შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

OLIVIA ნაწილი 2 (მესიჯი )


26-08-2016, 21:04
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 400

მეორე დღეს მშვენივრად მეძნა და ჩემი ტკბილი სიზმრები ვტკბებოდი , სანამ ......
-ლიიივ , ლიივ , ლიიივ !-ყურში ჩამყვიროლა მია .
-ხოოოო , გისმენ -წამოვფრინდი მე .
-სკოლაშI გაგვიანდება ....
-რაა ?სკოლა?აუუ ! -დავიწუწუნე მე , მაგრამ მიას რას შევეწინააღმდეგებოდი ?
ავდექი , გავიზმორე და თვალების ფშვნეტით წავედი სააბაზანოსკენ . გამოვედი და მოკლე ნარინჯისფერი კაბა ჩავიცვი (წარმოდგენა არ მაქვს რაომ მაგრამ დღეს ამ კაბამ ზედმეტად მიიბყრო ჩემი ყურადება ) . წითური თმა კი გავიშალე , ცალ მხარზე ჩანთა გადავიკიდე და სკოლის გზას დავადექი .
სკოლის ეზო დიდი და მრავალი მცენარით იყო სავსე , ბაღში სადაც საქანელები იდგა პირველკლასელები შესვენების დროს გამოდიოდნენ და თამაშობდნენ , შესასვლელთან კი ბავშვები იდგნენ და თავისი საქმით ერთობოდნენ .
-გამარჯობა მე ლივ პარკერი ვარ ....-ვთქვი მე ყველას გასაგონად .....
-მე ალექს .....-ეს თქვა , მაგრამ როგორც კი სახეზე შემომხედა გაშეშდა ,სახეზე ფერი დაკარგა და უკან დაიწია .
გაგიკვირდებათ და ყვეალა ასე იქცეოდა , მე კი საშინლად არ მესიამოვნა , რა მჭირდა ?ძალიან ლამაზად გამოვიყურებოდი თუ პირიქით საშინლად ?
-ელისონი შენ ?-ხელი გამომიწოდა შავგვრემანმა , ლამაზმა გოგონამ და გამიღიმა .
-ლივი , ლივ პარკერი ....სხვებს რა დაემართათ ?-გაკვირვებით ვკითხე მე და მათ გავხედე .
-წარმოდგენა არ მაქვს , დღეს გადმოხვედი არა ?
-ხოოო , და მგონი შენს კლასში ვარ ..-ფურცელს დავხედე .
-მანახეე ..-ფურცელზე მიმითითა მან - ხო ასეა , ჩემს კლასში ხარ რა მაგარიაა....-გურწფელად გაუხარდა ელისონს და "პატრუჩკა "გამიყარა .
ჩვენ კლასში შევედით და ჩვენი ადგილი დავიკავეთ , ისტორიის მასწავლებელი კლასში შემოვიდა , მეც მაშინვე მასთან მივვარდი და ფურცელი ხელში გავუწოდე . სანამ ის ყველაფერს აწერრიგებდა , კლასს თვალი მოვავლე და დავინახე ქერათმიანი სიმპატიური ბიჭი , რომელიც პირდაპირ მე მიყურებდა .
-მისის პარკერ , შეგიძლიათ თქვენს ადგილას დაბრძანდეთ .-მითხრა მასწავლებელმა და სათვალე შეისწორა .
გაკვეთილებმა უაზროდ ჩაიარა . სულელური ზღაპრების მოსმენისაგან მობეზრებული , არის დარეკვის თანავე ჩემი ნივთები ავიღე და .....
-მე დენიელი შენ ?-მკითხა იმ უცნობმა ბიჭმა .
-ლივი ...-ნაზად გავუღიმე და წასვლა დავაპირე
-შეგნიშნე რომ მიყურებდი ...-ამის გაგონებაზე შევჩერდი და შევტრიალდი .
-უბრალოდ თვალი შენსკენ გამომექცა ...
-.. და შეიძლება სადმე დაგპატიჟო ?
-ჰმმმ, -ვითომ დავფიქრდი მე - დღეს გაგიცანი და უკვე პაემანს მინიშნავ ?
-ხოდა ნუ დაარქმევ პაემანს .
-ამმმ .....შესაძლოა .
-9 საათისთვის გაწყობს ?
-რატომაც არა ...-ჩავილაპარაკე მე და დავემშვიდობე .
სიმართლე გითხრათ დენიელი ძალიან მომეწონა , შესანიშნავი გარეგნობა ჰქონდა , და თუ არ ვცდები სპორტმენი იყო ...საღამოსთვის გადასარევად მოვემზადე : მოკლე , წითელი კაბა ; შავი მაღალქუსლიანი ფხსაცმელები ჩავიცვი ; თმები გავიშალე და დავიხვიე და ასევე მსუბუქი მაკიაჟიც გავიკეთე .
-რას დალევ ?-მკითხა დენიელმა როდესაც იქ მივდი .
-ჰმმმ , თეთრი ღვინო გადასარევი იქნებოდა .
-კარგი , ერთი თეთრი ღვინო ....-ელაპარაკებოდა დენიელი ოპიციანტს მე კი აქეთ -იქით ვიყურებოდი .
-მოგეწონა სკოლა ?-მკითხა დენიელმა და ღვინო დამისხა .
-მეტნაკლებად , ბავშვები რაღაც უცნაურად მეცევიან .
-ალბათ შენი გარეგნობის გამო .
-რაა ...ანუ საშინლად გამოვიყურებიიი ?
-არა , პირიქით შესანიშნავად გამოიყურები და ასევე ძალიან გავხარ ...-ეს თქვა და ცოტა ჩაახველა .
-ვის ვგავარ ძალიან ?-ეჭვისთვალით შევხედე დენიელს .
-მაპატიე , მაგრამ ამას ვერ გეტყვი ....
-რატომ ?უნდა ვიცოდე ...-ტვინი წავუღე მე ..
-კატერინა რეინჯერს ....
-ეგ ვინაა ?
-არც მაგდენი ვიცი , უბრალოდ მთელი ქალაქი მაგაზე ლაპარაკობს , ამგრამ ვინ იყო ? ეგ არ გამიგია .
-დენიელ, მაპპატიე უნდა წავიდე ....
-კი , მაგრამ ...
-მაპატიე !-ეს ვუთხარი , ფეხზე გავიხადე და გავიქეცი , ოღონდ რატომ ?ეს მეთვითონაც არ ვიცოდი .
კატერინა რეინჯერი -ეს სახელი რატომჟაც ჩემს გონებაში კარგად ჩაჯდა , რატომღაც არ მესიამოვნა . ამ ფიქრებში ვიყავი გართული , როდესაც შუა ქუჩაში , სადაც არავინ იყო ჩემს გარდა რარაც გარბენის ხმა გავიგე .
უკან გავიხედე თუმცა ჩემს უკან არავინ იყო , ამ ხმას მალე მოჰყვა საშინლად ამაზრზენი სიცილი . საშინლად მეშინოდა , ქუჩაში არავინ იყო , აბა ვინ იქნებოდა ? უეცრად ტელეფონზე მესიჯი მომივიდა :
"შეგეშინდა ?! ასეცაა , შენ ჩემი უნდა გეშინოდეს , გკოცნი , ტკბილი ძილი "
ავცახცახდი ირგვლივ მიმოვიხედე თუმცა კვლავ არავინ იყო ....მაგრამ უეცრად საშინელი სიცილი ახლა ცემს ზურგს უკან მომესმა .



დიდი ბოდიში ამდენი ხანი რომ ვერ დაგიდეთ , რატომღაც ვეღარ შემოვდიოდი აქ თუ რა ხდებოდა არ ვიცი რაა ! მაგრამ ახლა დაგიბრუნდით ყოველდღიური თავებით . შეფასებები დამიწერეთ kissing_heart



№1  offline წევრი khatia khatia

კარგია დზაან მომეწონა
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent