შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(29თავი)


13-09-2016, 14:05
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 018

-უკაცრავად ვინ ბრძანდებით?
-ჩევნ პოლიციის განყოფილებიდან ვართ. თამთა თქვენ ბძანდებით?
-დიახ მე ვარ. რა ხდება?
-პოლიციის განყოფილებაში უნდა წამობრძანდეთ. ეხლავე. ზედმეტი კითხვების დასმა საჭირო არაა.
-სად მიგყავთ ჩემი ცოლი?
-პოლიციის განყოფილებაში. თუ გნებავთ თქვენც წამობრძანდით. ლევან აი, მოვიყვანეთ. ეს არის?
-კი ეს არის. გამერჯობა თამთა. როგორ ხარ?
-კაგად ლევან შენ როგორ ხარ?
-მეც არამიშავს. ეხლავე ეგეც საკანში შეიყვანეთ. აპა თამტა იქნებ ამიხსნა რა ხდება?
-ლევან რაზე ლაპარაკობ?
-გააუპატიურეს სოფო ჯანელიძე, რაღაც ნაცნობი სიტუაცია ხომ არაა?
-არა. ვინ სოფო გააუპატიურეს?
-თამთა თავს ნუ იშტერებ ეხლა, ძალინ კარგადაც იცი ვინ სოფო. ვინ და დათოს რომ მიეცი შეკვეტა აი ის სოფო.
-შენ რაიცი მე ვინ რა მივეცი?
-ამ კაცს ხომ არ იცნობ შემთხვევით?
-დათო? აქ რას აკეთებ? დაგიჭირეს? დებილო, დეგენერატო, სულელო. მსოფლიოს პოლიციამ ვერ დაგიჭირა და მაინდამაინც ჩემს საქმეზე დაგიჭირეს? დებილო, კაცს ვერაფერი ვერ უნდა დაავალო რა.
-თამთა მომიყევი რა მოხდა და რაში გაწყობდა შენ ამ ყველაფრის გაკეთება. ეხლავე.
-მოკლედ ძალიან არ მომეწონა რომ მე გამაგდე და ვიღაც გამოუცდელი სოფო აიყვენე სამსახურში, იმის გამო რომ მას საწყალი ცხოვრება ჰქონდა. ძალიან გავბრაზდი და გადავწყვიტე მასზე შური მეძია. დიდი ხანი ვფიქრობდი როგორ უნდა გამეკეთებინა ეს. მერე ჩემს ქორწილში რომ არ მოდი მივხვდი რომ ეს მისი ბრალი იყო. მერე შენ ქორწილში არ დამპატიჟე, ამაზე საერთოდ გადავირიე და გადავწყვიტე ესე მეძია შური მასზე და გადავწყვიტე დათოს შევხმიანებოდი. სწორედ მას დავაალე ეს საქმე, მან კი ვერ შეასრულე, არა მარტო ვერ შეასრულა დაიჭირეს კიდეც და თან მასთან ერთად მეც. საქმეა ეხლა ეს. არადა ამ ყველაფერში 50 000 უნდა გადამეხადა მისთვის.
-კარგი ყველაფერი გასაგებია, მაგრამ ერთი რამ არ მესმის. ჩემზე და სოფოზე ამდენს როგორ გებულობდი?
-ოო. ეგ სულ სხვა საქმეა. მე ამაში შენი ერთი თანამშრომელი მეხმარებოდა, რმელსაც ყოველ გაგებულ საქმეზე 10 000 ვაძლევდი. ეს იყო შენი ძვირფასო და დიდად სანდო თანამშრომელი ბატონი ზურაბი.
-რაა? ზურა ამ ყველაფერში შენც იყავი გარეული? რატომ? რატომ გააკეთე ეს? დაიჭირეთ ესეც. ზურა ეხლა მოყვები რატომ გააკეთე ეს.
-ეს ყველაფერი შენი და სოფოს ჯინის გამო არ გამიკეთებია. არამედ ფულის გამო გავაკეთე. მე შენც და სოფოც ძალინ მიყვარხართ და სულ მეყვარებით, მაგრამ უბრალოდ ფულმა დამაბრმავა და მიტომ მივიღე ეს გადაწყვეტილება. ამ ყველაფერში ძალინ დიდი ფული ვიშოვე, იმიტომ რომ თუ დიდ საქმეს გავაკეთებდი უფრო მეტ ფულს მაძლევდა. მაპატიე ლევან. ეხლა ვხვდები რომ ეს ყველაფერი არ უნდა გამეკეთებინა და არ უნდა დავხმარებოდი თამთას, მაგრამ მე რა ვიცოდი თუ ის სოფოს გაუპატიურებას აპირებდა? ერთხელ გადავწყვიტე შენთვის ყველაფერი გამემხილა, მაგრამ ემრე გავჩერდი, რადგან ვიცოდი რომ ფულს ვეღარ ვიშოვიდი.
-ღმერთო ჩემო, ყველა ვინც ჩემი მოყვარე მეგონა ჩემი მტერი აღმოჩნდა, ესეთ რამეს ნამდვილად არ მოველოდი. დარწმუნებული ვარ ამაში თამთა შენი ქმარიცაა გარეული.
-არა ბატონო ლევან მე არაფერ შუაში ვარ. მე საერთოდ არაფერი ვიცოდი და არაფერში მიმიღია მონაწილეობა გთხოვ დამიჯერეთ.
თამთა სიმართლეა რასაც ამბობს თუ მატყუებს.
-მართალია ბატონო ლევან. ის არაფერს შუშია, პირიქით მისი ჯიბიდან ისე ვიპარავდიო ფულს მან ამის შსახებაც კი არაფერი იცოდა.
-აჰა ყველაფერი გასაგებია, ხვალ ყველა ამ ყველაფერს სასამართლოში მოყვებით.



№1  offline წევრი marus

ბავშვებო,ვინც ბოლო 3-4 წლის მანძილზე ისტორიებს აქტიურად კითხულობთ,აუცილებლად მომწერეთ რაა,ძალიან გთხოვთ,საქმე მაქვს kissing_heart

 


№2  offline წევრი Ninuca)

გააგრძელე კარგია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent