შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

one thing(თავი 12,13,14,15,1617,18,19,20)


21-08-2016, 20:18
ავტორი unijo mwerali
ნანახია 2 522

-დეეეეეე ჩამოდიიი?...(მე)
-სამზარეულოშია მიტხრა ლიამმა..
გავექანე სამზარეულოშიი.. შევვარდი და გავშეშდიი.. მაგიდაზე დეევს დიიიდიი ტორტიიი..პირველი რაც გავიაზრე იყო: გადავმალოთ ნაილისგააან!!!.. ვეცი ტორტს გამოვარე მაცივარი.. უიმეე შიგნით კიდე ტორტიააა...“ღშირღსირად უნდა გავუშვა ეს ქალი ლონდონსი“ ვფიქრობდი ჩემთვის...
ტორტი მაგიდაზე დავაბრუნდე და ვიყვირეე:
-დეეეეეეეეეეეეეეეეეეე საად ხაააააააააარ???...
-შენ ტორტის იქეთ ვერაფერი ვერ დაინახო.. მიტხრა სიცილიტ და გადამეხვია..
-მომეენატრეეე...(მე)
-მეეც ჩემო კარგო...დღეიდან შენთან ვარ..
-აჰააჰ მაგარიაა!!სამზარეულოში ლუი შემოვიდა...
-გაიღვიძე?..(მე)
-არც მძინებია მითხრა სიცილით..
მე და დედა იქეთ გავედით..მოიცა სავარძელში ნაილს ძინავს... ამაზე მეძინაა?... კაი რა მნიშვნელობააქ...უიმეე ძინააავს?... აჰაააჰ ტორტიი ჩემიაა...
-დეე ბოდიში საქმე მაქქ.. ვუტხარი სიცილით და შევვარდი სამზარეულოსი... ავიღე თეფში კოვზი და უაზროდ დიდი ნაჭერი მოვიჭერიი...იქეთ უნდა გავსულიყავი,მაგრამ ლუიმ გააჩჩერა:
-სდექ!!
-რაიყოო?.. ვკიტხე სიცილით..
-შენ იქეთ არ უნდა გახვიდე ორი მიზეზის გამო!!
-გისმეენ.. უკვე ვგრძნობდი რო უნდა ჩავკეცილიყავი... ამიტო ძველი შეცდომა აგარ გავიმეორე და ტეფში მაგიდაზე დავდე...)
-მისმინე ახლა ყურადღებით.. დაიწყო მან..
-გსმენ გისმენ..
-ხოო პირველი მიზეზი არის ის რომ ლიამს კოვზების ეშინიაა...
-აჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰა​აააააააააააააააა.. რისი ეშინიაააა?..
-კოვზებიის.. და არ გინდა ახლაა... გადავედით მეორე მიზეზზე..
-მოიცა მოიცააა:დ აგჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰა რსი ეშინიაოოო?.. აჰაჰაჰჰაჰაა.. მომკაააიიითთთთ!!!
-კაი ქეით ახლა..
-კაი ვსო... აჰაჰაჰაჰჰაჰაა..
-ქეით თქო..
-ვსო გავჩერდი..
-ხოდა მეორე მიზეზი შენთვისაა საჭირო უფრო..
-გისმენ.. აჰააჰ ჯკკოვზების ეშინია..
-ქეით...-ხოო მიდი..
-რადა ნაილი გაიღვიძებს სუნზე და ჩატვალე ფაფუუ შენი ტორტი..
-უიიიმეე რა ჭკვიანი ბიჭი ხარ შეენ.. ვუთხარი სიცილით... კოვზი გასარეცხად ჩავაგდე,ჩანგალი ავიღე.. დავჯექი მაგიდასტან.. ორივე ფეხი სკამზე შემოვაწვე და დავიწყე ნელ-ნელა.. ნაბიჯ-ნაბიჯ.. ლუკმა-ლუკმა ჭამაა.. ვაიმე რა კარგი იყო.. ნეტარება,ნეტარეებაა.. უუხ ...მნიააამ... და ეს ტორტიი მარტო ჩემიააა... მუაჰაჰაჰაჰაააა..... ჩემიიააააააააააა!!!
-აუუ მშიაააა...
-ბაბაბაბაბააააააააა(ბეტჰოვენის მეცხრე სიმფონია ტუ რაარი მიხვდიტ რაა:დ) დაიძაბა სიტუაციაა.. გადავმალეეტ ტორტიი... ვაიმე მაცივარში არაა... კარადაში შეიხედავს.. უიკმეეეე.. არ შემარგო რა.. კაი ჯანდაბას ჭამე ჭამე...
-ამანდა,როგორ ხარ?.. ხმა უფრო და უფრო უახლოვდებოდა სამზარეულოს.. აბაბაბბააააააააა აიტუაცია უფრო დაიძაბაა.. აიი შემოვიდაა...

-ვაიიმეეე რასს ჭაამს ეს გოგოო?..(ნაილი)
-შენ ვერაფერს ვერ ხედავ.. ეს მხოლოდ ილუზიააა.. ეს არარის ტორტიი არააა(მე)
-აბა რახდებაა?...
-რადა გძინაავს.. ხოო გძინავს და გეჩვენებაა მთვარეული ხაარ!!(მე)
-უიმეეეე.. შენ საიდან იციი?..(ნაილი)
-ვაიმე მართლა მტვარეული ხარ?...(მე)
-ხოო...
სახე გამიფითრდა... მერე ძალიან მაგარმა აზრმა გამიელვაა..
-ხოო შენ მტვარეულიხარ და ახლაც გძინავს.. ნაილმა ნელნელა ტვალბი დაუხუჭა...
-გძინაავს ...ხოოო მასეე.... ნაილმა ტვალები ისე გემრიელად დახუჭა მეთქიი ვსოო ძიაავს.. უიმეე წიწილას გაავს... აჰააჰ.. რა საყვარელი ხაარ ბიჭოო შეეენ..
დავხედე ჩემს თეფშს... მართალია იმასტან შედარებით რაც ტავიდან მოვჭერი ცოტა იყო დარჩენილი,მაგრამ ტეფშძე მაინც ტორტის დიდი ნაჭერი იდო...
-ბოდიში ტორტი.. ვუთხარი ტორტს ავიღე ატავფში და ნაილს პირდაპირ სახეში მივაზილე...
-ააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა!!! შენ მე მართლა მთვარეული კი ნუ გგონივაარ გოგო!!!!!!!!!!!!1 გცეეეემ!!!!!!!!!!!!! გაამაასწარი აქეედაააან...
უიმეეეეეეეეეეე როგორ აწითლდაააა... წიწილა კიარაა მამალიაა:დ:დ:დ
-ბოდიიშიიიი!! მეგონაა გეძინააა!!
-მერეეე ასეე უნდაა გამიმეეეტოოოოოოოოოოოოოოოოოო? გამასწარი ქეით არ მინდა მოგთხვაროო..
-ვაიმეე აპიირეეეეეეეებ?..
-ტაააან როგოოორ ვაპირეეეებ..
-არაა რააა..
-ქეიით თააააააავსსს უშველეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეე!!!! გავიგონეეე ლუის ყვირილიი... იქეეთ გავიხედეეე... ტავი შემოვაბრუინე და „დღლუმპ“ სახეში ტორტიიი...
ნაილმა სამზარეულოს კარები უცებ ჩაკეტა.ა..
-ვაიმეეე ესს რააა მიქენიიი?!!!!(მეეე)
-მეე შემომხედეე გოგოო!!!! შური უნდა ვიძიოო ვერც გამექცევიი..
-გაამანაეებეე ტავიიიიიიიიიიიიიიი!!! ბოდიში ბოდიში ბოდიშიიი!!! ბოდიშებს გიხდიი ჰაააა... მიიიდი რა გამისვი რაა..
ნაუილმა მაგიდაზე დატოვებული ნახევარზე მეტი დიიდ ტორტს გადახედა..
-არ ქნა ეეეგ!1(მე)
-უნდა ვქნა ქეით... მიტხრა ბოროტული სიცილით.. მერე ტორტი მუჭით აიღო და მიმაზილააა...
მე პირღია ვიდექიიი...-ეეეეეგ არ უნდა გეექნააა.. ვუტხარი ხელი კეფაში ჩგარა ჩავავლე და თავიტორტში ვაჯახებინეეე..
ტავი რომ ამოწია ტველბი ვერ გაახილა...
-მოომაასორეეე ეეს ტორტიი ტავლეებიდაააან!!! ატეხა ყვვირილიი
-შენ რა ხელები შვებულებაში გაააქ?..
-მეც კრემიანი მაააქქ!!
-აარ მოგააშორეეეებ..
-ქეეიით არვიცი რას გიზააამ..
-ვეერ დამინახავ და რა უნდა მიქნააა...
-გააგიიიხმაა ტააავიიი!!!
-ეეეე ჩემია წყევლაა(მე)
-მომაშორეე და დაგიბრუნეებ..
-იყოს კაცო გაგიყოოოფ..
-ნააგლოო..!!!(ნაილი)
-უზრდეელოო..(მე)
-დეებიილოოო..(ნაილი)
-შტეეეროოო!!!(მე)
-იდიოტოოო!!(ნაილი)
-გამოტაყვანებულოოოოო(მე)
-მიყვარხაარ(ნაილი)
-ვერგიტ.. ჰაა?...(მე)
-ჰაჰაჰააა ხო გაგაჩერეეეე?!!!(ნაილი)
-რაა?...(მე)
-რადა მოვიგეე და მიდი ჰეე ახლააა მომაშორეეე..!!
თითქოს მარტივად გავატარე,მაგრამ ეს „მიყვარხარ რარაც ძალიან უშნიდ ჩამრჩა ყურში...
-აღარ მეხმარები?(ნაილი)
-აარა..
-ბოროტო..
-კეთილოო..
-ოოჰ გადაღებებეს არ ვართ..
-დამიბრუნე ჩემი წყევლები.. ვუტხარი სცილით..
-ააუუ რაიყო გოგო მართლა მომაშორეე.. ვერც ვპოულობ ონკანს რო მ,ოვიბანოპ ხელები..
-ოო მოდიი მოდიიი..
ვუტხარი და მასტან მივედი...რატომღაც ძალიან ახლოს გამომივიდა და უკან გავიწიე..
-რაიყო კიარ ვიკბინები.. მიტხრა სიცილით..
-შენ მხედაავ?..(მე)
-არა ვიგრძენი..
-ოოჰ ისეთი მგრძობიარე ხარ შენ.. ვუტხარი სიცილით და კიდევ ერთი ნაბიჯით დავიხიე უკან..ნაილმა წელზე ხელი მომხვია და მისკენ მიმიზიდა..რატო?.. არვიცი.. მასთან ძალიან ახლოს ვიყავი შეიძლება ითქვას ზედმეტადაც... ამიტომ ცოტატი მაინც დავიხიე უკან.. მან გაიცინა და ტავი გააქნია-ჰეე მომაშორე ახლა(ნაილი)
მე ჯერ ერთი ხელი მოვუსვი მსუბუქად ტვალზე.. მერე მეორეე და ბოლოს ორივე ხელით მაგრად მივაჭყლიტე ტვალები..
-ააააააააააა!!! გოგო ნორმალურიი თუუუ ხაარ შეეენ?...ყვიროდა გამწარეებული..
-აარ ვააარ... ვკისკისებდი..
-მაცალე მე შეეენ.მიყვირა ჩემთან მოვარდაა.. მე გაქცევა მინდოდა და შევბრუნდი ის უკნიდან მომახტა და ტვალები ხელზე ამაფარაა
-ვიინ ვააარ? მიტხრა სიცილით
-იდიოტიიი!!
ნაილმა თვალებზე ხელი მიმაჭირა..
-არასწორია.. ვინ ვაარ?
-დეებილიი!!!
კიდევ უფრო მომიჭირა
-ნაილ მტკივა უკვე..
-ცოტაც გაუძელი...ვინ ვარ?
-საადიისტტტიიიიი!!!
-აარასწორიაა.. ვინ ვაარ?..
-უიკვეე მაზოხისტიიიც...
-აჰააჰ რატოო?..
-რატო და ვერ გადამირჩებიიი..
ნაილმა თვალებზე კიდევ უფრო მომიჭირაა..
-მეეეტკინაააააა!!!
მან ხელი უცებ გამიშვაა..
-ძალიაან?..
თვალები ძვლივს გავახილე.. ყველაფერი აჭრელებული იყოო აშავებბული.. უცებ ტავბრუდამესხა და წავიქეციი...
-ქეიით კარგად ხაარ?.. ყვიროდა ნაილი..
-კი მარა ვერ ვიხედები... ვეუბნებოდი სიცილით..
-რა გაცინებს გოგო მერეე?!!!
-გამივლის,გამივლის.. ვუტხარი და სიცილი ავტეხე..
ჩემს იდოტობაზე სიცილი მანაც ვერ შეიკავა და ისიც ამყვა...
მართლაც ცოტახანსი ფერებიც დალაგდა და ნორმალურად დავინახე.. პირველი რაც ნორმალურად გავარჩიე იყო მისი ცისფერი თვალები...
მის თვალებზე გავშტერდი...ვუყურებდი,ვუყურებდი,ვუყურებდი...ისეთი ლამაზი ფერი იყო... ცისფერი აქაიქ უფრო ღია ხაზებით...
-ქეით,ქეით... ბუნდოვნად მესმოდა.. მის თვალებსი ჩავიკარგე...
მოყოლას განაგრხობს ნაილი:
ვაიმე რა ჭირს ამ გოგოს?...
-ქეეით,ქეით!
არ ესმიის?... ვაიმე ტვინი შერყევა ხო არ დამეართა?.. რო შევაჯანჯღალო უფრო შეერყევაა... მდააამ ჩიხში ვარ...აუ რა შურისძიება აგიტყდა ნაილ ჰაა?... უი ისე არასდროს შემიმჩნევია მწვანე თვალები თუ ქონდა... ყვითლით?.. ჰოო ყვითელი ხაზებით... ვაიმე როგორ მიყურებს... მართლა ტვინი ხო არ შეერყაა?... უიმეეე..
-ქეიიითთთთ!!
არა შევანჯანჯღარო უნდა თორე მართლა გაშეშებულია... შევაჯანჯღარე..
-აა? რახდება?..(ქეითი)
-ვაიმე ძვლიივსსს..!! როგორ ხარ?(მე)
-ძალიან კარგად..
-დაგილაგდა მხედველობა?..
-კიი კიი..
-უუჰ.. რამ გაგაშტერა გოგო 15 წუთია გეძახი..
-მართლა?... რაღაცა მესმოდა..
-კაი კაი... ადექი ახლა.. ვუთხარი წამოვდექი და ხელი გავუწოდე..
ისიც წამოდგა...
-მდაამ ახლა რა ვჭამო?(მე)
-თმებში მაქვს მგონი ცოტა.. მითხრა სიცილით.
-ხოტა კიარა კაი ბლომაგ გაქვს..
-ვიცი... ჰეე მომე თეფშ გადმოგიღო... (იცინოდა)
-აარა იყოოს.. აღარ მშიაა...(მე)
-რაიყო ბინძური გგონიაა?.. გუშინ დავიბანე(სიცილით)
-არაა არაა იყოს...(მე)
-კაი კაი მომეცი მართლა ტეფში..
-არ მინდათქო..
-ჩემთვის...
-უნდა ჭამო?...
-ხოო რაყო.... შენ არ გინდა?..
-არაა არაა..
-დარწმუნებული ხაარ?..
-კიიი..
-იცოდე მერე არ მომთხოვო..
-არაა...
-დაიფიცე..
-გეეფიცები..
-ხმა არ ამოიღო. მიტხრა და ენა გადმომიყო.. რაღაც ძალიან ისეთი სმაკური სახით მიყურებდა.. რა ჩაიფიქრა?..მოყოლას განაგრძობვს ქეითი:
აიი დებილი! აჰააჰ.. მე მაცივარში მეორე ტორტიი მააქ... არ გინდა ნურც... ვფიქრობდი ჩემთვის... გამოვაღე მაცივარი... ვაიმე ნაილის სახეე... პირი დააღო და თვალები აუცრემლიანდა..
-ვაიმე ნაილ არ იტიროო რაა..
-ჰაა?... როგოპრ არ უნდა ვიტიროოო?... აააააააააააააააააააა... დებილი ხარ ნაილ დებილიი!1 ყვიროდა მერე მუხლებზე დავარდა და ტავი ხელებში ჩადო...
ვაიმე ისე შემეცოდაა... მივედი და მის წინ დავიჩოქე...
-კაიი ნაილ მოგცემ არ იტირო...
მან ტავიუცებ ამოწია..
-მომცეემ?..
მეთავი დავუქნიეეე... მას სახე გაუბრწყინდა მერე უცებ ცხვირზე მაკოცა და წამოხტა..
-რაც შეიძლებაა დიდი....(ნაილი)

ტორტი მაცივრიდან გამოვიღე,ავიღე დანა და დავიწყე ნაჭრების გაზომვა..
-პატარაა...რაარი გოგო ეს.. კიდე დიდი მინდაა... უფრო... შენ ემ წიწილა კი ნუ გგონიავრ... მთხრა ნაილმა.. წიწილას გაგონებაზე უაზრო სიცილი ამიტყდა...
-რაიყოო?..(ნაილი)
-არა არაფერი...(მე)
-კაიი მიდი გააგრძელე ნაჭრების გაზრდა..
-და მე რაღა ჯანდაბა ვჭამო?..
-იცი რამდენი ხანია მინდა გითხრა,რომ დიეტაზე უნდა დაჯდეე?..
-ვაიმე მართლაა?...
-ხოო.. რაც ჩამოვედით იმის მერე ძალიან გასუქდი..
ვაიმე რატომღაც ისე აავბნერვიულდი.. საშინლად არ მინდოდა გასუქება..
-აუუ მართლაა?..
-ხოო ხოო...
მაგრამ მერე უცებ დავფიქრდი... დიდი ამაბავი გავსუქდე. სამაგიეროდ კარგად დავნაყრდები..
-არაუშავს...მე ტორტი მინდ.. ვუთხარი და დავეჭყანე..
-და ის არ გადარდებს რო ბიჭებს შეიძლება აღარ მოეწონო?..
-საერთოდ ვერ ვიტან ბიჭებს რომლებიც გოგონებს გარგნობით აფასებენ.. და რაში მწირდება სხივსი მოწონება როცა გვერდით ადამიანი მყავს ვისაც ვუყვარვარ და მიყვარს... ასე რომ დიეტაზე შიგიძლია შენ დაჯდე..-არ გასუქებულხარ.. მითხრა ღიმილით..
-აა?..
-რადა არ გასუქებულხარ... იმედი მქონდა შიმშილს დაიწყებდი...
-როგორ გეტყობა,რომ არ მიცნობ... ვუთხარი ღიმილით..
-მართალია.. საერთოდ არ გიცნობ.. ერთი დღე სხვა ხარ მეორე სხვა...
-რას ვიზამთ... ვუთხარი ისე რომ არც შემიხედავს.. ვფიქრობდი როგორ მომეჭრა ისეთი ნაჭერი რომელიც ორივეს დაგვაყოფილებდა..
-რა ვქნათ იციი?.. მიტხრა ნაილმა..
-გისმენ..
მან ორი დიდი კოვზი აიღო(სუპს რო იღებენ ხოლმე ისეთი:დ)
-ვაიმე ამხელა სისატიკეაა... ვუტხარი სიცილით..
-ჩვენთვის?... მითხრა სიცილით..
-არაა ჩვენი პირებისთვის..
-აა ხოო ეგ კიი... მან სუფრის კოვზები აიღო.. ერთი მე მომცა მეორე თვითონ დაიირა და მითხრა:
-რათ უნდა მოჭრა მაინც მთლიანად ჩვე ჭამთ და აქეთა მხრიდა მე შევჩამ მაქედან შენ ჭამე რაა... პრობლემა გადავწყვიტე..
-კაიი..ვუთხარი სიცილით და კოვზი მოვიმარჯვე..
-ეე მოიცაა..
-რაიყოო?..
-რადა არ უნდა მაღიარო გენიოსაად?..
-ააჰ მე ბოდიში.. ვუთხარი ავდექი და დანა ავიღე..
-აარა ქეით კი ვიცი,რომ გენიოსებს ვერ უგებენ და კლავენ,მაგრამ შენ ხო ასეთი დესპოტი არ ხაარ?..
-ვაიმე არ გკლავ ადამიანოოო... ვუთხარი სიცილით... დაიჩოქეე...
-რა ვქნაა?./.
-დაიჩოქე თქო..
ის დაიჩოქა და გაკვირვებული სახით შემომხედა..
-მე,როგორც ამ ქვეყნოერების დედოფალი ქეთრინ ბლაბლა ბლუბლუ გნათლავთ რაინდ გენიოსად... მერე დანა ჯერ ტავზე,მერე მარჯვენა მხარზე და ბოლოს მარცხენაზე დავადე,..
-აჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰააჰაჰაჰჰაა.. სიცილი ატეხა მან...
მე დრო ვიხელთე უცებ მივარდი მაგიდასთან და კოვზით დიდი ლუკმა ავიღეე..
უნდა ჩამედო და ნაილმა ხელი დამარტყა და კოვზი გამაგდებინეე..
-ეეეეეეეეეეე რაიყო ახლა ეეეს?...(მე)
-რადა რაუინდი იწყებს ჭამას..
-და მერო ქვეყნიერების დედოფალი ვარ არაა?.. ვუთხარი სიცილით..
-უიმე ბოდიში ბოდიში.. ნაილმა ახალი კოვზი აიღო.. ძალიან პატარა ლოკმა მოძიძგნა რასაც ქვია და მომცა
-ეს ტქვეენ..
მე ცალი წარბი ვუწიე..
-მიდი გამასწარი.. ვუთხარი და დიდი ლუკმა ამოვიღე:დ
მაგრამ ნაილი რას გაცლის პირდაპირ პირით მოკბიჩა მისი მხრიდან..
-ააიიიმეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეე... ეს რაა ქნააა.. ავტეხე სიცილიიიი...
კარებზე ჯაჯგურის ხმა გავიგეთ.. ნაილმა კარი ხო ჩაკეტა ხოდა აღაც გაგვიღიაა..-აარ გააღოოო.. იყვირა ნაილმა და კიდე ერთხელ მოკბიჩა ტორტი..
-მეეც მინდააა ვუთხარი სიცილით..
ნაილმა დანა აიღო ტორტის ნახევარი მომიჭრა მერე დიდი ვაი ვაიგლახით დიდ თეფშზე გადმომიდო სახესტან მომიტანა:
-გააღე პირი მითხრა სიცილით..
-აარააა!! შანსიი არარიი..
-ვინ გეკითხება ერთი შენ მითხრა და ტორტი სახეში შემაზილაააააააააააააა...
ახლა უკვე მართლა ამევსო მოთმინების ფიალაა... მეორეჯერ!!!!! ორჯერ გამიფუჭა ტორტი.. უიმე ორჯერ კიარა სამჯეეერრ!! არა ოთხჯეერ ფქვილი რო დაავიწყდა იდიოტსს..!!1 სახე ამიწითლდა სასინლად ავითხარენერვებზეე
-ვაიმე რა გჭირს?... მითრა სიცილით,მაგრამ როცა ჩემი აშლილი სახე დაინახა დასერიოზულდა..
-უჰუჰუჰუჰუ... ტუჩები მოპრუწა ხელი ტუჩებთან მიიტანა და ადრე რო ქალები იცინოდნენ ისეთი სიცილი დაიწყო..
-მე არაფერი გამიკეთებია.. მითხრა და კარებისკენ წავიდა...
-მობრუინდი!! ვუყვირე გამწარებული ხმით..
ის შაშინელი შეშინებული სახით შემობრუინდა..
-ახლა რარა ვჭამო... ვუთხარი პატარა ბავშვივით..
მას არაფერი უტქვაამს..
-აა რა ვჭამოოო?.. დავიწყე ბავშვიით წუწუნი.. ტუჩები წინ გამოვწიე,წარბები შევკარიდა ცხვირი ავიბზუე:დ
-ვაიმეეე რა სააყვარელი ხაააარ... მიტხრა ნაილმა და ჩემსკეენ წამოვიდა..
-გაეეთრიეეეეე... ისევ იგივე სახითა და ტონით ვუთხარი..
-კაი კაი ჩემსას გაჭმევ.. მიტხრა მოვიდა და ჩამეხუტა..
მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
ვაიმე რა საყვარეელი იყოო...:დ აი პატარა ბავშვივით.. კინაღამ შემომეჭამაა...:დ
-გაეთრიეე იქეეთ... მომიშორა მან..
-კაი გაგიყოფთქოო..
-აარ მინდა შენი გაყოფილიი... გასინჯვაც ვერ მოვასწარი.. ისევ ბავშვივით აწუწუნდა...
@@@@@@@@@@@@@ 13 @@@@@@@@@@@@@
-კაიი კაიი ნუ ბავშვოობ ახალი გამოვაცხოოთ... და ფქვილი მივიწეროთ ხელებზე რო არ დაგავვიწყდეს.. ვუთხარი სიცილით,მაგრამ ქეითი მართლა ნაწყენი ჩანდა..
-კაი რა ბუტი ხარ გოგო... ვუთხარი სიცილით..
-მან გამომხედა და გამიღიმა... პირველად შევამჩნიე,რომ ულამაზესი ღიმილიაქვს.. ტან თვალებიი.... ხოო ვსო გამოფხიზლდი ნაილ მიდი მოუჭერი ახლა შენი ნაჭრიდან.. აუუ... აუ რო არ მოვუჭრა?..
-ჰეე არ მიყოფ?...(ქეითი)
-აა გინდა?...(მე)
მან ცალი წარბი ამიწია..
-კაი იყოს თმებიდან შევჭამ მიტხრა სიცილით..
-მოდი მოდი გაგიყო..
-არა არა.. (ქეითი)
მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
არ გამიყოო ღოორიიიი!!!!! მარა იყოს კაი ჰაა შეარგოს ღმერთმა... სამზარეულოდან გავედი..
-ქეიითთტ გავიგონე ნაილის ყვირილი შევბრუნდი.. მას თეფშზე დიდი ნაჭერი ედო და ჩემსკენ მოდიოდა
-უფრო დიდს მოგიჭრიდი,მაგრამ რო მოვაჭამეე.. მითხრა სიცილით..
-არ მინდა ნაილ,გმადლობ..
-უარს არ მივიღებ მითხრა ღიმილით...
უცებ მარტლა არარ მომინდა ტორტი.. ახლა ერთადერთიო რაც მინდოდა გადავლება და ძილი იყო... ვაიმე ავად ხარ ქეით!
-არ მინდა ნაილ გმადლობ...
-აა კაი.. მიტხრა და ტორტი სახეში მიმაზილააააა..
-აააააააააააააააააააააააა!​! სამზარეულო აღარ გეყოოთ... კივილით მოვვარდა დედა..
-ბოდიში ამანდა.. უთხრა ნაილმა და ლოყიდან მიტყეპებული შოკოლადი მომაშორა..
-ავალ მე დავიბან.. (მე)
-შენც დასდაბანი ხარ ნაილ(დედა)
-ხოო ხოო მეც მოვდივარ.. მიტხრა და ხელი გადამხვია..
-რას აკეთებ?...(მე)
-აა რავიცი.. ავიიღო?...(ნაილი)
მე ცალი წარბი ავუწიე.. ნაილმა ხელი აიღო... ჩვენი ოტახები როგორც უკვე გითხარით ერთმანეთის წინ იყო.. როცოა კიბეები ავიარეტ დერეფანში უაზრო სიცილი აგვიტყდა..
-რაზე იცინი?(ნაილი)
-არვიცი შენ?...(მე)
-გამახსენდა პამპერსის გამოცვლაა..
-აჰჰააჰაჰაჰაააა...
-კიდე ცეკვაა...
-აჰაჰაჰაჰა
-კიდე შენი დაჭყანული სახებიი..
-აჰაჰაჰაჰაა არარ შემიძლიააა..
-აარაარც მეეეე...
-კიდე რა ვქენით დღესს?...(მე)
-შენს სახეს ვაჭამეთ ტორტი...
-აჰაჰააა.. შენ სახესაც არ დააკლდა..
-ჩემს თმებს განსაკუტრებით..
-აჰაჰჰ ხოო...
-კიდე?..
-რა კიდეე?..
-ვსოო?.. მეტი არაფერი არ გაგვიკეთებიაა?..
-კიი.. ბიჭები ვწყევლე მე და შენი არვიცი.. ვუტხარი სიცილიტ და უკვე იატაკზე დავჯექი..
ისიც მომიჯდა..
-კიი მეც ვწყევლეე..
-აჰაჰჰ.. კაიააა ანუ მარტო არ ვყოფილვაარ..
-კიიი ნამდვილად.. მიტხრა და სიცილი შეწყვიტა.. მე კიდე ვერ ვჩერდებოდი.. ისე მიყურებდა გეგონებოდა რაიმე ისეთი გავაკეთე..
-რა გჭიირს?.. ვუთხარი სიცილით..
-არაფერი არაფერი.. დავიღალე..
-უიმე მეც.. ვუტხარი და მუცელზე ხელი მოვიკიდე.. იმდენი ვიცინე უაზროდ მტკიოდა...
-უუჰ.. კარგად ვიცინე(მე)
-ხოო..
-რაიყო ასე რამ დაგასერიოზულაა?..(მე)
-არაფერი არაფერი.. წამო დავიბანოთ თორე მიმახმება თმაზე ეს კრემი...
-ხოო წამო..ის წამოდგა და წამომაყენა..
ოტახში რო შევედი ისევ უაზრო სიცილი ამიტყდა.. მეცინებოდა ყველაფერზე.. შევედი აბაზანაში.. თმები იმენა მოვიჩიჩქნე.. კრენმი უკვე მიმხმარი იყო.. სულ შოკოლადის სუნი ამდიოდა..
მოყოლას განაგრზობს ნაილი:
-უუჰ.. კიე კაი კოცნა არ ხსოვდა... ანუ ისევ მეგობრები ვართ კიდე კაი... აუუ რა შოკოლადის სუნი ამქქ.. ახლა მიდი და დაიბანე ეს.. აუუფ ნაუილ რა სურნელოვანი ხარ.. უუუ... სარკესთან და ვდექი.. შეიძლებჰა თქვენი გაცნობა შოკოლადუის ბუჭუნავ?.. დიდი სკიამოვნებით შეგჭამდით... აჰაჰაჰაჰჰაა.. რა იდიოტი ხარ ჰორან... შევედი და გადავივლე...
გამოვედი პირსახოცი მქონდდა შემოხვეული.. ისევ სარკესთან დავდექი... ვაიმე ზეინის სენი გადმომედო... სარკეს შეშლილივიტ მოშორდი და ოტახის დათვალიერება დავიწყე.. მერე ფანჯარაში გავიხედე.. უიმე აქ ბასეინი არიი?.. აჰაჰ თან კაი ამიინდიაა... დღესვე ჩავაგდებ ქეითს...რა ქეითი კაცო ჰარი უნდა ჩააგდო.. თუ ლუი.. ფუუ დებუილი ხარ... უცებ კარებზე ვირაცამ დააკაკუნა..
მოყოლას განაგრზობს ქეითი: აუუ ჩემი საყურეეე... ნაილს ექნებაა?... აუუ როგორ მიყვარდა მაიკის ნაჩუქარი.. გავა ვკიტხავ..
ნაილის კარებთან მივედი და დავაკაკუნე.. აუ გამოსული იქნება ნეტა აბანოდაან?.. იმედიაა.. აუ მას ქონდეს რაა...
-ღიააა(ნაილი)
კარები შევაღე.. უიმე პირსახოცითაა..
-ბოდიში,ბოდიში მერე შემოვალ(მე)
-მოდი მოდი რაიყო.. მიტხრა სიცილით ხალათი აიღო და საბააზანოში შევიდა.. ორწუთში ხალათით გამოვიდა..
-რაიყო?..(ნაილი)
-რადა საყურე დავკარგე და შემთხვევით სენ ხომ არ გაქ ან ხო არ დაგინახავს?..
-უი არაა... მოიცადე ტანსაცმელზე ვნახავ./.. ნაილმა ტანსაცმელი დაატვალიერა მაგრამ ამაოდ...

-არარი ქეით(ნაილი)
-აუუუ... მაიკის ნაჩუქარი იყო..
-წადი ქვემოთ ნახე..
-ხოო მოვძებნი,მაგრამ არამგონია იქ იყოს..
-ნახე მაინც.. უი ქეით აუზი გაქვთ?..
-ხოო ახლა გაიგეე?..
-ხოო... ამანდამ კი თქვა ოღონდ გაკვრით და დიდად არ მიმიქცევია ყურადღება.. დღეს გავავსოთ რა..
-აუუ მეზარეებაა..
-აუუ გეხვეეეეექწწეებიიიი.... მითხრა და ხელით კისერი დაქაჩა(არ ვიცი როგორ ავხსნა იმედია მიხვდით)
-კაი ხოო.. ოღონდ გასარეცხია.. წინა ზაფხულის მერე არ აგვივსია...
-რა პრობლემაა მე დაგეხმარები..
-სულ მარტო ვრეცხავდუი ხოიცი..
-ნუ შენ ეგ როგორ შეგეშლება ნუუ..
მე ამაყად გავხედე და კარებისკენ წავედი..
-ისაა ქეით(ნაილი)
-გისმენ..
-არა არაფერი..
-კაი.. ვუტხარი სიცილით და გავედი..
თმები სველი მქონდა...
-ოოოჰ ქეიიით როგორ გიხდება სველი თმები...(ლუი)
-გმადლობ.. ვუტხარი სიცილით და იქვე სარკეში ჩავიხედე.. რა დაინახა ამ ბიჭმა სველ თმებში მოსაწონი?..
-არა მართლა გიხდება...(ლუი)
-გმადლობ...ბიჭებოო ჩემი საყურე ხო არ გინახაავთ?... დედა სადარიი?..
-არა ქეით არვიცი.. ნუ მე არ მინახავს.. ამანდა სამზარეულოს ააგებს(ჰარი)
-დეეედააააა.. ჩემი საყურეე ხო არ გინახაავს?..
-რომელიი?..
-მაიკმა რო მაჩუქა..
-არააა ქეით რახდება დაკარგეე?..
-ხოოო... აუუ როგორ მიყვარდაა..
-არაუშავს ახალს გიყიდის.. სამზარეულოში ზეინი შემოვიდა..-მე ის მიყვარდაა... ვუტხაი მოწყენილი სახიტ და იქეთ გავედი.. ჩემს საყვარელ სავარძელშ ჩავესვენე...
-ვერ ნახეე?..(ჰარი)
მე თავი გავაქნიე.. ის გვერდით მომიჯდა..
-არ ინერვიულო.. მიტხრა გამიღიმა და ხელი მოხლზე დამარტყა ძმაკაცივით..
მე გავუღიმე..
-შენი დაქალი რას შვებაა?..(ჰარი)
-შენ რაღაც ძალიან ხშირად მეკიტხები ენის ამბებს..
-აა ხო რავიცი.. კაი გოგო ჩანდა..
-აუ ვერ ვიტან ბიჭები ოოებს რო გარეგნულად აფასებენ.. მარტალია ძალიან კარგია,მაგრამ ჰარი გავიგე შენზე ამბები..
-არა არა... სხვანაირად არ მიგულისხმია... ტან შენი დაქალი არ მაწყობს...))
-ოოოჰ...
-ხო რაიყო.. რო რამე ამანდას ეტყვი და ასე..
-აჰაჰ,... უი ისე მართლა დავურეკო ენის..
-ხოო მიდი..
-ლეპტოპი ქვემოტაა?...
-მოიცა ლუის ოტახიდან გამოვიტან..
ჰარიმ ლეპტოპი გამოოიტანა.. ენის მობილურზე მივწერე შემოდიტქო და სკაიპში შევედი...
-ეეენიიიიი!!!
-ქეეიიითთ! უი გამარჯობა ჰარი...
-გამარჯობა..
-ეს აქ უნდა იყოს?(ენი)
-იყოს რა რას გვიშლის... გოგო მაიკის საყურე დავკარგეეე...(მე)
-ვამე იის მე რო მიყვარდაა?..(ენი)
-ხოო.. და მე როგორ მიყვარდააა...(მე)
-დებილი ხარ.. როგორ დაკარგეე?...(ენი)
-გოგო მე და ნაილმა ტორტებით ვიჩხუბეთ ხოდა ეტყობა ამ ჩხუბში დავკარგე..
-რა ქენიი?.. ტორტი გაიმეტეე?.. არ მჯერააა!!იცინოდა ენი..
ჰარიც დებილივიტ იცინოდა.. აშკარად ეტყობოდა,რომ სადმე ჩაჯვეხება უნდოდა,მაგრამ ვერაფრით გამოდიოდა...:დ
-აუ სტაფილო მინდა(ენი)
-ააააა?... სტაფილო გავიგეე?(ლუი)
-ხოო ლუ ქეითი დაქალს ელაპარაკება.. ზვლივს ამოიღო ხმა ჰარიმ..
-უიმე გამაცანი ერთი... ლუი მოვიდა და მოგვიჯდა..
-ლუი ეს ენია...(ჰარი)
-ჰარიი... სიცილი ავტხე მე..
-მე ლუისი ვარ გენაცვალეე.. აჰამ სტაფილო გიყვარს?.. კაია.. ქეითსასაც უყვარს და მაგიტო მიყვარს ეს გოგო ასე ძალიან..
-მე შენ გიყვარვაარ?.. ვკითღხე გაფართოებული ტავლებით..
მან სერიოზული სახით შემომხედა:
-რატქმაუნდა ძვირფასო...
-მეეც მიყვარხაარ ლუუუ... ვუთხარი და ჩავეხუტეე..
-დედა რა უცნაურია ეს გოგო.. ტქვა სიცილით და ისიც ჩამეხუტა...მე ენი და ლუი დიხანს ვლაპარკაკობდით.. ნუ ჰარიც ერთვებოდა კიარა ეკვეხებოდა მომენტებში.. ისეთი საწყალი და სასაცილო იყო...
-ჰეე ქეით მზად ხარ?.. მკიტხა ნაილმა და კიბეებიდან ჩამოხტა..
-რისთვის?..(მე)
-აუზის გასარეცხაად..(ნაილი)
-აუ აუზში ჩადიხართ?.. მეეც მინდაა... აუუ როგორ მოენატრა მაქაურობა...(ენი)
-აქ ნამყოფი ხარ?..(ჰარი)
-კიი ყოველ წელს დავდიოდით მე ქეითი და მაიკი(ენი)
-და წელს რატო არ ჩამოდი?(ჰარი)
-რატო და დედაჩემმა არაო ბიჭებს სიმშვიდე უდნათო..(მე)
-აუუ შენთან ერთად ხო ნუიტყვიი...სიცილიტ მიტხრა ლუიმ..
-რაიყო არ გიყვარვაარ?... ვკიტხე ბავშვური მოწყენილი სახით..
-ოოოჰ როგორ არა ჩემო კვატუნა.. მითხრა ლუიმ და მიიხუტა..
-კვატუნას რა შემატყვეე?.. ვკითხე სიცილით..
-საყვარელი ხარ...(ლუი)
-აა და კვატუნა საყვარელიაა?...(მე)
-ძააალიააააან!! ოთახში შემოვიდა ლიამი..
-ანუ მეც საყვარელი გამოვდივარ... ვთქვი სიცილით..
-რატქმაუნდა...(ლუი)
-აიი ახლა მაინც დაიჯერე გოგოვ...იყვირა ენიმ კომპიუტერიდან...
-ჩემზე საყვარელი მეორე არ დადის... ვტქვი და გავიცინე..
-ააჰაამ.. ანუ ახლა ემ ვეხუტები ადამიანს რმელსაც მალე ფსიქოპლოგიურ ლექციებს ჩავუტარებ ხო?.. მითხრა ლუიმ..
-ასე გამოდის... მაგრამ ტუ გგონია მოგისმეენს... ვუტხარი სიცილით..
-აგერაც ვნახავთ(ლუი)
-კაი...(მე)
-ჰეე ახლა მე მცხელა უკვე და აუზში მინდაა..(ნაილი)
-აუუ მეც მინდაა...(ლიამი)
-ხოდა წამოდი გაგვარეცხინნე(მე)
-ჰოო მიდით ქეით,ნაილ და ლიამი და დაგვიძახეთ ჩვენც(ზეინ)
-წამოეთრიე შენც.. უტხრა ნაილმა და ზეინი წამოაგდო..-აუუუფ.. არაა(ზეინი)
-რატო ვითო??...(მე)
-იმიტო რო მე ისეთი სათუთი კანი მაქვს უბრალოდ არ შეიძლება რა...(ზეინი)
-ფუუ ქალუსია.. თქვა ენიმ მისთვის,მაგრამ მე და ლუის ვინ რაას გამოგვაპარებს ხოდა ავტეხეთ ცხენივით ჭიხვინი... ჰარიი ისე უსმენდა ენის იმანაც გაიგო ხოდა ჩვენ სამი დებილებივით ვიცინოდით და ისინი მოშტერებულები გვიყურებდნენ..
-Vas Happenin????იყვირა ზეინმა..
-არაფერიიი... არაფერი.. შე ქალოო(ლუი)
-ჰააა?...(ზეინი)
-გაატარეე(ჰარი)
-ჰეე არ მივდივართ?...(ნაილი)
-კაი ენი წავედით და მერე საღამოს შეგეხმიანები... და მაიკი მომენატრა უაზროდ და უთხარი რა რატოი ვერ ვწერ.. და კიდე ის რო მიყვასრ ძალიან..
-ოოოჰ ავუხსნი სიყვარულს არგინდა?(ენი)
-კიი მინდა.. ვუტხარი და ენა გამოვუყე...
ბიჭები იცინოდნენ..
-კაი წავედი.. მიყვაარხაარ...
-მეეეც და გეხვეწები რამენაოირად ისე დამირეკე მარტო რო იყო....(ენი)
-გეესმიით?..ბიჭებს გადავხედე..
მან გამირიმეს.. ენის გავუტიშე.. ზემოთ ავედი.. უცებ საცურაო კოსტუმი ჩავიცვი.. შორტები და ფართუნა ზურგამოღებული მაიკა გადავიცვი და ქვემოთ ჩავედი..
-უუჰ ფეხეებიიიი... დაიწყო ლუიმ..
-ოო არ მოგბეზრდაატ?...(მე)
-არა მართა მაგარ ტანზე ხარ.. ტან იმასტან შედარებით რასაც ჭამ... მიხრა სიცილიტ ზეინმა..
-მადლობა ბიჭებო..დანარჩენები სადარიან?..
-აუზტან..(ლუი)
-გავედით მაშინ ჩვენც..(მე)
-ხოო... მითხრა ლუიმ ხელი გადამხვა და გამიყვანა..
-ოოოჰ მე რაიყო ოფლის სუნი მქონდა?... სიცილით მითხრა ნაილმა..
-ეეგ რა შუაშიაა?..(ლუი)
-ხო მართლაა ჰაა?...(მე)
-რადა მე ხელი არ გადამახვევინე და..(ნაილი)
-აჰაჰაჰაჰა.. მე სიცილი ავტეხე...

-კაით გეყოთ ახლა სულელობა და მოდით გავრეცხოთ ტორე საღამომდე ვერ მოვრჩებით და აცივდება მერე(ლიამი)
-ხოო ხოოო სწორია...
მე ლუიმ და ნაილმა ჩოთქები და სარეცხი ფხვნილები ავიღეთ... ჰარი ლიამი და ზეინი კი ზემოდან კედლებზე შლანგით წყალს გვისხამდნენ...
-ეე ჩვენ აქ ვხეხოთ და თქვენ წამოწოლილებმა უბრალოდ წყალი გვისხაათ?..(მე)
-კაი ჩამოვალ რაიყო...მითხრა ლიამმა და ისიც გასახეხად ჩამოვიდა.. რა კეთილი ბიჭია ეს.. აბა ჰარიმ და ზეინმა ვითომ ვერც გაიგეს...
-მადლობა ლიამ ვთქვი მათ გასაგონად მათ კი ვითომც არაფერი...
-ვაიმმმეე ახლა იმთ ჩამოვაგდეეებ... ვთქვი და ზემოთ ასასვლელად კიბეებისკენ წავედი,მაგრამ უცეებ ტავზე გადამესხა რაღაააც...
-ააააააააააააააააააა... ვიყვირეე..ბიჭები კიდე იცინოდნეენ..
თურმე ზეინს ჩემთვის წყალი გადაუსხამს..
-მოგკლავ მალიიკ!!! ვიყვიე,მაგრამ კიდე გადამასხა წყალი...კიდევ ვიყვირე... დანარჩენები ისევ იცინოდნეე... ბოლოს ეტყობა ჰარიმაც გადამასხა იმიტო რო აშკარად უფრო ბევრი წყალი დამესხა.. თვალებს ვეღარ ვახელდი ვეღარც ვუსნთქავდი.. აქეთ-იქეთ დავრბოდი,მაგრამ ბიჭებიც დამსდევდნენ... ბოლოს მარტლა ძალიან ცუდად გავხდი.. ტავბრუ დამესხასავი და ჩავიკეცე..
-ჰეე მოიცა მოიცააა..(ნაილი)
-რაიყო ნაილერ გული აგიჩუყდა..(ზეინი სიცილით)
-არა მოიცა,მემგონი მართლა ცუდადაა(ლიამი)
-გაჩერდი ბიჭო გვაღადავებს(ჰარი)
-არა არაა მემგონი მართლა ცუდადაა.. ქეიით(ლუი)
-ვაიმე კარგად კი ვარ მარაა მომაშორეთ ეს წყაალიიიიი!!!(მე)
-უიმეე ხოო.. გაწიე ბიჭო შლანგი...(ზეინი)
-აა არ გამიწევიაა?..(ჰარი)
-არააა და ახლააც მასხმა წყააალს!!(მე)
-ბოდიიიშიიი(ჰარი)
თვალები გავახილე.. ყველა ჩემს ირგვლივ იყო...
-ჰარი სტაილს და ზეინ მალიიკ გაააასწარიიითთ!! იყვირა ლუიმ ზეინი და ჰარი წამოხტნენ და კიბეებს ეცნენ..
-აჰაჰაჰაჰჰააა.. სიცილი ავტეხე მეე..
-არ გვკლაავ?...(ზეინი)
-ვაიმე ხალხო მკვლელის რა შემატყვეეთ?...(მე)
-თვალები... მითხრა ზეინმა და თვალები უაზროდ გააფართოვა..
-რას ერჩი თვალებს?...(მე)
-აი ისეთი მკვლელის გამოხედვა გაქ...(ზეინი)
-მართლაა?.. სიცილით ვუთხარი მეე..
-ხოო..
-რაატო კაი თვალებიაქ..(ნაილი)
-ნამდვილად!(ლუი)
-ამაწითლეთ ახლა და მერე რეცხხეთ ეს აუზი თქვენ..ვუთხატი სიცილით..
-აუ ხო რა მალე გავრეცხოთ...(ლიამი)
-ხოდა ამაყენეთ ახლა(მე)
-რა პრობლემაა... მითხრა ზეინმა და ხელი გამომიწოდა..
-შენი აყენებული არ მინდა მე.. ვუთხარი და დავეჭყანე..
-რა პრობლემაა მითხრა და ხელი გაწია...
-მოოდიი აგაყეენოო.. მითხრა ლიამმა და უკნიდან წამომაყენა..რა კეთილი ბიჭია ეს ლიამი ნუ... არანაირი პრეტენზია.. არაფერი.. ეტყვი გააკეთებს.. ტანნ როგორი ბავშვური.. აუ კოვზების რო ეშინია ეგ საერთოდ... კაი ბიჭია რა..))
-აუუ ქეით ნებართვა მინდა ავიღო შენგან...(ზეინი)
-ჰაჰ გისმენ...(მე)
-სიმღერას ჩავრთავ რააა..
-აჰაჰაჰაჰაჰაჰჰაჰაჰჰააა.. რაა პრობლემაა...:დ დებილო მე რატო მეკითხები?
-რავიცი მერე შაირი არ ამკიდო..
-მიდი მდი ჩარტე მეც მინდა..
-ნაიიილლ ჩვენი სიმღერის დისკი სადაარიიი?...(ზეინი)
-რომელიი?..(ნაილი)
-გზაში რო ვუსმენთ ხოლმე ის სიმღერები..
-ოთახშია ჩემთან..
-მიდი რა ჩამოაცუნცულე ჰე...(ზეინი)
-მეტიი რა გინდა?...(ნაილი)
-ჩამოვთვალოო?...(ძეინი)
-აა არაა არ გინდა.. მივქრივარ...fuck gravity I’m Niall Horan!! იყვირა და იმხელაზე გადახტა ვაიმეე...:დ

ორ წუთში ნაილი რამდენიმე დისკით ჩამოვიდა ქვემოთ:
-რამდენიმე ვიპოვე ორონდ მგზავრობის რომელია არ მახსოვს..(ნაილი)
-რა პრობლემაა შევამოწმოთ9ჰარი)
-ჰოო მიდი გამოათრი ცენტრი და ლეპტოპი ჰაზა...(ლუი)
-ეე მე რატოო?...(ჰარი)
-კაით მე გამოვიტან(ლიამი)
-ვაიმე რა კეთილი ბიჭიაა ეს... ვთქვი და ლიამს გავეკიდე..
-რაიყო ქეით(ლიამი)
-არაფერი დაგეხმარები..(მე)
-მადლობა....(ლიამი)
-არაფრის.. ვუთხარი და გავუღიმე... მე ლეპტოპი წამოვიღე ლიამმა ცენტრი წამოათრია))
-აჰამ დავიწყეეთ დისკი ნომერი პირველი...
ზეინმა დისკი ლეპტოპში შედო დაიწყო სიმღერები მულტფილმებიდან:
-ადადასიიი.. ადადსიი... ტრალალატრულა ტრალალლატრულა ადადასიიი!!
-უი ეს ჩემიაა თქვა აწითლებულმა ლიამმა...
-აჰაჰ... კარგით დისკი ნომერი 2:
-baby,baby baby ooh I’m like baby baby baby noo I’m like..
-ეეს ჩემიაააა!!! იყვირა ნაილმა და ლეპტოპიდან დისკი სწრრაფად გამოიღო..
-აჰაჰაჰაჰააა ბიბერის ფაანიიიი(მე)
-რაში არ მოგწონს ახლა ჯასტინი?...(ნაილი)
-რას ვერჩი.. მარა მაინც ბიჭი რო ხარ გამიკვირდა...(მე)ნაირმა რარაცნაირად გამირიმა..
-ვაიმე გეი ხარ?...(მე)
-აჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰააააააააააა რააა უთხრაააააააააააა... აჰაჰაჰაჰაჰააააააააააააააააააააააა(ბიჭები)
-აჰაჰაჰაჰა.. ნაილიც იცინოდა.. არაა ქეით გეი არ ვარ ნამდვილად..
-კაია მერე...(მე)
-დიისკიი ნომერიი 3:
I’m sexy and I know it…
-ეს ზეინისაა უეჭველი.. ვთქვი სიცილით..
ზეინი აწითლდა დისკი გამოიღო და შემდეგი ჩართო:
-can you hear my wgistle baby..
-როოგორც იქნა(ლუი)
-რაიყო ეს შენიაა?..(მე)
-არა არაა ახლა კაი სიმღერები იქნება და დავიწყეთ თორე 4 საათია უკვე..(ლუი)
სიმღერებთან ერთად მართლაც ძალიან გავხალისდით.. ბიჭებმა მაისურები გადაიძრეს და ისე ხეხავდნენ.. მეც გადავიძრე.. შიგნიდან ხო საცურაო კოსტიუმი მეცვა... ცოტა წყალი დავაგუბეთ სარეცხიფხვნილი ჩავყარეთ და კედლების ხეხვა დავიწყეთ... დებილმა ლუისმა იმდენი სარეცხი ფხვნილი ჩაყარა,რომ ყველაფერი აქაფდა...
-ააა ბუშტეებიიიი ბეევრი ბუუუშტეებიიიი ყვიროდაა ლიამიიი..
-მოომშივდაა ძალიაან მომშივდაა(ნაილი)
-გაჩერდიი ცოტა ხანს გააჩერდიი...(ლუი)
-რატო ამბობთ ორჯერ?..(მე)
-ოოო ჩაშალაა(ჰარი)
ყველამ სიცილი ავტეხეთ.. ნუ მე ჩემი ცაკეცვები დავიწყე ხოდა ამ ქაფში ფეხი ამისრიალდა და ჩავვარდი...
-ვაიმეე ფეხიი(მე)
-იტკინე?(ნაილი)
მეთავი დავუქნიე.. ნაილი სიცილით მოვიდა ჩემთან...მე კიდე ხელი მოვკიდე და ისიც ქაფში ჩავაგდე..
-მომატყე ხოო?..(ნაილი)
-აბაა რაა... ვუთხარი სიცილით,ქაფი ხელით ავიღე და სახეზე მოვუსვი..
-შენ შოკოლადი არ გეყოო?.. მიტხრა ნაილმა ხელი კეფაში მომკიდა და ჩემი საწყალი ტავი პირდაპირ ქაფებში- „დღლუმპ“
ხელების ფართცხალი ავტეხე.. ვაიმე როგორ შემეშინდა.. ჩასუნთქვაც ვერ მოვასწარი... ნაილმა ტავი უცებ ამომაწევინაა..
-იიდიიოოოტოო მეეზიიზღეეებიი!!!
-მეეე ისე მიყვარხაარ.. მითხრა დამცინავი სახით.. ნუ აშკარად გავარჩიე ეს დამცინავი სახეთქო ვერ გეტყვით იმიტო,რო თვალები სულ ქაფიანი მქონდა..
-ვაიმე მეეწვის თვალები ჰორან და თუ დავბრმავდი შენ ლურჯ თვალებს გადმომინერგავ!!(მე)
-ამას კიდე უნდა.. ტქვა ნაილმა და კიდევ ერთხელ ჩამაყვინტა ქაფებში,მაგრამ მალევე ამომაწევინა თავი..
-ნორმალურიი ხაააარ შეეეეეეენ?.. ვუყვირე და ახლა მე ჩავაყვინთეე..-ეეჰ დამრჩა კევინი ისევ მარტო... სიცილიტ თქვა ლუისმა..
ამან ისე გამაცინა ნაილი სულ დამავიწყდა,... იქნევდა ხელებს,ფეხებს მე კიდე თავზე ვაწვებოდი და სიცილიტ ვკვდებოდიი... მერე უცებ მუცელზე მომმახტა და ორივე ხელი მაგრად მომიჭირა.. ხელი უცებ გავუშვი.. მანაც ტავი უცებ ამოყო და მომახტაა,წამაქციაა და ქაფებში მაგორავა რასაც ქვია..
-გეუბნები რაა.. ახალი გოგო მესაჭიროება ჯევინისთვის(ლუი)
-არ დავეხმაროთ?..(ლიამი)
-გაარკვევენ.. ჩვენ დავისვენოთ ცოტა(ძეინი)
-სწოორიაა(ჰრი)
ბიჭები ავიდნენ და ზემოდან დაგვცინოდნენ მე და ნაილი კიდე ქაფებში... ხან ის დამახტებოდა ზემოდან ხან მე... ბოლოს ის იმდენა მაგრად დამაწვა ვეღარ ვექანებოდი.. ტანი ქაფსი მქონდა ტავს კიდე ძვლივს ვწევდი..
-ააღარ შემილია დავიღალეე.. ვეღარ ვსუნთქაავ..(მე)
-უარესის ღირსი ხარ(ნაილი)
-აუუ ვინ ხა ერთი შენ ასე რო მაწვალეებ?..
-რაინდი ნაილერ ჰორანი... მითხრა სიციილით
-უიმეეე შენ რაინდი ხარ ხოოო.. ავტეხე სიცილი... და ვინ გაკურთხა რაინდაად?...
-უიმეეეე ეს რა გამახსენე მითხრა სიცილით.. მერე უცებ ცხვირზე მაკოცა და წამოხტაა..
წამოვჯექი.. ადგომის ტავი ნამდვილად არ მქონდა...

მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
ვაიმე რა უხესია ეს გოგო... გვერდები მტკივაა... რა ეტყობა ახლა ამას გოგოსიი.. სადააქ ამხელა ძალაა ისეტი სუსტია..

მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
ვაიმე რა უხესია ეს გოგო... გვერდები მტკივაა... რა ეტყობა ახლა ამას გოგოსიი.. სადააქ ამხელა ძალაა ისეტი სუსტია.. ეტყობა ფეხები ჩამაზილა.. ტან იმსიგრძეაქ კი მოახერხებდა...:დნუ რა მნიშვნელობააქ მტავარია ის რო გვერდებს ვეღარ ვგრძნობ.. ფეხზე ვიდექი მარა ვეღარ გავჩერდი და მეც ქეითის გვერდით დავვარდი..
-აიმეეე გვერდეებიი(მე)
-ოოოოოჰ შენ ვიზე რა უნდა ტქვა ვერ ვდგებიიი...(ქეითი)-მე ხო ნუიტყვი დავრბივარ(მე)
-რას მომახტი რომ მომახტი?...(ქეითი)
-არ გაჩენილიყავი ასეთი ლამაზი და არ მოგახტებოდა(ლუი)
მოგკლავ ლუის მაცალეე შეეენ!!!! დებილი იდიოტიი..!! რა ყველაფერში ტავის დასკვნებს აკეთებს ნუუუ!! რაარი ესს!! რით ვერ შეიგნო რო არ მომწონს ეს გოგო ვააააჰ!!
-ჰეე ახალაა ამოდიით და დავამთავროთ რეცხვა რაა(ლიამი)
-ამააყენეთ და რა პრობლემაა(ქეითი)
მე ძალა მოვიკრიბე ავდექი და ეითს ხელი გავუწოდე... ქეითმა ხელი მაგრად ჩამჭიდა...
მერე დამქაჩა და ისევ წყალში ჩამაგდოოო...
-გოგოოოო!!1(მე)
-ჰოოუუ... მითხრა უცებ წამოხტაა და ზემოტ ბიჭებთან ავარდა..;
-ხოო ვერ დგები ხოოო...(მე)
ის იცინოდა.. მერე ბიჭები გასარეცხად ჩამოვიდნენ.. ქეითი კიდე შეზლონგზე გაიტხლარშა...
-ოჰ ქალბატონო,თქვენ ხომ არ შეიფერეთ ქვეყნიერების დედოფლობა?...(მე)
-არ უნდა შემეფერებინა როო?..(ქეითი)
-მასე მეც შევიფერებ რაინდობას.. ვტქვი და ჩოტქი გავაგდე,მაგრამ ლუიმ ხელი მომიჭირა და თითი დამიქნია
-ნუ ნუ ნუუუუ... მითხრა სიცილით..
მოყოლას განაგრზობს ქეითი:
უიმე რა კაი ყოფილა როცა უყურებ აა.. ბევრად უკეთესია.. ხოდა ხეხონ ახლა მე კიდე დავისვენებ... აჰაამ გადავრტოთ შემდეგ სიმღერაზე.. აჰაჰ maroon 5 „misery” გადასარევიაა....
სიმღერას ბოლო ხმაზე ავუწიე,შეზლონგზე წამოვჯექი და ორივე ფეხი შემოვაწყვე...
-I am in miseryyyyy!! There ain’t nobady who can comfort meeeeee!!!! Why won’t you answer meeeee!!!...
ბოლო ხმაზე დავიწყე სიმღერა.. ჩემი ხმა მაინც არ ისმოდა იმხელაზე მქონდა აწეული... ბიჭებს გავხედე დააა: აჰაჰაჰაჰაჰაჰააააააააააა.. ვაიმეეეეეეეეე ლუიი რა იდიიოტიაააააა!!!
ესეიგი... ლიამს ქაფი წაუსვა და მანქანის მრეცხავი ტიტველი გოგოებივით უსმევდა ჩოთქს:დ აჰაჰაჰაჰაჰაააა.. თან რა სახეებს იღებდა.. ენას გადმოყოოფდა,ტუჩზე იკბენდა,თითს პირში ჩაიდებდა... აჰაჰაჰაჰაჰაააააა ვაიმეე რა სასაცილოო იყო... ბიჭებიც სიცილისგან ძირში იწვნენ,განსაკუტრებით ნაილი...-ააჰააა მიდი ლუი მიდიიი!!! ატეხე ყვირილიი.. ბოლო ხმაზე გავკიოდი,მაგრამ ვის რა ესმოდა.. ბოლოს მოვტვინე და ხმას ცოტათი ჩავუწიეეე....
-მიდიიი ლუიიი!!! უუუუუ!!! დავიწყე ყვირილი.. ლუისაც მეტი რა უნდოდა,უფრო მონდომებული გახდა:დ აჰაჰაჰაჰაჰაა რა დებილები არიან... ვაიმე მერამდენეჯერ მაწუხებს ის აზრი რო ამ ბიჭებს ცოტა გადახრები აწუხეებთ... ვაიმეე არაა ქეით შეუძლებელია.. ზეინს ლიამსა და ლუის შეყვარებულები ყავთ.. ჰარი კიდე გოგოების მუსუსიაა:დ მაგრამ ეს ნაილი რაღაცაა.. არაა აარაა არ იქნებიაან...თუ იქნებიაან?.. არა რატო უნდა იყვნენ?.. ან რატო არ უნდა იყვნენ?.. კაი შენთვის რა მნიშვნელობააქ...მთავარია მაგრა გართობეენ..
-მიდდიიი ლუუ!!! კიდევ ერთხელ ვიყვირე და იმხელაზე გადავიხარხარე შეზლონგიდან გადმოვვარდი...ალბად ასე 15 წუთი ვიცინოდიი..
-ჰეე ქეიით მოვრჩით ჩვეენ... დამიძახა ზეინმა..
-ასე უცეებ?...(მე)
-ხოო მოდიი შეგვიმოწმეე...(ლუი)
-ახლავეე.. ვუტხარი და ძვლივს ავდექი.. ვაიმე რა უშნოდ დავეცი... მივედი..
-ჰოო ნუ კაიაა...(მე)
-ახლოს მოდი გოგო ნახეე აქ რაარაცა ქონდა და ვერ მოვაშორეთ(ლიამი)
-უიმეე საად?.. ვთქვი და უფრო ახლოს მივედი...
დაა ნეტა არ მივსულიყავი.. ნაილია მოხტა კოჭში
@@@@@@@@@@@@@ 14 @@@@@@@@@@@@
მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
ნუ წყალში გადაგდებაც რო ასეთი თბილი ცოდნოდა ახლა არ მეტკინებოდა გვერდები... ჰაჰა რა საყვარლად სუნტქავს მეღიტინება კისერში...:დ აჰაჰაჰჰააა..:დ ხოო ვსო ახლა ქეით გეყო ამდენი ჩახუტება.. უიმე ტვალები რატო მაქ დახუჭული?.. ნეტა ნაილსაც დახუჭული აქვს?... ვაიმე შორიდან ძალიან რომანტიული ხო არ ჩანს და ლუი ხო არ დაგვცინებს?.. ვაიმეე რა აზრები გაწუხეებს ვსოო მოშორდი ახლა ნაილს..!! ჰეე მიდიიი!!! ეე მე რატო მოვშორდე აქეტ მომშორდეს..!!! ხოოო!! ვოტ!!
5წუთის შემდეგ:
-ჰეე ახლა არ გეყოოთ?...(ლუი)
-ჰაა რაა?..(მე)
-შენ რაიყო გეძინაა?...(ჰარი)
-შეიძლება ასეჩ ითქვას.. ჰეე ნაილ ახლა გამეცალეე(მე)
-აა ხოო...(ნაილი)
-ამათ ეძინათ.. აჰაჰაჰააა(ზეინი)
-ნახე ისე გათბნენ ერთამანეთით ჩაეძინაათ...(ლუი)
-ვაიმე ლუი გესვრი რაღაცას ტავში..(ნაილი)
-მეეც დაგეხმარეებიიი...(მე)
-კაით კაით ახლა ლუიც არ ჩაზილოთ:დ... გირჩევნიათ ის მოიფიქროთ რა ვქნათ სანამ ეს აუზი გაივსება(ზეინი)
-მოიცაათ.. თქვა ნაილმა და სახლში შევარდა...:დ
2 წუტში გიტარით ხელში დაბრუნდა
-ვიმღეროთ თქვა მან და ძირში მოკალათდა...
-ჰეე რას ვმღერივართ?..(ნაილი)
-რავიციი...(ზეინი)
-აუ ბიჭებო რამდენი ხანია არც გვივარჯიშია არც არაფერი.. ხმასაც არ ვუფრთხილდებით მოდი რამე ჩვენი რაა....(ლიამი)
-ააუ ეს ხო დისციპლინის მცველი რაა... გადიი ბიჭო იქეთ რააა...(ლუი)
-რატო სწორია ლიამი... არ გვაწყენდა გამეორება(ჰარი)
მე ჩუმად ვიჯექი..
-ხოო კაით ჰაა.. ოღონდ რამე მხიარული არ გვინდა სევდაა..(ლუი)
-აუ რააზრიააქ?.. ლიამის სახეს რო შეხედავ მაინც აგეტირებაა(ზეინი)
-აჰაჰაჰ ეგე კიი..(ლუი)
-ჰეე აღარ მღერიხართ?...(მე)
-კიი კი.. თუ მხიარული უნდა იყოს one thing?...(ნაილი)
-ააუ არაა რააა...(ჰარი)
-რატოო?...(ლუი)
-რადა ცუდ დროს მახსენებს...(ჰარი)
-ჰოო კაი... აბა მაშინ...up all night(ლუი)
-ოო მაგის დაკვრა სულ მეზარებოდა(ნაილი)
-ვაიმე არ გინდათ რა თქვენიიი...(მე)
-არაა... ძველი დრო გავიხსენოთ.. მიდი ნაილერ what makes you beautiful…(ლიამი)
-უი ისე ეეგ რამდენი ხანია არ გვიმღერია.. დაიწყე ნაილეერ(ლუი)
ნაილმა დაკვრა დაიწყო...ვაიმე ლიამს რა კარგი ხმააქვს.. როგორი საყვარელი.. დედა რა კარგად მღერის.. ეე სადარი ფონოოგრამაა?.. გამოაჩინეეთ!! ვაიმეე ჰარიიი..... ააააააააა!!! არა ეს კი იქნება გოოების მუსუსი რატო ვერაა... სადაგაქვთ ფონოგრამმა თქოოო!!!! ვაიმე მისამღერს სამ ხმაში მღერიააან აააა!!! ეე რატო არ გიცნობდით მე თქვენ აქამდეე?.. კაი ბიჭები ხართ სადარი ფონოგრამა დამალულიი?:-@:-@:-@:-@ არა აშკარადაარაა ფონოგრამა...აჰაჰააა ლიამს სახე ჩამოსტირის.. გამიღიმეე ბიჭოოო!! ვაიმე ზეინ.... უიმეეე... ვაიმეეე... უიმე კიდე ჰარიი?.. ეეე ნაილი და ლუისი მწვანე კვერცხები არიან?.. ეე ესენი რატო არ მღერიან?.. ნაილი არ ყროყინებს ნამდვილად... ბილთან ისეთი ოსტატობა გამოიჩინა.. ნუ ბილი რა შუაშია.. დაამთავრეეს..
-ააიი ბრავოო!!! მართლა მაგარი იყო,მაგრამ ერთი კითხვა მაწუხებს...ნაილი და ლუი?(მე)
-აა ხო რავიცი(ნაილი)
-თქვენ რა გუნდში არ შედიხართ?...(მე)
-კი კი.. ამ სიმღერაში არ ვაართ უბრალოდ...(ლუი)
-ხოდა მომასმენინე ლუისიტო შენი ბრწყინვალე ხმა..(მე)
-more than this?(ლიამი)
-აბა სევდიანი სიმღერები არაო?..(ზეინი)
-აუ ლუიმ სწორი თქვა.. თქვენ მეკრიჭებით ლიამი კიდე ბღაოდა... ვუტხარი სიცილით..
-ოოო ვერ ვიღიმები კაცო.. მე სიმღერებში მთელ გულსა და სულს ვაქსოვ.. აბა ნაილი კიარ ვარ viva la vida-ს დროს ხელები ვიქნიო ანდა ჰარი ბეჭი ამოვიგდო..
-აჰაჰაჰაჰჰაჰჰააა.. ბიჭებმა სიცილი დაიწყეს.. მე ვერაფერი ვერ მივხვდი,მაგრამ მაინც გავიცინე....
-კაით ახლა მომასმენინეთ ლუისის სიმღერა(მე)
ნაილმა ახალი სიმღერა დაიწყო.. ეეე ისევ ლიამი იწყებს... კაი გააგრძელებს ალბად ლუი.. ისევ ჰარიი?... მეხუმმრებით?.. კინაამ სიმღერა გავაჩერებინე,მაგრამ ისეთი ლამაზი მისაღერი ქონდა.. ტექსტზზე დავდნი საერთოდ...აჰაა დაიწყოო ნაილმა.. ვაიმე შეენ შემოგეევლეეეე... მართლა წიწილა ხარ ბიჭოოო!!! აიი ლუიც.. ვაიმე რა საყვარელი ხმააქვს.. ჩემი აზრით იმ წინა სიმღერაშიც ძალიან მოუხდებოდა სოლო.. ეეჰ კაი სიმღერები ქონიათ...

-აბაა როგორ მოგეწონეთ?...(ლუი)
-ეს ორი სიმღერა ძალიან მომეწონა..(მე)
-შენ დანარჩენები არ გინახავს..(ლიამი)
-მერე მომასმენინეთ...(მე)
-ხოო ხოო..
ბიჭები კიდევ კარგა ხანს მღეროდნენ.. თითქმის ყველა სიმღერა იმღერეს one thingის გარდა.. ჰარის ვიღაცა ბებერს ახსენებდა...:დ მოკლეთ ბევრი ვიხალისე... ზეინის ხმაზე ჩავიწვი... უუუჰ.... კაი ხმებიაქვთ ყველას...
-ერთი გიტარა მომეცი..(მე)
-უკრავ?..(ნაილი)
-ნუ ვცდილობ ყოველშემთხვევაში...(მე)მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
ვაა ტურმე ქეითი გიტარაზე უკრაავს.. )) ისეთი სახით დაიჭირა ვითო კაი ანტონიო ბანდერასივით უკრავდა...:დ აჰაჰ.. რანაირად გადმოგვხედა...
-რის შესრულებას აპირებთ სინიორიტა?..(ლუი)
-the script!!(ქეითი)
-ოოო მაგი კაია.. გისმენ.. ვუთხარი ხელები მუხლებზე დავწყვე და ტავით ხელებს დავეყრდნე... მოკლტ მოსასმენად მოვემზადე რაა...:დ
ვაუ... გავოგნდი.. დაუკრა the script the man who can't be moved
(http://www.youtube.com/watch?v=gS9o1FAszdk)
მართლა მაგრა მღერის ეს გოგო.. სერიოზული ხმააქვს ძალიან.. დახვეწილი.. მაღალ ნოტებსაც კარგად იღებს.. აჰაჰ თან ჩემი ირლანდიელი დენიტოს(the script-ის სოლისტი) სიმღერეი მოწონს.. კაი გოგოა ხოიცი შენ..
ხოო... რას ვამბობდი?.. აა ხო კაი გოგოათქო... ისე კაი ტუცები ქონდა.. მნიაამ... ეეე ბიჭო ჰეეეეე... !! გაჩერდიიი!!! ამ გოგოზე სერიოზულად ფიქრი არ შეილება.. თუმცა არც გიფიქრია სერიოზულაად.. ეე დამშვიდდი ნაილ.. ოოოომ(იოგა:დ) ოოოომმმ... დამშვიდდიიიი... ოოომ... ასეე.. ყოჩაღ ნაილერ მეამაყები!!
-ეეე რანაირი სახეებით მიყრებთ?..(ქეითი)
-უუნდა ჩაგეხუუტოო... წამოხტა ლუი და ქეითს ჩაეხუტა.. ჰაჰაჰა ქეითს რა სახე აქვს...
-მომესწროო გოგო!! ყვიროდა ლუისი და თან „ცრემლებს“ იწმენდდა..
-აჰაჰ... რაიყოოო რა გჭირთ?..(ქეითი)
-კარგად მღერი..(ლიამი)
-გმადლობ..(ქეითი)
-არაა დავღუპეთ ეს გოგო ცვენ(ჰარი)
-ჰაა?...(ქეითი)
-რადა ძალიან ზრდილობიანი გახდი...(ჰარი)
-აჰაჰ დავბრუნდეე?...(ქეითი)
-არაა არა არაა!!! იყავი...!1 დარჩიიიი!!! რეებს მობოდავს ხოლმე ეს იდიოტი ჰარი...(ზეინი)
-ჰარი კიარა გავსოოოოო!! იყვირა ლიამმა და ბომბითჩახტა აუზში ისე,რომ არც გამოუცვლია..

მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
ვაიმე შემოგეევეე.. აი ბავშვიი... ეჰ ლიამ ლიამ.. რა დროს გყავს შეყვარებული)) ეს ხუმრობით რათქმაუნდა...
-ჰეე არ მოდიხაარ??...(ლუი)
-კიი კიი ახლავე... ვუთხარი და შორტის გახდა დავიწყეე,მაგრამ ვინ მაცაალაააააა... მომახტა ეს იდიოტი ნაილი მუცელძე და ორივე ერთად „დღლუმპ“ წყალში.. კიდე კაი ეს არ მტკენია...
-ვაიმეე შეენ რას გადამეკიდეე?...(მე)
-მოწონხარ გოგო...(ლუი)
-აბაა კიი..(მე)
-ხო მოგწონს ნაილეერ?..(ჰარი)
-ააბა რააა.. ვკვდები ისე მინდა ახლა ვაკოცოო..(ნაილი)
-მერე აკოცეე ბიჭოო..თქვა ლუიმ მერე რაღაცნაირი მოძრაობა გაკეთა.. უცებ აღმოჩნდა ჩვენთან და ჩვენი ტავები ერთმანეთს მიაჯახა...:დ
-მდააამ.. არადა გათვლილი იყო ტუჩების შეჯახება.. კიდევ ერთხელ ვცადოთ(ლუი)
-აარააა გმადლობ... ვიყვირე და ჩავყვინთე...
ამოვყვინთე,მარაა ვიინ მაცალააა.. დამახტა ლუი ტავზეეე...ვაიმე სუნტქვაც ვერ შევიკავეე.. კინაღამ დავიხჩვი...
-იდიიოოტიი ხააარ ლუიიისსს!!(მე)
-აბა მიყვარხაროოოო?.. მითხრა ძაღლის თვალებიით..
-აღარ! ვიტვირე და მის სახეზე სიცილი ვერ შევიკავე...
-აბააა მოდიით შევეჯიბროთ რამეში რა..(ლიამი)
-ხოო რაა...(ზეინი)
-რაში?..(მე)
-აიი მე ჩავაგდებ ამ საყურეს და ვინ ამოიღებს...ტქვა ლუიმ მერე ავიდა და შარვლის ჯიბიდან საყურე ამოიღო.. ვაიმეეე საყურეე!!
-ეეეეეეეეეეეეე ჩემიიი საყურეეეეეეეეეეეეეეე!! შეენ ეეს საიდაან?..
-აა რავიცი ვიპოვე და მეთქი ელეს წავურებთქო...(ლუი)
-რაა ელეს წაუღებ მაიკმა მაჩუქაა...(მე)
-ჰო კაი მოგცეემ.. ოღონდ ვიტამაშოთ ჯერ...(ლუი)
-აააუუ ვერ ამოიღებთ და დამიკარგაავთ..(მე)
-ისედაც დაკარგული არ იყოოო?...მიტხრა სიცილით ნაილმა მერე ლუის საყურე წაარტვა და წყალში ჩააგდოო..
-აუუუუუუუუუუუუ ნაიიიილლლლ!!!!!! მოგკლააავ!!!... ვიყვირე და საყურის მოსაძებნად ჩავყვინთე... ხან როგორ ვიტრალეე.. ხან როგორ გადავტრალდი.. ხან რომელი კუთხიდან ჩავედი და სად რომელიდან,მაგრამ საყურე მაინც ვერ ვიპოვეეე... ბოლო ჩაყვინთვის მერე საშინელი ათხრილი,მოწყენილი,დატანჯული სახიტ ამოვყვინთე.. არავისთვის არაფერი მიტქვამს ისე ავედი კიბეებზე და შეზლონგზე დავჯექი...
ბიჭებმა სიცილი ატეხეს..
-ააჰ და კიდე მე ვარ ბოროტი და ნაგლი არაა?..(მე)
-ჩვენ ვარტ ანგელოზები.. იყვირა ნაილმა და ჩაყვინტა... მას დანარჩენებიც მიყვნენ..
-აბააა კიი იპოვიით აბა რაა..

მოყოლას განაგრზობს ნაილი:
რაა მიამიტია ეს გოგო...:დ აჰაჰა.. მართლა დაიჯერა,რომ ჩავუგდე.. ახლა ჩავყვინთავ ვითო ვეძებ და ბაბააააააა.. ხელში საყურეე.. აჰაჰაჰააა.. არა გენიოსი ვარ.. ვაწვალე და ბოლოს გავახარე.. ტან შეილება ჩამეხუტოს.. არა ვაღიაროთ კაი ტუჩები და ჩახუტება აქ...ეეჰ კაი გოგოა... ვაიმეე ნაილლლ!!!!!!!!!! რა იდიოტიი ხააარ!! დაგივარდა საყურეეე.. ფუშენი.. ფუშენი.. ფუუუ შენიიი!!!!!! ჰეე ახლა ჩაყევი.. ახლა მართლა უნდა ჩაყვეე.. ჯანდაბა!! დებილი ხაარ!!! ასე იცის ბილწმა აზრებმა:დ თუმცა ბილწი სად დაინახეე?... უბრალოდ ქეითის კოცნა და ჩახუტება გინდოდაა!! აუ დებილი ხარ!! არც კოცნა გინდა და არც ჩახუტებაა!! აა საყურეეე!! არა რაა ირლადნიური და ტან ცისფერი თვალიი მაგარიაა!!!...მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
ოოოჰ ამოყვინტა მისტერ heroმ... ვაიმე საყურეე აქქქქქქ.... აააააააა ნაიიილ!!!!!!!!!!
-მიიიყვაარხაარ ნაილეეერრრ!! გავიქეციი ამოსვლაა არ ვაცადეე ისე მივახტი და კისერზე ჩამოვეკიდე... ნაილმაც ნაზად მომხვია წელზე ხელი... იიფ... კაი ბიჭია ეს.. ფუ ფუ ფუუ!! ფუი სმააკს...!! გამეცალეთ ასეთო აზრებოოო!!!ნაილს უცებ მოვშორდიი საყურე გამოვართვი და ყურზე გავუიკეთეე..
-ააააააფციიიიი(დავაცემინე...:დ)
-გაცივდი გოგო?..(ნაილი)
-აუუ ხო მგონი.. აააფციიი... ვაიმე თავიი!!
-ააბა რა გეგონაა ასე რო დაჯექი აქ.. ტან აგრილდა წამო სახლში ჩაი დალიე(ნაილი)
-არაა იყოს იყოოს.. გადავივლებ და გამივლის...მადლობა საყურისთვის... გავღიმე პირსახოცი მოვიხვიე და კანკალიტ შევედი სახლში...
-ქეიით რა გჭირს.. რა დღეში ხარ...(დედა)
-დამშვიდდი დეე.. გადავივლებ და გამივლის ხოიცი ჩემი ამბავი..
-კაიი მიდი მაშინ მალეე.. ვაიმე ფერი არ გადევს შე საცოდაო.. რას იკლადიტ თავს..
-ოოჰ მაგი ნაილს და ლუის კითხე რო მაყვინთავეს და დამიზილეს გვერდები...
-მიდი მიდი გადაივლეე...
მე ოტახში ავედი.. ლეპტოპი ჩართული დამხვდა... უიმე ენი და მაიკი.. კაი გადავლება მოიცდიის.. ავიღე ტელეფონი რომელზეც მაიკის 32 ენის კიდე 20 შემოსული ზარი დამხვდა... მივწერე შემოდით სკაიპში ტქო.. ისინიც ორ წუთში იქ გაჩდნენ... ჩატი გავაკეთეე..
-ვაიმე ჩემი ვარდისფერი ტუუჩებიი როგორ კანკალეეებს(მაიკი)
-რა გჭირს გოგო?..(ენი)
-ააუ აუზი ხო გავავსეთ ხოდა მაყვინთავეს ამათმა მერე საყურე თუმე ლუისს ქონდა ნაილმა ჩამიგდო.. მერე იმას ვეძებდი.. მერე ნაილმა მიპოვა.. მოკლეთ გავცივდი რაა...:დ
-ოოჰ გავიგეთ მიტხრეს სიცილით...-ვაიმეწადი წამალი დალიეე.. ან ჩაიცვი საცურაო კოსტუმით რო დაგვისკუპდი აქ.. სიცხე აგიწევს და რამე არ აიკიდო ერთი(მაიკი)
-არაუშავს გადავივლებ ახლა და გამივლის..
-მერე მიდი და გაიდაივლე სულელო(ენი)
-ეე ვინარი შენი სულელი გოგო?..(მაიკი)
-ოოჰ გამოხტა გმირი...სიცილი ატეხა ენიმ..
-აააფციიიი!!
-წადი გადაივლეე ჩემო სიხარულოო მიდი მიყვარხარ და დამირეკე იცოდე ვკვდები..(მაიკი)
-მეც მიყვარხართ ორივე ძალიან.. წავედი მართლა თორე მოვკვდები...(მე)
-მიდიი.. გაკოცეთ(მითხრეს ლეპტოპი უცებ დავხურე და სააბაზანოში შევვარდი..
დუში მოვუშვი.. ეეეეეეეეეე.. წყალი არ მოდიიის?..ა უუუ რააარიიიი... აუ ონკანში მოდიის.. აუუ დუშიი გაფუჭდააააააააა!!! ოოოოო!!1 კაი არაუშავს საერთოში ჩავალ..
ხალათი მოვიცვი,პირსახოცი ავიღე და ქვემოთ ჩავედი.. სააბაზანოს კარებთან ლიამი დამხვდა..
-აა შენ იბაან?..(მე)
-ხოოო.. მარა მიდი დაგთმობ..(ლიამი)
-არაა არა იყოს.. ააფციიიი...
-შედი გოგო შედი.. ოღონდ ჩემთვიის მოვიწყვე და.. მითხრა ცოტა დარცხვენით..
-კაი მადლობა... ვუთხარი და სააბაზანოსი შევედი..
ოოოჰ ლიააამ..!! რომანტიული გარემო შეუქმნიაა...:დ აჰაჰაჰაჰააა... ეეიგი რახდება აქ... ვარდისფერი ქაფი ვანაში...:დ სანთლები და ეს რაარი... აჰაჰაჰაჰააა იხვეეებიი...:დ:დ
-ვაიმე ლიამ დარწმუნებული ხარ რომ აქ მარტტო ბანაობდიი?.. ვუთხარი სიცილით...
-აა ისეე.. ასე ვციი ხოლმეე..(ლიამი)
-კაია კაიი.. ააფციიიი...
-ჯანმრთელობა.. მითხრა ლიამმა...
ააუ ეს ლიამი მაგარი ტიპია რაა...:დ ეს ვარდისფერი ქაფი რაღა იყო.. ეტყობა პაემანი ქონდა ამ იხვთან...:დ აუუ ტან ოჯახად რო ყაავს..:დ დიდი საშუალო და პატარა... ნეტა დედა რომელიაა?... საშუალო იქნება... კიი კი საშუალოაა დიდს კოცნის ტუჩებში... აჰაჰაჰაჰაჰაა:დ ლიამმ ლიამ... ნუ შენი გამზადებული აბაზანით ვისარგებლეებ...:დ ჩავწექი აბაზანაში დაუუჰ.. კაი იყო...:დ თან თბილი წყალი... მე ამას ხშირად გავამზადებინებ აბაზანას...:დ აუუ ეს იხვები რამაგარიაა რაა...:დ
აააფციიიიი!! ოო კიდეე?..
კაი ტავს დავიბან დ აგამივლის იმედიაა....
აჰაამ ეს რა შამპუნია?.. ახალიააა?.. ეტყობა.. იოს ამით დავიბანოთ... ეეე დამთავრდაა?.. კაი იყოს რაც დავისხი მეყოფა...
უცებ კარებზე დაკააკუნეს:
-ქეით ზეინი ვარ...მაქ ჩემი შამპუნი იქნება და არ დაიბანო რა მაგიტ.. ცოტა დარჩა საყიდელი მაქვს დამარტო ეგ უხდება ჩემს თმებს..
ოპაააააააააააა... აიი სად დავიიღუპეეეე...
@@@@@@@@@@@ 15 @@@@@@@@@@@@@@@@
უცებ კარებზე დაკააკუნეს:
-ქეით ზეინი ვარ...მაქ ჩემი შამპუნი იქნება და არ დაიბანო რა მაგიტ.. ცოტა დარჩა საყიდელი მაქვს დამარტო ეგ უხდება ჩემს თმებს..
ოპაააააააააააა... აიი სად დავიიღუპეეეე....
-ისაა ზეინ... და როგორია შენი შამპუნიიი?...
ვაიმე ოღონდ სავი შუაში ვარდისფერი წრით არა რააა...
-სავი შუაში ვარდისფერი წრით..
-აა კაიი....
უიმეეეეეეეეეეეეეე... ოპაა მართლა ოპაა.. ახლა რა ქნა.. უკვე გვიანია ვერც ვუყიდი... ვაიმე მომკლაავს...
-და ზეეიიინ?! სხვა არცერთი არ უხდება შენს თმას?..
-არა გოგო არა.. ისე მეც კი მიკვირს ასეთი რა ტმა მაქვს მაგრამ მაინც.. იცი როგორი ფაფუკია?..
ააუუ ამან ჭორაობაც დამიწყოო?..
-კაი ზზეინ გავიგე...
მარა ახლა რა ჯანდაბა ვქნაა?... აუუ მის იდიოტურ ისტორიებს,რომ მოვუსმინო არ მაპატიებს ვითომ?... აუუუფ.. აააფციიი! ეს ცემინება მაკლდა ზუსტად!! აურავქნა... ვიცი!! შევქმნი შამპუნს.. ხოო ხოო შევქმნი...აჰაამ ესეიგი... უი რამდენი შამპუნია აქ...ხო ავიღო ზეინის შამპუნის ბოთლი და ჩავასხით ყველა ერთად.. ხოო.. ესეც.. აია.. აა უი ესეც... ვაიმე ეს ტანის ლოსიონი იყო?... ვაიმეეე... კაი არაუშავს.. ხოო ახლა მოვტეხოთ საპონი და ისიც ჩავაგდოთ... აუ ისეთი სუნი არააქვს როგორც ადრე.. აა კბილის პასტაც ხო... აიი ახლა სულ სხვაა... იმედია ვერ მიხვდება და მოუხდება ეს სამპუნი.. დავაბრუნოთ... ვაიმე ზედმეტად ბევრია.. კაი არაუშავს თუ მოუხდა გაუხარდება..))და როარ მოუხდეს?... აუ ტყილად დავხარჯე ამდენი შამპუნი?... კაი გადავიტან.. მარა ზეინი ვერ გადაიტაანს.. აუ რა ვუყო ერთი უუჰ... რაც არი არი...
დავიბანე...ზეინს მართლა კარგი შამპუნი ქონია.. რა სურნელოვანი... აუ თმებიც გამიფაფუკა... ჯერ არ გამიშრია და უკვე ვგრძნობ ეფექტს! ყოჩაღ მალიკ.. უიმეე გაშრობაა!! აუ რო გავიშრო მიხვდება რო მისი შამპუნით დავიბანე.. კაი სანამ ის არ შევა მანამდე არ გავიშრობ.. და იმედია სურნელს ვერ იგრძნობს...
აუუ ეს ლიამის აბაზანი კაი იყო)) აჰაა ჩამოვხსნათ ხალათი... აააააააააააა!!
ფეხი ამისრიალდა და წავიქეცი.. ხალათი აბაზანაში ცამივარდა.. დასველდაა..
ფუუ ჯანდაბააა!!! ახლა სველი როგორ ჩავიცვაა?... აუუუუუუუუ!!! ნეტა ბიჭები იქეთ ზიაან?.. აუუ ახლა მართლა ცუდადაა საქმეე... დედას რო დავუძახოო?.. აუ მერე დამცინებენ.. შეილება იქეტ ა ხიან?..
-ქეით კარგად ხო ხარ?..(ნაილი)
-ძაალიიააან.. რატო მეკიტხებიი?...(მე)
-რავიცი იმხელაზე იყვირე შეგვეშინდა...(ნაილი)
-კარგად ვარ..(მე)-მალეე გამოდიი რააა(ლიამი)
-კიი აბაა რას ვიზამ...(მე)
აუუ ახლა რავქნაა?... პირსახოციი მოვიხვიოო?.. მოიცაა.. აუუ მოკლეაა... ნუ ძალიან არა,მაგრამ მოკლეა... თან ცოტა უხერხულიაა ბიჭებში ასე გასვლაა.. აუუ.. ეს თმებიც...აჰაჰა ქეით რანაირი ხარ.. აი გამომწვევიი:დ:დ რეებზე ფიქრობ შე იდიოტოო!1:დ დედას დავუძახებ...
-დეეეეედააააააააააააააა!!(მე)
-ვანესასთან და ლუკასთანაა..(ჰარი)
-ფუუუუუუუუუუუუუუუ!!!!!!(მე)
-რაიყო კარგად ხო ხარ?..(ლუი)
-კიი კი მეთქი საჭმელს მზად დამახვედრებსთქო..(მე)
-დაგახვედრა უკვე.. შოკოლადის მუსი და კარტოფილიი(ნაილი)
-აააააააააააააააააა!! არ გაეკარო ნაილ!!
-გავეკარე უკვე..(ნაილი)
ფუუ შენი !!ფუშენი!!!!! ახლა ამის გამო საჭმელიც არ დამრჩება... კაი ჯანდაბას გავალ ასე და ვეტყვი გაიხედეთთქო...
გავაღე კარები.. ჯერ მარტო ტავი გავყე,ბიჭებს დავეკრიჭე და ვუთხარი:
-ჰეე ახლა გავიდა ყველა სანამ არ ავალ მეე..(მე)
-რატო ვითო?..(ჰარი)
მე დაკრეჭილი სახე უცებ დავასერიოზულე
-არ უნდა დეტალებში ჩაძრომა..(მე)
-ტიტველი ხარ გოგო?..(ლუი)
-არაა!! ნორმალური თუ ხარ შეენ?...(მე)
-აბა რაიყო ხალათით ვერ განმოხვიდე...საცურაო კოსტუმიტ იყავი ჩვენთან ერთად..(ჰარი)
-სამქე იმაშია,რომ ჩემი ხალათი ლიამის იხვებთან ერთად ბანაობს..(მე)
-აბა ტიტველი არ ვაროო?..(ლუი)
-ვაიმე შენ ძალიან გინდა ტიტველი დამინახო?..(მე)
-რატომააც არაა?...(ჰარი)
-ვაიმე ან გადით ან გაიხედეთ ან არვიციი!!(მე)
-ტიტველიააა,ტიტვეელიააა!!!
-არ ვაარრ!! პირსახოცი მაქვს შემოხვეული..(მე)
-აჰაჰა ტიტლიკანა ქეითი!!(ლუი)
-ვააიიმეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეე!!! გამასწარითთ!!(მე)
-ოოჰ თორე რო არ გაგასწროთ გამორბიხარ სააბაზანოდან(ლიამი)
-კაი მე რა.. აქ ვიქნები სანამ დედა არ მოვაა და ტანსაცმელს არ მომიტანს.. ტქვენ ვერ დაიბანთ თორე მე რა... აუუ ისე მიდით რა რომელიმემ ჩამომიტანეთ ან მეორე ხალათი ანა ახალი ტანსაცმელი რაა..(მე)
-აბაა.. გაგვხადა მოსამსახურეები(ლუი)
-ააუუუ.. მიდით რააა..
-იოცნებე(ზეინი)
ვაიმე ზეინ!! სანამ მიტქვამს რომ ცოტა ხანში თმები დაგცვივდება ჩემი ექსპერიმენტის გამოო მიდი და ჩმამომიტანეე!! ბოლო შანსს გაძლევ.. ვთქვი ჩემთვის და ბიჭებვს კიდევ ერთხელ ვთხოვე
-გთხოოოვთთთ...-ეელოდეეე(ზეინი)
-ეეგრეე ხოო?.. ვთქვი და კარები მივაჯახუნე.. მაცალეე მალიკ!! ავიღე სარეცხის ფხვნილი და შამპუნში ჩავუყარე...მერე კიდე დავამატე კბილის პასტა.. ესეც მენთოლიანი შამპუნი... დანარჩენებზე შური როგორ ვიძიო?.. ანდა ზეინი რო მორთავს გოდებას ეგეც ეყოფათ...მუაჰაჰაჰაააააააააააა!! ვიყვირეეე და შამპუნი მის ადგილზე დავდე.. ახლა გავალ და რაც უნდათ ის უქნაათმარა ბოლო შანსს მაინც მივცემ და თუ დამინდეს აღარ დავაბანინებ ზეინს ტავს ამ შამპუნით..
თავი გავყე
-არა ხოო?.. (მე)
-აარაა...
-კაი ბატოონო ვთქვი.. სულ დავიკიდე ფეხებზე ყველა და პირსახოც შემოხვეული გავედი...
-იუუუჰუუუუ!!(ჰარი)
ლუიმ და ზეინმა ფშტვენა ატეხეს..
ჯმოითმინე ქეით.. ცოტაც მოითმინე..
-ამ ტანს მალავდი გოგო?... აჰაჰაჰაა... მიდი ერთი დატრიალდიი(ზეინი)
-მალე შენ იტრიალებ ჩემო კარგო.. ვუთხარი და კიბეებზე ავედი...

მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
-კაი ტანიი კიაქ(ზეინი)
-ოოჰ შენ ჩახუტება იკითხე(ლიამი)
-ხოო კარგად გეხუტება(მე)
-რამდენად კარგად?..(ლიამი)
-რავიცი თბილად,საყვარლად.. რას მეკითხები შენთვითონ არ ჩაეხუტეე?..(მე)
-ააა ახლა გასაგება რატომ ვერ მოშორდი ამდენი ხანი....(ლუი)
-ოოო გადით...(მე)
-გაგასწროთ?...(ჰარი)
-ზუსტად!!(მე)
-აიიი ნახე როგორ გადაიღო ქეითისგან ფრაზები.. მაეჭვიანებ ნაილ(ლუი)
-ვაიმეე სანამ გადაგამტვრიე ნეკნებში გაჩერდი.. არ მომწონსთქო!! არა კაი გოგო კია მარა მერამდენეერ გითხრათ რო სერიოზულად ვუყურებ მხოლოდ დემის!!(მე)
-ააუ ამან ამ დემითი წაიღო ტვინი... რით ვერ შეიგნე რო ეგ გოგო მარტო მეგობრისავით გიყურებს... ტან არ შეგეფერება.. შენ სხვანაირი სტილის გოგო გინდა.. არაიმას კი არ ვამბობ როო დემი ცუდია.. პირიქით.. მაგრამ მაინც ის შენთან შედარებით ქალია... შენ კიდე ისევ ისეთი ბავშვური ხარ და ეგეთივე გჭირდება ნუუუ!!(ჰარი)-ძალიან გფარავდა...(ჰარი)
-ააუუ ახლააა ართლა გამასწარით!!თავი მისკდება,ყელი მტკივა,მაცემინებს,მაკანკალებს ისე მცივა და ტქვენი დაცინვა მაკლიააა!!(მე)
-აუუ ეს მართლა ცუდადაა...(ლიამი)
-არა ვიტყუები(მე)
-გცივაა?..(ნაილი)
-ძალიან...(მე)
-გშიაა?...(ნაილი)
-ძალიან...(მე)
ნაილი ადგა და ჩემთან გადმოჯდა... მისი მოსაცმელი გაიხადა და მომცა..
-მოიცვი გაგათბობ მაინც.. აბა დაპურება არა შემეძლოს(ნაილი)
-ააუ რა გამართულად საუბრობ.. სიცილი ატეხა ლუიმ..
-შენც იმ დღეში იყავი რაშიც მე და დამიჯერე ძეგლს დამიდგამ რა კარგად ხარო..(ნაილი)
-ააბაა ქეიით მოდის ბულიონი...(დედა)
-ფფუუუუუ!! ვიყვირეე და ტავი ნაილის უკან ჩავყე..
-არ გინდაა?..(ნაილი)
-ვაიმე შოკოლადის მუსი მაქვს მაცივარში და ეს მენდომება?..(მე)
-დამიჯერე ჭამეე!(ნაილი)
-ვერააა...(მე)
-ჩაგასხამთქო ქეით(დედა)
-დაგეხმარეებიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიი!!!! გავიგონე ყვირილი.. მერე სააბაზანოს კარი უცებ გაიღო და თმებგაჩხიკინებული ზეინი გამოვარდა...

-ააბაა ქეიით მოდის ბულიონი...(დედა)
-ფფუუუუუ!! ვიყვირეე და ტავი ნაილის უკან ჩავყე..
-არ გინდაა?..(ნაილი)
-ვაიმე შოკოლადის მუსი მაქვს მაცივარში და ეს მენდომება?..(მე)
-დამიჯერე ჭამეე!(ნაილი)
-ვერააა...(მე)
-ჩაგასხამთქო ქეით(დედა)
-დაგეხმარეებიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიი!!!! გავიგონე ყვირილი.. მერე სააბაზანოს კარი უცებ გაიღო და თმებგაჩხიკინებული ზეინი გამოვარდა...
-აახლააა მართლაა გადამმალეეეთ....ვიყვირეე და ნაილის უკან ჩაყოფილიტავი კიდევ უფრო ჩავყე...:დ
-ვეერ დამმემალეებიი!!! გამომხედე ერთი რას დამამსგავსეეეეე(ზეინი)
ტავი ნელ-ნელა ძალიან დარცხვენისი სახით ამოვყე ზეინს შევხედე და.. აჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰააააააააააააააა:დ ვაიმეე დედააა.. აჰაჰაჰაჰაჰჰააჰჰაჰაჰაჰააა:დდ ააა რა სასაცილოააა... თმები ეკალივითააა არჭობილი:დ:დ აჰაჰაჰაჰააჰაჰაჰჰაჰაჰა:დ
მე ვიგუდებოდი ის კიდე ძალიან სერიოზული სახიტ მიყურებდა..
-რაარის ზეინ ეს?. აჰაჰაჰაჰაჰა(დედა)
-შენს შვიილს კთხე.. გამასწარი გოგო ნუ იცინი თორე აქეთ დარჩები დასაცინი(ზეინი)
-ეე მეე რას მომახტი?.. აჰაჰაჰაა.. ჩემს გარდა აქ 5 ადამიანს და ერთ მარტორქას ვერ ხედავ?.. აჰაჰაჰაჰაა(მე)
-აჰაჰაჰაა ქეით მარტორქა კაი იყო ჩაგეთვალაა...(ლუი)
-რადაა სანამ შენ დაიბანდი შევამოწმე რო შამპუნში ესხა ძალიან ცოტა და ხვალ ვაპირებდი ყიდვას და გამოხვედი დააა უი სასწაული აღარაა შამპუნი..(ზეინი)
-ეეჰ რა არ ხდება ამ სახლშჳ რაა... ვთქვი წამოვდექი და კიბეებისკენ წავედი..
-სდექ.. მიყვირა ზეინმა და ჩემსკენ წამოვიდა... ვაიმე თმებს უყურებს.. არა ზეინ რა საჭიროა შემოწმება სიტყვაზე ვერ უნდა მენდო?..
ზეინმა თმის რეზინი უცებ მომხსნა,თმები მხარზე ჩამომეყარა.. მან თმები ხელში აიღო და ცხვირთან ახლოს მიიტანა... ვაიმე რა სახე მიიღო... უიმეეე:დ
-უჰუჰუ ზეინ..(მე)
-უჰუჰუ კიარა შენდა ჯობია გაიქცე ახლაა..
-ვაიმე ხო არ იზამ მაგას?...(მე)
-გადაგივლიიი!!!(ზეინი)
-და გოგოს ხელს დააკარებს შენნაირი ჯელტმენი ბიჭი?.. ვუთხარი სიცილით...-მაინც არ მოგისმენს ჰაროლდ ტყუილა იღლი ენას..(ლუი)
-ხოო არ ვუსმენ!! ვტქვი და სამზარეულოში გავედი... უჰჰ რა გამერიელი შოკოლადის მუსია... ეეე ასე მალე დამიმთავრდაა?... ოოო!!! კიდე მინდაა... ქეითის წილი შევჭამო?.. არა არა არ შეილება მიმახჩობს... თუ კიი... არა არა ნაილ ნუ ღორობ.. ცოდოაა.. რატოა ცოდო?.. აა ხო ავადაა... მე დეპრესიაში ვარ სამაგიეროდ!! კაი ხო ერთი კოვზი არაფერს არ დააკლებს... ააამმმნიაამ რა კაია... ერთმა კოვზმა არც მას დააკლო და არც მე მომიმატა...ამიტომ ვიღებთ კიდევ ერთ კოვზს...მმმმმ... ნუ ახლა ორმა კოვზმა რა დეპრესია უნდა გააქროსს?.. კიდე ერთი.. ახლა სამი ეყოფა ნაილ ჰორანს?.. შეუძლებელა,ამიტომ მეოთხეც...ახლა 4 კოვზი რა დეპრესიას გაგიქრობს?.. კიდევ ერთი...
მდააააააააააამმმ.. დეპრესია არ გაქრაა,მაგრაამ ქეითს ნამდვილად გაუჩნდებაა!!! შემოგეჭამა ნაილეეერ.... უჰუჰუჰუჰუ.. მე ვჭამეე რამეე?... რა სისულელეა... აიმეეეეე... რა რა სისულელეა.. სისულელე ის იქნება ახლა რო ქეითმა არაფერი არ გითხრას... თან გაციებულია აუუუჰ...:ს
მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
ხოო იცინეეთ,ბოლოს მე ავიცინეებ.. აუ ისე მართლა რო თმები დაცვივდეს.. მუაჰაჰაჰააა!! აიი მერე იცინეეთ.. ააჰაა მელლოტიი ზეინი აააა!!! აუუ დაცვივდეს რაა... აჰაჰაჰაჰაჰაჰაა:დ:დ
ავედი ოთახში და ტელეფონი ავიღე დედასთვის მინდოდა დამერეკა,მაგრამ მაიკის წერილი დამხვდა:
„write me then… hope you’ll feel better…:*”
“I’m here now…:* not so good but better…))”
მაიკმა დამირეკა...დიდი ხანი მელაპარაკა.. მეუბნებოდა როგორ ვენატრებოდი და ვუყვარდი.. მეც იგივეს ვეუბნებოდი,მაგრამ რაღაც ვერ იყო.. არა მაიკი ისევ ისეთი იყო მე შევიცვალე.. ჩემი „მიყვარხარ“ ისეთი აღარ ყო როგორიც ადრე...რა ხდება ქეით?.. გაციებამ ასე იმოქმედა?.. არა არა რარაც სხვა ამბავია... მიყვარხარო მითხრა და არვიცი რა ვუპასუხო...
-ქეით აქ ხარ?..(მაიკი)
-აა კი კი... რა მითხარი?..
-მიყვარხართქო..
-აა ხოო...მაიკ წავალ რაღაც ცუდად ვარ და მერე დაგირეკავ ან მოგწერ რა?..-რა გჭირს პატარავ?..
-თავი მტკივა ძალიან...
-კაი მიდი მიდი.. ჩაი და წამლები დალიე გთხოვ...
-ხო...
-მიყვარხარ..
-ხოო.. მეც...
ვაიმე ქეით რაღაც ვერ ხარ აშკარად...დედას დავურეკოთ ერთი..
-დეე ეს რააარიიი?...ავადმყოფი შვილი ასე უნდა მიმაგდოო?..
-მოვედიქ ქეით სახლში ვარ ჩამოდი ერთი ქვემოტ სიცხე გაისინჯე..
-ააა უი.. კაი მოვდივარ..
უცებ ამოვიცვი სპორტული შარვალი და მაისური...უიმე ცივა... აუ თმები მაქ გასაშრობი.. კაი გაისროტ... ასე 5 წუთი თმებს ვიშრობდი..
აუუ ეტყობა ამ თმებს ფუმფულობაა...:დ კაი შევიკრათ.. ტმები ზემოთ ავიწიე და ქვემოთ ჩავედი.. ნაილმა რომმ დაინახა უაზროდ შეიშმუშნა..
-ჩამოვედი დეეე!! ნაილ რაო შოკოლადის მუსი და კარტოფილიო?...
-აა ისაა.. მმმ.. ხოო რაოო?. ჰაა?...(ნაილი)
-რა სოკოლადის მუსი და კარტოფილი?! შენ ავად ხარ და ქათმის ბულიონი გაგიკეთე(დედა)
-მიყვარხარ ამანდაა(ნაილი)
-რაას მიკეთებ დედაა!!(მე)
-რას და გარჩენ.. მიდი ჰეე ახლა მოსკუპდი შენ სავარძელში და მომაქვს ბულიონი...
-აუუუ არ შევჭამ..(მე)
-პირში ჩაგასხაამმმ(დედა)
-აბა აბაა.. ზეინი სადარიი?...(მე)
-იბანს...(ლუი)
-თუუიცი თავი უკვე დაიბანა?..(მე)
-ვაიმე ვიდეოთვალები კიარ დაგვიყენებია ჩუმჩუმად რო გიყუ8უროთ როგორ იბან.. თუმცა დღეს ეგ არც დაგვჭირვებია.. გამოტანტალდა გოგო(ლუი)
-აუუუ ვინარიი რაა ეს... პირსახოცი არ მქონდა?....(მე)-არა ქეით გეშლება მე მარტორქა ვარ...
-უიმე მართლა როგორ გაქ.. ვუთხარი სიცილით და ხელი ტმებზე მოვკიდე...აი გაჩხიკინებული მართლა:დ:დმაგარი და უხეში....
-მდააამ...(მე)
-მდაამ კიარა ჩქარა ანმნ ექმის დაურეკე ან რამეეე...(ზეინი)
-აჰაჰ რათ უნდა მაგას ზეინი... სიცილიტ თქვა დედამ..
-რათ და დამღუპა შენმა შვილმაა!!!
-მიდი გადაივლე შეილება გასწორდეს..(ლუი)
-შენი აზრით არ ვცადეე?.. ქვასავითააა(ზეინიი)
მე კიდევ მისი თმის წვერზე ვთამაშობდი...:დ მეთქი ჩავწვევ ამ წვეტსთქო და მუშტი დავარტყი.. თმა გადატყდა...:დ
-ააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა!!!!!(ზეინი)
-ვაიმე ბოდიში,ბოდიში,ბოდიში....მიგაწეპეებ(მე)
-რას მიმაწებებ გოგო ჩემს თმებს კიდე წებო უნდააააა?..(ზეინი)
მე უბრალოდ უხერხულად ვეკრიჭებოდი...:დ
-ისე რა უქენი ამ შენს „შამპუნში“?...(ნაილი)
-ოოომ.. გადი ზეინ..(მე)
-რაატოო?..(ზეინი)
-რატო და ამას შენი გული ვერ გადაიტაანს... ვუთხარი სიცილით..
-რითი დამაბანინე თავი?...ცალი წარბი აწია ზეინმა...
-არა დიდი კიარაფერი.. სამპუნები ავურიე და..
-და ვსო ხოო?..(ზეინი)
-ნუ ერთი ტანის ლოსიონი შამპუნი მეგოინა და ისიც ჩავასხი.. მეტი კიარაფერი...
-აჰ მე ველოდი საზიზღრობას და ვსოო?...(ზეინი)
-გეუბნები ვერ გადაიტან თქო?..(მე)
-ააუუ რა უქენი?..(ლუი)
-ნუუუ საპნის ნატეხიც...(მე)
-აააააააააა!! ტხევადი მაინც ჩაგესხააა!!!(ზეინი)
-ნუ ამის ჩაგდება უფრო ისეთი იყო... ვუთხარი სიცილით..
-ვსოო ხოოო?...(ზეინი)
-გადი გადი მეთქი...(მე)
-კაიი მიდი თქვი.. ხო უნდა ვიცოდი რა ჩაიდინეე.. თან მემგონი უარესი აღარაფერი აღარ იქნება...(ზეინი)
-გადიი გადიი... ვუტხარი სიცილით..
-ვაიმე დავჯდეე?..(ზეინი)
-ნუ თუ გინდა შენს გაფუჭებულ ტმებს დამტვრეული ნეკნებიც მიყვეს მაშინ დაჯეიქი..(მე)
-ვაიმე კიდე შენ უნდა დამიმტვრიო ნეკნებიი?..(ზეინი)
-არაა მე არაა.. წაიქცევი დამიჯერე.. ვუტხარი სიცილით..-ეეე თქვიი.. აჰაჰაა ზეინ შეემზადეე(ჰარი)
-ნუუუ სუნი არ მოომეწონა და კბილის პპასტაც დავამატეე..
-აჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰააა... სიცილი ატეხა ლუიმ და სავარძლიდან იატაკზე გადმოვარდაა...:დ
-აააააააააააააა?!!! ზეინს თვალები გაუფართოვდა..
-აჰაჰაჰაჰაა.. იცონოდა ყველა.. დედა ჯერ ისეთი სახით მიყურებდა შემეშინდა რამე არ მითხრასთქო,მაგრამ მერე იმანაც სიცილი ატხეა და დაიწუყო: ასტი დებილი როგორ არ.. აჰაჰ. საწალო ზეინ..
-ჯერ სადხართ.. ვტქვი ჩემთვიის..
-კიიდეეე?... უკვე შეშინებული სახით მკითხა ზეინმა..
-ეეეს უკვე შენი ბრალიაა.. დავიწყე ტავის მართლებაა..
-რაარი გოგო ჩემი ბრაალიი?!!!
-რადა ჩამოგეტანა ხალატი და არ გავბრაზდებოდი და არ დავამატებდი სარეცხის ფხვნილს..
-ააააააააააააა?!!!!!!(ზეინი)
-აჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰჰაჰააა... ბიჭები და დადე უფრო და უფრო ხმამაღლა იცინოდნე.. ზეინს კიდე სახე ნელ-ნელა გაუფართოვდა ბოლოს ტვალები გადაუბრუნდა და წაიქცაა..
-ზეეინნ!!(მე)
-ვაიიმეეე ზეინ(დედა)
-აააააააააააააააააააააააააააა!!! აუუ ვაიმეე დედააა..(მე)
ძალიან ავნერვიულდი.. ყველა ზეინს მივარდაა.. ვაიმე ნუთუ ასე იმქომედა თმებმაა?.. არა შანსი არაა.. ვაიმე როგორ მეშინია..მართლა რო ემოქმედა ჩემი ბრალია...
მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
რა შტერია ეს გოგო.. ამდენი რამის ჩაყრა როგორ მოიფიქრაა:დ და ეს რო დაიჯერა ვითო ზეინი ცუდადაა.. ჩემი მიამიტი სულელი ბავშვი... ეე მოიცა ვინაა შენი... არა რა შენი,... ეს ისე სიტყვას მოყვააა... ხო ნუმოკლეთ ჩემია,მაიკისთუ დედამისის მაინც შტერიაა...
-ზეინ ცოდოაა..(მე)
-მე არ ვიყავი ცოდოო?.. ახლა თმები დამცვივდება და ჩუმად ილაპარაკე.. დაურეკე ექიმს მიდი...

ჩვენ ექიმს დავურეკეთ.. ქეითი შეშინებული სახიტ იდგა ცოტა მოშორებით.. ეს ლუიც ვერარი და დაუწყო ექიმს
-დიახ ექიმო ძალიან ცუდად სუნთქავს და პულსიც ხან აუჩქარდება ხან კიდე ვეღარ ვგრძნობთ... აჰაამ .. დიახ ძლიერი ნევულობა ქონდა ახლახანს... კი მისთვის ძალიან მნისვნელოვანი რამ დაკარგაა.. მოდი ნაილ გააგრძელე მე ცუდად ვარ ნერვულობისგან..
ქეითს სახე გაუფითრდა ლუი კიდე სიცილს ვერ იკავებდა...
-მიდი ჰეე ახლა გაუსკილიცე გული... (ზეინი)
-აუუ კი მეცოდება მარა კაით ჰაა გავერთეეტ(მე)
-დიახ ექიმო... მე მისი მეორე ძმაკაცი ვარ ისიც ანერვიულდა ძალიან...
-ისიც არ გახდეს ცუდად(ექიმი))
-არა არაა..
-რას მეუბნებოდით?.. რა დაკარგა ასეთი?..
-თმა ექიმო ტმაა...
-აჰაჰ... ასეთ სისულელეზე ცუდად არ გახდებოდა..
-დიახ გეთანხმებით ექიმო ... ასეთ საშინელება არ გაგიგიათ არაა?.. ვაიმე მოკვდეს შეილებაა?...
-ვერ გაიგეთ?..
-ვაიმე ექიმო ნუ მასინებთ რაა.. არა ჩემი ზინი არ მოკვდებაა..-ყმაწვილო გესმით ჩემი?.. რეებს ბოდიალობთ?..
მართალია ქიმი გავაგიჟე,მაგრამ ქეითი სულ გავაფითრეე ამიტომ გავაგრძელე
-აუუ ექიმო არარის შანსი რომ გადარჩეს?..
-რაა გადარჩეს ყმაწვილო უთხარით ნუ სულელობს და ნუ გაღადავებთ.. ეე მოიცა თქვენ მე მარადავებთ?..
-არა როგორ გეკადრებათ.. ლუის ტუ პულსი დაურეგულირდა გადარცჰებაოო რა ხდებაა?...
-ვაიმეე ნაილ ვკარგავთ.. პულსს ვერ ვგრძნოობ...(ლუი)
-ვაიმე ექიმო პულსი არარ იგრზნობა..
-ყმაწვილო ასეთი რა შეემთხვევა დიდი ამბავი ტმა დაკარგა ამოუვა..
-გეთანხმებით გეტანხმებით ტტრაგედიაა.. მობრძანდით რაა...
-არარი საჭიროო არაა... ხუმრობს თქვენი მეგობარი..
-ვაიმე ექიმო გამოძებნეთ რა დრო ფულზე არარი პრობლემაა..
-არარი საჭირო.. ტყუილად ფულს ხომ არ გადაგაყრევინებთ..
-მოდიით რააა..
-კარგით რადგან დაიჟინეთ..
ექიმს მისამართი ჩავაწერინე ტან ქეითისკენ ტვალლს ვაპარებდი.. ვაიმეე გათეთრდა... ვაიმე მემგონი ზეინისთვის კიარა ქეითიშთვის მოვა აქ ექიმი.. ტელეფონი უცებ მივაგდე და ქეითთან მივვარდი...

მოყოლას განაგრძბს ქეითი:
ვაიმეე ექიმმაც ცუდადააო.. აუ რა იდიოტი ვარ... ასე უყვარს მისი თმაა?.. აუუ მოვკვდები ახლა.. ვაიმე ფეხები მიმეყინა.. აუ ზეინს რო რამე დაენმრთოს ბიჭებიც და ნახევარი მსოფლიოც გამაძევებს დედამიწიდან... აუუ ცუდად ვაარ...დავჯდე უნდა.. ვაიმე ფეხს ვერ ვაქანებ... რო ვიყვირო ცუდად ვარტქო?.. არა ამათ კიდე მე ვაკლივაარ... ვაიმე ნაილ რო მიყურებ ეგრეე მოდი და დამეხმატრე თორე ცუდად ვაარ... უი რა კაი ბიჭი ხარ შენ..
-ჰეე გოგო რა გჭირსს?...
-ც ც ცუდად ვარ...
-მოდი დაჯექი გოგო..
-ვ ვერ ვექანები...
ნაილმა ხელში ამიყვანა.. უნდოდა სავარძელში ჩავესვი,მაგრამ არ გამოუვიდა..:დ წაიქცა და მუხლებში ჩავუვარდიი..
-უი ბოდიში ვერ ჩაგსვი.. მითხრა ღიმილით..
მე ტავი გავაქნიე იმის ნიშნად რო არაუშავდა... უიმე როგორ მომეყონა ყველაფერი... იმწუტას იმაზე არ დავფიქრდი ვის ვეჯექი კალთაში.. უბრალოდ პატარა ბავშვივით მოვიკუნტე და მივეხუტე...მას გაეღიმად და ხელი მაგრად შემომხვია წელზე.. ისიც ძალიან თბილად ჩამეხუტა.. გავთბი,დავმშვიდდი..მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
რა საყვარეელიააა... კვატუნია პატარა...:დ და როგორი დაუცველი.. აი არასდროს არ მესმოდა ჰარისი რო იძახდა ძალიან სასიამოვნოა გოგო რო გაგგრზნობინებს რო ჭირდებიო და შენს გარეშე იმწუთას ვერაფერს ვერ იზამსო... აი ახლა გავიგე.. შემოგევლეე პატარა ყვავილი... და რა დებილი ტან.. არა ვუთხრა უნდა რო მოვატყუეთ თორე გული ძალიან ჩქარა უცემს.. ვაიმე ნაილ მის გულისცემას გრძნობ.. აუ რამოხდება ახლა ეს რო ცჰემი დემეტრია იყოოს?...ეჰ ჩემი დემი.. როგორ მომენატრა... ჩემი ლამაზი გოგო...ჩემი თბილი...კეთილი და საყვარელი...
ქეითმა ხელი უკან შეაცურა და ახლა მართლაპატარა ბავშვივიტ მეკავა...
ჰაჰ რა საყვარელია... არა რაა როგორ უნდა მოგინდეს კაცს ჰარის ადგილას ყოფნა.. ნუ რატო აა,მაგრამ მაინც... სამაგიეროდ მიყუროს ახლა და შურდეს.. თუმცა რისი.. არა მაინც საყვარელია ეს გოგო... კაი შუბლიაქ)) შუბლზე ვაკოცე...

მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
თბილია ეს ბიჭი ძალიან.. და კაი ტუჩებიაქ..)) ეე ეეე მოიცაა.. არაა არაა არააა!!! რეებს დებილობ ქეით?... რატუჩები?... შენ მარტო მაიკის ტუჩები გიყ... აარა არარ გიყვარს...: (( აუუ არაა რაა.. არა ქეით მაიკი გიყვარს უბრალოდ ახლა სითბო გჭიირდებოდა და უბრალოდ ნაილი გეხმარება და ვსოოო.. ხოო ხოო ეგრეა..
-ქეით მოგატყუეთ...ჩურჩულით მითხრა ნაილმა..
-ჰააა?...
-რადა არაა ზეინი ცუდად.. ჩუუჩუუუ არიყვიოო მომკლავენ ბიჭები..
-რაა გირჩევნია შე იდიოტო! ხუთმა უსუსრმა არსებამ მოგკლას ტუუ ერტმა რისხვაამ?.. ვუყვიროდი ჩურჩულით..
-მართალი ხარ,მაგრამ შენგან ახლა მაინც მოწყალების ღირსი ვარ ხო გითხაროი.. ტან დაგამშვიდე.. ნახეე როგორ ხარ მოკრულიი... მითხრა ღიმილით..
მე ცალი წარბი ავუწიე და წამოვჯექი.. მან ხელი მომკიდა და მითხრა:
-იჯექი იჯექი...
მეც არვიცი რატომ მაგრამ ისევ ჩავუჯექი...მან ხელი მომხვია და ისევ ისე მიმიხუტა...
ჩამეძინა..
მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
ჩაეძინაა?...შემოგევლეე))
-ნაილ მოდი ერთი აქქქ...(ლუი)
-ლუი ძინავს...
-მიაწვიე მაქ მერე და მოეთრიე აქქ...
-და შენ რო მოხვიდე არაა?..
-ოო ვერ მოვაშორეთ და ემრე იტყვის რა სისულელეაო(ჰარი)
-თავიდან იწყეებ?..(მე)
-კაი ხო ვსოო.. მოდიი ერთი წუთი...(ლიამი)
-ოო რაიყოოო?...(მე)
-რადა გაჭამოთ უნდა რაიყო(ზეინი)
-აახლავეეე...
ქეითი მივაწვიე და ბიჭებთან მივარდი..
ბიჭების მაგივრად გაბრაზებული ამანდა დამხვდა..
-ნაილ ასეთი ღორობა შეიძლებაა?..(ამანდა)
-რაიყოო?...(მე)
-არიცის ვითომ.. მუსი როგორ შეუჭამე ქეითს?...(ამანდა)
-უარესის ღირსიაა!! რამიქნა თმებზეეე...(ზეინი)
-აამ ისაა.... ოო მშიოდაა(მე)
-მერე კარტოფილიგეჭამაა..(ამანდა)
-მაინც ხო ვერ ჭამდა ეს ქეითი.. ბულიონს არ ასხამდი პირშიიი?...(მე)
-რრა მნიშვნელობააქვს მისი წილი იყო...(ამანდა)
-ოო არვიცი მეეე...წავედი დავიძინო დავიღალეე.. ვთქვი შევბრუნდი ყველას ხელი დავუქნიე და ოოტახში ავედი..
* სიტუაცია ბიჭებთან:
-აუ ეს ორი რარაცა ძალიაან მიშლიან ნერვებს ჭკუა უნდა ვასწავლოთ!!(ზეინი)
-გეტანხმებიი.. მე მინდოდა ამ მუსის შეჭმაა..(ლიამი)
-ოჰ ოჰ... წწავედი ბიჭებო მეც და დაიძნეთ თქვენც რამე სისულელე არ ჩაიდინოტ.
@@@@@@@@@@@@ 16 @@@@@@@@@@@
-ესეიგი..ფრთხილად ჰაროლდ.. ნელა აიყვანეე(ლუი)
-ხოო მიდი მიდი კარები გააღე.. ჩუმად არ გააღვიძო ნაილი(ჰარი)
-ჰოო ეგრეე.. აუუუუ რამაგარიიაა(ლიამი)
-ააა ვკვდები ისე მაინტერესებს ნაილის სახეეე...(ზეინი)
-მათი სახეები შენ ხვალ ნახეე... აუუ რო ჩამოვლენ ისე უნდა ვქნათ ვითო არვიცით არაფერი და მერე ნაილს ვეუბნებით რო იმ მუსში ალკოჰოლი იყო.. ქეითს კიდე გაითიშე და დებილობდიო ვუთხრათ..(ლუი)
-ხოო ხოო.. ჰე მიდით ახლა გახადეთ მე დავაწვინეე(ჰარი)
-აა ისააა...(ლუი)
-ხოო მიდით...(ზეინი)
-მე რატო მიყურებთ ყველაა?...(ლიამი)
-რატო დაა მიდიი...(ჰარი)
-ვაიმე ჰარი შენზე უკეთ ამას ვერავინ გააკეთებს...:დ მიდი ჰეე(ლიამი)
-კაით ხოო... ფეხზე მაინც გახადეთ...
-ოოო ამხელა შარვალი რათ უნდოდაა...:დ
მოკლეთ დიდი ვაივაგლახით ბიჭებმა ქეითს ტანსაცმელი გახადეს და ნაილს მიუწვინეს..
-ტავი ახოს მიაწევინე.. ხოო ეგრეე...(ლუი)
-ხელი წელზე(ზეინი)
ლიამმა ნაილს ხელი ქეითს წელზე გადააახვევინა...
-ცოტა ქვემოთ ჩამოუწიე ბიჭო ხელი.. კიდე ქვემოთ კიდე ქვემოთ.. კიდე.. კდეე(ლუი)
-ლუი ეს უკვე წელი აღარააა...(ლიამი)
-ოო მერეე რაა....(ლუი)
-ჰო კაით წავედით ახლა დავტოვოთ გვრიტები..(ჰარი)
-მუაჰაჰაჰააა!! რა ტკბილია შურისძიებაა(ზეინი)
-სიტკბო ჯერ სადარი..შენ დილით ნახეე(ლუი)მოყოლას განაგრზობს ნაილი:
აა ცივააა.. არა აღარ ცივაა.. ეეე რამ გაამთბოო?...ეეჰ ნაილ შენი ტავი გაათბეე აი ნიჭი ხარ რა ცარიელიი))... ასე კიდეში რამ დაგაწვინა შე შტეროო.. მიიწიე ცოტა.. ვაიმე თავ.. ეე მე ისეთი სიზმებიც მაქ სადაც რაც მესიზმრება იმას ვგრძნოობ?..ეე რამაგარიაა.. აიი გენიოსები ასეტები იყვნენ და ხლა ერთადერთია შემოვრჩი საყაროს.. მოიცა ეს რაარი... მმ რა რბილიაა.. და ტკბილიც...მნიაამ.. საჭმელიი?... მოოდი ვუკბინოთ... არაა საჭმელი არარი...არ იკბიჩება.. აბა რაარი.. მოიცა კიდე ახლოს მივიდეთ.. შე დებილო გაახილეთვალებიი მიხვდები... არა რო გაახილო ხო დამავრდება სიზმარი.. ხო კაი მაშინ ვცადოთ გამოცნიობა.. ახლოს მივედით.. მმმ... კაია... რატო არ ხარ საჭმელი?.. არა მოიცა...ტუჩებია... ჰოო ტუჩებია... მნიაამ.. კაი ტუჩებიაა)) ნუ რახან სიზმარია გავსინჯოოთ...)) უკვე კი გასინჯე,მაგრამ ახლა უფრო ძირფესვიანად:დ რა დებიილი ხარ ნაილ...აჰაა კაი ვაკოცოთ...
ვაიმე მართლა სიზმარია.. ასეთი ტუჩები მარტო ოცნებებშიაა)) უეჭველი დემის ტუჩებია.. არა მეცნობა საიდანღაც.. აჰაჰ ქეითისას გავს,მაგრამ შანსი არარი.. რატო უნდა დამესიზმროს ქეითის ტუცები?.. აუ კიდე მინდა...:დ კიდე ვაკოცეთ... მმ კაიაა)) კიიდეე ვაკოცეეთ... კიდეე.. კიდეე...ოოო ვისი ხარ ვისიი?... არა ქეითისას გავს ალიან.. ისეთი ფუმფულაა)) და ტკბილი.. და ფერს რო ვხედავდე ისეთივე ვარდისფერი იქნება..

მმოყოლას განაგრძობს ქეითი:
ვაიმე რაარი ეს.. რამ მიკბინაა?.. აქ კოღოები ყყაავთ?... ოო ამ ავადმყოფობამ სულ შემშალაა... :დ მმმმმ.... მოიცა ახლა მაკოცეეს?... არა შანსი არარი...:დ გეუბნები დარეხვილი ვარტქო.. მეჭამა უნდა ის ბულიონიუუხ... კიდე მაკოცეს.. არა აშკარად რარაც ზებუნეებრივი ძალით დამაჯილდოვა ამ ავადმყოფობამ.. სიზმრებს შევუგრზნოიობ.. აჰაჰაა... კიდე მაკოცა.. ეე კიდეე?... კაი ჰა ვაკოცეთ ჩვენც სიზმარია მაინც...:დ ააამ... კაი ტუჩებია.. მაიკსაა?.. არაარიი... შოკოლადის ტუჩები იქნებაა...)) ხოო...:დ მარა მეცნობა.. იყოს ჰა მეცნოს და იყოს... აჰააჰ ამ ტუჩებს ჩახუტებაც ცოდნიათ... აიიმეე მოიცა მოიცაა...ამ ჩახუტებას გავარჩევ აი მილიონშიიი... ნაილია.. მოიცა მისი ტუცებიი?... შემშალა ავადმყოფობა.. დაიძინეე ქეით.. სენთვის ჯობიაა..მოყოლას განაგრზობს ნაილი:
ამ ტუჩებმა კოცნის დაბრუნებაც იციაან?.. აჰააჰ:დ კაია კაიი... ვაიმეე ჩახუტებაა!! ქეითიააა!! არა შეიშალეე ჰორაან...!! დაიძინე ჯობიაა დაიძინეეე!!! ასე ჩახუტებული უნდა დაიძინოო?...აუუ და ხვალ გაიღვიძებ ბალიშს ეხუტები...:დ აჰაჰაჰაა:დ კაი იყოს ბალიში რას მმიშლიის...ეეჰ კაი ჩახუტება იცი ბალიშო.. მოგეფერები ხვალ..:დ
მ ე ო რ ე დ ღ ე(დილა)
*სიტუაცია ბიჭებთან..
-აუ გაიღვიძეს ნეტაა?..(ზეინი)
-არამგონიაა.. კივილს გავიგებდით(ლუი)
-ხოო ეგ სწორიაა...აუ შევუხედავ რააა..(ჰარი)
-აარაა არააა.. რო ეღვიძოთ მერე იმ დაცინვებს ვეღარ ვიზამთ.. ვითო რ არ იმჩნევენ ის მაგარი იქნებაა(ლუი)
-ხოო ხოოო მოიტმინე ჰაროლს(ლიამი)

მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
დილა მშვიდობისა ნაილ და ბალიშო... აუ მიდი და გაახილე ახლა თვალები... ეე ბალიში კიდე მეხუტებაა...:დ თუ მე ვეხუტები... გააიღვიძე მიდი მიდი...მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
დილა მშვიდობისა ნაილ და ბალიშო... აუ მიდი და გაახილე ახლა თვალები... ეე ბალიში კიდე მეხუტებაა...:დ თუ მე ვეხუტები... გააიღვიძე მიდი მიდი...ანდა იყოს გეზინოს.. გადავბრუნდე ოღონდ...ბოდიში ბალიში.. ბოდიში... უუჰ კაია გადაბრუნება.. აჰაჰ ძალიან ამეკარი ბალიშოო...:დ

მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
აააჰ(დავამთქნარე).. ადექი ახლა ქეით ადექიი... ტვალები გავახილეე... უიმეეე დედააა!!! ვისი ზურგია ეს?.. აჰაჰ რამდენი ხალია... რა ხალი გოგო ვინარი ესს?.... ქეით სადარი შენი პიჟამოოოოო?!!! არაა არააა არააააა..!!! უიმეეე!! აუუუუუუუ!!!! არა გუშინ დამეძინაა.. არც თავი მტკივა ანუ არ დამილევია... ვაიმე ოღონდ ქერა თმები არაა რააა...ვაიმეე გუშინ მეხუტებოპდა და მკოცნიდაა?... არაა რააააა..!!! ვაიმეეე...
საბანი სახეზე ავიფარე... სირცხვილისგან ავწითლდიი.. ვაიმე ნაილიაა?... არაა შანიი არარი.. მეე?... ვაიმე მაიკს ეს როგორ გავუკეთე.. ღმერთოოოო!! არააა რა იდიოტი ვაარ...!! მარ არ დმამილევია ნამდვილად მახსოოვსსს..!!! აუუუ ნაიო გაიღვიძე და მითხარი რო ეს უბრალოდ.... ფუუ შენიი...!!
მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
არა ნაილ ადგე უნდა.. გვიანი იქნებააა.. ერთი ზურგზე გადავბრუნდეთ... აა რაკაია ტვალების გახელაა
-უი დილამშვიდობისა ქეით.. ვუთხარი ღიმილით..
მოიცაა რაააააააა???? ქეითთ?... ის გაფართოეუბული თვალებით და შეშინებული სახიტ მიყურებდა..
-ქეიითთ?...(მე)
-ჩემ სოთახში ვართ შენი ბრალია!!!!(ქეითი)
მე ოტახს თვალი მოვავლე..
-ჩემი ოთახია ქეით.. და რას აკეთებ ააქ?...
-მეც ეგ მაინტერესებს...
ქეითმა თავი საბანში ჩაყო და დარცხვენილი სახით გამომხედა...
-რა გჭირს გოგო ვუთხარი სიცილით და საბანო გადავაძრე,მაგრამ ნეტა არ გადამეძრო...რაარი ეს რატო არაცვია პიჟამო?... ან ჩემი პიჟამო სადარიიი?... ვაიმე დედაა მე გუსინ ბალიშს?... ჰააა?.. ააარაა არაა შეუძლებელიაა.. ის ტუჩები?..კაი კი იყო ისე)) რეებზე ფიქრობ ბიიჭოოოო!!!
-ქეით შენ ისა.. აამ... ისა...
-არა ნაილ არაფერი არ მახსოვს..
-შენ უბრალოდ ჩაგეძინა და ეს საცურაო კოსტუმია ხო?...
მან იმედიანი სახიტ დაიხედა,მაგრამ მერე საწყალი თვალებით ამომხედა...
-აარააა არა შეუძლებელიაა..(მე)
-ვაიმე ნაილ რეებზე ფიქრობ!! რა სისულელეა...
-ხოო ხოო რეებს ვბოდიალობ...შანსი არაარი... ხოო ახლა დავძაბოთ გონებაა და მოვიფიქროთ რატო ხარ შენ ჩემს ოტახში ასეთ ფორმაში და სადარი ჩემი პიჟამო...
-ხოო... ალბად... ნუ ჯერ შენი ვარიანტები მომასმენინე..
-ხოო ვძაბავ ჩემ იდიოოტტ გონებასს!!!
-ხოო მეც დავძაბე....ვაიმე ღმერთო გამახსენე რა ჯანდაბა ვქენი გუშინ.. არ დამილევია აშკარად თავი მტკივაა.. ქეითს მართლა არახსოვს ვითომ თუ არ უნდა,რომ გაიხსენოოს?... კაი ნაილ მიდი გაიხსენეეე!! აჰა ესეიგი... ქეითი რო დააწვინე მერე ამოდი ოთახში.. ვერ იძინებდი გციოდა და მერე ჩაგეძინა.. მერე რო გაგახსენდა რო გციოდა და გაიღვიძე სითბო იგრძენი...და ბაილიში გეგონა შეე დეგენერატოო!!!! და ბალიშსს ეხუტებოდი და კოცნიდი ხოო?... ფუუუი შენ ტვინს რა ვუთხარი.. აუ ახლა რავქნააა?... აშკარად ვკოცნიდი... აუუ ეს პიჟამო მაინც მეცვაას...
-ბიჭებს რო ვკითხოთ?..(ქეითი)
-ვაიმეეეეე ბიჭებიიი!!! არ გაბედო ქეთ.. ხმა არ ამოიღო გავარკვით ჯერ რა მოხდა...
-ხოო კაიი.. სწორიაა.. ლუის პირიდან რა ამოვა..
-ააუუ ჩემი რააა...!! ქეით ტყუიოლად ვიდებილებთ თავს.. უეჭველი რარაცა მოხდა რაა!!! ფუუშენი.. მარა როგორ,რატოო?...
-არვიცი... მითხრა ძალიან შეშინებულმაა..
-კაი დამშვიდდი.. ვუთხარი ხელი გადავხვიე და მივიხუტე..
-ნაილ... მითხრა და მომიშორაა..
-ხოო ხოო სწორიაა..!! ახლა მე ავდეგბი გავალ.. აგერ ყრია შენი ტანსაცმელები და ჩაიცვი..
-ვაიმეე ტანსაცმელებიი?.. ფუ ფუ ფუუუ რააა!!! აუუუუუუ...
ვსოო უეჭველად გუშინ რაღაც მოოხდაა.. ფუუუ!! ეს მინდოდა ზუსტაად.!:-@. უიმე ისე ვკითხო გუშინ ამას ვაკოცეე?..
-ქეით...მომისმინე და დაძაბე გონება....გუშინ შენ გაკოცეე?...
-ნუ ტავიდან მიკბინე... მითხრა ოდნავ ღიმუილით..
-ანუ შენ და არა ბალიშს ხოო?...
-აჰაჰ ბალიშს?..
-შეენ?..
-ეგრე გამოდის... ბალიში ნამდვილად არ ვარ...))
-ხოო ბალიში არ ხარ.. კაი გავედი ახლა სააბაზანოში ხოდა რო ჩაიცმევ დამიძახე.. ჩუმად უნდა გაგაპარო ოთახიდან.. და ხოოო დავივიწყოთ რა რაც მოხდა.. არცერთს არ გვინდოდა რარაცა იდიოტობა მოხდა...
-ხოო ხოოო მეც მაგის ტქმა მინდოდა რო ისე მოვიქცეთ ვითო არაფერუი არ ყოფილაა...აუუ ნაილ მრცხვენია ვერ გიყურეებ.. მითხრა და საბანნში ჩაძვრა..რა სასაცილო და საყვარელია)) ეეე ბიჭო გეყო რაც ამ გოგოზე იფიქრეეე!!!! ვსო გადი...
ნაილ არ ჩაეხუტო გცემ!!!
-კაი ნუ დებილობ ერთი... ვუთხარი და მაინც ჩავეხუტე...
ისიც ჩამეხუტა,მაგრამ აშკარა იყო მართლა სცხვენოდა.. მაგას კიარა მეც მცხვეენოდა.. ღმერთო ამანდას რა ვუტხრა.. დედა ორსულად რო იყოოს?.. ო ღმერთო..
-ისა ქეით.. კი მეუხერხულება,მაგრამ რო რამე ტავბრუ დაგეხვას და მჟავე კიტრი მოგინდეს მითხარი რა...
-აუუუუ!!! ნუუ დეებილოოობ რააა!! ისედაც ცუდად ვააარ!!! მითხრა და მომიშორა..
-ხოო ხოო.. ვუთხარი ავდექი და სააბაზანოში შევედი...

*სიტუაცია ბიჭებთან:
-ჰმმ გაირვიძებდნენ უკვე..(ლიამი)
-კიი კიი.. რატო არ მესმის კივილიი?...(ლუი)
-ალბად არ უნდათ გაავრცელონ ტავიანთი ფარული ურთიერთობა...:დ(ზეინი)
-ააუ წამოდით რაა თავზე დავადგეეთ...(ჰარი)
-არაა არაა.. მე ნაილის და ქეითის ვითომ არ შემჩნევა მაინტერეესეებს..(ლუი)
-ხოო უფრო დაიტანჯება ეგ გოგო...(ზეინი)
-ისე ნაილს რაღას ვერჩით?...(ლიამი)
-ოო ეგ სწორიაა ..(ზეინი)
-მომისმინეთ ახლაა... ძმობამ არ უნდა გადაწონოს შურისძიება...:დ ნაილი არის უბრალო მსხვერპლი.. დიდი ამბავი ახლა ცოტა გავერთეთ... ნაილისთვის რო გვექთქვა არაო დაიწყებდა.. ამ ბოლო დროს ძალიან ისეთია... ასე,რომ შეეგუეთ იმას,რომ ჩვენი ნაილიტო ცოტა ხანს ინერვიულებს...(ლუი)
-ეეე რამხელა ფილოსოფია ჩამოაყალიბა უყურეე...:დ(ჰარი)
-ნუუუ მე ახლა როგორც სახელგანთქმული მეცნიერი,ისტორიკოსი,ფსიქოლოგი და ასე შემდეგ და ასე შემდეგ:დ(ლუი)
-აუუ რა ვქნათ იციი?... წადი არი შეამოწმე ქეითი თუ გამოვიდა ნაილის ოთახიდან.. ტუარა შევდივართ და ნაილი გადამალავს სადმე და ვუწყებთ ძებნას...:დ აუუ ნაილის სახეები და რეაქცები წარმოიდგინეეთ(ზეინი)
-ეეე ჭკვიანურია.. მიდი ჰაროლდ მიდიი..(ლუი)
ჰარი წავიდა.. ორ წუთში:
-ესეიგი ოთახში არარი,.. ქვემოთ არარი.. ამანდამ არ გაუღვიძია აკბადო(ჰარი)
-გადასარევი.. მარშ ნაილის ოთახისკეენ(ლუი)მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
აუუ ღმერთო... ახლა რა ვქნაა?.. აუუ ჯანდაბაა!! აუუ მაიკს როგორ ვუთხრაა?.. არა არ ვეტყვი და ნაილს ვთხოვ არც ბიჭებს და არც არავის არ უთხრას ხო...
ტანსაცმელები ავიღე და ჩაცმა დავიწყე...თან ვცდილობდი გამეზხსენებინა რა მოხდა გუშინ,...
-ნაილ ჩავიცვი...
ნაილი გამოვიდა...
-გავალ ახლა და გთხოვ ბიჭებს არაფერი არ უტხრა რა.. ვითო არც არაფერი არ ყოფილა...
-ხოო რათქმაუნდა...
კარებისკენ მივდიოდი და უცებ კარებზე კაკუნი გავიგე:
-ნაილ გღვიძავს?...ლუის ხმა იყო..
-ოოპააააა... ჩქარა სააბაზანოში...
მე სააბაზანოში შევვარდი ნაილი ლოგინში შეწვა..
მმოყოლას განაგრძობს ნაილი:
-ნააიიილლ(ლუი)
-ოო მეძინაა.. შემოეთრიეეთ..(მე)
-ოოჰ ნაილეერ?.. ასე ლოგინი რამ აგარევინააა...სიცილით მითხრა ზეინმა..
-აა ვერ მოვისვენე და..(მე)
-რას მოისვენებდი გუშინ.. დაიწყო ლუიმ,მაგრამ არ ვაცადე..
-რააა გუუშიიიინ?...(მე)
ლუის სახე გაუნათდა...
-რადა გუშინ ისე დათვერი..(ლლუი)
-რავქენიიი?...
-ხოო დათველი.. იმ მუსში ამანდას ლიქიორი ტუ კონიაკი ჩაუსხამს ბევრი და შენ რო ბევრი ჭამე ამიტო დათვერი... (ზეინი)
-აუუუფ..(მე)-ხოო დასაძინებლად წახვედი და ორ წუთში სიმღერ-სიმღერით ჩამოდი და კიდე დალიე...(ლუი)
-აუუ მართლაა?..(მე)
-არა გატყუებთ.. შენ კიდე კარგად ხარ ნეტა ქეითი რას შვება?...(ჰარი)
-ააა ჰაა?... რა ქეითიი?..(მე)
-რადა ის რო ცუდად იყო დედამისმა ძალით დაალევინა წამალი ხოდა მოტენთა ამ წამალმა და ისეთ იდიოტობებს აკეთებდა.. წავალ გავაღვიძებ კარები ოდნავ ღია იყო,მაგრამ აღარ შევედი...(ლუი)
-აარააააა ლუიი!! დარჩიიი.. ვიყვირე და წამოვხტი...
-აუუ ნაილერ ტუალეტში შევალ ხოო?.. ტქვა ლიამმა..
-აააააააარაააააააააააა!!! ვიყვირე და კარებს გადავეფარე..
-რაიყო ბიჭო რა გჭირს?..(ზეინი)
-არეული მაქვს...(მე)
-ოო დიდი ამბავი.. ემ სიეთი დალაგებული მაქ რო ნუიტყვი,.. შემიშვ ერთი(ლიამი)
-აარააა!!! მე შევდივაარ!! ვიყვირე შევვარდი და კარები შიგნიდან უცებ ჩავკეტე..

მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
-რახდება ნაილ?...(მე)
-რადა ახლა შეაწუხა შარდის ბუშტმა ლიამი....(ნაილი)
-ააუუ რავქნაა აბა მეე?...
-აუ არვიცი.. აბაზნაში რო ჩაძვრეე?..
-და იხვებს რო დაუწყოს ძებნა ან აქაურობის დათვალიერება მერე რა ვქნაა?...
-რა იხვები აქ იხვებს რა უნდათ?..
-ნაილ ლიამზე ვლაპარაკობთ...
-აა ხოო ეგ კიი.. მე ახლა გავალ ვიტყვი რო გავაფუჭე რაღაცა ან ონკანი ან რამე... და გავყრი ამათ...
-ხოო კაი მიდიი...
ნაილი გავიდა.. მე კარებს ყური მივადე..
-ააუ ბიჭებო ონკანი გავტეხე.. ახლა ვერ შეხვალთ...გავაკეთებ და მერე რა...(ნაილი)
-ვაიმე ჩქარა სანტექნიკოსსი გამოვიძახოთ...(ლუი)
-არა არაა.. მე ტვითონ(ნაილი)
-ოო მაშინ შემისვი რა..(ლიამი)
-ააუუ ახლა ყველა გარეეთ...(ნაილი)
მერე კარების ხმა გავიგე.. ალბად გაყარა))

*სიტუაცია ბიჭებთან
-უეჭველი აბაზანაშიააა...:დ (ლუი)

მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
საბაზანოს კარი ოდნავ შევაღე და ტავი გავყე.. ნაილმა ხელიტ მანიშნა გამოდიო..
-ახლა ცოტა ხანი არ უნდა გახვიდე... ასე 10 წუთში მე გავალ დაბიჭებს გავტყუებ და მერე გამოდი..(ნაილი)
მე თავი დავუქნიე და ლოგინზე დავჯექი.. ღმერთო როგორ მრცხვენოდა.. ახლა რა უნდა მექნა?... ტვალებში ვერ ვუყურებდი.. მეგობრადაც რატომღაც ვეღარ აღვიქამდი.. ძალიან მრცხვნოდა... ნაილი გვერდით მომიჯდა... თითები ერთმანეთში გაუყარა(ეს არვიიცი როგორ ავხსნა..:დ მიხვდით იმედია)და გამომხედა... მეც გავხედე... არცერთი არაფერს არ ვამბობდით უბრალოდ ერთმანეთს ვუყურებდით... ძალიან გაურკვევლად ვიყავი...მის თვალებშიც გაურკვევლობას ვკიტხულობდი.. ორივე დაბნეულები და ანერვიულებულები ვიყავით.. ნაილი ხან წარბებს შეკრავდა,ხან გახსნიდა... გავიდა 1,2,3 წუთი მე და ის ისევ ისე ვისხედით.. ვუყურებდით ერთმანეთს.. ტავიდან ვფიქრობდი თუ როგოი დდამოკიდებულება უნდა მქონოდა ახლა მასთან,მაგრამ ნელ-ნელა მისმა ცისფერმა ტვალებმა გამიტაცა...ნელ-ნელა უფრო და უფრო ვიძირებოდი მათში...თავი ძალიან დიდ ოკეანეში მეგონა საიდდანაც გამოცურვა შეუძლებელი იყო.. ხელ-ფეხსაც ვერ ვაქანებდი,იმიტომ რომ ეს ოკეანე უაზროდ ჩამთრევი და ლამაზი იყო...
ნაილი ნელ-ნელა წელში გაიმართა..ხელებიც გაშალა და ტავი ჯერ გაუბედავად მოწია ახლოს... მე იმდენად ვიყავი ჩაკარგული მის ტვალებში ვერც გავაცნობიერე რა ხდებოდა.. როცა ნაილმა ჩემი უარყოფითი რეაქცია ვერ დაინახა კიდევ მოწია თავი,ოღონდ ახლა უფრო თამამად...მერე ერთი ხელი ყელში შემიცურა... ნელა მოჩოჩდა.. ძალიან ნაზად მომისვა ცერა თითი ლოყაზე.. მერე ოდნავ გაიღიმა და მაკოცა...მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
(ეს ჯერ კიდევ ის სუტაციაა როცა ის ქეით უყურებს.. ანუ მისი ფიქრები მანამ სანამ აკოცებდა)
ახლა რა ვქნათ ქეით?... როგორ მინდა გკითხო,მაგრამ ვიცი შენც ანერვიულებული და შეშინებული ხარ... დამიჯერე მეც არ ვარ ნაკლებად.. ნეტა ამას ახლა ხმამაღლა გეუბნებოდე,მაგრამ არ მინდა უარესად დაგძაბო.. მტავარია ეს ბიჭებმა ვერ გაიგონ... მე და შენ კიდე დავივიწყებთ.. ტან ამას ისიც ემატება,რომ არაფერი არ მახსოვს შენი თბილი და ფუმფულა ტუჩების გარდა))ხოო ტკბილი იყო კიდე ძალიან...ძლიან ტკბილი.. მმმ ძალიან ძალიან...ახლაც რა ლამაზად გიდევს ერთმანეთზე)) ვარდსიფერი.. არა ახლა წითელია...დიდი დიდი.. მმმ მარწყვს მაგონებს))კიდე გასინჯავდა კაცი)) თან ვაიმე მარწყვი როგორ მიყვარს.. არა ნაილ არ უნდა აკოცო ყველაფერს გააფუჭებ.. მაგრამ დაფიქრდი ახლა და დაუშვი შემდეგი რმ.. ხომ შეიძლება ახლა ისიც იგივეს ფიქრობდეს და შენს კოცნაზე ოცნებობდეს?)) რა ოცნებობდეს...:დ არა ისე რატო არა... ნამდვილად არ გაქ ცუდი ტუჩები.. ნუ ლუი ასე ამბოსბ და რავიცი:დ:დ აუუ რა ლუისი და რა ჩემი ტუჩები როოცა წინ ასეთუიი ტუჩები მიზის.. ამანდა თამამად შემიძლია გითხრა,რომ ამ გოგოს გაჩენა მხოლოდ ტუჩებისთვის ღირდა...არა ნაილ1! ტავს მოერიო უნდა და არ უნდა აკოცო.. მაგრამ როგორ არ უნდა აკოცო?! კაი ნელა იმოქმედე მაშინ და რეაქციებსაც შეხედე... აუუუ არ შემეწინააღმდეგოს რაა... აუ რა გჭირს ნაილ!! როგორ მინდა გაკოცო გოგოო!!!! არა ნელა უნდა იმოქმედე.. ჰე წამოიწიე და ტავი ახლოს მიწიე... აჰაამ არაფერი არ უქნია,მაგრამ არც ტვალები განათებია.. ანუ ვერ ხვდება რას ვაკეთებ.. უიმე ტვალები... ეს მინდოდა ზუსტად ხოო?... მიდი და არ აკოცე.. არა ჯერ ტვალებიდან გამოძვერი.. აუ ტყჩები... მმმ.. კაი მიდი ჰეე.. ახლა ხელი ისე როგორც ჰარი გასწავლა... ხოო ასე... მოვუსვათ ხელი...)) არაფერუი არ უთქვამს... ვაკოცეთ... რატო არ შეილება რო შევჭამოოოო?????:-@ კაი ტუჩებიაქ.. არა ნაილ!! ფუ იდიოტო რა ქენიიი!!! არა მოიცა მაკოცა...არა არაა!! ახლა ყველაფერს ვაფუჭებთ უნდა მოშორდე...!! აუუ მეც ვთქვი რაა... მიდი და მოშორდი...ფუუ დებილო მეორე ხელი რატოღა მოკიდე სახეზეე... აუ ვერ ვშორდები...მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
რატო ვაკოცეე?... არ უნდა მეკოცნა.. მარა... აუუუ... გავაფუჭეეე... სულ ყველაფერიი...! აუუ რა თბილია რა ეს კიდეე...შემოგევლე მე შეენ.. ჩემი წიწილააა.. ვაიმეე ქეით.. არა არაა!! მოშორდე უნდა ხოო... კაი ერთსაც ვაკოცებ და ვსოო... ხოო ვსოო!!
-ნაილ.. ტავი მოვაშორე...
დარწმუნებული ვარ უაზროდ აშლილი სახე მქონდა..
მასაც საშინლად შეწუხებული სახე ქონდა.. არვიცი რატო.. იმიტო რო თავი გამოვწიე თუ იმიტო რო მაკოცა.. ალბად მეორე..
-ვიციი ვიცი.. ბოდიშიი.. ვსო დავიბიწყეთ.. არაფერი არ მომხდარა..
-ხოო ხოო..!! არც ახლა და არც გუშინ..
-ხოო..
-გავალ მე...(მე)
-ხოო მოიცა გავიხედო...
ნაილი წამოდგა...კარებისკენ წავიდა,მაგრამ გაჩერდა... ერთ ადგილას გაშეშდა..
მემგონი გაიყინაა...:დ
-ჰეეეიი აქეთ ვაართ... ვუტხარი მასტან მივედი და ხელის ქნევა დავუწყე...
-ნააილლ!! გესმიიის?...
ნაილს ჩაეღიმა,მერე კარები გააღო და მიტხრა
-ჰორიზონტი ცარიელია..
-კარგი.. წავალ მე.. და არაფერი არ მომხდარა...
-ხოო... ისევ მეგობრები ვართ იმედია...
მე ტავი დავუქნიე,გავუღიმე და წამოვედი...
ქვემოთ ბიჭები ისხდნენ..
-ააჰ კიდე კაი გაიღვიძე... ჰეე მოდი ახლა შემიზილე თმ,ები(ზეინი)
-რაავქნაააა?..(მე)
-რადა სტილისტს დავურეკე და რაღაც მაზი მიხრა და მოდი შემიზილეე...(ზეინი)
-აბაა კიი.. შენ რა ხელები არ გაქ?..
-ძალიან არა სასიამოვნო სურნელი გააჩნია ამ მუსს თუ მაზს თუ რაცააა...(ზეინი)
-არ წაგისმევ...
-ააბააა კიი.. შენი ბრალია ეს ტმა ასეთ დღეში როაქ.. მიდი ჰეე(ლუი)
-ააუუ კაიით რააა..(მე)
-კაი რა არუნდა.. მაგიდაზეე დევს და აიღე..
მე მაგიდაზე დადებული ფლაკონი ავიღე.. თავსახური ავხადე და ფუუუუუუუუუუუ!! რა სუნიააააქქქ!!!
-გოგო დაახურე მალეეე(ლუი)
-ბლაააააა:-@ მე ამას ხელს ვერ მოვკიდეებ!!(მე)
-მე თმაზე უნდა მქონდესს!! ასე,რომ მიდი(ზეინი)
-კაი ხოო ოღონდ რამე ხელტათმანისმაგბვარს მოვძებნი...(მე)-არაა!! არ შეილებაა... მიდი ჰეეე შეამზადე შენი რბილი კანიი(ზეინი)
-აუუუ.....(მე)

-ჰეე გჰეე ქეეთრიინ მიდიი ნუ უყურებ ეგრე უფრო შეგზიზღდება..(ზეინი)
-აუ ზეინ არ შემიძლიააა.. შემიბრაალეე რააა(მე)
-შენ ხო ნუიტყვი ისე შემიბრალე გული დაგეწვა.. მიდი ჰეე მოიტანე.. ლუის შენ ცხვირზე მოიჭირე ხელი რო ეს საზიზღრობა არ დავყნოოსო..(ზეინი)
-აუ მეც რო ვინმე დამეხმაროს არაა?..(მე)
-მე ზეინს ვეხმარები(ლუი)
-მე მე მე... მე წავალ ნაილს დავხედავ(ჰარი)
-აუუუ ლიააამ მიდი რაა..(მე)
-კაი ხოო..(ლიამი)
-რა კაი ხოო ბიჭო დაანებე თავი...(ზეინი)
-ააუუ რატო ხარ ესეთი ბოროტიი?...(მე)
-გოგო ტმებს შეხედე!! გუშინ ვერ დავიძიე! ტავი ვერ დავდე ბალიშზე მეგონა ქვაზე მედო!(ზეინი)
-აჰაჰაჰააა:დ სიცილი ავტეხე...
-ჰე დაოკდი ახლა და მიდი!!
-უიმეეე.. ვთქვი და ის ქილა თუ ფლაკონი ავიღე.. ისევ მოვხსენი ტავსახური..
-ფუუუ!! ზეინ არ შემიძლიააა!(მე)
-ჰეე ჩაყოო ხელიი...(ზეინი)
სახე უაზროდ დავჭყანე.. ლიამი რო არა არვიცი რა მეშველებოდა.. ცხვირზე ხელი მომიჭირა,ჩავყე ხელი..
-ფუუუუუ!! არა არა არ შემიძლიაა..
-მიდიი ქეითთ!!! უკვე ჩაყეე!! მიდი.. მამხნევებდა ლიამი..
-ისე ზეინ შენ ეს საზიზღრობა თავზე უნდა წაგისვა.. ვუთხარი სიცილით..
-გოგო ნუ ექანები ერტი!! მივარდება ხელი და მერე იყავი და ყნოსე :დ(ლიამი)
-ბოდიში ბოდიში.. ჰე ზეინ შეამზაე თმები!!(მე)
-მეე ამას თავზე არ წაგასმევინეებ!!!!(ზეინი)
-ოჰოჰოჰ..შენ არ იყავი რო მაძალებდი წამისვიო.. ხოდა ახლა მოვედი..
ზეინი უნდა წამომხტარიყო მარა ვინ აცალა:დ მთელი ქილა ტავზე გადავასხი...
-აააააააააააააააააა!!!რააარიი ეს გოგოოოო!! ნორმალურიიი ხაააააააააააარ?!!(ზეინი)
-ზეინ მე შენზე ვზრუნაავ.. ვეუბნებოდი და ტან ვხითხითებდი..
-ეეეეე მაიკაზეც გადამესხა.. იდიოტიი ხარ ქეით.. ნახე ლუი რამიქნაა!!
-ფუუ გადი იქეთ ყარხაარ!!(ლუი)
-ფუუ ზეინ რა სუნი გააქვს...(ლიამი)
-ფუუუ რა სუნიაა?..(დედა)
-ფუუუუ რაარი ეეს?... ბილის პამპერსი მიქარა... ტქვა ნაილმა და როგორც წესი კიბეებიდან ჩამოხტა..
-რადაა ქეითს კითხეეთ!! გადამასხა მთელი ის რაქვიაა.. ნუ თმების გამკურნებელი...(ზეინი)
-აჰაჰაააა...:დ ვიცინოდი.. წავედი საბააზანოში ხელების დასაბანად ის ფლაკონი ხელში მეკავა.. ფლაკონი ონკანის ზემოტ თაროზე დავდე.. სულ ზეინზე მეფიქრებოდა და მეცინებოდა მაგრამ უცეებ... უიმეე დედაა!! ფლაკონზე ეწერა:
„თმებში შეზელვისას დაიმახსოვრეთ:არ გამოყენოთ ერთ მუჭზე მეტი სითხე..ბავშვებისთვის სითხის გამოყენება არარის რეკომენდირებული“ და კიდე ბევრი ბლაბლაბლა.. მაგრამ ყველაზე მთავარი ეწერა ქვემოთ დიდი შრიფფტით
„ზემოთ მოცემული წესების დარღვევა იწვევს ტმის ცვენას“
ვაიმეე ზეინს ერთი მუჭი კიარა მთელი ფლაკონი გადავასხიი!! ღმერთოო თმები ცვივდებაა?.. არაა არაა არაა!! ამას ვერ დავუშვეებ.. ღმერთო მოკლაავს... სასწრაფოდ გავარდი სააბაზანოდან და ზეინს ტავზე მივახტი.. თმებზე მუჭი მოვკიდე და მოვქაჩე... ვაიმეეეეეეეეე!! თმები მოყვაააა:-@
-ააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა... რაარიი ეეეეეეეეს?..
მე ზეინს ფლაკონზე მყოფი წარწერა ვაჩვენე...:დ
ზეინს სახე აეშალა,დაეშალა აეწყო,აერია,აშავდა,აწითლდა,მოკლეთ ძალიან ცუდად გახდაა..
-აააააააააააააააააააააა!!!!! რაატოოომმ???? რიიისთვიიის?..
@@@@@@@@@@@@@@ 17 @@@@@@@@@@@@@@
-გამოდი გამოდი გიშველი.. ვუთხარი სიცილით..
ზეინი გამოვიდა საწყალი სახით.. ხელში თმები ეკავაა...
-მოდი ზეინ მოდი მე გიშველი.. ვუთხარი და სკამი გამოვუწიე.. დაჯექი(მე)
ზეინი დაჯდა... მე კვერცხი ავიღე და პირდაპირ ტავში დავახალეე...
-აააააააააა!! რეებს შვეეებიიი!!!(ზეინი)
-მოტმინება მისტერ მალიკ...
-ეე გოგოო ნორმალური თუ ხარ?..(ლუი)
-ოო მაცალეეე...(მე)
-იცი მაინც რას აკეთეებ?..(ლიამი)
-ნუ ახლააა.. პოო უარესი ხო არ ინქეება აარააა?(მე)
-ქეით ინტერნეტში ნახეე?..(დედა)
-რა სისულელეა(მე)
-აბაა?..(დედა)
-ძველისძველი,საგვარეულო წიგნი აღმოვაჩინე ზემოთ საოჯახო რეცეპტების...(მე)
-აბა სადარი?..(დედა)
-ჰარი ათვალიერებს(მე)
-აუუ საჭმელებიც არიი?..(ნაილი)
-მაგ რეცეპტით ვაცობდით ცვენ ტორტსრ რო არ გვაცალეს.. ვყვებოდი და ტან ამ კვერცხ ზეინის თმაში ვზელდი და ვზელდი.. მემგონი თმა კიარა ტავი მოვაძრე ეს იდიოტი კიდე არაფერს არ მეუბნებოდა.. ამან მართლა ხო არ დაიჯერა რეცეპპტების წიგნი,რომ ვნახეე?...:დ
-ლიამ მიდი ერთი ჩაის ფერისთვის წყალი დაადგი და ჭიქით მომიცუნცულე..(მე)
-შენ კაი ხასიათზე ხარ(ლუი)
-ძალიააან!1(მე)
-რაატოო?.. თავი არ გტკივაა?..(ლუი)
-რატო უნდა მტკიოდეს?..(მე)
-გუშინდელი არც შენ არ გახსოოვს?..(ზენი)
-რა გუსინდელი?.. ტვაკები გამიფართოვდა..
-მერე გეტყვი.. მითხრა ნაილმა..
მე ტავი დავუქნიე.. და ახლა უფრო დაძაბულმა დავიწყე კვერცხისა და ზეინის ტმის შერევა:დ
-აი შენ წყალი.. მითხრა ლიამმა..
ჩაის გერი წყალში ჩავაგდე.. ბოოლომდე გამოვწურე:დ წყალი ოდნავ გავაგრილე და „ტხლაშ“ პოირდაპირ გადავასხი ზეინს ტავზეე.. ზეინი სკამიდან წამოხტააა
-უკვეე მეოორეე მაიისუურიაა ქეიითთთთ!!!!! გცეეემმ!!!(ზეინი)
-რა უფრო მნიშვნელოვვანიაა?.. მაისური თუ თმაა?.. თმა თუ მაისურიი?.. თუ მაისუტიი?.. თუუ თმაა?..დავიწყე ზეინის ნერვებზე ტამაში.
-თმაა!! იყვირა..
-ხოდა დაეგდე და მაცაე საქმის დასრულება..(მე)
-აუუ ეს რარაცას დებილობს და უარესად არ დაგცვივდეს ეგ თმები(ლუი)
-ისედაც დაცვენილია უკვე ლუი... უარესი არ მოხდება.. ვუთხარი და ენა გამოვუყე..
ჰმმ ნაილი რარაც ძალიან დუმს...მოყოლას განაგრზობს ნაილი:
რარაცას დაუშავებს ეს გოგო ზეინს...:დ ნამდვილად ან თმებს დაუცვენს ან ტავვს მოტეხავს ან მთელ გარდერობს ამოუსვრის...:დ კაი გოგო რაღაცნაიად.. აუ რატო ვერ ამოვიგდე ტავიდან გუშინდელი?.. სულ ტრიალებს და ტრუიალებს.. ფუუ ამის ჯანდაბაა რაა!!! არ დავლევ აღარასდროს..არა ნუ როგორ არ დავლევ მალე ლიამის დაბადების დღე მოდის.. მერე ჩემი.. ნუ ხოო ერთი ორი ჭიქა შეილება ოღონდ იმ პირობით თუ ქეითი არ დალევს!!! აუუ რაა!! ამ იდიოტებმაც ვერ მოგვაქციეს ყურადღებაა?... წავედი სამზარეულოში ერთი დავიმშვიდე ნერვები..
-უი ამანდა აქ ხაარ?..(მე)
-აბა სად ვიქნები.. შენი აზრით საჭმელებიც წეროს მოაქვს?.. მითხრა სიცილით..
-აჰაჰ..:დდ აუ ისე იმ მუსში რო ის კონიაკი თუ რარაცა არ ჩაგესხა უკეთესი იქნებოდა..
-რა კონიაკი ნაილ?..
-აი ბიწებმა მუსშოი ლიქიორი თუ რაღაცა ნუ მოკლეთ ალკოჰოლი ჩაასხაო და დატვერიო და დაგცინოდითო...
-არა ნაილ რარაც გეშლება..
-რაა?..
-რადა მუსი იყო უბრალო გამდნარი შოოკოლადისგან,მარგარინისკგან,კაჯკაოსგან და შაქრისგან.. არანაირი ალკოჰოლი არ ჩამიმატებიაა...
-მოიცა შენ გინდა ტქვა რომ მე არ დავმთვრაალვაარ?..(მე)
-არა რა სისუულელეა..
-ააჰააამ.. აააჰ... ვაიმე მაცალეთ მე ტქვეენ.. და ისა ამანდა ქეითს წამალი ძალით ჩაასხაო და გამოთიშა იმ წამალმაო?..
-არა რა სისულელეა..მე რო დავწექი ქეითს ჯერ კიდევ ქვემოთ ეძინა..
-მთელი ღმაე აქ იყო?..
-არაა ბიჭები აყვანას აპირებდნენ და დილიტ აღარ იწვა.. ალბად აიყვანეს ერატო მეკიტხები?..
-არა არაფერი... უბრალოდ შურისძიების სუნი მცემს...:-))

მოიცა შენ გინდა ტქვა რომ მე არ დავმთვრაალვაარ?..(მე)
-არა რა სისუულელეა..
-ააჰააამ.. აააჰ... ვაიმე მაცალეთ მე ტქვეენ.. და ისა ამანდა ქეითს წამალი ძალით ჩაასხაო და გამოთიშა იმ წამალმაო?..
-არა რა სისულელეა..მე რო დავწექი ქეითს ჯერ კიდევ ქვემოთ ეძინა..
-მთელი ღმაე აქ იყო?..
-არაა ბიჭები აყვანას აპირებდნენ და დილიტ აღარ იწვა.. ალბად აიყვანეს ერატო მეკიტხები?..
-არა არაფერი... უბრალოდ შურისძიების სუნი მცემს...:-))
მე სამზარეულოდან გავედი..
-ვსოო მემგონი ეყო..(ქეითი)
-ეყოო?... ზედმეტიც იქნებოდა(ლუი)
-ოო არა..რაც მეტი მით უკეთესი(ქეითი)
-მაგ მეტმა დამღუპა.. წამოიბღავლა ზეინმა..
-მიდი ახლა შეიხვიე რამეთი და დაიბანე ცოტა ხანში და ეგარი..(ქეითი)
ზეინი ადგა ა რაღაცით თავის შეხვევა დაიწყო.. მე ქეითს დავუძახე..
-გისმენ ნაი.(ქეითი)
-იქეთ გავიდეთ რა...(მე)
-რამე მოხდა?..(ქეითი)
-კი თან ძალიან სსერიოზული..(მე)
მას სახე გაუფითრდა..ჩვენ ეზოში გავედით..
-რახდდება?(ქეითი)
-რა ხდება და არაფერი არ მომხდარა...(მე)
-ვერ მივხვდუი რას მეუბნები..
-რადა გუშინ.. ნუ ის რო გვეგონა.. არ მომხდარა..
-რაა?...ნაილ ნურარ იტყუებ თავს.. უბრალოდ დავივიწყოთ რა..
-არა არა ქეით...ბიჭებმა მოგვიწყვეს..
მას სახე ჯერ გაუნთდა,მერე ეს დაკრეწილი კბილები უცებ დაფარა მისი სქელი ტუჩებით და ცალი წარბი აწია..-რაა ქნეეეს?..(ქეითი)
-რადა მოგვიწყვეს...(მე)
-კი,მაგრამ როგორ?რატოო?... ვაიმე გავგლიჯავ.. და მოიცა შენ საიდან?..მოიცა შენც იცოდიი? წარბი უფრო მაღლა აწია და ისეთისახე მიიღო რომც მცოდნოდა ვერ გავბედავდი ტქმას...:დ
-არაა არააა.. რა ვცოდიი გოგო.. დედაშენს ვკიტყხე..
-რაკითხეე?!!!
-რადა ჩემი ოტახიდან ხმები ხოარ გამოდიოდა ცოტა უცნაურითქო...
-ნორმალურიი ხაარ?.. მიყვირა და ხელი მკრაა..
-ნორმალური მე კი არა შენ არ ხარ... რას ვკიყხავდი შენი აზრით?..
-რავიცი მეეე..
-რადა ვკითჱხე ასეთი რა ჩაასხი ამ მუსში ტქო. და არაფერი არ ჩამისხავსოო.. ალკოჰოლი არც მიმიკარებიაო..
-მოიცა მოიცა ანუ.
-ხოო ხოო ანუ არაფერიც არ ყოფილააა..
-ვაიმე რამაგარიააა!! იყვირა და კისერზე ჩამომეკიდაა... ისეთი სასაცილო და საყვარელი იყო)) პატარა ბავშვივით გაუხარდააა))
-უი ბოდიშიი... მიტხრა და გაიწია..
-არა არაუშავს.. ჩამეხუტე თუ გინდა... ვუთხარი ჩემიჭკუით ძალიან სიმპატიური და თვალისმომჭრელი ღიმილით:დ:დ
-არა მადლობა.. მიტხრა ასევე ჩემი ჭკუით ძალიან საყვარელი ტუჩების ნახევარპრუწვით:დ
-წავედი დავცოფე მე ისინი(ქეითი)
-არაა არააა.. რა დაცოფეე..გეგმაა მაქვს..
-რა გეგმაა?.. როგორ ვაწამოთ მტკივნეულაად?.. მკითხა განატებული ტვაკლებით..
-არაა არაა..
-აბაა?.. სახე მოღუშაა:დ
-რადა ისე უნდა მოვიქცეთ ვითო მართლა მოხდა ყველაფერი...
-ჰააა?.. ვერ მივხვდი..
-მისმინე მერე გიხსნიი..
-ბოდიშიი..
-აა შეხედე კიდე არ მაცლის...(მე)
-ბოდიში,ბოდიში(ქეითი)
-ესეიგი.. ვეტყვით რო გვახსოვს ყველაფერი.. ვითო რა გავიღვიძეთ გაკოცე ან რამეე რა..
-არ ვატყუებთ?...
-რა არ ვატყუებთ..
-მართლა ხო მაკოცე. სიცილი ატეხაა.. რა აცინებდა ვერ მივხვდი,მაგრამ ისეთი სასაცილო იყო მეც დავიწყე სიცილი..
-რაარი ახლაა ესს დამცინი?...(ქეითი)
-ინტრიგანი ხარ შეენ!! ვიყვირე და სიცილი შევჭყვიტე..
-ხოდაა ამიხსენი ეხლა რას ვაკეთებთ და როგორ..(ქეითი)
-ხო ესეიგი.. როპგორც გითხარი ვითო გავიღვიძეთ.ჩემს გვერდით რო დაგინახე გამიკვირდა,შემეშინდა და ასე შემდეგ.. მერე ვითო შენ ინერბვიულე იტირე.. მე გამშვიდებდი და გაკოცე და ნუ მიხვდი დანარჩენი..
-ვააიმე რა რომანტიულარ დჟღერს.. ხოო არ ავტირდეე?.. სრული სერიოზულობით მიტხრა ქეითმა.. მე ტვალები დავყლიპე:დ
-რა ვიტირე და დამამშვიდე შენ ნორმალური თუ ხარ..!! მაგას ვიკადრებდიი მეე?... ისევ სერიოზულად მელაპარაკებოდა..
-რას მიყურებ შე იდიოტოო.. მიდი და განახხრციელე ეგ გეგმა.. მითხრა ბოლოს სიცილით..
-რა დებილი ხარ(მე)
მან ცალი წარბი ამიწია..
-გაგასწრო?..(მე)
-არა იყოს.. მითხრა და პპატარა ბავშვივით თავზე ხელი გადამისვა..
-ახლა შევდივარ სლილი სახით და ვითო ორსულად ვარ.. აჰაჰაჰაჰაჰაააა(ქეითი)
-აჰაჰაჰაა ეგ მაგარიაა... წადი მიდი...(მე)

მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
-ასეთი სახე გამოდგებაა?...
წარბები შევკარი ტუჩები წინ გამოვწიეე:დ
-პატარა ბავშვს გავხაარ...:დმითხრა სიცილით..
-კააი მაშინ შემდეგი..
ამ სახის მისაღებად მთელი ჩემი მსახიობური ნიჭის გამოყენება დამჭირდა.:დწარმოვიდგინე რო ვიყავი ძალიან ცუდად.. ვიტო რარაც მწყინდა და ყველაფერი მტკიოდა.. ცრემლებიც კი წამომივიდა...:დ
-ჰეი,ჰეი რა გჭირს?.. კარგად ხ ხარ?..(ნაილი)
-კიი კიი.. როლებში შევიჭერი და...:დ
-ააა მაშინ მიდი არ მიგაშრეს ცრემლები.. იცოდე გული უნდა გავუხეთქოოთ(ნაილი)
-აბაა რააა.. ვუთხარი და სახე კიდევ უფრო მოვღუშე... ოტახში შევვარდი და კარი მივაჯახუნე..
-ქეით...(ზეინი)
-ჰეეი ქეიით კარგად ხარ?..(ლუი)
მე არაფერი მიტქვამს ისე ავვარდი ოთახში... დედა გამომეკიდა,მაგრამ მოვშორე ვუთხარი არაფერი ართქვა ჩუმად თქო... დედაც რათმაუნდა დამეხმარა: ))
მოყოლას განაგრხობს ნაილი:
მეც აშლილი სახიტ სევედი ოტახში..
-რა ხდება ნაილ?.. ოდნავ მორმიმარი სახიტ მკითხა ლუიმ..
ოიი შეე გველო შენაა აა!! როოგორ გოინია რო მისმა გეგმა გაჭრააა .. მაცალეე შე მართლაა „boo bear”.. მაცალე მაცალეე...:დ
-აუუ გეტყვით ოღონდ აამანდასტან ჩუუ რაა..(მე)
-აბა რაა აბა რაა... ისევ ღიმილით მითხრა იმ გამძვრალმა მელაამ)
-აუუ ბიჭებო.. გუშინ საშინელი რარაც გავაკეთე რააა...(მე)
-რა გააკეთე?..(ლიამი)
-აუ ვერ ვამბობ.. ძალინ მრცხვენია ჩემი საქციელის..(მე)
-რა მოხდა ადდამმიანო.. ნუ ამანერვიულე(ლუი)
ვაიმმე შე აფერისტოო.. მაცალე მაცალეეეე... კინაღამ ვიყვირე ვიო არიცი თქო..
-ნუ მოკლეთ.. გუშინ ღამე გამეღვიძა რაა...
-ღამეე?..(ლუი)
-ხოო ღამეე ასე 3-4 საათი იქნებოდა...(მე)
-მართლაა?..(ჰარი)
-ხოო ხოოო..და გვერდით ქეითი დავინახეე..(მე)
-რაქენიი?..(ზეინი)
-ვინ დაინახეე?...(ლუი)
-ქეითი...(მე)
-რა უნდოდა შენ საწოლშიიი?..(ჰარი)
-აუუ ნუ იშტერებთ რა ტავს.. რა ენდომებოდა.. ტანსაცმელები იქვე ეყარა.. მოკლეთ ეტყობა გუშინ რო დავთვერით რარაცა რაა..(მე)
-ვაიმეე ნაილ არ გამაგიჟო(ლუი)
გაგიჟება მერე ნახე შენ..-ხოო რაა...ძალიან ცუდად ვარ ახლაა..
-ოო რაიცი შენ კიდე რამოხდა...(ლიამი)
აიი ადამიანი!!! ყოჩაღ ლიამ.. შენ იმდენად არ გაგაწამებ))
-რა რაიცი ბიჭო აბა რა მოხდებოდა?..(ლუი)
ვაიმეე ლუისს !! ნელა იყავი შეენ... მომიფრთხილდიი..
-არა ნაილ ის კი არ გეგონოს რო რამე.. უბრალოდ არ მინდა რო სისულელეებით თავი გამოგიტენო.. ხო ხვდები არა(ლუი)
-კიი ვხვდები,მაგრამ საშინელება მერე მოხდა...(მე)
-რა მოხდა?..(ჰარი)
-რა მოხდებოდა ქეითი მიასისხლავდა.. სიცილით თქვა ლუიმ..
ბოროოტოოო!!!:-@
-კაი რა ლუ.. გამიგე რა ძალიან ცუდად ვარ.. მემგონი ორსულადაა.(მე)
-რააააააააააააა?!!! წამოხტა ლუი..
-ხოო რაა...(მე)
-არ იქნება არაა...!!!(ლიამი)
-ვაიმე გამორიცხული არარი(ლუი)
ვაიმეე ახლა რო არ მიგათხრიშო არ შემიძლია.. არა ნაილ მოთოკე თავი თვითონ მიითხრშავს მალეე))
-და რაიცი.. ორსულობის რამე სმპტომები აქ?..(ზეინი)
-კი დღეს გული აერია.. მაგიტო არ შეგიშვი ლიამ სააბაზანოში.. გულს ირევდა.. კიდე გონებაც დაკარგა და ტავბრუც ეხვევა მთელი დღეა.(მე)
-ნაილ,დარწმუნებული ხარ?.. უკვე შეშინებული სახით მკიტხა ლუიმ..
-კიი კიი...(მე)
-გეშლებათ რარაც..(ჰარი)
-არა რა მეშლება.. უეჭველი მოხდა რაა.. (მე)
-დაა რატო ხარ ეგეთი დარწმუნებული?..(ზეინი)
-რა რატო ბიჭო მახსოვრობა არ მაქვს?..(მე)
-ვაიმე გახსოოვს?.. უკვე შეწუხდა ლუი..
-აბაა არაა შე დებილოო!!!(მე)
-როგორ მოხდა მიტხარი ერთი...(ჰარი)
-როგორდა რო გავიღვიზე ქეითმაც გაიღვიძა.. რო ავწონ-დავწონეთ და გავაცნობიერეთ ყველაფერი ანერვიულდა და ტირილი დაიწყო...ხოდა ჩემი ამბავი ხოიცით დავუწყე დამშვიდება..-ვაიმე ნაილ..(ლუი)
0რაიყო?..(მე)
-არაფერი გააგრძელე..(ლუი)
აჰაჰაააა.. მოტყდიი არწიივოო?..:დ ჯერ სად ხაარ!!:დ
-ხოდა მოკლეთ ვამშვიდე.. ვეხუტე ვეფერეე... ხოდა მერე ცრემლებს ვწმენდდი რა...
-ააღააარ გააგრძელოოო(ლუი)
-რა გჭირს ლუის?..(ჰარი)
-მეშინიაა...(ლუი)
-რისიი?..(ზეინი)
-რასაც ახლა იტყვის იმის(ლუი)
-აუუ ნნუ დებილობ რაა...ხო გითხარი მოხდა ტქორა ველაფერი.. ვაიმე სიცილს როგორ ვიკავებდი ახლაც მიკვირს...:დ
-მოხდაა?.. გაფითრებული სახიტ მკიტხა ლუიმ..
-ხოო ხოო.. ვწმენდდი ცრემლებს და ისეთი ლამაზი ტუჩები ქონდა ვეღარ მოვითმინე და ვაკოცე და მანაც მაკოოცა და..
-აააააააარ ტქვააააააააააააა!!!!!!(ლუი)
-ვაიმე შენ გინდა ტქვა რომ...(ჰარი)
-შენ არ იცი როგორ ა მინდა ამას ვამბობდე...(მე)
-ანუ ქეითი ორსულადაა?...(ზეინი)
-ზუსტად არვიცი... ახლა მიტხრა და ზალიან მეშინია არვიცი რა ვქნა...(მე)

-ანუ ქეითი ორსულადაა?...(ზეინი)
-ზუსტად არვიცი... ახლა მიტხრა და ზალიან მეშინია არვიცი რა ვქნა...(მე)
-აუუ ბიჭო და.. აუუუ აუუუ.. ჰარი გამოდი ერთი წუთი(ლუი)
*სიტუაცია ლუისთან და ჰარისთან:
-აუუ ბიჭო დებილებით ვართ(ლუი)
-აუუ ეს რა ვქენით გესმისს?..(ჰარი)
-კი და რო მესმის მაგიტო მისკდება გული..
-აუ ბიჭო და ორსულად რო იყოს რას ვშვებით მერე...
-ააუუ მაგას ნუ მეუბნებიი!!! რამ გადატრია ეს ნაილი კიდეე?.. არასდროს არ გადარეულა არც გოგოს ტუჩებზე და ახლა რა ეტაკაა..
-იცი რაიყოო?.. რადა რო მიხვდა რო მოხდა აღარ შეიკავა ტავი მაინც მომხდარია უკვეო და..პირადი გამოცდილებიდან გეუბნები) (ჰარი)
-ააუუ ყველაფერი ჩვენი ბრალია!! რაა იდიოტური ხუმრობა იყო ვინ მოიფიქრა საერთოოდ?... გაუხმეს უნდა ტავი და დაულპეს ტვინი!!
-ლუი იცი შენი მოფიქრებულია... უთხრა სიცილიტ ჰარიმ..-აა ჩემიი?... ოო დიდი ამბავი ერთხელ ვიხუმრეტ...არაფერი არ დაშავებულა..(ლუი)
-არაა სუუულ არააა... მალე ამ ქვეყანას პატარა ჰორანი მოევლინება და ამანდა გაატყავებს ცოცხლად ორივეს.. და მარტო მათ კიარა მიგვაყოლებს ჩვეეენ(ჰარი)
-ჰარიიი!! ესარიის მეგობრობაა?.. მე ნერვებისგან არვიცი სად წავიდე და შენ ასე მამშვიდეებ?..
-ბოდიში ბოდიში... მარა რა ვქნათ?..
-არვიცი...მთავარია ნაილმა არ გაიგოს რო ვიხუმრეთ..
-მტავარი ისაა ქეითი ორსულად არ აღმოჩნდეს..
-აუუუ ბიწოო ეეგ ხოო.. ნაილი რო წავა დაველაპარაკოთ ბიჭებს და მოვიფიქროთ რამეე რაა...

მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
უი ჰარიმ ენისტან საუბარი დაასრულაა?... ერთი გავარკვიო რა მოხდა..
აჰაამ ენი სკაიპშიაა.. ზვლივს ტან მარტო ვარ და გავანდობ გეგმებს...:დ
-ეენიიიი!!
-ოოოჰ ძვლიივს მარტო ხარ!!
-ჰოო..:დ ერთი გადმოშაქრე ახლა რაზე ბჭობდით თქვეე ცუღლუუტეებოოო?...
-რაა?...(ენი)
-ოოჰ ვერ მიხვდა.. ჰარის რაზე ეჭორიკნეტქოო?..
-აა არაფერზე რარაცეები მკითხა..
-კონკრეტულად გთხოვთ..
-ოო რავიცი.. რო ტიროდი იმის მერე როგორ ხარო.. კარგადთქო.. კაიაო.. მერე მკითხა სად საწავლობო ქეითის კლასელი ვართქო.. მერე რამდენი წლისხარო და ქეიითის კლასელი რამხელა ვინებითქო და აა ხოვო... მერე ოჯახზეც მჯკითხა და ან ძმა თუ გყავსო და ასსე შემდეგ რაა..
-უუჰ...
-რა უუჰ?..
-რადა ძალიან უშნოდ დაგსდევს ეგ ბიჭი...
-ოო ქეით კაი რაა..)) მექალტანეა ჩვეულებრივი.. ერთი ღამე მაქსიმუმ..))
-რავიცი რავიცი..
-რავიცი კიარა შენ მიტხარი რა ხდება..
-აუუუუ ჩემთან იმენა ინტრიგაა.. აი ბრაზილიური სერიალი მიიქარაავს...:დ
-ვაიმე რომელს შეუყვარდიი?...
-არაა გოგო ეგრე კიარაა... მოკლეთ დღეს დილით.. იცოდე მისმინე არ გამაწყვეტინო და ჩხუბიც არ დაიწყო ბოლომდე მომაყოლინეე..))
-ხოო კაი მიდი..-მოკლეთ გუშინ ხო ვიყავი ცოტა ცუდად რა.. ხოდა ჩამეძინა ნაილის კალტაში..
-მაქ რა გინდოდა გოგოოო?...
-მომაყოლინე ტქო... რა მნიშვნელობააქ რა მინდოდა მერე ნმოხდა რაც მოხდა..დილით ვიღვიძებ ნაილის ოტახში მის გევრდით საწოლში ნახევრად სიშველი..
-ააააააააა ქეიითთთ ეს მაიკს როგორ გაუკეეთეეე!!!
-ვაიმე გოგო მაცლიიი?...
-რა გაცალო გოგო!!1 აიი ყოჩაღ..
-ენი მაცალეე!1 არაფერი არ მომხდარაა..
-აბაა?.. ამიხსნი რა მოხდაა?..’
-ვაიმე მაცლი რო აგიხსნაა?..
-კაი მიდი..
-ხოდა მე და ნაილი შოკში ვიყავიტრ მოკლეთ..
-რატო არ იქნებოდთ,..
-ვაიმე მაცალე გოგო!!
-ხოო კაი..
-ხოდა მერე ნაილს ბიჭებმა უთხრეს დათვერით ორივეო.. მარა არცერთს არაფერი არ გვაახსოვდა.. ნაილს უთხრეს ბევრი შოკოლადის მუსი ჭამეო.. ეეეე მოოიცაა ბევრი ანუ მეც შემიჭამაააა?... ეეეეეეეეეეეე
-ე რა დროს მუსია გოგო მოყევი ერთიი მერეე?..
-მაგას მერე მივხედავ.. ხოდა მე მიტხრეს წამალი დაგალევინა დედასენმა სიცხის და მოგტენთაო და ისე იქცეოდი ნუიტყვიო...
-ვაიმე მერეე?..
-მერე ის რო მე და ნაილმა დავიჯერეთ და ცუდად ვიყავით თვალებში ვერ ვუყურებდით ერთმანეთს... ხოდა მერე ნაილმა კითხა დედაჩემს ასეთი რა ჩაასხი ამ მუსსსიო და ურმე არაფერი არ ჩაუსხამს და ბიჭები გვარადავებდნენ.. ხოდა ახლა ჩვენ ვატყუებთ და ვეუბნებით რო ვითო მე ორსულად ვარ...:დ
-აჰაჰაჰააა:დ მერე რა ხდებაა იჯერეებეენ?..
-არვიცი.. ახლახან დავიწყეთ გეგმის განხორციელება ნაილი მეტყვის....
*კარზე კაკუნია..
-ღიაა(მე)
-ქეით აჰაჰაჰაჰააა.. ნაილი სიცილით შემოვიდა ოთახში...
-რახდებაა?...(მე)
-აა არ გცალიაა?.. მერე გეტყვი..(ნაილი)
-არა მოდი მოდი.. ენის ახლა ვუყვებოდი ჩვენი გეგმების შესახეებ..(მე)
-აა კაი მაშინ..(ნაილი)
-უი თქვენ წესიერად არც იცნობთ მემგონი ერთმანეთს.. ნაილ ეს ენია ჩემი დაქალი ტან საუკეთესო.. ენი ეს ნაილია..
-სასიამოვნოა..(ნაილი)
-ჩემთვისაც..ხოდა მოყევი დაიჯეეს?..(ენი)
-დაიჯერეს კიარა რატო შემიჭამე შოკოლადის მუსიიი?!!(მე)
-ააა ისაა რაქვიააა...(ნაილი)
-რა დროს შოკოლადია რა ქნეს მითხარი მაინტერესებს..(ენი)
-რა კაი გოგო ხარ შეენ..:დ მოკლეთ ცუდად არიაან..:დ დავაჯერე.. ტან ვუთხარი ორსულობის სიმპტომები გამოვლინდათქო...(ნაილი)
-ვაიმეე რა დებილლიი ხააარ!!1(მე)
-რატოაა დებილი?.. აჰაჰაჰაა:დ მაგარი იყოო(ენი)
-რატო ვარ დებილიი?..(ნაილი)
-რატო და პირველივე დღესვე ორსულობის სიმპტომები?... აჰა:დ შტერი ხარ(მე)
-აბაა ორსულად ვაროო?..(ნაილი)
-მაგი იმათთან ერთად უნდა დაგვეწყო მერე ვითო ტავბრუ მეხვევა და ულ მერევა ასე 2 დღეში..(მე)
-ოოო მაგდენს რა მოითმენდა.. ტან ნერვიულობის აფექტში იყვნენ და დაიჯერეს..(ნაილი)
-აჰაჰაჰაჰაჰაჰა:დ(ენი)-ააუუ წინ მაგარი დღეები გევლისსს..(მე)მოყოლას განაგრზობს ქეითი:
აბა ჩავედიით ახლაა... მოიცა ცოტა ისეთი მაიკა ხო არ ჩავიცვა მუცელი დიდად რო გამომიჩნდეს?...:დ არა რა დროს მუცელიაა...:დ კაი ჩავედიით...
-ქეით რატო ადექიი?..(ნაილი)
-ვერარ გავჩერდი.. თან გულიც მერევა...(მე)
-აუუ მიდი მიდიი ერთი დაწექი. ...(ლუი)
-ვერ ვჩერდები.. ისეტი შეგრძნება მაქვს თითქოს მიტრიალებს მუცელში რარაც..
-ააააუუუუფ.. მოდი ერთთიი დაჯექი აქ... მითხრა ლუიმ სავარძლიდან ადგა. დამსვა და ბალიშები აქეთ იქეთ მომიწყო:დ
-კარგად ზიხარ?..(ლუი)
-კიი ლუი გმადლობ...(მე)
-ხოიცი ხვალ ექიმთან მიდიხართ შენ და ნაილი და ჩვენც მოგყვებით(ლიამი)
-თქვეენც?..(მე)
-არა არა იყოს ბიჭებო არარი საჭირო..(ნაილი)
-რა არარი ბიჭოოო.. უნდა წამოვიდეთ ჩვენი მოვალეობაა..(ლუი)
-ტქვენ რა შუაში ხართ?..(მე)
-შუაში არა თავში...(ლიამი)
-რაა?..(ნაილი)
-არა არაფერი.. ბოდიალობს..(ლუი)
ვაიმეე ლუიიი!! აი შენ შემოომეცემები..:დ ბოდიალობს ააბაა რააა...:დ
-აუ გული მერევა.. ვიყვირე და სააბაზანოში შევვარდი..
-მოიიცა მოგყვები..(ნაილი)
ჩემი სააბაზანოში შევარდნა და სიცილისგან წაქცევა ერთი იყო.. ტან ხმამაღლა არ ნდა მეცინა და ამაზე უფრო ცუდად გავხდი.. ნაილმა რო დამინახა მანაც სიცილი ატეხა.. თან კარები მიკეტა ბიჭებს რო არ გაეგოოთ..
-ნაიიილ ცუდად ვაარ... ვეუბნებოდი ჩუირჩულით...
-მეეეც.. მიდი ახლაა ღებინების ხმის იმიტაცია გააკეთეე...:დ
-აა?.. ეგ როგოორ?...:დ
-ბლააააააა/... იყვირეეე:დ
-ააარ შემილიაა.. სიცილის ავტეხაავ:დ
-ახლა ხო ნუიტყვი არიცინი...:დ
-აჰაჰაჰაა...:დ
-ჩუმად გოგო.. მითხრა და ხელი პირზეე ამაფარაა.. მარა ტვიტონაც ეცინებოდაა..:დ
-აჰაჰაჰაააა... მიიდიი ახლაა აღებიეეე...მითხრა და პირიდან ხელი მომაშორაა...
-ბუეეეეეეეე.. ვიყვირე და მერე სიცილი ავტეხეე.. აჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰჰა:დ
-ჩუმად გოგოოო... ცუუუუ:დ
-ააარ შემილიაააააა...:დ
@@@@@@@@@@@@@ 18 @@@@@@@@@@@@@@
-აჰაჰაჰაჰაჰაჰა:დ(ენი)-ააუუ წინ მაგარი დღეები გევლისსს..(მე)
-კიი ეეგ კიი... ახლა უნდა ჩავიდეთ და გადავრიოტ ისინი(ნაილი)
-ოო მოიცა ერთი ენისთან სალაპარაკო მაქ..(მე)
-კაი მაშინ ჩავალ და ჩამო შენც...(ნაილი)
-ხო მიდი(მე)
-კარგად ენიი..(ნაილი)
მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
მუაჰაჰაჰაააა:დ დაგასინეებთ ვოოოტ..!! ხოო გამისკლიცეთ გული ხოდაა ახლაა მაცალეეთ....:დ აჰაჰა ლუი რა სახე გაქქ:დ ნეტა შენ თავს ხედავდეე.. ასეთი მაშინ არ იყავი როცა კევინზე მოგატყუე დამეკარგა ტქო...:დ
-ნაილ,ქეითმა რამე გითხრაა?..(ლუი)
-არა მაგრამ ტავს ცუდად გრძნობ...(მე)
-აუუუფ.. რა ჭირს?..(ლიამი)
-ტავბრუ ეხვევა,წამოწოლილია...(მე)
-ბიჭო და ტესტი გაიკეთაა?...(ჰარი)
-აა არააა... ხვალ მიმყავს ქეიმთან...(მე)
-ჰოო მიდიი... მასე ერთხელ გახსოვთ ქეროლაინზე რო მეგონა რო ორსულად იყო.. სად გადავრჩიიით(ზეინი)
-ოოოო..ორსულად რო ყოფილიყო ახლა ჩემთან იქნებოდა...(ჰარი)
-და გიინდა რო ახლა აქ იყოს?...(ლიამი)
-რაატოო არაა?..(ჰარი)
-კაით შევჩალეთ თემა.. უი ზეინ თმები თავზე გაქ... აჰაჰა:დ(მე)
-ხოო... მისველა კვერცხმაა:დ ჩამოვიდეს ერთი მადლობა ვუთხრა.. ტან რას დავუკვირდი იოციი?.. რარაცა გამიფაფუკა თმები.. აწი კვერცხით დავიბან ხოლმეეე..(ზეინი)
-აჰაჰაჰააა:დ რა დებილიხარ:დ(ლიამი)
-აჰაჰა:დ კი ნამდვილად(ჰარი)
-ეე რატო ვარ დებილი.. აბა მომისვი თმებზე ხელი..(ზეინი)
ჰარი ადგა და ხელი ზეინის ტმებში შეაცურაა...
-ეეე მართლა რაღაცნაირიაა...:დ მარა ფუუ რა სუნიააქ...(ჰარი)
-ოო სუნი არაუშავს ერთი გავა და ეს სითათუთე მინდა რო დამრჩეს...(ზეინი)
-კაი კაი არ დაიბანო მაშიინ..(ლუი)-ბუეეეეეეეე.. ვიყვირე და მერე სიცილი ავტეხეე.. აჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰჰა:დ
-ჩუმად გოგოოო... ცუუუუ:დ
-ააარ შემილიაააააა...:დ
-შეეზლოო უნდაა...(ნაილი)
-კაიი ვსოო.. აჰაჰაჰაა.. დამამშვიდეე...:დ
-რანაირად დაგამშვიდოო მე თვითონ დასამშვიდებელი ვარ...:დ
-კაი მაშინ ავიფაროთ ხელები...:დ
-ხოო მიდიი...:დ
ხელები ავიფარეთ.. ორივე ავწითლდიით...
-აჰაჰააა წიტელი ხაარ(მე)
-შეენ ისეთი თეთრიი რო ნუიტყვი..(ნაილი)
-აჰაჰააა... გადავიხარხარეე და უკან გადავწექი...:დ
ისიც გადმოწვაა:დ ეღტმანეთის გვერდიგვერთ ვიწექით,ერთმანეთს ვუყურებდით და ვხარხარებდით...
-ჩუუუ... მიტხრა ნაილმაა და თითი ტუჩზე მომადო...
მე ვიცინოდი,მაგრამ ნაილი დასერიოზულდა.. თიტი ისევ ჩემ ტუჩებზე ედო...

მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
რა მინდოდა,ვინ მეხვეწებოდა მოკიდე ტუჩებზე ხელიო.. რა რბილიაა.. აუუ კოცნაა მინდააა...:-@ დებილი ხარ ნაილ რა ჩუუ და რა გინდოდა ვაბშე ნუუუ... შენ შემოგევლე მაგ სიცილშიი... არა ნაიილ!! არ აკოცეეეებ!! აუუ მიდი და არ აკოცეე... ესეც რო აღარ იცინის... ხელი მაინც აიღე ტუჩებიდან ბიჭოო!! ააუუ არ შემილიაა.. ვაკოოოცო უნდა.. რაც იქნება იყოს რაა...

მოყოლას განაგრძობსქეითი:
ნაილმა თითი გაწია,მაგრამ მთელი ხელი მომადო ლოყაზეე.. წამოიწია.. ცალი ხელით იატაკს დაეყყრდნო და ჩეემკენ წამოვიდა...
ვაიმეე ახლა რა ვქნაა?... რა კაია ნელა რო მოძრაობს..:დ მარა რა დროს კაია რა ვქნაა?.. აუუ მინდა რო ვაკოცო.. მარა არა არა.. მე შეყვარებული მყავს.. აუუუ...:-@ რა ვქნაა?.. ნაილლლ... აღარ მომიახლოვდე გეხვეწები რაა...: (( აუ არვიცი... ვაკოცოო?.. არა არ ვაკოცებ..
მართალია ნაილი ცოტაც და მაკოცებდა,მაგრამ წამოვჯექი...მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
ფუუ დებილი ხარ ნაილ!! აუუ შენ კკდე რაიყო გოგო გეკოცნა ერთი რაა... აუუუ... არ მაინტერესებს მე კოცნა მინდაა უუჰ:დ ახლა შემოვაბრუნებ და ვაკოცებ არ მაინტერესებს..:დ ვაიმეე ნაილ არაა... ისევ ძველი ქეითი რო დაბრუნდეს?... რო შემაგდოს ამ სარეცხის მანქანაში მერე რა ვქნაა?... არა არაა.. შეიკავე ტავი... ვაიმეე გოგო რატო გამომხედეეეე.. რა გინდა ადამიანო...:დ კაი გოგო ხარ ადგა და წავიდა პატიოსნად... ეეე მოიცაა რატოო წავიიდააა... ოოოო...
მეც ავდექი და იქეთ გავედი...
-რა ქენი აირიე გული?...(ლუი)
-ვერა..(ქეითი)
აუ რა სახით მიყურებს.. არ უნდა ნაილ თამამამობაა ოოო...
იმედია ახლა არ დაიწყება ისევ ისეე... ზვლივს დავალაგე ამ გოგოსთან ურთიერთობა და რა ვქენი.. დებილი ხარ რა ნაილ რაა.. არა რატო ხარ დებილი.. კცნა გინდოდა.. მეტი ხო არაფერი.. აუ ახლა ეგონება რო მომწოონს.. ვაიმეე ნაილ!! ამ გოგოს შეყვარებული ტაავ!!! ფუუუუ იდიოტოო!! ვსო დაანებე ახლა ტავი.. ამ გემრიელ ტუჩებსაც და იმ ლამაზ ტვალებსაც... ხოო ვსოო!!

მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
მომწონს.. კიი ნამდვილად მომწონს.. და არ უნდა ტავის მოტყუება და ამბები.. ნაილ ჰოანი მომწონს.. და უკვე მაიკზე საერთოდ აღარ ვფიქრობ და საერთოდ არ მენატრება...(
აუუუ ნაილლ.. კაი რააა... რატო გაქ ასეთი ტუჩები და ხასიათიი?.. ანდა რა საყცვარელი ხმა გაქ და წიწილა ხარ ნამდვილი...((
-ქეით მემგონი ჯობია ექიმთან დღეს წახვიდე..(ლუი)
-რატოო?...(მე)
-რატო და როგორ ხარ.. ტან რაც უფრო მალე გაარკვევ მიტ უკეთესი...(ლუი)
-აარაა იყოს მოვიცდი ხვალ;ემდე..(მე)
-ააუუ წამო რაა...(ლუი)
-ხოო წადი და გაარკვიეე რაა..(ლიამი)
-რა წადი ბიჭო წავალთ და გავრკვევთ ერთად..(ლუი)
-არაა ლუი.. არ მინდა გაყოლა მე და...ხოო მე და ნაილი წავალთ..(მე)
-აუუ მასინ დღეს წადით რა..(ლუი)
‘-რაიყო რა გეჩქარებაა?(ნაილი)
-ვნერვიულობ..(ლუი)
-რა განერვიულებს?..:დ(მე)
-რავიცი.. წადით რა დღესს...(ლუი)
-კაი ქეით წამო წავიდეთ...(ნაილი)
-კაი ავალ ზემოთ გამოვიცვლი და წავიდეთ...(მე)
ავედი გამოვიცვალე და ჩამოვედი..
-წავედით?..(მე)
-ხოო..(ნაილი)-ააუუ ჩემი გამოყოლა ნამდვილად არ გჭირდებათ?..(ლუი)
-არა ლუი არაა...:დ(მე)
-კაი მაშინ წაადით.. და იცოდეთ არ გამიხეთქოთ რა გული(ლუი)
მე და ნაილს არაფერი გვითქვამს წავედით..
-სად წავიოდეტ?..(ნაილი)
-აუუ ისე მეზარება ახლა სიარული არვიცი..(მე)
-მანქანით წავიდეთ..(ნაილი)
-მეზარება..
-აბა რა ვქნაათ?...
-ააუ წამო უკანა კარიდან ავიდეთ სახლში.. ოტახში შოკოლადები მაქ..
-მოოვდიივაარ!!:დ

-აუუ ისე მეზარება ახლა სიარული არვიცი..(მე)
-მანქანით წავიდეთ..(ნაილი)
-მეზარება..
-აბა რა ვქნაათ?...
-ააუ წამო უკანა კარიდან ავიდეთ სახლში.. ოტახში შოკოლადები მაქ..
-მოოვდიივაარ!!:დ
მე და ნაილი უკანა კარებიდან ჩემი ოთახის სააბაზანოში მოვხვდით..:დ იქედან ოთახში გავედით..
-აბაა სადარის შოკოლადიიი?..(ნაილი)
-ააქ.. ვუთხარი და ტუმბოს ქვედა უჯრა გამოვაღე,რომელიც გამოტენილი ყო შოკოლადებით..
-ვაიმეე როგორ მიყვააარხაააარ!!(ნაილი)
მე გავუღიმეე..
-შენ ვინ რა გითხრა შოკოლადებს ვუთხარი...:დ(ნაილი)
-აა ბოდიში..
-რა დებილი ხაარ)) შენც მიყვარხაარ)) მითხრა და ჩამეხუტაა...
აააა.. მეც მიყვაარხაარ მეეც... აუუუ... აუუ მომშორდი ახლა თორე არვიცი რას ვიზაამმ..(( აააა...:ხ მოვკვდები ახლა.. ვაიმე გული გამისკდეებააა.... დეედა მცხელა და ცუდად ვაარ...!!ვაიმე ნაილლ... რას მისვებიი... ახლა რო მომშორდე მოვკვდები.. აუუ უკვე მჭირდებიი(( აუ აუ აუუუ...მოყოლას განაგრზობს ნაილი:
აუუუ კაი რა ქეით რააა...(( რატო ხარ ასეთი თბიილიიი?.... აუუუ კიდე მოვითმინო უნდა და არ გაკოოცოო?...არა ნაილ არ გაბედოო..!! ხოოო მასე ახლა მოიშორო უნდა.. გადაიტანე ყურადღება შოკოლადებზე.. შოოკოლადიი შოკოლადიი...მმ რა კაია შოკოლადიი,ტკბილი,ფუმფულა,რბილი.. ეეე ნუ გადადიხარ ქეითის ტუჩებზე იდიოტოო!!:დ
-შოკოლადი მინდა(ქეითი)
ოოუუფ მე კიდე შენი ტუჩები მინდა..:დ-
-ახოო მიდიი..
-გამიშვი და მივალ...: ))
-აა ხო მიდიი...
ეეე უცებ შემცივდაა ნუუ...
-შენ არ გინდა?..(ქეიტი)
-აა კი..
-რომელიი?..
-რავი ჯერ სნიკერსით დავიწყეებ..))
-კაი... ქეითმა სნიკერსი მომცა...
მოკლეთ ბევრი რო არ გავაგრძელო მე და ქეითმა ასე ნახევარ საატში ტუმბო გამოვაცარიელეთ... მერე მე ლოგინზე მივწექი... ქეითი ბოლო სნიკერსის ლუკმას ჭამდა..
-აუუუ მომე რაა(მე)

მოყოლას განაგრძობს ქეითი..
-აუუ მომე რაა..(ნაილი)
-აააბაა კიიი.. მოგართმეეევ... ვუტხარი და სნიკერსი კბილებით დავიჭირე..:დტან მასტან ახლოს მივედი...
-ააუუ მიდიი რაააა..(ნაილი)
მე ტავს ავქანებდი და სნიკერს მის ჯინაზე არ ვყლაპავდი..:დ
-ოოო ნუ ხარ ბოროოტიიი..(ნაილი)
მე გვერდით მივუჯექიი და ტავის ქანება დავიწყეე..
-ოოოო ნუ მახარბეებ..(ნაილი)
მე მაინც არ გავჩერდი..
-მასეე ხოოო?..(ნაილი)
მე ტავი დავუქნიე...
-კაი.. მიტხრა სიცილით მერე მოვარდა და სნიკერსი წამართვა... ოღონდ ხელით არა... მაკოცა და ისე წამართვა...
გაშტერებული ვიჯექი.. ის კიდე სნიკერს კმაყოფილი სახიტ ჭამდა...
-სააბაზანოში შევალ...
შევედი და ხელებით ნიჯარას დავეყრდენი... რა ქნა ახლა ეს?... რატო ქნაა?... ვინ ეხვეწაა?... აუუუ რაა...: (( ფუუ ჯანდაბაა!!!! ქეით ამოიგდე ახლა მაგის უსაყვარლესი ტუჩები ტავიდან და იფიქრე მაიკზე.... აუ რ შემილია არაა... კაი ვსოო... ხოო გავედიით..
გავედიი.. ვაიმე რა საყვარლაად წეეევს... აუუ აუუ აუუუ.. ახლა რა ვქნაა?.. მოდიი დავუიძინეებ... და იქნებ გამიქრეს ამაზე ფიქრი ტავიდან..
-რა გწირს?..(ნაილი)
-მეძინებაა(მე)მოდი დაწექი...
მითხრა და ხელი მის გვერდით დაარტყა..
აუუ ამას უნდა მივუწვეე?.. შენ რა გინდა ბიჭო გულის შეტევით გარდავიცვალოო?....
-რაიყოო?.. კი არ შეგჭამ...:დ(ნაილი)
მე გავუღიმე და მივუწექი.. ვერ მოოვხერხდი..
-მოიცა მიტხრა მერე თავი ამაწევინა და ხელი შემიცურა.. ასე აღმოჩნდა ჩემი ტავი ნაილის ხელზე და ნაილის მეორე ხელი ჩემს მუცელზე.. აი მიკრული ვყავდიიი.. მიხუტებული... სუნთქვა მიჭირდა... მთელ სხეულში მაჟრიალებბდა...
მერე ხელი აიღო და საეზე მოფერება დამიწყო..

http://www.youtube.com/watch?v=ix8H1QXeU2M&feature=branded
მივუწექი.. ვერ მოოვხერხდი..
-მოიცა მიტხრა მერე თავი ამაწევინა და ხელი შემიცურა.. ასე აღმოჩნდა ჩემი ტავი ნაილის ხელზე და ნაილის მეორე ხელი ჩემს მუცელზე.. აი მიკრული ვყავდიიი.. მიხუტებული... სუნთქვა მიჭირდა... მთელ სხეულში მაჟრიალებბდა...
მერე ხელი აიღო და საეზე მოფერება დამიწყო..
ვაიმეეეე მაკოცებს ახლაა?.... უიიიიმეეე... აუუუ... უიმეე კიაარაა ურააა... არა რაა ურაა.. ვაიმე ქეით..
არ ვიცი რატომ,მაგრამ უცებ უაზროდ არ მომინდა ის რომ ნაილს ჩემთვის ეკოცცნა... ამიტომ(ვიცი დებილურად მოვიქეცი) გადავბრუნდი...
მან ხელი წელზე მომხვია,ლოყაზე მაკოცა და ტავი ყელსა და მხარს შორის ჩამიდო... მე ჩემი ხელი მისას დავადე...
უცებ რაღაც ძალიან სხვანაირი,განსხვავებული ვიგრძენი.. მთელ სხეულსი დამაჟრიალა.. სუნტქვა გამიირდა... გამახსენდა რას ვგრძნობდი როცა მაიკს პირველად ჩავეხუტე... მართალია ეს გრძნობა ახლოს იყო იმასთან რაც მაიკტან ვიგრძენი,მაგრამ არა... ნაილთან რაღაც სხვას ვგრძნობ.. ეს უფრო თბილია და ისეტი შეგრძნება მაქვს თითქო სამუდამოდ გამყვება...მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
შემოგევლე მე შენ მაგ ხელის დადებაში..:დჰე ჰეეე რა საყვარელი ხარ გოგოო.. და კაი სუნიგაქ) აჰაჰა ზეინი შამპუნის სუნიაა..:დჩემი საყვარელი გოგოო.. ჩემ თბილი და ტკბიიილიიი...ჩეემიიი ლამაზ და ფუმფულა ტუჩეებაა.. ჩემი ცქნააფაა.. ჩემიი ცქნუუფაა..ჩეემი ლაამააზიი გოოოგოოოო.. ჩეემიიი ჭუჭული:დ აჰაჰა ჭუჭული კაი იყო ნაილერ:დ ხოდა საად გავჩერდიი?.. ხოო ჩეემისიხაარუულიი.. ჩემიიი სიიცოცხლეეეე...ჩემი საყვარეელიიი ბუნჩულაა... არა ჭუუჭული მაინც ყველაზე მეტად მოგიხდაა ჩემოო პრინცესა.. ეეე ეეე მოიცადეე ახლაა...არა ნაილ ასე არ შეილებაა... შეყვარებული ყავს.. მარა მაინც ჩემიი გოჭუუუნიააა ესს...)) მოდი უფრო მაგრად ჩაგეხუტოო...ჰეჰეე შენ გენაცვალეე მეე... კაი ნაილ ვსოო ახლა გეყოფა ააცალე ადამიანს ძილიი..
ვააიმეეეეეეეეე გოოოგოოო მიგჭყლიტააავ ახლაააააა!!!!
ქეითი გადმობრუნდა და ჩამეხუტა...
მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
აუუ არვიცირა რა მჭირრს.. როცა ხელი მომიჭირა და უფრო მაგრად ჩამეხუტაა აი ვერ გავუძელიიი... აუუ ნაილ რააა...(( შენ გენაცვაალეე ბიჭო მაგ უთბილეს ხელებშიიი... რა გემრიელად იცი რა ჩახუტებაა....(( აუუუუ... რატო მომწონხააარ...:-(( ააუუუ... რა აუუ რა კაიაა)) ჩემი თბილი წიწილაა)) ვაიმე ნაილ ნუ იწევი გეხვეწები რაა... აუუ ხელიი მომადეე სახეზეე?...(( ააუუ...
მოოოყოლას განაგრძობს ნაილი:
არ შემიძლია უნდა ვაკოცო!! სუ ფეხებზე ტუ გინდა გადამამტვრიოს მთელი სახლი კიარა დედამიწა დამალეწოს..
აუუ არააა... არა კიარა ვერა.. რატო გყავს გოგო შეყვარებულიი?... ჰაა?.. გეკითხებიი.. ახლა ხო გაკოცებდიი.. მაგი კიარა მიგაჭამ მაგ ტუჩებს.. უი მიჭმაზე გამახსენდა მომშივდა..))რა დროს შიმშილია გადაიტანე ყურადღება რამეზეეე... მოოდიი ვეტამაშოტ ყურზეე.. ჰოოო.. ჰე ჰეე რა აყვარელი ყურიააქ.. ეს ყურცქვიტაა:დ ჩემი ყურცქვიტაა))ჰაჰა... რა საყვარელი ყურიაქ.. ყურზე მაინც ვაკოცეებ ვაააჰ... მპუაააჰ)) აჰაჰააა.. რა საყვარელიაა.. ეე დაიძინაა?. არ განძრეულა დაა.. მოიცაა კიდეე ახლა ლოყაზე.. ჰაჰა ძინაავს.. ანუ შემიძლია ვაკოცოო?.... არა არა ნაილ.. ეს გამოვა იფლებების დარღვევა.. შეიძლება არ უნდა რო აკოცოო.. მარა მე მიინდა.. უუჰ.. ისეეე გახსოოვს 7 წლის რო ეგდე და დედა რო ნაცხვარს არ გაძლევდა?..აჰაა მაინც ხო შეუჭამეე.. დღემდე არ გპატიობს რატქმაუნდა, ბაბუაშენის ბიძიის დაკრძალვისთვის ყოფილა მარ რა ვიცოოდი მეე!:დასე რომ ახლაც ვიტომ არ ვიცით ო შეყვარებული ყაავს.. აუუ რა კაი ყურიააქ ეეე:დჰაჰაჰაა...:დ სხვირიც.. ჰაჰა..:დ პიუმ,პიუმ..:დ ვიღაცის ეზოში მანქანა გაჩერდაა პპიიიპიიი(ცხვირზე:დ)აჰააა..:დ შენ გენაცვაალეეე მეე!: დ ისე ახლა ისე გემრიელად გაკოცებდი ნუიტყვიი...:დ მოდიი ნაილ ვითო შემთხვევით მოგივიდაა:დ ხოო ვაიმეე ტუჩთან ვუბწკინეე.. ოო ღმერთო ეს როოგორ დამემართაა...ოო ნუ დებილობ ერთხელ უცებ აკოცებ და ვსოო რაა...
თან ძინაავს... მოდიიტ ჩემთან ჩემო ღვთაებრივო ტუჩეებოოო!!
კიიი უცებ აკოცებ კიი... მიდი და მოწყდი ახლააა..არაა რა ყურსაც ჯობია და ცხვირსაც...ჰეეჰეეე... აუუ ახლა რო მაკოცოოს ჩათვალე ცხოვრება ღირდაა...
ეეეეეეეე.. ღმერთოო შენ რაიყოო მისმეეენ?. და თხოვნებსაც მისრულეებ?.. მოიცა ახლა ამან მართლა მაკოცა ტუ მე მელანდებაა?..

მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
არაა უბრალდ თავს ვეღარ ვიკავეებ...ჩემი წიწილააა.. აუუ (( მაპატიე მაიკ.. მაპატიე ენი მაგრამ არ შემიძლიაა მართლაა... აუუ რას ვაკეთეებ ღმერთოო... აუუუ... მე და მაიკი 3 წელია ერტად ვართ და სსეთი რამ არასდროს არცერთს არ გაგვიკეთებიაა. ღმერთო აღაარ მიყვარს მაიკი..(( აუუუ ღმერთოო დამეხმარე გეხვეწები რააა... გემუდარები გამაგებინე რა ვქნაა?.. როგორ მოვიქცეე.. მართლა რარ მიყვარს.. ახლა ნაილის მეტი აღარაინ მინდაა..!! მიყვარხაარ ნაილლ!!! არაა არაა ეს რა იდიოტობა ვტქვ არ მიყვარს არააა..(( აუუუ .. ვიტირებ ახლაა.. ღმერთო რა ვქნაა.. არ იტირრო ქეით არ გამაგიჟოო.. აუ ამეტირებაა გავიდე უნდა.. მარაა მიდი დამოწყდიი... აუუუ ნაილ გეხვეწები გაწიე რა თავიი..
მოყოლას განაგრძოობს ქეითი:
ქეით გეხვეწები გაწიე რა თავი.. არა არ გაწიოო იყოოს.. შენ შემოგევლეეეე მეე.. ჩემიი ლამაზიი გოოგოო.. აიი რო გკოცნ ტვალებს მარტ იმიტო ვახელ რო შენი სილამაზე დავინახოო... როგორ მომწონხარ არიციი.. და ვერ წარმოიდგენ როგორ მიხარია რო შენც მკოცნიი..!!!მარა მაიკი?... აუუ გადი რა ბიჭო მომშორდიი რა... ეე რა გჭიირს ტიირიი?...
თავი უცებ გამოვწიეე..
-კარგად ხარ?...(მე)
მან ტავი გააქანა და სააბაზანოში სევიდა.. გავყევი...
-ჰეიი პატარავ რა გჭირსს?..(მე)
-არასწორად ვიქცევიი..(ქეითი)
მე მისი სახე ხელიტ დავიჭირე.. რა პატარა სახე გაქ გოგო))-დამშვიდდი.. ვუთხარი და მივიხუტეე.. მანაც ხელები მაგრად მომხვია...
მაგრამ მერე უცებ მომიშორა და მითხრა:
-მემგონი უკვე უნდა დავბრუნებულიყავით ექიმიდან...
რა შუასი იყო ექიმი?... რატო მიშორეებ?... აუ კაიი რაა.. არადა 2 წუთის წინ რა კაი იყოო..(( როოგორ მინდა ახლა ეს გითხრა მარა დებილი რო ვარ ვერ გეუბნები,... ამიტო გიქნევ თავს და გღებ კარს..
-წავედით(მე)
@@@@@@@@@@@@@@@ 19 @@@@@@@@@@@@@@
მემგონი უკვე უნდა დავბრუნებულიყავით ექიმიდან...
რა შუასი იყო ექიმი?... რატო მიშორეებ?... აუ კაიი რაა.. არადა 2 წუთის წინ რა კაი იყოო..(( როოგორ მინდა ახლა ეს გითხრა მარა დებილი რო ვარ ვერ გეუბნები,... ამიტო გიქნევ თავს და გღებ კარს..
-წავედით(მე)
ისევ უკენა კარებიდან ჩავედით...
რა გჭირს ნაილ?.. რარაც ძალიან ისე ხარ.. გულჩაწყვეტილივით..აი ტავი კასეტის გაწყვეტილი ლენტა მგონია)) ოო მოდი ახლა აზრზე... ესეც რანაირად მიდის.. განადგურებული(( მიდის კიარა მიითრევს ძალით თავს...

მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
აუუ რა ცუდად ვარ..( აუუუ ვიტირებ ახლაა... ეე რამდენ აუს ამბობ..:დ აუუ არ იტიროო ქეიტ.. ოო რააა..
ავტირდი და ხელი სახეზე მოვისვი... ნაილმა აშკარად შეამჩნია..

მოყოლას განაგრძობს ანილი:
ოო ეს კიდე ტირის.. კაი რა ჩემო ბუნჩულაა... ო ახლა უნდა ჩაგეხუტო. რო ჩაგეხუტო მერე უ ნდა გაკოცოო.. რო გაკოცო მერე ისევ უნდა იტირო და მერე ისევ უნდ აჩაგეხუტო.. ემრე ისევ უნდა გაკოცო და რას მოვდიოდით საერთოდ ოტახიდან?..:დ კაი გეყო ახლა დებილობა შე იდიოტო და ჩაეხუტე...
მმოოოდიი ჩეემთან ჩეემოოო ფანცქვაალააა...:დჩეემოოო ტუნტულააა... ჰეჰეე:დ
შენ შემოგევლოს შენი ნაილერი... ეეჰ.. სწორს ვამბობდი ახლა მომიწევს რო გაკოცოო..(( ოონდ არ იტიროო რაა...(( არა არ გაკოცებ... გკითხავ რა გჭირს..
-რა გჭირს?..(მე)
-ცუდად ვარ..
-წამო გინდა მართლა ექიმთან..
-არაა.. შინაგანად ვარ ცუდად..
ვაიმე შეენ მოგიიკვდიი..ჩემი ბრალიაა.. ახლა ვალდებული ვარ დაგამშვიდოო.. მოდიი მიგიკრაა ჩემო პრუტუნაა...:-)) ჰე ჰეე პრუტუნაც გიხდებაა.. ჩემო მურააბაა... ჩემოო მარწყვუნიაა.. ჩემო ბალუნიაა.. ჩეემოო ბულკო.. ნანდოსი ხარ ცემიი ხოო!!
-რა თბილი და საყვარელი ხარ(მე)
მას არაფერი არ უტქვამს...
-კიდე ძალიან ლამაზი ხარ...(მე)
ისევ ჩუმად იდგა უბრალოდ მეხუტებოდა...
მე მისი სახე ისევ ხელებში მოვიქციე...
-ჰოო.. ძალიან ლამაზი ხარ....
-ნაილ, მე...
-მეც.. ვუთხარი და ვაკოცე...
მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
ოო სულ სხვა რამეს გეუბნებოდიი რაა.. მოიცა მოიცა შენც?.. რა შენც?.. აუ არა ქეით არაა.. არ შეილება ასე.. მაიკს უყვარხარ და გულს ვერ ატკენ.. აბა ნაილს რაიცი როდის მოუქროლებს თავში და როდის მოეწონება სხვა რომელიმე სელებრითი ამიტო არა არაა.. არა კიარა ვერა... აუუ რა ტუჩები აქ რაა.. არა არ ვაკოცებ..თავი გამოვწიეე..
-ნაილ სხვა რამეს გეუბნებოდი...
-გისმენ...
-მე შეყვარებული მყავს..
-გიყვარს?..
-მას ვუყვარვარ..
-და შენ?..
-რა მნიშვნელობააქვს..
-როგორ არა აქვს...
-ნაილ.. შეყვარებული მყავს.. ხოო ხვდები...
-კარგი გავიგე აღარ გაკოცებ...
აუუუ...: (( ეგ გითხარი მეე?... ოოოო.. არადა უკვე მართლა მჭირდები ნაილ... ძალიან ცუდად ვარ...( ოოო რატო ვერ გეუბნები ამას?... რატო გიქნევ ტავსს?..
-კარგად ხარ?...(ნაილი)
მე ტავიი გავაქნიე..
-რო ჩაგეხუტო შეილება?..(ნაილი)
მე თვითონ ჩავეხუტე....
მოყოლას განაგრზობს ნაილი:
მეც მჭირდები ჩემო პატარავ და მც მომწონხარ და მეც მიყვარს შენი ტუჩები და საერთოდ არ ვიცი ახლა მაიკს რას ვუუზამ რაა...((
-შევიდეთ?..(ქეითი)
-ხოო...
კარების გაღებისტავანავე ლუი მოგვახტაა..
-ჰეე რახდებაა რა სახეები გაქვტ?...
ქეითმა მე შემომხედა..
აუუ რ არ მოგვიფიქრებია არი ორსულად თუ არაა?..
კაი იყოპს ჰაა.))
-კიი ლუი ორსულადაა..: ((

კარების გაღებისტავანავე ლუი მოგვახტაა..
-ჰეე რახდებაა რა სახეები გაქვტ?...
ქეითმა მე შემომხედა..
აუუ რ არ მოგვიფიქრებია არი ორსულად თუ არაა?..
კაი იყოპს ჰაა.))
-კიი ლუი ორსულადაა..: ((
-აუუ ეს რა გავიგეეე!! ჩამცხეეთ ურროოო!!! გადამსეტყვე და გადამაშენეე ცაოოო!!!! ამოხეტქე ვულკან სადაც ვდგებვარ ახლაა...
იყვირა მარა შეეშინდა და სხვა ადგგილას გადახტაა:დ გეგონებოდა მართლა ვულკანი ფეთქდებაო...:დ
-და შენ რა განერვიუებს ნეტა მაცოდინაა?..(ქეიტი)
-აუუ ვუთხრათ რააა..(ლიამი)
-ტუუუუუტ!!1(ლუი)
-რაა?..(მე)
-არაფერიი...(ზეინი)
-რახდებაა?..(ქეითი)
-აუუ მართლა უკვე მაწუხებს სინდისი..(ლიამი)
-აუუ მეეც.. მიდიით..(ჰარი)
-გვეტყვის ვინმე რა ხდებაა?..(ქეითი)
-ცვეეენიი ბრალიაააააააააააააააააააააააა!!!! გასკდიი მიწაა და ჩამაგდეეე(ლუი)
ლუიმ ისევ შეიცვალა ადგილი,ნახტომით...:დ
-რაა?.. ტქვენ რა შუაში ხართ?..(ქეითი)
ვაიმე რა მსახიობია ეს გოგო..:დ
-რადა არაფერი არ მომხდარაა...(ლუი)
-ჰააა?.. ვერ მივხვდიი..(ქეიტი)
-ვერც მეე...(მე)
-აუუ რადგან მომავალი პატარა ჰორანიკოს მშობლები ხართ ერტად დასხედით..(ლუი)
-ჰაააა?... რა მშობლეებიიი?.. სამზარეულოდან გამოვარდა ამანდა..მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
ოოპააააა... აიი სად დავიღუპეეეთთთთ...
-არა არა ამანდა.. ვტამაშობთ რაღაცას...(ზეინი)
-რას თამაშბთ?.. თქვე მე დებილი კი ნუ გგონივართ., რა ხდებაა?..(დედა)
-დედა არაფერი.. მერე აგიხსნიი..(მე)
-რას ქვია მერე ამიხსნიი... ქეით ორსულად ხაარ?.. უკვე კიოდა დედაჩემიი..
-დეედაა გადიი ტქქოოო(მე)
-ქეიით!!!!(დედა)
-ვააიმეე ხოოოო ხოოო!!1 ორსულადაა და ცვეენი ბრალიააააააა(ლიამი)
-ტიიიტუუუუ!!! დეედუუუ!!!! ეს რა გავიგე!!! ვაიმეეეე გუულიი!!!
დედაჩემს სახე გაუფითრდა.. მოწყდა და წაიქცააა... მე და ნაილმა ერთმანეთს გადავხედეთ.. მეც შევშინდიი უაზროდ ავკანკალდიი.. დედასთან მივვარდი..
-დედუუუ დედუუუ დედდუუუ.. ახლა რარა ვქნაააათ?... ამანდას გულისწასვლა გვაკლდაა?.. ქეითს დაეწყება მალეე დაა.. დედუუ დავიღუპეეთ.. ჩვენი მოსავლელია ყველაა.. ნენაა რა დღესიი ვაართ.. რაფერ ვართ ცოცხლეებიი ნენააა..(ლუი)
-ოოოოოო ნუუუ მოტქვაამ ერთიიიიი!!(ჰარი)
-როოგოორ ჰაზაა როგოოოორ... ნნეეენაა რა სარშიიი ვართ და ჩვენი ბრალიაა ბიჭოოოოო(ლუი)
-აუუ ამის გოდებაღა გვაკლდააა ნუუუუ.. წყაალი მოიტანეეთ(ლიამი)
ზეინმა სამზარეულოდან წყალი გამოიტანა და დედას გადაასხვაა.
-ეეე ბიიჭოოოოო!! კიდე ბევრი რო დაგესხაა არააა?...(ნაილი)რ რ როოგოორ?..(დედა)
-ბიჭებო გადითრაა... ქეით მიდი ელაპარაკე და აუხსენი(ნაილი)
ბიჭები გავიდნენ.. მე დედას ყველაფერი მოვუყევი..
-აჰაჰაჰაჰაჰაჰააააა... (დედა)
აიი როგორ ეტყობა რო დედაცჰემიაა:დ ატეხა ისტერიკულისიცილი..
-დაა დაიჯერეეს?...აჰაჰაა(დედა)
-კიი და ჩუმად ცოტაა...(მე)
-ააარ დავინახპო ეეგ იდიიოოტიიი!!!(დედა)
-რა ხდებაა?..(მე)
-გეხმარები გადებილებაში შვილო..:დ
-აა მიდიი..
-ეეს როგოორ გააკეთააა?... შვიიილივიით ვუყუურეებდიი დაა.. შეენ საეერთოოოდ მოშორდიი აქედააან ქალბატონოოო!!!! ესსს როგორ გააკეთეეეთ?... ჯერ ვერ იტანდი და უცეებ!! ქეით ხვდები მაინცცც რამხელა პასუხისმგებლობაა შვილიი?...
-ვაიმე დედაა ასეც არ გინდა მაშინეებ..:დ
მოყოლას განაგრზობს ნაილი:
-აუუ რა შარში ვაართ რა შარშიი..(ლუი)
-აუუ მაგი ტქვი.. ახლა თვალებში როგორ შევხედო ამანდას?..(მე)
-აუუ ისე რა გეტაკაა ვაააა...(ჰარი)
-აუუ ბიჭო მტვარლი იყავიო არ მითხარიით?.. და მერე უკვე მომხდარია ბარემ ტქოო.. ოო ვეღარ შევიკავე ტუჩებზე ტავიი.. რას მყურებ ჰარი ეგრეე პირველყოფილი ზეზვასავით(მოუხდა სიტუაციას არ დაიწყოთ საქართველო და რამეო:დ) ვითო გოგოების ტუჩებზე არ ჩამწვარაა ეს ბიჭი.. ის მოდელი გაიხსენე ერთი კინაღამ რო აუვარდი პოდიუმზეე:დ
-ოო მაგ გოგოს ნუ მახსენებ ერთიიი..:დ მე ახალი მყავს ვოოტ...(ჰარი)-რა დროს შენი ახლებია შე იდიოტოო არ გემის ამანდა რას ყვირის?..(ლუი)
ვაიმეე ასე როგორგადმოიბირა ქეითმაა?...
-არ დავინახოოო!!! არცერთი ჩემს სახლში არ დავინახოო!! მთვრალები როგორ შეგიშვეს ერთაად!!!!(ამანდა)
-აუუ ჩვენი ბრალიაა ჩვეენიიიი(ლუი)
-ტქვეენ რა შუაში ხართ ვაბშე... ჩვენ ვიდებილეეთ... მეორეჯერაც რო არ დამეწყო სეილება არ ყოფილიყო ორსულააად..(მე)
-აარაააა... არ ყოფილა [პიირველიი..(ლიამი)
-რაა?..(მე)
-დეედუუუ დეედუუ დეედუუუ... რა შარშიიი ვააართთ..(ლუი)
-რახდებაა ამიხსნის ვინმეეე?...(მე)
-არადაა მოგატყუეეთ... მომიტეევეეე ნაილლ.. იყვირა ლუიმ და ჩემს ფეხებტან დავარდა...
-რაა მომატყუეეთ ლუი ვერ მივხვდიი..(მე)
-რადაა არ დამთვრალხაარტ.. ჩაგეზინაათ და მოგიწვინეთ უბრალოოდ ქეითიი..(ზეინი)
-რაააქეენიიიითთ?...
არა რა მეც მაგარი ნიჭიერი ვარ ისეე...:დ
-ხოოო.. ბოდიიშიიიი... იყვირა ლუიმ და ფეხებზე ხელი მომხვიაა:დ
@@@@@@@@@@@@@ 20 @@@@@@@@@@@@@@
-რაა მომატყუეეთ ლუი ვერ მივხვდიი..(მე)
-რადაა არ დამთვრალხაარტ.. ჩაგეზინაათ და მოგიწვინეთ უბრალოოდ ქეითიი..(ზეინი)
-რაააქეენიიიითთ?...
არა რა მეც მაგარი ნიჭიერი ვარ ისეე...:დ
-ხოოო.. ბოდიიშიიიი... იყვირა ლუიმ და ფეხებზე ხელი მომხვიაა:დ
-ანუ მე სულ ტყუილად?..(მე)
-ხოოოოო... ბოდიში ბოდიში ბოდიშიიიიიი!!(ლუი)
-რააა ბოდიში ბიჭოო თქვეენ ნორმალურეებიი ხაააააააართთთთ?..(მე)
-აუუ ნაილ..(ლიამი)
-რა აუ ნაილ ხალხოო ნუ გადამიყვანეთ ჭკუიდააან!! ვაბვშეე ხო არ გაკლიათ თქვეენ ეეეეეე..!!! ვიყვირე..
-კააიიი ნაილ დაოკდიი რაა..(ზეინი)
-ბიჭო რანაირად დავოკდეე!! ხვდები რა ქენიიით?..(მე)
ნაიილ არ გაიცინოო!! არ გაიცინოო ნაილლკლ!! არა გეცინებაა.. ჰე გავარდი ოტახიდაან...:დ აარ გადაიხარხააროო:დ აიფარეე ხელი კაი არ გაცინო,ჩაშლი ყველაფერს...:დ გავარდე უნდა მარა იქ მამანდა რო დაგხვდება უარესი სიტუაცი იქნებაა...:დმოყოლას განაგრძობს ქეითი:
-მიდი ახლა შედი ვითო მე წავედი დასამშვიდებლად და დაზაფრეე..:დ(დედა)
-აა დეეე მიყვარხააარ..(მე)
-მეც რო მიყვარხარ მაგიტო აგყევით.. ისე რა დებილები ხართ ნუუუ...(დედა)
-ეეე აბა კაი იყო რო გაგვიხეთქეს გული?..(მე)
-ხოო სწორიაა.. კაი მიდიი.. ნაილს რა აყვირებს ნეტაა?... მდიი მიდი წავედი მეე..(დედა)
დედა წავიდა.. ბიჭები ლყუის ოთახში იტყვნენ.. დავაკაკუნეე..
-შეეეეემოოოოდიიიით(ლიამი)
-მარტო მე ვარ...(მე)
-უკვე რო მარტო აღარ ხარ დაგავიწყდაა?..(ჰარი)
მე გავიღიმეე..
-ქეით შეეეენც უნდაა მაპატიოოოო!!(ლუი)
-რას ქვია შენც.. მე არ გაპატიეებთ არასდროოს!!(ნაილი)
-რახდებაა?...(მე)
-რადააა.. ფუუ თქვენ მეგობრობას.. იყვირა ნაილმა და იქეთ აგვარდაა...აშკარად შევამჩნიე სიცილს ძვლივს იკავებდა... აჰააა მოვწვით სიტუაცია უთხრეს..:დ
-რა ჭიირს?...(მე)
-ააუუ ქეიიითთთ... ლუი მუხლებზე დაეცა და ხოხვით მოვიდა ჩემთაან..:დ მერე მუცელზე ფერება დამწყო და მითხრაა...
-ეს ბავშვი შენი და ნაილის სიყვარულისა და ჩვენი ტყუილის ნაყოფია... ცხოოოო მაპაატიეეეეეეეეებ?..(ლუი)
-ლუი ვერ გავიგე რა ხხდებაა?...(მე)
-აუუ ვერ ვეტყვიი მეე(ლუი)
-მიდი ლიამ უთხარი(ზეინი)
-ეეე მეე რატო ჰარიმ უტხრაას..(ლიამი)
-აუუ ლიამ მიდიი რაა..(ჰარი)
-ოო არაა..(ლიამი)
-ვაიმე ამიხსნიით?..(მე)
-ხოო ლიამი აგიხსნის ახლა მე ნაილს მივხედავ(ლუი)
-მე ლუის..(ზეინი)
-ოოჰ ახლა ზეინის მიტოვება შეიძლებაა?..(ჰარი)
ბიჭები დატყდნენ:დ
ლიამიც მიიპარებოდა მაგრამ არ გავუშვი..
-ჰეე ახლა ამოაფრქვიააა..(მე)
-აუუ... მოკლეთ მოგატყუეთ არ დამთვრალხართ და არაფერი არ მომხდარა და მოკლეთ ტყუილად იდებილეთ.. მომაყარა და გავარდაა..
ვაიმე ახლა რა ვქნაა?.. უნდა გავბრაზდე ხოო..!! და დავალეწო ყველაფერიი.. აბა ქეით წარმოიდგინე ვითო მართლა ასე მოხდა და მარტლა ორსულადხარ ნაილისგან.. ჰე ჰეე პატარა ჭუჭული..:დ ქერა და ცსფერტვაკლება ბავშვი ქინებოდა..) ლამაზი ვარდისფერი ტუჩებით... ოჰოოჰ გადაიჭრა ქალბატონი ოცნებებში ჰეე გაბრაზდააა!!
-აააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა????>.. ვიყვირეე და ლიამს გავეკიდეე..
-ა მცემო არ მცემო არ მცეეემოოოო!! ყვიროდა და მირბოდაა..-მოეეთრიეე აქ და ამიხსენი რა ხდებააა!!!(მე)
-ეეჰ აზრი არააქვს გაქცევაას.. მოგკლაავთ ბუიჭებო რო გნახაავთთ.. იყვირა და მომიბრუნა..
-მოკლეთ ქეით.. ზეინი რო გაგიბრაზდა მერე ლუიც გაბრაზდა მერე მოვატყუოთო დაგაწვინეთ ნაილთან მერე მოგატყუეთ დათვერითო თქვენ თურმე მართლა გქონიათ რარაცა მოკლეტა ააიიი რა მოხდაა..
-აუუ ყველაფერი გავიგე ლიამ..(მე)
-აუუუ ვერ აგიხსნი ნელა აბა აწევ მაგ ცალ წარბს და მერე უკვე ვეღარ გავიქცეევიი..:დ
-კაი რ ამოხდა მართლა სადისტი ხო არ ვარ მომიყყევი..
-დამპირდი რო არ მცემ!!
-გპირდები..
ლიამმა ყვეკლაფერი დალაგებულად მომიყვა.. რათქმაუნდა ნელ-ნელა ცალი წარბი ავწიე.. მოყოლა რო დაამთავრა ისეტი სახით შემომხედაა რო კიანღამ გადავიხარხარე,მაგრამ არაა!1:დ ვიყირეე
-ლუუუიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიის!!!!!!!
-ააააააააააააააარ გინდაააააააააა!! არ გაისცვარო ხელები სისხშიიი!! გავიგონე სსააბაზანოდან ლუისის ხმაა...
-სისხლში კიარა გამოეთრიეეე... მივარდი და კარებზე ბრახუნი ავუტეხეე..
-აააუუ არა რა ქეით გენავდრეები რააა...: ((
-ლუის გამოდი არ მოგკლაავ...
-არაა?.. აბა რას მიზაამ?..
-მიგათხრიიშააააააააააააავ!!!

-ლუის გამოდი არ მოგკლაავ...
-არაა?.. აბა რას მიზაამ?..
-მიგათხრიიშააააააააააააავ!!!
-აუუუ ქეიით შემიბრალეე რააა!!!
-ლუის გამოეთრიეე.. გავიგონე ზურგს უკან ნაილის ხმა.. შევბრუნდი... ვაიმეე რასახეე აქქქქქქ:დ ვითომ სერიოზული..“:დ აჰაჰა.. ნაილ..:დ აწითლდაა..
ლუისმა კარები ოდნავ გააღო და ტავი გამოყო
-აუუ მაპატიეეტ რააააა!!(ლუი)
-ლლუიი ხვდები რო ეს უბრალო ბავშვური ხუმრობა აღარ არიის?...ეს ჩემი ტორტის გადამალვა ან შოკოლადის შეჭმა არარიი!1 საქმე ახალ სიცოცხლეს ეხებაა!1(ნაილი)
ლუი ტავდახრილი ბაცვშვივით იდგა.. არარა რააა მაინც როგორი არასერიოზულიაა...
-აუ ჩვენი ბრალიცაა.. ბოდიშით რა ბავშვებო რაა...( ლიამი)
-ხოო.. მარა რა გვეგონა მაინცდამაინც ახლა თუ გაიღვიძებდა ნაილში მხეცი..:დ(ჰარი)
-აჰაჰააა ჰარი კარგი იყო..(ლუი)
-მე და ნაილმა სიცილი არვიცი როგორ შევიკავეთ,მაგრამ ლუისს საშინელი სახეებით გავხედეთ...
-ბოდიშიიიი!!აუუ იდიოტები ვართ ვიიცით.. არ ვუარყოფთ,მაგრამ თქვენ ხო ჰუმანურები ხართ ასე,რომ უნდა მოგვიტევოთ რააა...(ლუი)
-ჰუმანურობა იქნება ახლა რო ჩაგარტყამ ტავში უროს,რო გაგიპობ მიწას,რო
ჩაგაგდებ და მერე ვუანით ამოგისვრიიი!!1(ნაილი)
-ვაიმე ნაილ,შენ შემოგევლეე ამ სურვიკლებს რო მისრულებ რამდენი ხანია ელეს ნახვა მინდა და იმ ვულკანში ელეც რო დამახვედრო არაა?..(ლუი)
-ბიჭო შენ ნორმალური ხარ?.. რა დროს ხუმრობააა(ზეინი)-ოო რამენაირად ხო უნდა გადავწონო ამათი ბრაზი ნუუუ..(ლუი)
-აა ეგ სწორიაა.. აჰაჰაჰაა ლუი რა კარგი იყოო..(ჰარი)
-კაი კიარაა გამასწარით ახლაა აქედააანნ!! ვიყვირეე..
-აუუ კაით რაა.. სამაგიეროდ პატარა ჰორანიკო გვეყოლება და ლუქსიც აღარ იქნება მარტო..(ლიამი)
-ხო სწორიაა..(ლუი)
-გართობაზე ნერვიულობთ?...რა პრობლემაა.. გპირდებით ყველა დისნეის მულტფილს ვაყურებინებ.. ავღზრდი კლასიკაზე! სათამაშოების პრობლემა არ გექნებათ მარტო ჩემებიც ეყოფაა...(ლიამი)
ამაზე მართლა ვერ შევიკავე სიცილი და სიცილი ავტეხე...
ნაილიც ამყვა...:დ
მე და ის გვერდიგვერთ ვიდექით ხან ის დამეყრდნობოდა მხარზე რო არ წაქცეულიყო ხან მე:დ
-რა გჭირთ შეგვინდეთ?..(ლუი)
-ისა. აჰაჰაჰააა... ქეით აღარ შემილია ამდენი სიცილიი...(ნაილი)
-აჰაჰაჰააა...
მე საერთოდ სიტყვას ვერ ვამბობდი.. ვაიმე როგორ ვიცინოდიი.. ბოლოს ტავი ვეღარ შევიკავე და იატაკზე დავეციი:დ
-ბავშვიი გოგოოო!!!! მოვარდა ჰარი...
აჰაჰაჰააა მამაზე საერთოდ გადავბჟირდიი..
-რას კჯოტრიალობ ადეექიიი(ზეინი)
-აჰაჰაჰჰაა(მე)
-ვაიმეე ამან თავი დაარტყა თუ რა ჭირს?..(ლუი)
-აჰაჰაჰააჰაჰაჰა(ნაილი)
-ვერ ხართ რაა....(ლუი)
-ვაიიიმეეეეეეეე!! იყვირა ლიამმა..
-რახდებაა?..(ზეინი)
-რადა ეტყობა ეს იმხელა სტრესი იყო მათთვის მათმა ტვინმა ვერ გადაიტანა და შეიშალნენ..!! ვაიმე ბიჭებო შევშალეეთ!!!..
ეს ისეთი სერიოზული და შეშინებული სახით ტქვა კინაღამ ჩავეხუტე დამშვიდდი თქო..:დ
-აჰაჰაჰაჰააა.. უკვე ყველა ვიცინოდით ამ საწყალი ლიამის გარდაა.. გაშტერებული,შეშინებული იხედებოდა აქეთ-იქეთ..
ბოლოს შემეცოდა.. რაღაცნაირად მოვახერხე ადგომაა...:დ სიცილიტ წავედი მისკენ და ჩავეხუტეეე..
-დამშვიდდი დებილოო(მე)
ისიც ჩამეეხუტაა))
-აუუ ბოდიშიი რააა...(ლიამი)
-წამო რაღაცას გეტყვიი.. ვუტხარი სიცილით და სამზარეულოში გავიყვანე..
-აუუ ქეით მაპატიეებ?..(ლიამი)
-კიი შტერო კიი...(მე)
-ისე მართლა კარგი ჩახუტება იცი:დ მოდიე ერთი..:დ მიტხრა და ჩამეხუტაა..
იიი რა ტბილი და საყვარელია ეს ბიჭი.. ალბად მისი შეყვარებული რა ბედნიერიაა)) მარა ნაილი..(( ის მაუინც სუ სუ სუ სხვანაირიაა..-ხოდა მიტხარი ახლა რა ხდება.. მითხრა ისე,რომ არ მომშორებია..
-მოკლეტ ლიამ ჩვენც მოგატყუეთ...(მე)
-ააა?.. რა ქენით?... მითხრა უცებ მომიშორა და მისი ბუნჩულა და საწყალი სახე გაბრაზებით შეცვალა...:დ
-რადა გავიგეთ რო მოგვატყუეთ.. დედაჩემს ვკითხეტ და მოაგტყუეთ.. სინამდვილეში არაფერიც არ ყოფილა..
-ანუ ორსულად არ ხაარ?..
-ნწ...
-ეეეე არადა მე უკვე გეგმა მქონდა ჩამოყალიბებული როგორ ავღხრდიდი ბავშვ... ეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეე!! მოიცააა რა ქენიიიიითთთთთთ?..
-აჰაჰაჰააა.. ახლა მოვიდა შენამდეე?..:დ
-ვაიმე მოგკლააავ!!!(ლიამი)
-ვერ გამიიმეტებ:დ(მე)
-მართალიაა... მარა მაცალე ერთი:დ(ლიამი)
-კაი გაცლიი..:დ(მე)
-წავალ; ახლა ბიჭებს ვეტვყი და ისინი გაგიმეტებენ ორვეეს.. ვოოოტ:დ
-ოჰოჰოო.. შემეშინდა.. აქეთ ხართ საცემებიი.. ტან მე რო გაბრაზდებბი ხოიციი?..(მე)
-უჰუჰუჰუჰუ იყოს იყოს... არ ვეუბნები არაფერს..:დ(ლიამი)
-მიიდი ნაილს დაუძახეე და გადავწყვიტოთ როგორ ვუთხრათ ამათ თორე ცოდოა ლუ..:დ(მე)
ლიამმა ნაილს დაუძახა...
-რა ხდება?..(ნაილი)
-რადა შემეცოდა ლიამი დდა ვუთხარი რო ვიტყუებით...(მე)
-აა ანუ იციი?..(ნაილი)
-კიი და მეწყონა სხვატაშორის..:დ დღეს დაცინვას ვაპირებდი აი შე ცურლუტოთქოო... ესეც არ შმერგო..:დ(ლიამი)
-აჰაჰაჰა(ნაილი)
-რა შტერიაა ეს.. ვტქვი და ლიამს ჩავეხუტე..
მოყოლას განაგრზობს ნაილი:
ეს გოგო მაეჭვიანებს ახლა თუ რას შვებაა?.. დიდი ამბავი მისი შვილის მამა არ ვარ..:დ რატოო უნდა ეხუტებოდეს ლიამს?... ეე ბიჭოო! რაას მიშვებით ხახლოო?..ლიამ ჩემია ეს გოგოო!! დაგელაპარაკები მე შენ მერეე...თუმცა არც ჩემი არარის.. იმ იდიოტი მაიკისაა.. ერთი დამანაახააა... უუუხხ...:-@
-ჰეე გეყოთ ახლა ამდენი ხუტებაა..(ნაილი)
-ისე მართლა თბილი გოგო ხარ შენ..(ლიამი)
ქეითმა გაუღიმაა.. მიშლით უკვე ნერვებს...
-გავედით ახლა და ვუთხრათ იმათაც.. თორე ლუიმ უკვე ამხადა ტვინი:დ(მე)
-რაო რას ამბობს?..(ქეითი)
-უკვე სახელზე ფიქრობს:დ თუ გოგო იქნება ჟოზეფინ დაარქვით თუ ბიი ბენჟამენიო..:დ(მე)
-აჰაჰააა(ლიამი)-ვერარი ეგ დალაგებულიი...(მე)
-ჰოო.. კაი წწავედით.. ტქვა ლიამმა ქეითს ხელი მოხვია და გაიყვანაა.. ეე ბიჭო არ დამარეკინო შენ დანიელასთან(აქ ჯერ კიდევ ერთად არიან. ).. მიშველო უნდა დანი თორე ამახია შვილის დედა:დ
-გვაპატიეთ ხოო?..მოგვახტნენ ბიჭები..
ქეითმ,ა ისევ სიცილი ატეხა...:დ მეც ავყევი.. ეეჰ ლიამ რა ბედი გაქ მოკლეეთ...ისევ შენ გიწევს სიმართლის აღიარებაა..
-მოგვატყუეს(ლიამი)
-რაქნეეეეეეეეეეეეს?.. წამოხტაა ლუი...
-რადა მოგვატყუეს.. არარი ორსულად და არც არაფერი არ მომხდარა... გაიგეს რო ვატყუებდით...(ლიამი)
აჰაჰაჰაჰაა:დ მე და ქეითი უკვე გადაბჟირებულები ვიყავით..
მარა როცა ლუის სახეს გავხედეტ ორივე გავჩერდით...
-კევიიიიიიიიიიიიიიიინ!!! ჩქარა ტავზე შეტევააა!!! იყვირა ლუიმ და ჩვენსკენ გამოიქცაა:დ
მე გავიქეცი,მაგრამ ქეითი რა ქეითია თუ ყველაფერი ლუის საწინააღმდეგოდ არ შეაბრუნა..
-რას ბრაზდები ერთი მაინტერესებს.. ვინ დაიწყო ეს იდიოტი ტამაშიი?..(ქეითი)
-ოოპააა ლუუ რა დაგიძაბაა..:დ(ჰარი)
-კაით ხოო ჩემი ბრალიაა.. და ამანდაა როგორ მოპოარჯულეე?..(ლუი)
-ნუუ მე როგორც ცნობილი მომთვინიერებელი..:დ(ქეითი)
-მომთვინიერებელი კარა უნარშეფერხებული ხარ შენ!!(ლუი)
-აჰაჰააა:დ უნარშეფერხებული:დ ლუი რას არ იტყვიი..:დ(ზეინი)
-შოკოლადის ტორტი გინდაათ?...(ლიამი)
-გვააააააააქქქ?...(მე\ქეითი)
-კიი... ორი ნაჭერია ზუსტად..(ლუი)
ქეითუი სამზარეულოში შევარდააააა:დ
-ეეე გოგოოოოოო!!1 მეც ვაარ ააქ.. ვიყვირე და გავეკიდე.. მარა ვინ მაცალაა:-@ როცა სჰევედი ქეითი სულ მოდღურული იყო:დ
-რაიყო გოგო კუჭი გაქ თუ რაარი?..:დ(მე)
-ეს კრემიააა:დ აგერაა შენი ნაჭერი ჩათხრიშეეე(ქეიტი)
მე და ქეითმა ტტორტი შევჭამეტ.. მართალია არ გვეყო,მაგრამ მაინც...:დ მერე იქეთ გავედით..
-აუუ ბიჭებო თქვენი არვიცი,მარა მე მაგარი მეზინებაა.. წავედი და დედას უთხარით რო დიილით გამაღვიძოს..(ქეითი)
-მოიცა მეც მოვდივარ..(მე)
-ეე ბიჭო დარჩიი ერთი შეენ!! შარიდან ძვლივს გამოვძვერით და უყურეე ერთი ამას!!(ჰარი)
-ვაიმე მიგასისხლაააავ!!! იყვირა ქეითმა და კიბეებზე ავიდა...მოყოლას განაგრზობს ქეითი:
ავედი გადავივლე და დავწექი.. მალევე დამეძინა...
*მეორე დღე:
რომელი საათიაა?.. ეეე 11??!! ფუუ იმ იიდიოტებს არ უთქვამტ დედასთვიიის?... ოო რააა...:-@ ჩამოვიდე ერტი მააქქქ!! ეე ეეს რა წერილიაა?... ვაიმე ისევ ბილიიკოო?.. არაა რაააა:-@
გავხსენი წერილი და დავიწყე კითხვა:
ქეიითუნეეებიიი:დდ ეთუშკუშკუნეებიი:დდდ ბიჭევმა ყველაფერი მითხრეს..:დ მართალია უნდა გამეღვიძებინე,მაგრამ არამგონია დილის 6 საათზე გაღვიძება გსიამოვნებოდა.. ეს ქეიტუნები და კუშკუნები ლუის ნამოქმედარია:დ მოკლეთ ქეით.. ძალიან ვწუხვარ,რომ ისევ მიწევს გითხრა წავედით..( ოღინდ ამჯერა ბიჭებთან ერთად...( რავქნა დედი ასეთი სამსახური მაქვს.. ბოდიში რაა.. შეგიძლია დაისვენო.. ამჯერად მალე ვეღარ ჩამოვალთ...
P.S.(ლუისისგანაა ეს გოგო:დ) მოკლეთ უპირველეს ყოვლისა ბოდიშს გიხდი დედიკოს წართმევისთვის.. უმეორესად ყოვლისად:დ მინდა გამცნობო,რომ მოხარული ვარ რომ შენ არა ხარ ფეხმძიმედ ანუ შენს მუცელში არ იზრდება ისეთივე ღოუნია როგორიც შენ და ნაილი ხარტ:დ ეს ხუმრობით..:დ მოკლეთ მომენატრები და მიყვარხაარ...:დ ესეც ხუმრობით...:დ არა მართლა დამაკლდები ჩემო პატარა სტაფილო..:დ ძალიან მიყვარხარ მართლა მართლა.. კიდე ლიამმი მიძახის აახლა რო უთხარი მეც მიყვარსო მარა მე ჟმოტი ვარ და არ გეტყვი..:დ მოკლეთ წავედით ახლაა დააა FREEEEDOOOOOM!! მომილოცაავს:დმეორე P.S.(ლიამიტოსგან:დ) ოოჰ ეს დეგენერატი ვერ მიხვდა რო დაწერაა..:დ მოკლეთ ყველას გვიყვარხარ ჩვენოო ბუტია,ჯღანა და ბოროტო გოგო..:დმო0გვენატრებიი..
კიდევ ერთი P.S.:დ ჰარისა და ზეინისგან:დ ჩვენი ქეითუსიაა:დ ჩვენც გვიყვარხარ.. ვწუხვართ რომ დამშვიდობება ვერ მოვასწარით.. ეს ცოტა ბანალური წერილი კი იყო,მაგრამ ჩვენი გრძნობები მოკლედ და კონკრეტულად გამდმოვეცით..:დ რეებს დებილობს ეს ჰარი მოკლეთ რაა.. გვიყვარხარ ჩვენო დეგენერატოო!!1:დ
P.S.ნაილს დაწერა არ უნდოდა მარა ძალით ვაწერინებთ..:დარა გაჯიუტდა.. აღარ დაწერს ალბად.. მარა ამამსაც მოენატრები...:დ (ყველაა:დ)
P.S. იმიტო არ დავწერე რო არ მინდოდა სხვებს ენახა..:დ :**** (ნაილი...)

ვაიმე მიდი და ამდენი სიყვარულის მერე გაუბრაზდი ამათ.. ოჰ ნაილმა კოცნის მეტი ვერ გაიმეტა ვერაფერი.. ვაიმე მაკოოცაა..: (( მეც გაკოცეე.. აუ მართლა წავიდნეეეენ?..
ოტახიდან გავედი და მთელი სახლი მოვიარეე... ეეჰ მართლა წასულაან...(( და მალე ვეღარ ჩამოვალთოო.. ანუ ვეღარ ვნახავ ამ იიდიოტებს იქეთა ზაფხულამდე?.. აუუ ნაილიი?..;( კაი ხოო შეილება დავივიწყო კიდეც და უკეთესიცაა,მაგრამ მენატრება უკვეეე..>: (( ეეეეეე მარტოო დამტოვეეს?... მაცალეთ მეე...:-@ განახებთ FREEDOMS..:დ
ავკრიფე ენის ნომერიო..
-ოოჰ როგორ გგახსენდიი?..(ენი)
-როგორ გამახსენდი კიარა ჩქარა ჩაალაგე ჩანტა და გადმოფრინდიი!!(მე)
-რა ვქნაა?...(ენი)
-რადა გაეყარნენ ესენი..ჰეე მიდიი..
-ვაიმეეეეეეეეეეეე!! რამაგარიაა!1 მაიკსაც ვეტყვი და მოვდივაართ..
-აა მაიკიც?...ხ ოო მიიდიი..
აუუ მაიკი...



№1 სტუმარი Mariami

Vaime movkvdi sicilit ra kargi gogo xar shen ai dzaaan momwons da gaagrdzele magari sayvarlobaaa

 


№2 სტუმარი მიკა

Auh one directionze wer tu soplel ghlapebze.. ra mimartvebia an es au da uh da ah ar damtavrda.. istoria momwons kargia magram cota stili gaaswore, chemi rchevaa.....

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent