შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბიზნესმენი და სტუდენტი გოგონა (დასასრული)


21-08-2016, 09:43
ავტორი Tako Tako_2
ნანახია 4 776

საათის ისრები მოძრაობენ, ტიქ-ტაქ, დრო კი ძნელად გადის. კარებზე კაკუნია. მარიამმა თქვა მე გავაღებ კარებსო და გააღო. ლიკა მოსულიყო. დატვირთული ორივე ხელში პროდუქტები ეჭირა.
- სად იყავი გოგო ამ წვიმაში. ეკითხება გვანცა.
- უბრალოდ საჭმელი მოვიტანე, თქვენი გაფრთხილება მინდოდა, მაგრამ გეძინათ. უთხრა ლიკამ.
- ახლა კი გასაგებია. უპასუხა მარიამმა.
- მალე წვიმა გადაიღებს და სადმე წავიდეთ. -(გვანცა)
- ხო, კარგი იქნება. მაგრამ სად წავიდეთ.-(ლიკა)
- მოდი დელფინარიუმში წავიდეთ.-(მარიამი)
- შეიძლება.-( გვანცა)
- მაშინ მოვემზადოთ.-(ლიკა)

ლიკა გამოდის. აცვია: შავი მოტმასნული შარვალი, მომწვანო ბატინკა და შინდისფერი მაიკა. მას მოჰყვა გვანცა და მარიამი. ქოლგებს დაავლეს ხელი და წავიდნენ.
- ხომ არ იცით რა ნომერი მიდის დელფინარიუმამდე? ეკითხება ლიკა.
- არა, -(გვანცა)
- არც მე.- (მარიამი)
- მაშინ ვინმეს ვკითხავ.-(ლიკა)
- უკაცრავად, ხომ არ იცით დელფინარაუმდე რა ნომერიი მიდის.
მამაკაცმა აუხსნა გზა. თურმე 16 ნომერი მიდის.
ავტობუსიც მოვიდა, ჩაჯდნენ და 20 წუთში მივიდნენ. ბილეთებიც იყიდეს, შვიდნენ და დაწყებას დაელონენ.
და დაიწყო. დელფნები გამოჩნდნენ. ისინი ისეთი საყვარლები იყვნენ, თან დამჯერები რაზეც მიუთითებდი იმას აკეთებდნენ. მარიამმა მეტი ფული გადაიხადა, ამიტომ შეეძლო, რომ დელფინს შეხებოდა და მოფერრებოდა. და მარიამის ჯერიც დადგა. ერთ ლამაზი დელფინი აირჩია. ეფერებოდა, და უთითებდა რა გაეკეთებინა. დასრულდა ისინი სახლში უნდა წასულიყვნენ.
სახლში, რომ მივიდნენ გადაწყვიტეს კარტოფილი შეეწვათ. ლიკა კარტოფილს თლიდა, გვანცა ჭრიდა და მარიამი წვავდა.
ლიკა ისე თლიდა მთელ კარტოფილს აყოლებდა, ხოლმე კანს. გვანცამ კი ხელი გაიჭრა კარტოფილის ჭრისას. ამიტომაც მარიამმა შეცვალა. მზად იყო კარტოფილი შესაწვავად ამიტომაც, მარიამმა გაზი აანთო, ტაფაზე წეთი დაასხა და სახურავი დაახურა. ასე 10 წუთი უნდა ყოფილიყო. მაგრამ ლიკამ უთხრა, რო უკვე დაედო კარტოფილი არადა 5 წუთიც არ იყო რაც ცხელდებოდა. მაგრამ მაინც დაუჯერა და კარტოფილის დაყრა დაიწყო. მთელი დაყარა და სამაგიეროდ წეთი შესხა, თან იმდენი რომ წყლულიგაუჩნდა. მაგრამ ამას ყურადღება არ მიაქცია. დიდი წვალების შემდეგ კარტოფილი შეწვეს. დიდის ამბით ამოიღო და მაგიდაზე დადო. მაგრამ დამწვარი იყო. კარტოფილს პირი არავინ არ დააკარა ამიტომაც სოკოიანი პიცა შეუკვეთეს. პიცა მოვიდა და მიირთვეს.
მარიამის ტელეფონში რაღაც წრიპინის ხმა ისმის, ვიღაც ურეკავა.
- მარიამ გირეკავენ აიღე ყურმილი. დაუყვირა ლიკამ.
- ვინ არის? იკითხა მარიამმა.
- დათო.- (ლიკა)
მარიამმა ყურმილი აიღო.
- ალიო.- (მარიამი)
- გამარჯობა, დათო ვარ შენთან სალაპარაკო მაქვს შეგიძლია, რომ შემხვდე?-(დათო)
- კარგი, რომელზე?-(მარიამი)
- ახლა 20 წუთში ჩემ სახლში, მისამართს ტელეფონზე მოგწერ.-(დათო)
- კარგი, შხვედრამდე. უთხრა მარიამმა დდა გაუთიშა.

მარიამი გაემზადა, ტაქსში ჩაჯდა და მივიდა დათოსთან. უკვირდა ასე მოულოდნელად რატომ დამირეკა, რამე ხდებაო?!
და შეხვდა აგერ დათოც, და კიდევ ვიღაც ქალი. ის ქალი მარიამის დედა არის. დედამისი განქორწინებულია. შარშან განქორწინდა მაგრამ ამის მიზეზი არიამმა არ იცის.
- გამარჯობა დედა, აქ რას აკეთებ?-(მარიამი)
- მე და დათომ რაღაც უნდა გითხრათ.-(დედა)
- შენ მას იცნობ?-(მარიამი)ორდი მამაშენს.-(დედა)
- რა?! შენ ამას მართლა ამბობ?-(მარიამი)
- ხო. ჩაერთ დათო.
- და ჩვენ ბავშვს ველოდებით.-(დედა)
- მე არ ვიცი რა ვთქვა.-(მარიამი)
- შენ მალე და გეყოლება.-(დათ)
- მე უნდა წავიდე.-(მარიამი)
- მიცადე-( დათო)

მარიამი წავიდა არ იიცოდა რა ეთქვა. მას დათო მოსწონდა, ძალიან მოსწონდა. მაგრამ არა მამინაცვლად. თან და, ნახევარ და . ძალიან გაუგებარი იყო. თურმე მამამისის მიტოვების მიზეზიც გაიგო. მის გამო დაენგრა ოჯახი. ახლა კი უნდა, რომ მამინაცვი იყოს. მამინაცვალი არ არის მაგრა ალბათ მალე დაქორწინდებიან კიდეც კი მინდა, რომ დედაჩემი ბედნიერი იყოს მაგრამ ეს მეტისმეტია. ასეთ ფიქრებში იყო გართული მარიამი სანამ სახლშ მივიდოდა. ტაქსს ფული გადაუხადა და სახლში შევიდა. მას ერთი კარგი ძილი უნდოდა, და ალბათ დედამისთან ლაპარრაკი უფრო. მაგრამ ვერაფერს ვერ შეცვლი. მარიამი უნდა შეგუებულიყო ამას. ალბათ ამაზე ლაპარაკი ხვალაც მუწევდა. არ იცოდა რა გაეკეთებინა და ბოლოს სკამზე მჯდარს ჩაეძინა. გვანცას და ლიკას ვერ გაეგო რა მომხდარიყო. მარიამი აიყვანეს და ლოგინიზე დააწვინეს.
2 წლის შემდეგ:
მარიამმა ამ ორი წლის განმალობაში წიგნი გამოუშვა, დედასთან და დათოსთან მოაგვარა პრობლემები და რაც მთავარია გათხოვდა. იმაზე გათხოვა, რომელსაც ჯერ კიდევ სკოლაშიც იცნობდა და ფილოლოგიურზე მასთან სწავლობდა სახელად თორნიკე. მათ ერთი გოგონა ჰყავთ, რომელთანაც დიდხანს და ბედნიერად ცხოვრობენ.

დასასრული!!!!!!!!!!!!!!!!



№1 სტუმარი ana

ამ ოთხრობის აზრი არის 0 -_-

 


№2  offline ადმინი უნდა ვწერო

ვაიმე,თამარ,მილიონებს ველოდი,ეს რა მიქენი?!
დაინგრა ჩემი ოქროს კოშკები.
რა მალე დაამთავრე,არადა როლებში ვიყავი,თუმცა არაუშავს,გაგრძელებას ფიქრებში დავწერ :დ

 


№3 სტუმარი Guest Buzguna

Sruli katastropaa

 


№4 სტუმარი Guest nina

ჩემი ცხოვრების ბედნიერი წუთები მომპარე

ღმერთო რა იდიოტობაა? და თან ამავდროულად იდიოტურად სასაცილო
ან დასაცინი
ასე უბრალოდ ეუბნება ბავშვს ველოდებითო?
ძალიან ბევრი შეცდომაა
და საერთოდ არ იგრძნობა ემოცია -__-
:DDDDD

 


№5  offline მოდერი Tako Tako_2

ana
ამ ოთხრობის აზრი არის 0 -_-

ana
ამ ოთხრობის აზრი არის 0 -_-

გამდლობთ აზრის დაფიქსირებისთვის ეს მოთხრობა ხუმრობით დავწერე ამიტომ კომპლიმეტად მივიღებ.. smile

 


№6  offline წევრი nirvana99

აცადეთ ბავშვს 7კლასელია და დაიხვეწება.
უბრალოდ სახელები ამოიღე ფრჩხილებიდან

 


№7  offline მოდერი Tako Tako_2

უნდა ვწერო
ვაიმე,თამარ,მილიონებს ველოდი,ეს რა მიქენი?!
დაინგრა ჩემი ოქროს კოშკები.
რა მალე დაამთავრე,არადა როლებში ვიყავი,თუმცა არაუშავს,გაგრძელებას ფიქრებში დავწერ :დ

არავის არ მოსწონს და ტყუილ უბრალოდ რატომ უნდა გავაგრძელო თან მალე უკეთესის წერა უნდა დავიწყო

 


№8  offline წევრი Figaro

უაზრო დაასასრული ჰქონდა... თავიდან ვხვდებოდი რომ ატყყუება თუმცა ეს ზედმეტი იყო ;/

 


№9  offline მოდერი Tako Tako_2

Guest Buzguna
Sruli katastropaa

გმადლობთ კომპლიმენტისთვის.

 


№10  offline წევრი tatia27

ასეთი სიდებილე არაფერი მინახავს , უაზროდ დახარჯულო წუთებო ვწუხვარ :-(

 


№11  offline მოდერი Tako Tako_2

tatia27
ასეთი სიდებილე არაფერი მინახავს , უაზროდ დახარჯულო წუთებო ვწუხვარ :-(

სხვისი დაწერილი კომენტარისგან გადაიკპირე ჰა ჰაა

 


№12 სტუმარი kjkkkk

ყველა თავიდანვე სასწაულებს ვერ წერს ხალხნნო რა დაგემართათ. არ მიაქციო ყურადღება , დაიხვეწები ნელ-ნელა ეგ არაფერი, თუ არ ეცადე არც გამოგივა

 


№13  offline წევრი tatia27

Tako Tako_2
tatia27
ასეთი სიდებილე არაფერი მინახავს , უაზროდ დახარჯულო წუთებო ვწუხვარ :-(

სხვისი დაწერილი კომენტარისგან გადაიკპირე ჰა ჰაა

ვაი შენს პატრონს

tatia27
Tako Tako_2
tatia27
ასეთი სიდებილე არაფერი მინახავს , უაზროდ დახარჯულო წუთებო ვწუხვარ :-(

სხვისი დაწერილი კომენტარისგან გადაიკპირე ჰა ჰაა

ვაი შენს პატრონს

სად ეწერა ანალოგიური კომენტარი? ნიჭი თუარ გაქ სირცხვილი კიარააა

 


№14  offline წევრი სალომე09

მართალია, ძალიან უაზროდ დაამთავრე, და მართალი გითხრა, მემგონი საღ აზრზე არ იყავი. არაუშავს, პირველი ცდაა, და პირველი ცდისთვის, შენზე ცუდი შედეგი მქონდა. გააგრძელე წერა, უსმინე შენს გულს, და არა ხალხს, რა აზრი აქვს ხალხი კითხულობს თუ არა? შენი სიამოვნებისთვის უნდა გააკეთო ეს,და არა სხვისთვის.
-სიყვარულით, სალომე.

 


№15 სტუმარი ana qristine

mobezrda bavshvs wera 12 wlisaa da ase debilurad daamtavra.

 


№16 სტუმარი Imedgacruebuli

Modi agar wero saertod. oR sityvas rom ertmanets miabav ev motxroba araa da mitumetes gasasajarovebeli. Wadi emecadine. Tu meshvide klasshi xar da ese wer studenti verasodes gaxdebi,imito rom ar gaqvs gadmocemis unari da ver wer saertod. Jobia bevri ikitxo shxvsi dawerili da ivarjisho ara romanebis werashi, aramed imashi rom rames miagwio cxovrebashi. Purceli da kalami imistvis araa, rom visac ra moundeba is weros da xalxs dro akargvinos, aramed imistvisaa rom rac ar ici iswavlo. Were ogond shentvis mere daxie da dawvi. Aq agar gamoaqveyno. Nu gaqvs imisi ambicia, rom sheni nachyapni vinmem unda ikitxos. Wadi imecadine da aq weras moeshvi. Araa mwerloba sheni saqme.

 


№17 სტუმარი Guest ანალიტიკოსი

გამარჯობა თამარ. შენს მოთხრობას გავეცანი და პირდაპირ გეტყვი, რომ არ იყო შემდგარი ნამუშევარი. არა იმიტომ რომ გრამატიკულად ნამუშევარი არ ყვაოდა, არამედ მასში ჩადებული დაბალი ენთუზიაზმისგამო. პირდაპირ გეტყვი, სათაურიდან გამომდინარე მივხვდი, თუ როგორი "ინდური სერიალი" იქნებოდა.
თუმცა, იმაზე ლაპარაკი რომ ნამუშევარი ცუდია, არ ვარგა და ა.შ იქნევა სისულელე, თავიდანვე ყველა საუკეთესოს ვერ დავწერთ. უნდა დავუხვეწოთ და ვისწავლოთ. ცუდი კომენტარები ნუ შეგაშინება, პირიქით, ადექი და მათ ჯინაზე ისწავლე, იკითხე და გაიზარდე, არა ასაკობრივად არამედ შინაგანად. გაზარდე შენი ცოდნა.
მე გირჩევ, მარიამს აჩვენო შენი ნაუშევრები, მანამ მის გამოქვეყნებას და ხალხის საჭმელად გამოუშვებ. დიახ, რომ ხალხის საჭმელად.
მართალია, მე მარიამის სტილი არ მომწონს, მაგრამ ეცდება (დარწმუნებული ვარ) გრამატიულად დაგხვეწოს.
ისწავლე ის საფეხყრები რომლებიც უდა გაიარო მოგხროვის წერისას და "აგდებულ" ნამუშევარსაც აღარ დაწერ.
აბა შენ იცი!
თუ გინდა გააჯეთე, ოღონ იარე წინ და არა ერთ ადგილას.
იყავი ინდივიდუალური!!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent