შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(27თავი)


11-09-2016, 09:28
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 765

-სოფო გთხოვ ხმა გამეცი რა. ბიჭებო ესენი დაიჭირეთ და არსად გაგექცნენ იცოდეთ, პირდაპირ განყოფილებაში წაიყვანეთ და ყველამ უდარაჯეთ. რომ გაგექცეთ სუყველას დაგხოცავთ. დიანა შენ ჩემს გვერდით იყავი და არ მომშორდე იცოდე. აი სასწრაფოც მოვიდა. წამოდი დიანა ჩვენც გავყვეთ.
-სასწრაფოდ საოპერაციოში შეიყვანეთ, ძალიან ბევრი სისხლი აქვს დაღვრილი. როგორ ჩანს ფეხმძიმედ იყო.
-ხო ექიმო ფეხმძიმედ იყო. ხომ გადარცება?
-არვიცი შვილო რა იქნება, გააჩნია რამდენი სისხლი აქვს დაღვრილი. ყველანაირად შევეცდებით გადავარჩინოთ.
-ძალიან გთხოვთ გადამირჩინეთ და რასაც გინდათ იმას გავაკეთებ. ფულზე პრობლემა არ მაქვს.
-კარგი შვილო შევეცდებით ყველანაირად.
ლევანი ძალიან ნერვიულობდა სოფოზე. დინაც ძალიან ჯავრობდა მასზე, ძალინ უნდოდა სოფო ცოცხალი ყოფილიყო და ისევ ყოლოდა პატარები მუცელში, მაგრამ როდის იყო ყველა ნატვრა ესე ხდებოდა? უცებ ლევანის მობილურმა დარეკა.
-დიახ გისმენთ რა ხდება?
-სად ხარ ლევან ამდენი ხანი?
-რა სად ვარ ბიჭო? სოფო ჯერ საოპერაციოდან არ გამოუყვანიათ, რაიყო რახდება?
-რახდებადა ამათ რა ვუყოთ მთელი ღამე ამ კაბინეთში ხომ არ გვეყოლება?
-არ გეყოლება. დროებით საკანში გადაიყვანეთ ჩემს მოსვლამდე და იცოდეთ არ გაგექცეთ თორე ყველას მოგკლავთ.
-არის უფროსო.
სოფო საოპერაციოში დიდი ხნით ჰყავდათ, გავიდა1, 2 , 3 საათი და არავინ ჩანდა. ლევანი და დიანა კი ძალიან ნერვიულობდნენ. მალე ექიმიც გამოვიდა.
-გაამრჯობა ექიმო როგორაა?
-არაუშავს, მაგრამ არ ვიცით ჯერ რა იქნება. უამრავი სისხლი დაკარგა, ეს ძალიან საშიში არაა, იმიტომ რომ ეს მკვდარი ბავშვების ბრალი იყო. ჩვენ შევძელით მისთვის აბორტის გაკეთება და იმედი დიდია იმისა რომ მისი სისხლი გაიწმინდება. ცოტა ხანში მისი ნახვის შესაძლებლობა მოგეცემათ.
-ექიმო და ბავშვები მოკვდნენ ხო?
-ხო საოპერაციოში რომ მივიყვანეთ, ერთი მკვდარი იყო, მრორეს გულის ცემა ისმოდა, მაგრამ ძალიან იშვიათად და დაახლოებით 55 წუთში ისიც მოკვდა. სამწუხაროდ ბავშვების გადარჩენა ვერ შევძელით. დედა კი შედარებით კარგადაა.
-კარგი ექიმო მაინც დიდი მადლობა ყველაფრისთვის, შეიძლება ვნახო?
-კი 5 წუთში შეგიძლიათ მიბრძანდეთ.
-გამარჯობა სოფო როგორ ხარ?
-მე კარგად ლევან ჩვები პატარები როგ.... ლევან ჩემი მუცელი სად გაქრა? ბავშვები სად არიან?
-კარგი სოფო გთხოვ დაწყნარდი, შენთვის ნერვიულობა არ შეიძლება. გთხოვ დამშვიდდი რა.
-ლევან ამიხსენი ძალინ გთხოვ რა მოხდა?
-სოფო მოკლედ შენ გაგაუპატიურეს და სწორედ ამ დროს დაკარგე ბავშვები, შემდეგ კი აბორტი გაგიკეთეს რომ მათ ხრწნა არ დაეწოთ და სისხლიც ბოლომდე არ მოწამლულიყო.
-არა ლევან არა. ჩვენი პატარები, ისინი ხომ....
-კარგი სოფო ნუ ღელავ. კიდევ გეყოლებათ შენ და ლევანს შვილები, არ ინერვიულო გთხოვ.
-სოფო დიანა მართალია. ნუ ღელავ კიდევ გვეყოლება პატარები. ხომ იცი როგორ მიყვარხარ. ნუ გეშინია ყველაფერი კარგად იქნება. არასოდეს მიგატოვებ და იმ არამზადებს დავსჯი ვინც შენ ესეთ რამე დაგმართა.
-კარგი ჩემო ძვირფასო მჯერა შენი. დიანას მამა და ძმები ხომ არ დაგიჭერია?
-შენ რა არაფერი გახსოვს? დიანას მამამ და ძმებმა გაგაუპატიურეს ზუსტად, ისინი ეხლა დაჭერილები არაინ და ჩემს მისვლამდე დროებით საკანში ჰყვთ. მერე კი სასამართლოში განვიხილავთ ყველაფერს.



№1  offline წევრი Ninuca)

გააგრძელე <3 კარგია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent