შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჭავჭავაძის ასულო ჩემი ხარ!(5)


28-06-2016, 01:38
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 3 125

-ანასტასია-
რაღაცნაირად ნერვები მეშლებოდა ალექსანდრესთან, გოგოებს რომ ვხედავდი,მაგრამ ვერ ვხდებოდი რახდებოდა, უკვე ამდენს ვეღარ გავუძლებდი, თანაც ჩემსკენ რომ იყურება, თითქოსდა ჩემს გასაბრაზებლად აკეთებს, მაგამ რატომ უნდა გავბრაზდე? მე ხომ მისი ეჭვიანი ცოლი არვარ.არააა ეს არ მოხდება, გოგონებს ხელი მოვკიდე და წავიყვანე.
-რახდება ტასო?(მარიამი)
-ცუდადვარ და სახლში უნდა წავიდე. თქვენც წამოდით რა ,აქ ვერ დაგტოვებთ (მე)
-რაგჭირს ხო ყველაფერი რიგზეა? (ნია)
-კიკი მე და მაშო წავალთ, თქვენც დაგტოვებთ თუგიდნათ. (მე)
-არა იყოს ჩვენით წავალთ. (ნუცა)
გარეთ ბიჭებიც გამოვიდნენ.
-რახდება ტასო? მიდიხართ უკვე? (ნიკა)
-ხო დავიღალე.(მე)
-გაგაცილებთ გინდა? (ნიკა)
-აჰმ რავი თუარ გეზარებათ? (მე)
-ბექა და გეგა გოგონებს წაიყვანენ, მე თქვენ წაგიყვანთ შენ და მაშოს (ნიკა)
-ანასტასიას მე წავიყვან! (ალექსანდრე)
-არმინდა ნიკა წაგვიყვანს!(მე)
-ჭავჭავაძე მორჩი ენის ტლიკინს, მომყვები და მორჩა!(ალექსანდრე)
ხმა აღარ ამომიღია,თითქოსდა მეც მსურდა მის გვერდით ყოფნა, ამიტომ უხმოდ გავყევი და მის მანქანაში ჩავჯექი.

მთელი გზა ხმას არ ვიღებდი, ჩუმად მივდიოდით ალექსანდრემ მუსიკები ჩართო,სიყვარულს ეხებოდა,მეც ერთერთი მეცნო და ჩუმად ავყევი,მაგრამ აშკარა იყო ალექსანდრეს ესმოდა.
-გიყვარს?(ალექსანდრე)
-ჰა?ვინ ?(მე)
-ვინ კიარა რა. მუსიკაზე გეუბნები!(ალექსანდრე)
-აჰ.. კი ჩემი ერთერთი საყვარელია.(მე)
-ჩემიც!(ალექსანდრე)
-არმეგონა ესეთი უჟმური ადამიანი თუ ესეთ მუსიკებს უსმენდა.(მე)
-ბარბარეს საყვარელი მუსიკა იყო დაა..(ალექსანდრე) შევამჩნიე რომ დანაღვლიანდა.
-შენი შეყვარებული ალბათ ხო?(მე)
-ალბათ!(ალექსანდრე)
მე გავჩუმდი ხმა აღარ ამომიღია,მთელი გზა ჩუმად ვიყავი და ალექსანდრესკენ ვაპარებდი თვალს.ის ისეთი მშვიდი იყო,სულ სხვა ადამიანი ცხოვრობდა მაში მაგრამ რატომღაც ამას არ ააშკარავებდა.ჩაფიქრებული ვიყავი როცა ალექსანდრეს ბოხი ხმა გაისმა.
-მოვედით!(ალექსანდრე)
-მადლობა უჟმურო!(მე)გადასვლას ვაპირებდი როცა მკლავში მწვდა და მისკენ მიმაბრუნა.მისი მწვანე თვალებიი,ღმერთო რამემართება...
-მეორედ უჟმურს დამიძახებ და დაისჯები!(ალექსანდრე)
-საინტერესოა როგორ?(მე)არც მე დავაკელი ირონია.
-ნახავ.მე გაგაფრთხილე!(ალექსანდრე)
-უჟმურო....!!!(მე) ეს იყო და უცებ ვიგრძენი რაღაც საოცარი, მან ჩემი პირველი კოცნა მიისაკუთრა.უცებ მივხვდი და მოვიშორე ალექსანდრე.
-აი ხომ გითხარი.(ალექსანდრე)
-მეზიზღები ალექსანდრე დადიანო,მეზიზღები მძულხარ!(მე) უკვე ყვირილზე გადავდიოდი,ვიგრძენი როგორ გამიშვა ხელი და სახე ეცვალა,მეც ავდექი და მალე გადავედი მანქანიდან,სადარბაზოში უცებ შევედი და სახლში ასული პირდაპირ ოთახში ჩავიკეტე და ტირილი დავიწყე.

-ალექსანდრე-
მე მის ბაგეებს შევეხე ეს იყო საოცარი გრძნობა,ისეთი რამ განვიცადე, რაც არც ბარბარესთან განმიცდია,საოცარი იყო,ვიდრე მისი აცრემლებული თვალები არ დავინახე,მე მას ისევ ვატკინე გული,ალბათ მისი პირველი კოცნაც მოვპარე ,არა ალექსანდრე შენ აუტანელი პიროვნებახარ, უგულო,მხოლოდ საკუთარ თვზე ფიქრობ,რამ შეგცვალა ასე. ნერვები მეშლებოდა და საჭეს ხელს ვურტყამდი როცა ყველაფერი დაბნელდა,ყველაფერს შავი ბინდი გადაეფარა.

-ანასტასია-
ვტიროდი გაუჩერებლად და თან ვფიქრობდი ალექსანდრეზე,როგორ იცვლიდა ხასიათს,ამ ფიქრებში ჩამეძინა.
ღამის 3 საათი იქნებოდა როცა ვიღაც მაღვიძებდა.
-ტასოოო გაიღვიძე(მაშო)
-მეზიზღები ალექსანდრე დადიანო!მეზიზღები!(მე) გაუაზრებლად ვლაპარაკობდი რაღაცეებს.
-ალექსანდრე? სწორედ ეგ ალექსანდრე ებრძვის ეხლა სიკვდილს გოგო, დროზე ადექი ტასო !წავედით გაიღვიძე!(მაშო) ეს უკვე გავიგეე,უცებ წამოვდექი ლოგინიდან.
-რაო რათქვი? ალექსანდრე კვდება?(მე)
-მოიცა რაო გეზიზღება? მაგაზე მოგვიანებით მოყვები ყველაფერს.ეხლა წავიდეთ საავადმყოფოშია.(მაშო)
რაც მომყვა პირველი კარადაში ის ჩავიცვი, უცებ მოვიწესრიგე თავი და მაშს ერთად ტაქსით წავედი საავადმყოფოში.ბიჭები იქვე იყვნენ,ნიკუშა თავჩაღუნული იჯდა და ხელები თავზე შემოეწყო.
-ანასტასია?მაშო?(ბექა)
-როგორარის?(მე)
-მძიმედაა.(ნიკა)
-ნიკა ყველაფერი კარგადიქნება(მე) მივუახლოვდი ნიკას და გვერდით დავუჯექი, რომელსაც მეორე მხარეს მაშო ეჯდა და ამშვიდებდა.
-ვერა ,ვერ ვიცოცხლებ,ის მე ჩემ ძმად მიმაჩნია,ძმად რომელსაც მთლი ცხოვრება ვნატრობდი.(ნიკა) ეხლა დავინახე ნიკას თვალზე ცრემლები,ბიჭებიც ასეთ მდგომარეობაში იყვნენ.მეც ვიგრძენი საკუთარ ლოყაზე ჩამოდენილი ცრემლი.ნუთუ მე ვტიროდი? ვისთვის?ალექსანდრე დადიანისთის?კიმაგრამ ეს რა მემართება?ნუთუ, მე ის შემიყვარდა? არა რა სისულელეა,არა ანასტასია შენ ის არ გიყვარს,არა...არააა..... არ.... კი ...კი მე ის მიყვარს ... მიყვარს დადიანი... ესე უცებ და საოცრად შემიყვარდა...მაგრამ, მას ხომ ბარბარე ყავს ,მისი შეყვარებული.
ფიქრებიდან ექიმის ხმამ გამომიყვანა.
-რომელია ჭავჭავაძს ასული?(ექიმი)
ჭავჭავაძის ასულიო?
-აქ ორი ვართ მე და ჩემი და, ორი ჭავჭავაძის ასული ვართ(მე)
ექიმი აშკარად დაიბნა.
-ტასო შედი შენ გეძახის (ნიკა)
მე ცოტა გამიკვირდა,ცრემლები შევიმშრალე და შევედი......

________
ვცდილობ შეცდომები გამოვასწორო :(



№1 სტუმარი etiko

auuu ra magari tavi iyo saocari tkivilita da siyvarulit gajgentili magram ar meyo :D :D imedia chvens dadians raime seriozuli ar chirs da anastasiaze berviulobis gamo gaxda cudad ar minda daitanjos kargi bichia... imedia exa mainc gamoutydeba chavchavadzis asuli da gabednierdebian male dade axali tavi <3

 


№2  offline წევრი (((end)))

მომწონს ძალიან love მალე დადე რა შემდეგი თავი,რო დაგვაინტრიგე :DD

 


№3  offline წევრი isterichka123

ვაიმე რამაგარი იყო ძალიან მომეწონა ასე გაგრძელე კაი თავები გაზარდე და მალ მალე დადე თორე მოგკლავ

 


№4  offline წევრი tatushki1995

Dzalian kargia kargad wer momwos velodebi shemdeg tavs yochag

 


№5  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

ლელა, იმედია არ მიწყენ რასაც ახლა გეტყვი.
გრამატიკული შეცდომები გაქვს, ვიცი რომ ეს შენც კარგად გესმის. გარდა ამისა, ნუ წერ ფრჩხილებში სახელებს, გამაღიზიანებელია. :"-მეზიზღები, ალექსანდრე! (მე) არც მე დავაკელი ირონია.- ეს არის არასწორი, შეგეძლო უბრალოდ დაგეწერა, არც მე დავაკელი ირონია, მე და თან ფრჩხილებში ჩასმული ძალიან აუხეშებს ტექსტს, მაშინვე თვალში ცუდად გხვდება, თან აქ უკვე იგულისხმება რომ პასუხს შენ სცემ. ასევე როცა სხვების დიალოგზეა საუბარი შეგიძლია უბრალოდ დაწერო:"უთხრა ალექსანდრემ და არა (ალექსანდრე).
ასევე კარგს იზამ თუ გვარებით მიმართვის ფორმას ბევრჯერ არ გამოიყენებ, გამაღიზიანებელია, თან ეს ხომ სკოლა არაა, დავიჯერო ყოველდღიურ ურთიერთობებში გვარებით მიმართავ ადამიანებს?
და კიდევ ერთი, ეცადე უფრო სხვანაირი სათაური შეურჩიო ისტორია, რომელიც უფრო მეტად დააინტერესებს მკითხველს, დამერწმუნე სათაურს ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს.
წარმატებას გისურვებ.

 


№6 სტუმარი mari

Me zalian momewona da wina komentartan dakavshirebit getyvi rom mshvenieri satauri aqvs swored satauris gamo daviwye kitxva male Dade shemdegi tavi

 


№7  offline წევრი LeLa-LeL

nia12nia
მომწონს ძალიან love მალე დადე რა შემდეგი თავი,რო დაგვაინტრიგე :DD

Shenc male dade mesxebi da mec male davdeb :D

 


№8  offline წევრი khatia khatia

კაიკაიკაიაკიაკია ზაანნნ კაი
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent