შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(15თავი)


26-08-2016, 09:47
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 243

-მოკლედ ლევან, სიტუაციები ძალიან იხლართება როგორც ვატყობ. რაც უფრო ვიკვლევთ დიანას საქმეს კიდევ უფრო მეტი გამოკვლევა გვჭირდება, ზეგ კიდევ ერთხელ მექნება მისი ნახვის შესაძლებლობა და იქნებ გაახსენდა რა თქვა მამამისმა და მისმა ძმებმა.
-ხო სოფო ვიცი რომ მეტი სამუშაო გველის წინ, მაგრამ ხომ უნდა დავეხმაროთ დიანას. ჩევნ ხომ შევპირდით რომ მამამისი და მისი ძმები დაისჯებოდნენ? შემდეგ მისვლამდე იქნებ გაიხსენოს ზუსტად სად მიდიოდნენ ისინი და ზუსტად მივაგნებთ მათ კვალს და გავიგებთ თუ საერთოს რაში აწყობდათ დედამისის სიკვდილი და საერთოდ ეს ყველაფერი.
-ღმერთმაც ქნას გახსენებული ჰქონდეს. მეც ეგ მინდა რომ დაისაჯონ ის უნამუსოები. ეხლა კი ძალიან გთხოვ სახლში წამიყვანე რა. თორემ ძალიან დავიღალე, თან 11 საათი დაიწყო. 5 საათის მერეა ამ საქმეზე ვმუშაობთ და ძალიან დავიღალე.
-კარგი ჩემო სიხარულო. მართლა წავიდეთ სახლში თორე მეც ძალიან დავიღალე და ნელ-ნელა იქნებ მივაკვლიოთ ყველაფერს და დავიჭიროთ ის უნამუსოები.

-ღმერთო ჩემო, გავაფრენ რა. ნეტა ლევანი რატომ არ მოვიდა ჩემს ქორწილში? მაგრამ რად უნდა ამას ამდენი ფიქრი? რადგანაც სოფო არ დავპატიჟე ალბათ მაგიტომ არ მოვიდა. პროსტო აზრზე ვერ მოვდივარ რამ შეაყვარა ლევანს ის გოგო? რა მოეწონა მასში? გადამრევს ეს ხალხი რა. მაგრამ მე გადაწყვეტილი მაქვს რომ შური ვიძიო სოფოზე და ამ განზრახვას ძალიან მალე შევასრულებ. მაგრამ როგორ ვიძიო შური? ვიცი რასაც გავუკეთებ და ეს არასოდეს დაავიწყდება. მოიცა ეხლა მე დავურეკავ დათო ახალაძეს და ვეტყვი რომ მისი დახმარება დამჭირდება, ფული ბევრი მაქვს, ამიტომ ამ განზრახვის განხორციელებას შევძლებ.(თამთა)

-ლევან მზად ხარ რომ წავიდეთ?
-კი ეხლავე ავიღებ მანქანის გასაღებს და მოვდივარ სოფო.
-გამარჯობა დიანა. შეიძლება შემოვიდე?
-კი სოფო რათქმაუნდა. შემოდი.
-როგორ ხარ საყვარელო? ხომ ხარ უკეთესად?
-კი მადლობა. თან კიდევ რაღაცეები გამახსენდა და გეტყვი.
-ძალიან კარგი, ლამაზი საყვარელი და ჭკვიანი გოგო ხარ. ხო მართლა რისი კითხვა მინდა შენთვის. მათი სახელები და გვარები მინდა და ხომ შეგიძლია გაიხსენო?
-კი როგორ არა. მოიცა დავფიქრდე. მამა დათო ახალაძე...
-აჰა გასაგებია. დიდი მადლობა და როცა მოვახერხებ კიდევ მოვალ შენს სანახავად. გპირდები. ლევან წავედით, უფრო მეტი სამუშაო გვაქვს. მოკლედ ესეიგი მამამისს დათო ჰქვია, ნარკომანი ყოფილა, და შემდეგ ამ საქმეში მისი ბიჭებიც გაურევია. ეს ყველაფერი დიანამ მოისმინა და დედამისს უთხრა, რის შემდეგაც დედამისს დათოსთან გაშორება უნდოდა და ფულს აგროვებდა რათა ცალკე ეცხოვრათ მას და დიანას. როცა ეს ამბავი დათომ გაიგო ფულის ხელში ჩაგდება გადაწყვიტა და სწორად ამიტომ ეჩხუბა ცოლს და მოკლა, ამ ამბავს დიანა შეესწრო და რათა საიდუმლო არ გაეთქვა გააუპატიურეს და იფიქრეს რომ მოკვდა, მაგრამ ღმერთის წყალობით გადარჩა, და როცა ისინი სახლიდან გადიოდნენ დიანამ გაიგონა რომ 1თვე აპირებდნენ უკრაინაში გაჩერებას რაღაც საქმეების მოსაგვარებლად შემდეგ კი სადღაც მიდიან, რაც მას არ ახსოვს, სწორედ ამდროს გაითიშა და მაგიტომ. ამ ამბიდან 2 კვირაა გასული, ამიტომ უნდა ვიჩქაროთ რადგან ვიცით რომ ეხლა უკრაინაში არიან, მაგრამ სად წავლიან არ ვიცით, ამიტომ იქ უნდა წავიდეთ და დავიჭიროთ. თორე შემდეგ მათი დაჭერის შანსი ძალიან ცოტა იქნება.
-ვაიმე სოფო ეგ კაცი მგონი ნამდვილი დეგენერატია რა. ვერ გამიგია რა ჯანდაბა უნდა, მაგრამ როცა დავიჭერთ გავიგებთ და აუცილებლად ციხეში ამოვალპობთ.



№1  offline წევრი Ninuca)

გააგრძელე :) :):)

და დიდი თავები დადე..ძალიან პატარა თავებს დებ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent