შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(25თავი)


9-09-2016, 09:57
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 851

-კარგი ხო. მომისმინე, მოკლედ შენს შვილს იცი ვინ ზრდის?
-საიდან უნდა ვიცოდე კიარ დამსიზმრებია. თუ ამბობ წესიერად თქვი რა.
-მოკლედ შენ შვილს ზრდის სოფო ჯანელიძე, პირონება ვიზეც მე შური უნდა ვიძიო, ასე რომ ერთი გასროლით შეგვიძლია ორი კურდღელი დავიჭიროთ. ამიტომ რაც შეიძლება მალე ჩამოდი იცოდე.
-ძალიან კარგი. ერთი გასროლით ორი კურდღელი. მაგარია. ხომ გეუბნები ორ დღეში ჩამოვალ მეთქი? მეტი რაღა გინდა?
-სულ ორ დღეში რანაირად ჩამოდიხარ? რამდენი ორი დღეა კიდე?
-ბევრი. კარგი ხუმრობა გვერძე იყოს და მართლა ორ დღეში ჩამოვალ იცოდე და ყველაფერი უნდა ვიცოდე დიანაზე, სად ცხოვრობს ვინ ზრდის რატო და ასე შემდეგ.
კარგი ეგ საქმე მე მომანდე.

ორი დღის შემდეგ.
-რაშვები სოფო არ მოდიხარ?
-ფეხზე ჩავიცვამ და მოვდივარ ეხლავე, ნუ გეშინია ბავშვები მუცლიდან არსად წავლიან და სქესსაც გავიგებთ.
-ექიმო ბიჭები არიან ხო?
-ზუსტად არვიცი მაგრამ გონი ბიჭი და გოგო უნდა იყოს.
-რა კარგია ლევან, ბიჭი და გოგო. ორი პატარა საყვარელი ბავშვი. ძალიან მაგარია და მიხარია. კაი რა ნუ მოიწყინე ორივე გოგო ხოარაა? ერი ბიჭია.
-მე ორივე ბიჭი მინდოდა, მაგრამ რა მნიშვნელობა აქვს. წამოდი სადმე წავიდეთ და დავნაყრდეთ. რას იტყვით?
-კი დიდი სიამოვნებით. სოფო ხომ წავიდეთ?
-კი საყვარელო წავიდეთ. მადლობა ექიმო. კარგად ბრძანდებოდეთ
-დიანა რას შეჭამ? სოფო შენ?
-ლევან მე ხინკალი მინდა რაღაცნაირად.
-ვის გაუგია ქალო ორსული ხინკალს ჭამდა? ხო კარგი. შენ რა გინდა დიანა?
-მეც შევჭამ ცოტა ხინკალ და პიცა მინდა თუ შეიძლება.
-კი როგორ არა საყვარელო. ეხლავე შევუკვეთავ.

-გამარჯობა თამთა როგორ ხარ?
-ვა დათო? რავიცი არამიშავს რატომ რეკავ?
-რატომ და უკვე საქართველოში ვარ და მინდა დღეიდანვე დავიწყო საქმის მოგვარება და მითხარი მისამართი სად ცხვრობენ ისინი.
-ძალიან კარგი დღესვე თუ გინდა საქმის მოგვარება. კარგი მომისმინე და გეტყვის სად ცხოვრობენ.... ხომ მიხვდი სადაც უნდა წახვიდე?
-კარგი რა აქ გაზრდილი ვარ და მაგას თუ ვერ მივაგენი კარგად ყოფილა ჩემი საქმე. კარგი დავიწყე ეხლა მე საქმეების მოგვარება.
-კარგი და იცოდე უეჭველი უნდა გააუპატიურო და ისე უნდა მოკლა.
-თამთა ჩემი საქმის მე უფრო კარგად ვიცი.

-ლევან გეხვეწები მარისთან გამიყვანე რა, თორე გადაირევა. ფღეს ექიმთან ვერ გამომყვა და ეხლა რომ არ მივიდე და არ დაველაპარაკო გადაირევა ხო იცი მისი ამბავი?
-კარგი მიგიყვან არ არის პრობლემა, მაგრამ სახლში ვინ მოგიყვანს მერე?
-ფეხით წამოვალ, მაინც ხუთი წუთის გზა არის, და თუ ცუდად გავხდი და ვერ წამოვედი დაგირეკავ და შენ წამოყვანე. კარგი?
-კარგი ჩემო ძვიფასო. დიანა შენ რას იზამ წაყვები?
-არა მე სახლში წამოსვლა მირჩევნია, თავი მტკივასავიტ და დავისვენებ.
-კარგი შენი ნებაა, და სოფო ძალიან გთხოვ ფრთხილად იარე, და თუ დაგჭირდი დამირეკე იცოდე.
-კარგი ჩემო ძვირფას



№1  offline წევრი Ninuca)

გააგრძელე კარგია მაგრამ გაზარდე ცოტა თავები,გაზარდეეეე..თორე მერე მოსაწყენი ხდება უკვე..!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent