებული არ გყავს და საიდან თხოვდები?
-გოგო ჩემი უფროსი ლევანი ხო იცი? მაგან მთხოვა ხელი. შეყვარებულები ვართ, მაგრამ რატომრაც შენთვის თქმა დამავიწყდა. აუ ხო იქნები ჩემი ხელის მომკიდე?
-რომ ვთქვა არ ვიქნებითქო ტვინს წაჭამ და იმდენს მეღრიტინები მაიც შენსას გაიტან და მირჩევნია დაგნებდე. ხო კარგი ვიქნები შენი ხელის მომკიდე, ამგრამ ქორილი როდის გაქვს?
-უი ეგ ნამდვილად არ ვიცი. ეხლა მთხოვა ხელი და მაგაზე ჯერ არ დაგვილაპარაკებია, ალბათ ასე ერთ თვეში.
-ძალიან კარგი, აბა წავედი ეხლა მე სამსახურში ვარ და საქმეები მაქვს. დღეს შენთან შეიძლება გამოვიდე თუ მოვახერხე და დაწვრილებით ვილაპარაკოთ.
-კარგი მარი და დიდი მადლობა.

-ლევან მე წავედი აბა, გვიანია უკვე და დედაჩემი ინერვიულებს ხო იხი? თან მთელი დღეა მარტო მყავს.
-ხო კარგი წადი და ხვალ რაც შეიძლება ადრე მოდი, რაღაც კონტრაქტი უნდა გავაფორმოტ და შენც უნდა მოაწერო ხელი.
-კარგი აუცილებლად მოვალ ადრე.
-დედა აი მეც მოვედი. როგორ ხარ?
-კარგად შვილო შენ როგორ ხარ?
-მე ყველაზე ბედნიერი ვარ იმიტომ რომ დღეს ლევანმა ხელი მთხოვა და მალე ქორწილი გვექნება.
-ვაიმე რა კარგია. როგორც იქნა შენს ქორწულს მოვესწრები, და მერე ბაბიაც გავხდები.
-ხო დედა აბა რა. მაპატიე ეხლა უნდა დავიბანო და დავიძინო, თორე ხვალ ვიღაც ინვესტორები ჩამოდიან და ადრე უნდა წავიდე სამსახურში.

-დედა ასე ადრე გღვიძავს, ხო შვილო რაღაც გული მტკივა და არ მაძინებს
-მერე ვერ გამაღვიძე? მაინც ადრე ავდექი დილით. მოიცა ეხლავე გავალ და წამალს მოგიტან, თან წნევას გაგიზომავ.
-დედა აი მეც მოვედი, მოდი წამოჯექი წნევას გაგიზომავ და თან წამლები დალიე, ვაიმე დედა, ხმა გამეცი დედა, ღმერთო ჩემო დედაააააააააააა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent