შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გთხოვ ჩემთან ერთად წამოდი...(თავი 1)


4-09-2016, 23:45
ავტორი ucnobi უცნობი
ნანახია 1 595

-ანასტასია, გაიღვიძე!-დილა კვლავ ნაცნობი ფრაზით დაიწყო და "ანიმაც" ჩვეულებისამებრ ამოიგმინა ბალიშის ქვეშ.
-დედა! რამდენჯერ უნდა გითხრა: ანასტასია კი არა, ანი. ასე ძნელია?
-ნუ ბუზღუნებ! დროზე ადექი, თორემ სკოლაში დაგაგვიანდება!-გასძახა ნინომ შვილს და ჩაის ადუღებას შეუდგა. ანიც ბუზღუნით ადგა და სააბაზანოში შევიდა, რომ ცოტათი მაინც გამოფხოსლებულიყო. მისია უცბად შეასრულა და ნახევარ საათში სარკის წინ იდგა და თავს ათვალიერებდა. კონვერსები, მოტკეცილი ჯინსი, და ფართე მაისური მისი საყვარელი ჯგუფის "ვანრეპუბლიქ"-ის გამოსახულებით, (ინგლისურდ ვერ დავწერე ჯგუფის სახელი ) კულულებად მხრებზე დაფენილი ყავიფერი თმა და განუყრელი ყურსასმენები. უკვე მზად იყო სახლიდან გასასვლელად.
-შენ რა ასე აპირებ პირველ დღეს სკოლაში წასვლას?? ჰკითხა გაოგნებულმა ნინომ. ანიმ კი უბრალოდ თავი დაუქნია. ნინომ მას წინ შოკოლადიანი ბლინები დაუწყო, მისთვის აღარაფერი იტქვია რომ ეთქვა ვინ დაუჯერებდა?? ანიმ გემრიელად მიირთვა შოკოლადიანი ბლინები დედას დაემშვიდობა და სახლიდან გავიდა. ყურსასმენები გაიკეთა და თავის სამყაროში გადაეშვა.ავტუბისისთვის დიდი ლოდინი არ მოწია მალო მოვიდა და ანიც უცებ ავიდა ავტობუსში და ადგილი დაიკავა. სკოლაში მალე მივიდა. იქ კი თავისი საუკეთესო მეგობარი ლიკა დახვდა. ისინი ერთმანეთან დებივით იყვნენ ორივემ იცოდა ერთმანეთის საიდუმლოებები.
-ლიკა როგორ მომენატრეეეე-უთხრა ანიმ
-მეც ძალიან მომენატრე შენთვის იმდენი რამე მაქ სათქმელიიიი-ანის მის საქციელზე გაეცინა. ცოტა ხანში კი კლასში შევიდნენ. მალევე მასწავლებელიც შევიდა და ბავშვებს უთხრა:
-ბავშვებო გილოცავთ სწავლის დაწყებას უკვე გაიზარდეთ და იმედია ახლა მაინც მოგემატებათ ჭკუა.
-ღმერთო ეს ფრაზა უკვე მერამდენჯერ მესმის-თქვა ლიკამ რაზეც ანის გაეცინა.კლასი ხმაურმა მოიცვა. ყველა ეთმანეთში ლაპარაკობდა, ცოტა ხანში კი დირქტორი შემოვიდა:
-გამარჯობათ ბავშვებო გილოცავთ სწავლის დაწყებას, ახლა კი რისთვისაც შემოვედი წელს ჩვენი სკოლა მოხვდა გაცვლითი პროგრამების რიცხვში. აირჩევიან მოსწავლეები, თვიანთი შეფასების და მასწავლებლების დახასიათების მიხედვით, ჩააბარებენ რამდენიმე ტესტს ინგლისურ ენასა და უნარ-ჩვევებში.უმაღლესი ქულების მქონე მოსწავლე გაემგზავრება ნიუ-იორკში. სამწუხაროდ კონკურენცია იქნება ძალიან დიდი რადგან არის მხოლოდ ერთი თავისუფალი ადგილი. სია დღესვე იქნება ცნობილი გაკვეთილებს შემდეგ. აბა თქვენ იცით- თქვა დირექტორმა და კლასიდან გავიდა. მტელი კლასი ახმაურდა, ყველა ამაზე ლაპარაკობდა. ლიკა ფიქრობდა, რომ ანი აუცილებლად მოხვდებოდა სიაში, ყველა ეტაპს წარმატებით გადალახავდა და აუცილებლად წავიდოდა ნიუ-იორკში. თვითონ ანისაც ქონდა იმედი, მაგრამ ჯერ სიაში უდა მოხვედრილიყო რომელიც გაკვეთილების ბოლოს იქნებოდა ცნობილი.



№1  offline წევრი სპენსერი

საინტერესოა მაგრამ ძალიან,ძალიან პატარაა://

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent