შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დასაწყისი (თავი 6)


2-09-2016, 04:27
ავტორი OCEAN.drive
ნანახია 1 471

ალექსანდრე თვალს არ მწყვეტდა ვცეკვავდით მუსიკის ხმაზე მშვიდად აუჩქარებლად ალბათ ვერ შეამჩნევდა რა ხდებოდა ჩემ გულში მთლიანად ვიწვოდი ისე მიზიდავდა ეს ადამიანი თავში უამრავი კითხვა მიტრიალებდა
რა აკეთებ? მოგწონს? ეფლირტავები? შენ რა შეგიყვარდა?
ამის გაფიქრებაც მზარავდა კითხვები თავიდან მოვიცილე ალბათ ახლა მარტინის დამსახურებით ვდგევარ ფეხზე თორემ აქამდე წავიქცეოდი ამ ყველაფერს რათქმაუნდა არვიმჩნევდი...
მუსიკა დასრულდა ამან გამომაფხიზლა და მაგიდისკენ გავემართე ალექსანდრე მკლავში მწვდა შენთან ვარ ასეთი მომთმენი რასაკეთებ ხვდები?
-უკაცრავად?
-გონებას მირევ
-მეზიზღები ხელი გამიშვი
გავარდი გამწარებული და მაგიდასთან დავჯექი არა არა ამას ვერ შევეგუები ვერასოდეს ვფიქრობდი მერე ერთი ჭიქა ღვინო ჩავცალე და საცეკვაოდ გავედი უხეშად რომ ვთქვათ მაგრად "ავიწყვიტე"არსოდეს ვყოფილვარ მორიდებული გადარეული ვიყავი ყოველთვის მაგრამ ახლა უფრო მსურდა ეს ყველაფერი გამომევლინა ალექსანდრეს გასაღიზინებლად ჯერ ერთ ბიჭს ვეცეკვე მერე მეორეს მესამეს და აი ეს ბოლო წერტილი იყო გამწარებული ალექსანდრე მომვარდა დაა გარეთ გამიყვანა ეს კარგი ნათქვამია უფრო გამათრია.
-აი სწორედ ამაზე ვსაუბრობდი ახლა სწორედ ისეთი ხარ როგორიც პირველი შეხვედრისას
-ახლა მისმინე პატარა თავნება გოგო არვიცი აქამდე როგორ იყო მაგრამ დღეიდან სხვანაერად იქნება მინდა აგიხსნა რომ არვარ თავხედი და უტაქტო სრც შეუგნებელია გართობაც ვიცი და არფერს გიკრძალავ მაგრამ არმსიმოვნებს როგორ გიყურებენ სრულიად უცხო ტიპები და ფიქრებში როგორ გაშიშვლებენ.
არიცით რადამემრთა ამას არ ველოდი ენა დამება აღარვიცოდი რა მეთქვა.
-შენი რა საქმეა?
-ნუ ბავშვობ, აქ იყავი მალე მოვალ ხოხედავ რას გევხარ მთვრალიხარ ვერც ხვდები მგონი რასაკეთებ.
ალექსანდრე რესტორანში შევარდა და ნინის დაელაპარაკა მე წავიყვანო ნინის ეწყინა ვერ დავემშვიდობე ვერ მოვიცალეო მაგრამ დავურეკავო ალექსანდრეს მოეხვია და დაემშვიდობა.
მერე გავარდა გარეთ ხელი ჩაკიდა ნინის რომელიც მაღლებზე იდგა და თანაც ტვინზე ალკოჰოლი აწვებოდა ამიტომ დავარბაცებდა.
-შენი ინერცია ხან თავის დარტყმისგან ხანაც სასმლისგანაა გამოწვეული(გაბრაზებულმა წაიბურტყუნა ალექსანდრემ და ნიტა ხელში აიტაცა)
მანქანამდე მიიყვანა და ჩასვა.
სახლში რომ, დაბრუნდნენ ძლივს კოგერიეს ცნობისმოყვარეთა მზ3რები მერე სადარბაზოში შევიდნენ ნიტა გასაღებს ეძებდა ჩანთაში ვერფრით იპოვა ახლა რაღავქნო ხელებს ირტყავდა თავში
-დედაშენი არ არის სახლში?
-არა დღეს მეორე ცვლაშია.
-დღეს ჩემთან რჩები.
-გამორიცხულია წამიყვანე დედაჩემთან გასაღებს გამივართმევ და დავბრუნდები.
-არც იოცნებო
უკვე ლიფტში იყვნენ კარი გაიღო სახში შევიდნენ.
ალექსანდრემ ნიტა თავის ოთახში შეიყვანა აქ დაიძინებო თან თავის მაისური და სპორტული შარვალი ათხოვა რომ ჩაიცვა და გავიდა სააბაზანაში ალექსანდრე სიცილს ვერ იკავებდა ნიტა დაწვა მაგრამ თვალს ვერ ხუჭავდა მთელ თეტრეულს ალექსანდრეს სურნელი ასდიოდაა ალექსანდრე თავის ოტახში შევიდა ტანსაცმლის ასაღებად მაისური გაიძრო და სპორტულებით დაწვა დივანზე.
ნიტას მალევე დაეძინა აი ალექსანდრესი რა გითხრათ მთელი ღამე ნიტაზე ფიქრობდა ამ პატარა გოგომ გააგიჟა აქამდე არსდროს არვინ შეყვარებია სხვანაერი ტიპი იყო ყველა გოგოს ისე უყურებდა როგორც ერთი დღის თოჯინას გოგოებიც არასოდეს აკლდა თავისი გარეგნობის ფულისა და სტატუსის პატრონს ჯერ კარგად არიცნიბდა ნიტა ამ ბიჭს ალექსანდრე ალბექიონს.
12 იყო ალექსანდრეს რომ გამოეღვიძა და ნიტასთან შეიხედა ისე ეძინა რომ გულმა ვეღარ გაუძლო და გვერდით მიუწვა ნიტას ეძინა მაგრამ ყველაფერს გრძნობდა მის სურნელს სხეულის სითბოს ალექსანდრეს აეკრა და ძილი გააგრძელა ალექსანდრე ვეღარ უძლებდა ამდენს ეს პატარა არსება მთელი ძალით ეკვროდა მის სხეულს ინანა კიდეც აქ რომ დაწვა მერე მისკენ მიბრუნდა და გულში ჩაიკრა ორივე გაითიშნენ ასე ჩახუტებულებს ეძინათ ნიტამ თვალები დააჭყიტა 2 საათზე და ალექსანდრე რომ დაიანხა უნდა გენახათ როგორ იკივლაა ალექსანდრემ თვალები გაახილაა და ნიტა რომ დაიანხაა გაეღიმა
-რაგაცინებს ჩვენ რა შენ რა?
აქ რაგინდა ზუსტად მახსოვს რომ დივანზე დაიძინე.
-ხო დივანზე დავიძინე მერე ჩემი ლოგინი მომენატრა დილით და გადმოვწექი რა არშეიძლება? ჩემ საკუთარ სახში საკუთარ ლოგინზე წოლა? (ეშმაკურად ჩაიცინა ალექსანდრემ)
მერე თავისი ძლიერი მკლავი მოხვია ნიტას რომელიც უკვე დაიძრა გასასვლელად და უკან მოაბრუნა თავის მკლავებში მომიწყვდია ნიტა გაშტერებული უყურებდა.
-მიყვარხარ ნიტა.(არასოდეს ყოფილა მისი ფვალები ასეთი წრფელი და მსრთალი ალექსანდრე ამ სიტყვებს მთელი გულით ამბობდა პირველად)
-ალბათ ჰორმონები და სიყვარული ერთმანეთში გერევა და ყიველმეორეს ამას ეუბნები.
-პირველიხარ ნიტა მე შენ მიყვარხარ.
ნიტას ხმა არ ამოუღია ალექსანდრემ მიუახლოვდა და მის ტუჩებს დაეწაფა ასე მშვიდად არასოდეს ყოფილა ნიტა, იწვა გატრუნული საყავრელი ბიჭის გვერდით ვერც იაზრებდა როდის მოასწრო ეს ყველაფერი მერე ალექსანდრემ ჩაცურჩულა თუ გინდა ჯერ ნუ მეტყვი რომ იგივეს გრძნობ დაგელოდები ამას როდის მეტყვი იქამდე დაგელოდები სანამ არმეტყვი იგივეს ნიტა უფრო მაგრად მოეხვია და ისევ დაიძინეს.
3 იყო უკვე ალექსანდრემ ნიტა კოცნით გამოაფხიზლა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent