შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დრო მიდის მოგონებები კი გვრჩება 2


17-01-2016, 16:10
ავტორი fantasy
ნანახია 1 756

როგორც ყოველთვის დღესაც უამრავი სიზმარი ვნახე, გამაღვიძა ჩემმა ძმამ და ვიწექი ჩემთვის ვიაზრებდი სიზმრებს და უცბად ტელეფონის ხმაც გაისმა.

-გისმენ
-გოგო ლიკა ვარ, შენ და გვანცა აუცილებლად უნდა გადმოხვიდეთ ჩემთან მარტო ვარ,გელოდებით!!
- ეხლა გავიღვიძ...
თქმა ვეღარ მოვასწარი უკვე გათიშა,უარს ვეღარ ვეტყოდი თან სხვა რა საქმე მქონდა , დავურეკე გვანცას გავემზადეთ და წავედით ლიკასთან. მუსიკა ჩართული და თან ცეკვა ცეკვით გაგვიღო კარები. ჩვენც კარგ ხასიათზე დავდექით და ცეკვა ცეკვით შევედით.
-გადაწყვეტილია დღეს ვსვამთ (ლიკა)
-აუ კარგი რა ეხლა დალევა მართლა არ მინდა (გვანცა)
-ცოტა დავლიოთ (მე)
-აუ კარგი რა ანა რატო ცოტა? (ლიკა)
-ხო იცი არ მინდა მერე ვიღაცას მიწერო ან თუნდაც მე მივწერო (სიცილით)
ნუ მოკლედ დავასხით და ვსვამდით ნელ-ნელა, ჩემ დაქალს გვანცას ყავდა შეყვარებული, მართლაც რომ იდეალური მაგრამ, ყავდა ყოფილი შეყვარებული რომელსაც ვერ ელეოდა,ისიც ასე იყო. ხანდახან კითხულობდნენ ერთმანეთს. ორივეს ერთმანეთის დანახვაზე პულსი უჩქარდებოდათ,მათ სიყვარულის ისტორიაზე ვგიჟდებოდით, მხოლოდ ვინც ვიცოდით )))) გვაქვს ცხოვრებაში ისეთი მომენტები როცა გვიწევს იმის გაკეთება რაც არ გვინდა, ეს არის და ეს უნდა შევეჩვიოთ. ადამიანებს კი ეს მართლაც კარგად გგამოგვდის, შეჩვევა და გადაჩვევა.
ძალიან ბევრი დავლიეთ, ვის მივწერე აღარც მახსოვს ან საერთოდ სახლში როგორ მივედი , მახსოვს დავწექი და დავიძინე ეგრევე. ეხლა საშინელ ნაბახუსევზე ვარ და გაზიანს ვსვამ,ხანდახან საჭიროა რომ დალიო და დაივიწყო ყველაფერი.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent