შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(26თავი)


10-09-2016, 09:10
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 786

-პრივეტ მარი როგორ ხარ?
-მე კარგად შენ როგორ ხარ სოფო? პატარები როგორ არიან?
-პატარებს რა უჭირთ მე ვიკითხო თორე. მძიმდებიან ნელ-ნელა და არიან. შენ რაშვები?
-მეც რავი ვარ ნელ-ნელა დღეს ძალიან მინდოდა წამოსვლა მეც, მაგრამ სამსახურში ბევრი კლიენტები მყავდა და ვერ მოვახერხე. ჰე მითხარი რა გითხრეს. რა გეყოლებაო?
-რავი ჯერ ზუსტად არ იციან მაგრამ გოგო დაბიჭიო და რავი აპა?
შენ რა გინდა რომ გეყოლოს მაინც?
-რავიცი მე ორივე მინდა გოგოც და ბიჭიც, ლევანს ბიჭები უნდოდა, მაგრამ გოგო და ბიჭი რომ გვითხრეს როგორ დაიყანა რომ შეგეხედა მოკვდებოდი სიცილით.
-ვაი რაღა ვქნა, ესე ძალიან უნდოდა ბიჭები? შეიძლება მართლა ბიჭები იყვნენ რაიცით ჯერ.
-შეიძლება მაგრამ ორი ბიჭი არ მინდა, გადადგამენ სახლს. შენ წარმოიდგინე ორი გოგო რომ მეყოლოს ლევანი მთლად გადაირევა.
-ოჰ აპა რა იქნება. ისე ნანდომა ბიჭები მართლა გადაირევა.....
-კარგი აპა გენაცვალე და წავედი მე. მადლობა ყველაფრისთვის.
-რის მადლობა, მაგრამ ლევანს დაურეკე და გმოვა თორე მარტო ცოდვა ხარ ორსული ქალი. თან ფეხით უნდა წახვიდე.
-არა იყოს მაინც ორი ფეხის ნაბიჯზე ვცხოვრობ და რა პრობლემაა. აპა ჰე..... არაა. გამიშვით ხელი, თავი დამანებეთ გთხოვთ ორსულად ვარ. ლევან მიშველეე. ძალინ გთხოვთ.....
-ბიჭებო გააჩუმეთ რახელა ხმაზე ყვირის... გაჩუმდი თორე მოგკლავ.

-ლევან ნეტა სოფო ამდენი ხანი სად არის? თან მობილური გათიშული აქვს და ვნერვიულობ.
-ხო მობილური დაუჯდა და მაგიტომ აქვს გათიშული. ნუ ნერვიულობ მალე მოვა.
-ლევან რაღაც ეს სიტუაცია ძალიან არ მომწონს და გთხოვ წავიდეთ შევხვდეთ გზაში და წამოვიყვანოთ რა.
-კარგი დიანა ნუ ნერვიულობ კარგად იქნება, მალე მოვა.
-არა ლევან ძალინ გთხოვ წავიდეთ და შევხვდეთ რა. გეხვეწები.
-ხო კარგი წავიდეტ. მანქანის გასაღებს ავიღებ და მოვდივარ
-კარგი მე მანქანასთან დაგელოდები.
-ვაიმე სოფო... ხელები მაღლა პოლიციაა, დიანა სასწრაფოში დარეკე ეხლავე, დიანა რა გჭრის?
-მა... მაააა.....????
-რაა? დიანა სასწრაფოდ მანქანაში ჩაჯექი და სასწრაფოს დაურეკე აი ეს და თან პოლიციაშიც დარეკე, დროზე. ხელები მაღლა თორე ყველას მოგკლავთ, გოგოს ხელიც არ შეახოთ. მოშორდით.
-კარგი ძმაო დაწყნარდი. აი ვსიო, მოვშორდით ხომ ხედავ? დაწიე იარაღი.
-არასოდეს არ დავწევ და მე შენი ძმა არ ვარ დაიმახსოვრე ეს კარგად. შენ შენი ცოი მოკალი, შვილიც მოსაკლავად გაიმეტე. ბიჭები კი ნარკოტიკებში ჩაითრიე, ეხლა კი აქ ჩამოდი და კიდე რაღაცეებს აწყობ. რა გინდა?
-ეგ შენი საქმე არა ძმაო. ოხ შენი...
-თუ კიდევ გაიძრევი შემდეგი ტყვია პირდაპირ თავში წამოვა და არა ფეხში. სოფო შენ როგორ ხარ? ვაიმე სოფო....


ეს ისტორია სხვა საიტზეც მიდევს და რამხელა თავებიც იქ მიწერია ზუსტად ისე გადმომაქვს. ასე რომ ბოდიში პატარა თავებისთვის. <3



№1  offline წევრი Ninuca)

გააგრძელე,მაგრამ ეცადე მაინც დიდი თავები დადო თორე ძაან პატარაა :/ :/

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent