შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება (28თავი)


12-09-2016, 10:34
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 787

-აპა ბიჭებო მეც მოვედი, სად არიან ის უნამუსოები?
-აქ გვყავს ლევან. მობრძანდი.
-გამრჯობათ ბიჭებო, აპა რაშვებით როგორ მოგწონტ აქაურობა?
-ძალიან მაგარი ადგილი, ამაზე უკეთესს ვერასოდეს ინატრებ.
-ხო აპა რა. შეგიძლიათ ნელ-ნელა შეეჩვიოთ, იტიტომ რომ მთელი ცხოვრება აქ მოგიწევთ ჯდომა.
-ხო აპა რა შენ ისეთი მაგარი პოლიციელი ყოფილხარ მაგას კი გააკეთებ.
-რამდენს ტლიკინებ? მოკლედ ჩემთან დაიწყებ ყველაფრის ახსნას თუ სასამართლოს დაელოდები?
-რა უნდა მოგიყვე მაგალითად?
-შენ რამე ხო არ მოგიწევია? პრინციპში რას ვეკითხები ნარკომანიადა. რა და ყველაფერი. თავიდანვე უნდა მოყვე. რაში გაწყობდა შენი ცოლის სიკვდილი, მერე ის რომ შვილები ნარკოტიკების ბიზნესში ჩაგეთრია, მერე რატომ გააუპატიურე შენი შვილი. რატომ ჩამოდი საქართველოში და საერთოდ საიდან იცნობდი ჩემს ცოლს და რატომ მოგინდა მაინდამაინც მისი გაუპატიურება, ან საერთოდ ვინ გითხრა მის შესახებ, რომ გაგეუპატიურებინა. ან საერთოდ რას ნიშნავს ეს ყველაფერი?
-ღმერთო ცემო ამდენ კითხვას პასუხს მგონი ვერასოდეს გავცემ.
-ნე გეშინია მე არსად მეჩქარება. ამიტომ ეხლავე დაიწყე თუ გინდა რომ არ მოკვდე. მიდი გისმენ რაში გაწყობდა შენი ცოლის მკვლელობა?
-პირველად ჩემმა შვილმა დიანამ გაიგო რომ მე ნარკონამი ვიყავი და ეს დედამისს უთხრა. ის ძალიან კარგი ქალი იყო. როდესაც გაიგო რომ, მე ნარკმანი ვიყავი ჩემგან წასვლა გადაწყვიტა და იმისთვის რომ მას და დიანას ერთად ეცხოვრათ ფულს აგროვებდა. ეს ამბავი მე გავიგე და რადგანაც ნარკომანი ვიყავი ვიფიქრე რომ ეს ფული გამომადგებოდა და გადავწყვიტე მისი ხელში ჩაგდე, მაგრამ მან არ მითხრა თუ სად ინახავდა ფულს, ამიტომ ცემაში შემომაკვდა.
-რატომ ჩაითრიე შენი შვილები ამ საქმეში?
-როცა ნარკომანი გავხდი და ამ სფეროში გავიწაფე, საქმეებიც მომემატა და გადავწყვიტე დამხმარეები მყოლოდა, ამიტომ გადავწყვიტე ეს დამხმარეები ოჯახის წევრები ყოფილიყვნენ და ჩემი შვილები ავირჩიე მიუხედავად იმისა რომ ისინი პატარები იყვნენ.
-რაში გაწყობდა დიანას 13 წლის ბავშვის გაუპატიურება?
-როდესაც დედამისს ვეჩხუბებოდი მან მოგვისწრო და პოლიციაში დარეკვ გადაწყვიტა, ეს ჩემმა ბიჭმა შეამჩნია და უცებ მისი სახელი იყვირა. ვიცოდი რომ თუ ცოცხალს დავტვებდი ყველაფერს გაახმაურებდა და იტყოდა ჩემზე ამიტომ მისი გაუპატირებით სიკვდილი გადავწყვიტე, მაგრამ თურმე გადარჩენილა.
-მორედ რატომ ჩამოხვედი საქართველოში?
-იმიტომ რომ დინას შესახებ აგვიგე, ვიცოდი რომ კიდევ რაღაც ეცოდინებოდა და მისი მოკვლა მინდოდა, ასევე კიდე საქმეები მქონდა აქეთ რაღაცეები მოსაგვარებელი.
-რატომ გააუპატიურე მაინდა მაინც ჩემი ცოლი? რა გაკავშირებდა მასთან? მან ხომ მაინს არაფერი დაგიშავა?
-ოო. ეგ სულ სხვა საკითხია მე მისი მოკვლა ქონდა შეკვეთილი და ამაში 50 000 უნდა გადაეხადათ.
-დროზე თქვი ვინ შეგიკვეთა.
-ვინ და ვინმე თამთას იცნობ?
-რაა? თამთანმ. ბიჭებო სასწრაფოდ ამ მისამართზე წადით და თამთა წამოიყვანეთ განყოფილებაში, ზედმეტი კითხვა პასუხის გარეშე. ზურა შენ აქ დარჩი მჭირდები.



№1  offline წევრი Ninuca)

გააგრძელე კარგია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent