შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(22თავი)


6-09-2016, 14:08
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 111

-ბიჭებო თუ დიანა ცოცხალია საქართველოში დაბრუნების მრავალი მიზეზი გვაქვს, ცალკე თამთა უნდა ვნახო, ცალკე დიანა უნდა მოვკლათ და ცალკე ვინმე ახაგაზრდა ბავშვები. ძალიანმაგარია, მაგრამ ორივე მოსაკლავები ხართ, ერთი საქმე დაგავალეთ დიანა ისე გაგეუპატიურებინათ რომ მომკვდარიყო, მაგრამ ეგეც ვერ შეძელით, კაცები კიარა დებილები ხართ ამხელა ბიჭები, კარგი მოვრჩეთ ამაზე საუბარს, მოვემზადოთ ნელ-ნელა, აქ საქმეები მოვაგვაროთ და მერე ერთ კვირაში წავედით საქართველოში.

-ლევან როგორ ხარ?
-რავიცი არამიშავს მაგრამ ძალიან მშია. მაჭამე რა რამე.
-ამ დილაუთენია რა გაჭამო, მოიცა რამეს გაგიმზადებ, აუ ერთი წამით.
-სოფო რა გჭირს ხომ კარგად ხარ?
-არვიცი რაღაც გული მერევა. ღმერთო ჩემო ერთი წამით დავჯდები რა.’
-სოფოო, მგონი შენ ორსულად ხარ, რა მაგარია დაიკო ან ძამიკო მეყოლება.
-რა თქვი დიანა? ესე მალე დავიჯერო, შანსი არაა.
-სოფო რას ლაპარაკობ. დიანა შეიძლება მართალია, რასქვია ესე მალე. ვაიმე რა მაგარია იცოდე ხვალ ექიმთან წავალთ.
-კი მაგრამ ხვალ ცნობილი ქურდი რომ ჩამოდის დაგავიწყდა.
-ოჰ მოიცა რა. მაგას რომ ჩამოვა დავიჭერ მაგრამ ჩვენ მანამდე ექიმთნ წავალთ.
-ხო კარგი შენი ღრიტინის მოსმენას მირჩევნია წამოვიდე.
-შეიძლება რომ მეც წამოვიდე?
-კი როგორ არა, თან დიდი ხანია გარეთ არ ყოფილხარ. რა თქმა უნდა შენც წამოხვალ.
-რა მაგარია, ლევანი მამიკო შენ პატარა შვილი გეყოლება მეკიდე დაიკო ან ძამიკო. ვაშა...
-მოდი ჩემო პატარა ჩაგეხუტო. ჩემი ჭკვიანი გოგო ხარ შენ. ძალიან მიყვარხარ შენც სოფოც და ჩვენო მომავალი პატარაც.
-მეც ძალინ მიყვარხართ თქვენ.
მეორე დილით სოფომ ადრე გაიღვიძა, სახლი მიალაგა და სადილის გამხზადება დაიწყო, ლევანი და დიანაც მალე ადგნენ.
-ჰე სოფო რავშვებით ექიმთან არ მივდივართ?
-რაა? ლევან რა უნდა ექიმს 9 საათზე? რა სულმოუთქმელი ხარ რა.
-დედა მალე ხომ წავალთ ექიმთან?
-კი შვილო. მოდი ვჭამოთ მოვწერიგდეთ და წავიდეთ. ჩემი ჭკვიანი გოგო ხარ.

-კი შვილო თქვენი მეუღლე და ეს პატარა გოგონა მართალი არიან, თქვენ ორსულად ხართ მაგრამ ნაყოფი ჯერ ძალიან პატარაა, თითქმის ძლივს ჩანს.
-დედა ხო გითხარი ორსულად იქნები მეთქი? ლევან ხომ ვიყავი მართალი?
-კი საყვარელო რათქმაუნდა. ექიმო სქესის დადგენა როდის იქნება შესაძლებელი. სქესის დადგენა დაახლოებით 2 თვეში, მაგრამ მანამდე უნდა დავაკვირდეთ მათ ზრდას, ამიტომ დაახლოებით 2 კვირაში ისევ გელოდებით.
-კარგი ქალბატონო, 2 კვირაში ისევ მოვალტ და კვებით რითი ვიკვებო?
-რაც შეიძლება ბევრი რაოდენობით ხილი მიირთვით და ძალიან ცხიმიან საჭმელებს თუ არ მიირთმევთ კარგია.
-კარგი ძალიან დიდი მადლობა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent