შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(23თავი)


7-09-2016, 09:42
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 535

-ლევან ცოტა არ იყოს მეშინია.
-რისი საყვარელო? ნუ ღელავ ბავშვი კარგად იქნება.
-არა ლევან ბავშვზე არ ვღელავ ვიცი რომ კარგად იქნება, მაგრამ გუშინწინ უნდა ცამოსულიყვნენ დათო და მისი ბიჭები საქართველოში მაგრამ არ ჩამოვიდნენ. მგონი მათ დაჭერას ვერასოდეს შევძლებთ.
-ხო სოფო, ეგ მართლაც საინტერესოა რატო არ ჩამოვიდნენ ნეტა? შეიძება იქ რამეს აგვარებენ ან ახალ საქმეს იღებენ, საქართველოში მაინც ჩამოვლიან, სხვა გზა არ აქვთ. ჩვენ ეხლა წავიდეთ და გავარკვიოთ ვინმე ისეთი ხომ არ შემოსულა ქვეყანაში ამ 1 კვირის განმავლობაში. კარგი?
-კარგი წავიდეთ. დიანა მოდი კარი ჩაკეტე და არავის გაუღო. მე და ლევანს ცოტა საქმე გვაქვს და 1 საათში მოვალთ. აბა შენ იცი.
-კარგი სოფო. წარმატებები ორივეს.

-ბიჭებო სიტუაციები ძალიან გვეხლართება, ცალკე საქართველოში გამწარებული თამთა მელოდება რაღაც საქმის მოსაგვარებლად რომელშიც 25 ათასს მიხდის, მაგრამ აქ მაქვს საქმეში რომელშიც 50 ათასი შეიძლება ავიღო. მოკლედ მობილიზება გვჭირდება. ორივე საქმე თავის დროზე უნდა მოვაგვაროტ, ასე რომ საქმეს შეუდექით და არ იბოდიალოთ იცოდეთ, შეიძლება დაგჭირონ. ცოტა ფრთხილად იმოქმედეთ.
-მამა მოგვისმინე რაღაც უნდა გითხრათ, შენ ორივე საქმეს ვერ მოასწრებ.
-რასქვია მე ორივე საქმეს ვერ მოვასწრებ, თქვენ სადმე მიდიხართ?
-არა, არსად არ მიოვდივართ. აქ ამ საქმეში დაგეხმარებით, მაგრამ თუ დიანა ცოცხალია ჩვენ მას არ მოვკლავთ. მართალია ყველამ მისგან იცის რომ ჩვენ ქურდები და ნარკომანები ვართ, მაგრამ ჩვენ მას ხელს არ მოვკიდებთ. დანარჩენი რაზეც გინდა მოგეხმარებით.
-თქვენ რა მეხუმრებით? კარგი თქვენი ნებაა მაგრამ ანაზღაურებაც ცოტა გექნებათ აწი რომ იცოდეთ. რაშიც არ მომეხმარებით იქედან ანაზღაურება არც კი გექნებატ, რაზეც ნახევრა, იცი რაც და დანარჩენი თქვენზეა.
-კი ბატონო. შევთანხმდით.

-ლევან ამ კვირის განმავლობაში არავინ შემოსულა და გასულა საქართველოდან უცნობი პიროვნება. ალბათ აღარც აპირებენ ჩამოსვლას და ვეღარც ვერასოდეს დავიჭერთ.
-კარგი სოფო ნუ ღელავ. ერთ პიროვნებას დავუკავშირდები და მას ეცოდინება ყველაფერი მათზე და გავიგებთ რა ხდება და რატო არ ჩამოვიდნენ. არ იჯავრო მათ აუცილებლად დავიჭერთ. ეხლა კი წავიდეთ სახლში და დაისვენე. შენი ესეთი გადაღლა არ შეიძლება ხომ იცი?
-ხო კარგი წავიდეთ. დინაც ცოდვაა სულ მარტო რომაა სახლში. დიანა აი ჩვენც მოვედით როგორ ხარ ძვირფასო?
-რავიცი არამიშავს. თქვენ რაქენით გაიგეთ რაიმე ახალი მამაჩემზე და ჩემს ძმებზე?
-არაფერი საყვარელო ჯერ. მაგრამ ლევანმა ვიღაცას უნდა დაურეკოს და გავიგებთ, ნუ ღელავ. მე და ლევანი დაგპირდით რომ მათ დავიჭედით და დავიჭერთ კიდეც. მოდი ჩაგეხუტო.
-მადლობა სოფო. პატარა როგორაა?
-პატარა რას იზამს იზრდება, მძიმდება და არის.
-სოფო საქართველოში დაახლოებით ერთ კვირაში ჩამოვლიან. იქ თურმე რაღაც საქმეებს აგვარებენ და მაგიტო. როგორც კი ჩამოვლენ დავიჭერთ.

-ლევან რაშვები მზად ხარ? დიკო შენ რაშვები?
-მე მზად ვარ სოფო. ლევანი სად არის?
-ეხლავე გამოვდივარ. ნუ გეშინიათ ეგ ბავშვი მუცლიდან არ წავა.
-გამარჯობა ექიმო როგორ ბრძანდებით?
-მე კარგად თავად როოგრ ხარ ძვირფასო? მოდი გაემზადე და გავიგოთ როგორაა პატარა.
-კარგი ეხლავე.... რა ხდება ექიმო ხომ მშვიდობაა?
-მშვიდობაა მშვიდობა, თან კიდევ ერთი სასიხარულო ამავი მაქვს, თქვენ ტყუპები გეყოლებათ, მაგრამ ჯერჯერობით სქესს ვერ ვადგენთ.
-რაა? ტყუპები? ლევან გესმის? ჩვენ ტყუპები გვეყოლება რა მაგარია ღმერთო ჩემო.
-სოფო ორი ერთნაირი დაიკო და ძამიკო მეყოლება, რა მაგარიაა. ნეტა თუ შევძლებ მათ გარჩევას?
-შეძლებ დიანა ნუ ღელავ. მეც ძალიან მიხარია სოფო. მიყვარხარ ძვიფასო.



№1  offline წევრი Ninuca)

ძალიან პატარა თავებს დებ..ეს უკვე მოსაწყენია..გაზარდე თავები !

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent