შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როგორც დაიწყო ისე დასრულდა (12თავი)


30-09-2016, 11:46
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 705

-შენ ვინ ჩემი ფეხები ხარ? მიდი გაიარე რა.
-მე ქეთის შეყვარებული. დროზე დაანებე თავი. მოიცა შენ ნატას ქმარი არ ხარ?
-შენ რა იცი? მე და ნატა ერთად აღარ ვართ. ყოჩაღ ქეთი მოასწარი ახალი შეყვარებულის ესე მალე შეძენა ხო?
-დათო ეგ შენი საქმე არაა. ეხლა კი გაეთრიე ჩემი სახლიდან რა.
-კი მაგრამ ქეთი მე ხომ მიყვარხარ რატომ მექცევი ასე?
-მეე? მე გექცევი ცუდად? კარგი რა რეებს ამბობ წადი აქედან.
-კარგი მე წავალ, მაგრამ გახსოვდეს რომ მე სულ მეყვარები.
-ხო აპა რა მჯერა შენი. აშკარად გეყვარები.
-არა. ვაიმე ქეთი. არა. გთხოვ გამოფხიზლდი. ქეთი როგორ ხარ?
-ცუდად. ყველაფერი მტკივა. ყველაფერი იმ იდიოტის ბრალია.
-დაგიშავა რამე? მოვკლავ მაგ დეგენარატს. ვანანებ ყველაფერს. ცოცხალი ვერ გადამირჩება თუ კიდევ შეგხვდება სადმე.
-კარგი ლაშა დაწყნარდი გთხოვ. არ გინდა ნუ ნერვიულობ.
-კარგი დავწყარდები, მაგრამ კიდევ რომ გამოჩნდეს? ან რაიმე რომ დაგიშავოს ჩემს თავს ვერ ვაპატიებ. მოვკლავ იმავე დღეს.
-კარგი დაწყნარდი. აღარც კი მოვიკარებ. ნუ ჯავრობ.
-ჰეი ქეთი რა მოხდა აქ? რატომ ხართ ეგრე დაძაბულები?
-იცი ნინი? აქ დათო იყო მოსული.
-რაა? მაგან რა სულ მთლად გააფრინა? რა ჯანდაბა უნდოდა?
-რადა მითხრა დამიბრუნდიო, მაპატიეო. ჩემი ბრალი იყოო, ეს უბრალო შეცდომა იყოო და რავი რა. თან ყველაზე მაგარი პრიკოლი გითხრა?
-რაა? კიდე რა ჯანდაბა მოხდა? ამოღერღე.
-ხო იცი მაგან ცოლი რომ მოიყვანა? ხოდა ნატა ყოფილა მაგის ცოლი. დავშორდით იმიტო რო მე შენ მიყვარხარო. ეგ ტუტუცი, როგორ გაბედა რომ ცოლი მიეტოვებინა, თან ორსული ქალი და ეხლა ვითომ მე ვუყვარვარ. თუ მართლა ვუყვარდი მე რატომ არ მომიყვანა ცოლად?
-რაა? ესეიგი ეგ ნატას ქმარია, თუ იყო, თუ რაცარი. რა მნიშვნელობა აქვს. ისე ორ გენიოსს კარგად უპოვნიათ ერთმანეთი რა. ის ქალბატონი ჩემთან მოვიდა უნდოდა ორსული შემომტენოდა ის ვაჟბატონი კი შენთან. ბრავო, ძან მაგარია რა. კარგი ქეთი რაც იყო იყო, დაწყნარდი, ნერვებს ნუ მოიშლი . ეგეთი დეგენერატები დედამიწაზე კონა კონა ყრია და მაგათ თუ ავყევით კარგად ყოფილა ჩვენი საქმე რა. გთხოვ არ იჯავრო.
-მადლობა დათო გამხნევებისთვის. კარგი პიროვნება ხარ. ისე, მართალი ხარ ხო იცი? რატომ უნდა ვიჯავრო? მე უკვე ვიპოვე ჩემი ცხოვრების თანამგზავრი და მაგან თუ ვერ იპოვა რა ჩემი ბრალია? იყოს ეხლა ისე და რაც უნდა ის ქნას. მე მყავს ლაშა და არასოდეს მივატოვებ, იმიტომ რომ მიყვარს.
-კარგი ქეთი. მოდი ყველა დავწყნარდეთ და საერთოდ დავივიწყოთ რაც მოხდა ამ ორი დღის განმავლობაში, თორე ამდენი ნერვიული სახის ყურება აღარ შემიძლია. ჩემზეც იფიქროთ ხომ შეიძლება? საერთოდ დაივიწყეთ ყველა იმიტომ რომ გყავთ თქვენი ცხოვრების თანამგზავრები, რომლებთანაც ბედნიერად უნდა იცხოვროთ და არა ცხვირჩამოშვებულებმა. ამიტომ ეხლა როგორც გინდათ გამხიარულდით.
-იცი ნინი? შენ მართალი ხარ მართლა ესე ხომ არ ვიქნებით? მე ეხლავე ყველას გაგამხიარულებთ. ქეთი იცი? ამის თქმა ჯერ არ მინდოდა, მაგრამ ისე დაიძაბა სიტუაციები, რომ მგონი დროა ეს ყველაფერი გითხრა და გაგიმხილო. ქეთი, გამომყვები ცოლად? გთხოვ ეხლავე მითხარი პასუხი.
-კი ლაშა, რათქმა უნდა. გამოგყვები.



№1  offline წევრი ლელუკა

კარგი იკო მაგრამ ძალიან პატარა თავებია wink

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent