შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როგორც დაიწყო ისე დასრულდა (11თავი)


29-09-2016, 19:47
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 627

-კი აქ ვარ და ნერვები მაქვს მოშლილი ძმაო. ეგ უზრდელი, უნამუსო. არ ეყო რაც გააკეთა? მეტი რა ჯანდაბა უნდა? ღმერთო ჩემო გაგიჟდა ეგ გოგო სულ რა.
-კარგი ლაშა გთხოვ დაწყნარდი ძმაო რა. ჩემი გაჭირვება მეყოფა და გთხოვ ნუ ყვირი რა. თავი მიგჯება ისე ცუდად ვარ. ბოდიში რომ გიყვირი.
-კარგი ხალხნო დავივიწყოთ რაც მოხდა თორე უკვე ტვინი ამძვრა თქვენი საუბრით. რაშვრები ეხლა დათო? როგორ ხარ?
-რავიცი ქეთი. კი მოვკვდი ნერვიულობით და ჰე, მართალია აღარ მიყვარს, მაგრამ მაინ ვინერვიულე, ხომ გესმის ჩემი? მე მხოლოდ ნინი მიყვარს და არ ვუღალატებ.
-ვიცი დათო როგორ არ მესმის შენი, მაგრამ ძნელია როცა ეგრე ხდება, მაგრამ რას იზამ. დაწყნარდი და დაისვენე ცოდვა ხარ.
იმ საღამოს ყველა დათოსთან დარჩნენ მის დასამშვიდებლად. ძლივს დაუწია წნევამ დათოს. ძალიან გვიანი იყო როცა დაიძინეს. დილით გოგონებმა გაიღვიძეს. 10საათი იყო. სადილი გაამზადეს და ბიჭბმაც მალე გაიღვიძეს. ყველამ გემრიელად მიირთვა შემდეგ ქეთიმ თქვა:
-ნინი მე წავალ სახლში, საქმეები მაქვს. თან დასაბანი ვარ. თქვენ დარჩით აქ და მიხედეთ დათოს, ცოდვაა და მეც მოვალ მერე.
-კარგი ქეთი წადი. მართალია დავალაგე სახლი წამოსვლამდე მარა წაკარი ცოტა ხელი.. დათო კარგად რომ იქნება წამოვალ მერე.
-კარგი წავალ აპა მე და თქვენ იცით. კარგად დათო.
-მოიცა ქეთი, მე სამსახურში უნდა წავიდე და მიგაცილებ სახლამდე, რაღაც საბუთებს უნდა მოვაწერო ხელი და მერე ისევ დავბრუნდები.
-უი რა კარგია. მაშინ წავიდეთ თორე მე მეჩქარება.
-კარგი ჩადი მანქანასთან დამელოდე ფეხზე ჩავიცვამ და მეც ჩამოვალ.
ქეთი მივიდა სახლში და შხაპი მიიღო, შემდეგ სახლის დალაგება დაიყო. საღამომდე მუშაობდა, მერე დაიღალა და დასვენება გადაწყვიტა. თან კომპიუტერი ჩართო და maroon 5 ის sugar ს უსმენდა. ძილი მოერია მაგრამ ამ დროს კარზე ზარის ხმა მოესმა. იფიქრა ალბათ ნინი დაბრუნდაო და დიდი სიხარულით გააღო კარი, მაგრამ სახეზე გამომეტყველება შეეცვალა როცა კართან დათოს შეხედა(ქეთის ყოფილი)
-დათო შენ აქ რას აკეთებ?
-რაო ვერ მიცანი პატარავ? არ მოგენატრე.
-ძალიან კარგად გიცანი, მაგრამ ნამდვილად არ მომენატრე.
-კარგი რა ჩემო პატარავ, მე ძალიან მომენატრე, მოდი ჩაგეხუტო.
-დათო გაეთიე აქედან. თავი დამანებე.
-კარგი რა ქეთი სულ როგორ უნდა მიყვიროდე? ბოლოს როდესაც გნახე მაშინაც მიყვიროდი. რა გჭირს ჩემო პატარავ?
-მე შენი პატარა არ ვარ და საერთოსდ არაფერი ვარ შენი, ძალიან კარგად იცი ბოლოს რატომ გიყვირე. ღირში იყავი და მიტო
-კარგიო რა რატო ვიყავი ღიღსი? რა დაგიშავე?
-რა დამიშავე? რასქვია რა დამიშავე? არ იცი რა დამიშავე? 5 წელი გვიყვარდა ერთმანეთი და დამშორდი, თან სხვასთან წადი, მიმატოვე, არ იცი რა დღეში ვიყავი და კიდე მე მეკითხები რა დაგიშავეო?
-კარგი რა ქეთი მაპატიე. ეგ უბრალოდ შეცდომა იყო. არ უნდა დამეკარგე. გთხოვ მაპატიო ჩემო პატარავ. მოდი ჩაგეხუტო
-მე თავი დამანებე. წადი და შენს ცოლს ჩაეხუტე.
-შენ რაიცი რომ ცოლი მყავს? ვინ გითხრა? იმიტომ გეუბნები რომ არ მყავს.
-აჰა გასაგებია. უკვე დაშორდი? ჩმერთო ჩემო რატო? მაგრამ ვიცი. რა გააძლებინებდა იმ საწყალ ქალს შენნაირ უჟმურ კაცთან? ალბათ მაგიტო დაგშორდა.
-მე უჟმური არ ვარ და იმიტომ დამშორდა რომ მე შენ მიყვარხარ და ძალიან მენატრებოდი. მოდი ჩაგეხუტო ჩემო სიცოცხლე.
-დათო ხელი გაწიე. თავი დამანებე. გაეთრიე აქედან
-ჩუმად პატარავ ნუგეშინია არ შეგჭამ.
- არ მაინტერესებს დროზე გამიშვი ხელი. შენი შეხებაც კი მეზარება.
-არა. შენ ჩემი გოგო ხარ და არსად გაგიშვებ
-არა გამიშვიმეთქი. თავი დამანებე დებილო.
-ეე ბიჭო, გოგს ხელი უშვი. დროზეთქო.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent