შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნუ დამთმობ თუ კი გიყვარვარ?! (მეათე თავი)


23-09-2016, 16:17
ავტორი შარლატან
ნანახია 1 612

თვის ბოლო ახლოვდებოდა და ჩემი მოლოდინიც პიკს აღწევდა, ერთი სული მქონდა როდის ჩამოვიდოდნენ ჩემები. ნიკა სამსახურში ძალინ დაკავებული იყო და ისე ხშირად ვეღარ ვახერხებდით შეხვედრას, თუმცა ეს ჩვენ ურთიერთობაზე არ ასახულა. კვირა კვირას მიყვა და თვეც მილია. აეროპორტში ვიდექით და ჩემებს ველოდებოდი. ნიკა ადგილს ვერ პოულობდა ისე ნერვიულობდა, რანაირად არ ვცადე მისი დამშვიდება მარა უშედეგოდ.-კაი რა ნიკუს თაბრუ დამესხა რა კრუგზე დადიხარ?
-უფ ანუკი რა რას აიჩემე შენც წამოდიო, ის არ მეყოფა ხვალ ოფიციალურად რომ უნდა ვთხოვო მამაშენს შენი ხელი?
-(გულიანად გამეცინა ნიკას სახის მიმიკაზე) რო არ მოეწონო და არ დაგთანხმდეს რას აპირებ?(სიცილით ვუთხარი)
-(უცებ დასერიოზულდა ) რა არ უნდა დამთანხმდეს გოგო ხო არ გაგიჯდი.არ ვიცოდი ასე ძნელი თუ იყო საყვარელი ადამინის მშობლებთან შეხვედრა. ახლა ვხვდები რატომ ნერვიულობდი შენ ჩემებს სანამ გაიცნობდი....
ამ საუბარსი ვიყავით ჩემი ძმის ხმა რომ გავიგე.ჩემსკენ სწრაფად წამოვიდა და მაგრათ ჩამეხუტა.-ჩემი სიცოცხლე რამხელა გაზრდილხარ?
-გამიშვი გიო თორემ გავიჭყლიტე.ახლა მე მოვხვიე ხელები მჭიდროთ და ავტირდიიი
-მამა არ მოენატრა ჩემ პრინცესას?
-მამიკო ....
სახლში ემოციებისგან დაღლილი მივედით.ნიკამ სახლამე მოგვიყვანა ზევით აღარ ამოვიდა...... ის დღე მაიმუნობასი და ღლაბუცშიი გავატრე, ავინაზღაურე ის დრო რაც ჩემების გარეშე გავატარე.ძილის წინ ველაპარაკე ნიკოლოზს:
- როგორ ხარ ჩემო სიცოცხლე?
-კარგად ვარ ჩემო ფერია.დღეს აღარ დაგირეკე გაცადე შენი ძმის სიყვარული 

-ცემი ცუღლუტი ბიჭი ხარ შენ.იმდენი ვიცინეთ დღეს მუცელიღა მტკივა...
-არ გინდა ხვალინდელი კაბა ჩაიცვა და სურათი გამომიგზავნო?
-ნუ ცუღლუტობთ ახალაზრდა მოთმინებითა შენითა....
-ანუკი ძალინ ვნერვიულობ ხვალინდელ დღეზე, რა იოლი იქნებოდა გავპარულიყავით, რამდენ თავის ტკივილს ავიცილებდით
-თავის ტკივილი ვარ არა ერსეიგი?გაგებუტე და სანამ ბევრს ,ბევრს არ მაკოცებ არ შეგირიგდებიიი(გაბრაზებული ხმით ვუთხარი)
-რა პრობლემა 10 წუთსი თვენ სახლთან ვიქნები და მზად ვარ უამრავი კოცნისთვის და... შეხვედრამდე საყვარელოო(გაბმული გუდოკი გაისმა)
გაოგნებულმა დავდე ტელეფონი ვიცოდი მართლა გამოვიდოდა და მზადებას შევუდექი.10 წუთსი ჩემი ტელეფონი ისევ ახმინდა ეკრანზე კი მისი სახელი ანათებდა, აღარ მიპასუხია ეგრევე ჩავირბინე კიბები და შევაფრინდი ... ჩემი გიჭი გოგო ხარ შენ მითხრა და მჭიდროდ მიმიხუტა.მერე ნმანქანით ჩვენ საყვარელ ადგილას წავედით.ჩახუტებულები ვიჯექით ნიკას თბილი ტუჩები რო ვიგრძენი ყურს უკან. მთელ ტანში ერთიანად დამიარა ჟრუანტელმა ,ეს შეატყო ნიკამ და ჩაეცინა

-ვერფრით ვერ შეჩვიე
-ვერც ვერასოდეს ვერ შევეჩვევი თვი მივადე და ორივე ასე ვიჯექით განთიადამდე
-ანუკი დროა წავიდეთ არცერთ არ გვაწყენს დასვენება....
- შუადღით ჩემი ძმის ყვირილმა გამაღვიძა. ანუკი გაიღვიძე დედა ჩამოვიდა თან სალონშიც აგვიანებ.... სწრაფად წამოვხტი კიბები ჩავირბინე და მონატრებულ დედიკოს ჩავეხუტეეე.ასე ჩახუტებულები ვიჯექით ჩემი ნაგიჯარი ძმა რომ დგვახტა და აგავაწიოკა.სწრაფად ჩავიცვი და მე და დედა სალონში გავიქეცით დრო აღარ იცდიდა 7 სათზე რესტორანსი უნდა ვყოფილიყავით.(მამაჩემა და ნიკას მამა მტაწმინდაზე ვერანდა იქირავეს ჩევენი ნიშნობისთვის.) სალონიდან გამოსულა კიდევ ერთხელ შევატვალიერე ჩემი თავი , შედეგით კმაყოფილი ვიყავი....
- ანუკი დედა ულამაზესი ხარ, აწეული თმა შენ ვარდისფერ კაბას ძალინ მოუხდა- მადლობ დეე....
- რაც უფრო ახლოვდებოდა წასვლის დრო ნერვიულობა უფრო და უფრო პიკს აღწევდა, რამდენჯერმე დამირეკა ნიკამ მასც ეტყობოდა ხმაზე რომ არც ის იყო ჩემზე უკეთეს დღეში. მანქანასუ ვჯდებოდით მამ რომ გამაჩერა: -ანუკი ეთი წუთი მოიცადე მაა?
- გისმენ მამიკო...
- (თვალები ცრემლებით ქონდა სავსე)გუშინდელი დღესავით მახსოვს შენი დაბადება, პირველი კბილი, პირველი სიტყვა, პირველი ნაბიჯები.... ახლა კი უკვე ქალი ხარ...უკვე ცრემლები ეტყობოდა ღაწვებზე.მინდა ეს პატრა საჩუქარი გადმოგცე იმედი მაქვს მოგეწონება...
- -ხელის კანკალით გამოვართვი შავი კოლოფი და ნელა გავხსენი. ოქროს მტრედი იყო, თავისივე ყელსაბამით.შევნისნე როგორ დამისველდა ნოყები და მამას ჩავეხუტე... მადლობა მააა არაჩვეულებრივი საჩუქარია, ლოყაზე ვაკოცე
- არაფერს ! სულ გეუბნებოდი ჩემი თეთრი გულღია მტრედი ხარ მეთი, და მინდა სულ ასეთად დარჩე. არსოდეს მისცე ცხოვრებას შეგაშინოს. ახლა კი წავიდეთ თორემ დავაგვიანებთ.....
- მტაწმინდაზე ყველა ადგილზე იყო და ჩვენ მისვლას ელოდებოდნენ.კიბებზე ავდიოდი გიომ რომ გამაჩერა. ანუკი პირველები ჩენ ავალთ დრო დანიშნე და 10 წუთში ამოდი. რასაც გეუბნები ისე მოიქეცი მიყვარხარ მაკოცა და კიბები აირბინა.. .დროის გასვლის შემდეგ ნელა ავიყევი კიბეს ჩაბნელებულ ვერანდაზე სრული სიჩუმე სუფევდა, ბოლო კიბის ავლის შემდექ პატრა შუქი გამოჩნდა რომელიც ქვემოთ ანათებდა იქ კი გარკვევით ეწერა მომყევიი.... ამაზე გამეღიმა და შუქს გავყევი ცენტრში შუქი კვლავ გაქრა და ვალსის ნაზი ჰანგები გაისმა.ვიცეკვოთ, ზურგსუკან გავიგე ნაცნობი თბილი ხმა და მის გამოწვდილ ხელს ხელი მივაგებე... ულამაზესი ხარ ძვირფასო, რას იტყვი დღესვე რომ გავიპაროთ? ყურში მიჩურჩულა ჩემი ელეგანტურმა ბიჭმა.-შენც ელეგანტურად გამოყურები ჩემო ცისფერ თვალება,მაცდური წინადადება მოვიფიქრებ....



№1  offline აქტიური მკითხველი La-Na

Kargiaaa.nu daikargebi
--------------------
ლანა

 


№2  offline აქტიური მკითხველი tatuka20

აუუ რა კაიას გააგრძელე რაა

 


№3  offline წევრი შარლატან

მადლობა აუცილებლად გავაგრძელებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent