შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლოტუსი (1)


26-10-2016, 15:24
ავტორი Streetspirit
ნანახია 1 210

რა შეიძლება იყოს იმაზე უარესი ვდირე საკუთარი შეყვარებულის ნახვა სხვა ქალთან. მთელი დღე გაშტერებული საკუთარ თვას სარკეში ვუყურებდი და მეცოდებოდა . რატომ.. რატომ გააკეთა ეს . ღმერთო.. რატომ მატკინა გული ესე. .... მძულს ,მეზიზღება .... ამას ვერასოდეს ვერ ვაპატიებ... ამ ფიქრებში გართული საკუთარ თავს სარკეში ვესაუბრებოდი როცა სახლის ტელეფონზე ზარი გაისმა... დავხედე ლენა რეკავდა....
- ხო . გისმენ
- სახლში ხარ?
- კი . რა ხდება ?
- სალაპარაკო ამქვს შენთან
- ამოდი მარტო ვარ.
- კარგი.

ტელევიზორი ჩავრთე სანამ ლენა მოვიდოდა . თუმცა საშინლად არ მინდოდა არაფრის არც მოესმენა , არც გაგონება ..ყველაფერი,. ყველანაირ ხმა მაღიზიანებდა. ტელევიზორი გავთიშე სამზარეულოში გავედი ყავა მოვიდუღე და დავფიქრდი საკუთარი თავის წარუმატებლობაზე. კარზე ზარი გაისმა .

- პრივეტ
- თვალები დასიებული გაქვს. იტირე ხო ?
- ხო.
თავი ვეღარ შევიკავე და მთელი გულით ტირილი გავაგრძელე ლენას მხარზე. ისე მჭირდებოდა ეხლა გვერდით ვინმე.. ვინმე ვისაც გავუზირაებდი ჩემს ტკივილს. ვინმე ვისაც მთელი ძალით ჩავეხუტებოდი და ბევრს ვიტირებდი გულის მოსაოხებლად.
- ნიაკოსთან ერთად დავინახე გესმის ?
- ვიცი... ის ძუკნა ჩემთან მოვიდა და დიდი სიხარულით შემატყობინა რომ ანდრეასთნ ერთად დაგინახა. მინდოდა შუაზე გამეგლიჯა. ერთი კარგად ვუთავაზე და წამოვედი. ვიფიქრე შენთან მოვიდოდი მაგრამ... და უცებ ტირილი აუტყდა
- რა მოხდა? რა მაგრამ ?..
- შენთან რომ მოვიდიოდი ერეკლემ დამირეკა სახლში სასწრაფოდ მოდი ცუდად არის საქმეო. მივედი და ნინა გათეთრებული, თვალებ ჩაწითლებული, ტუჩებ გალურჯებული, კედლის კუთხეში ხარიჩაზე დამხვდა სარკეში იყურებოდა და შიგადაშიგ საკუთარ თავს უღიმოდა. რომ ვიკითხე რა ხდება მეთქი. ერეკლემ მითხრა, ბებიაშენია ცუდად და შეიძლება ვერ გადარჩესო. ჩვენ საავადმყოფოში ვიყავით და შენ აღარ დაგირეკეთ რომ არ გენერვიულა. ნინამ კონტროლი დაკარგა და ნერვიული შეტევა აქვს. ექიმები იყვნენ ჩვენთან და მითხრეს რომ რამდენიმე დღე დასვნება ჭირდება და კარგი იქნება თუ სადმე ქალაქგარეთ ყველაფრისაგან შორს წაიყვანთ ნინასო. ასე რომ ეხლა ბარგს ვალაგებთ და ცოტახნით . უწერაში ჩვენთან აგარაკზე წავალთ. ვიცი დედაშენს როგორ უნდა მივხედოდ ა მირჩევნია ეს დღეები მარტო ჩემ გვირილასთან ერთად გავატარო , იქნებ ცოტა მოვიდეს აზზრზეო.
- მომენტალურად შოკი მივიღე ვერაფერი ვეღარ გავიგე და მთელიი ღამე ვფიქრობდი რა ხდებოდა ჩემ თავს. მერე ცოტა გონზე რომ მოვედი შენ დაგირეკე და შენთან წამოვედი ვიცოდი რა მდგომარეობაში ციქნებოდი. ეხლა მითხარი რა ხდება
- ღმერთო ... კი მაგრამ ნერვული შეტევა ნინას? როგორ ? ხომ კარგად იქნება?
- კი... კარგად იქნება თუმცა ჯერ ვერა
- მალე გამოჯანმრთელდება არ ინერვიულო და მტელი გულით მოვეხვიე ლენას..
- მითხარი ეხლა შე როგორ ხარ ..? რახდება ???
- როგორ ვარ? ... რავიცი როგორ ვიქნები. წარმოიდგინე გარეთ გამოვდივარ. მინდა ცოტახანი წვეულების ხმარს მოვშორდე და ჰარზე გამოვიდა მოვწიო ცოტა განვიტვირთო და რესტორნის აივანზე ანდრიას და ნიას ვხედავ. მერე მომენტალურად ვითიშები ტირილს ვიწყებ და ჩანთას ვიღებ და მოვრბივარ..შემდეგ მთელი ღამე ტირილში გავატარე.... არ ვიცი არასდროს ვყოფილვარ ასე ცუდად.. არ ვიცი რა ვქნა. ანდრიამ მობილური ამიფეთქა , გაბრაზებულმა მთელი ძალით მოვისროლე და ეხლა სადღაც მიგდებულია.
- მომისმინე.. არ ვიცი რა გითხრა რა გირჩიო. თუმცა იცი რომ ჩემი იმედი შეგიძია გქონდეს ყოველთვის....
- ვიცი.... შეგიძლია ჩემთან გადმოხვიდე ცოტახნით? არ მინდა მარტო ვიყო? მინდა ვიღაცამ მომისმინოს ..
- რათქმაუნდა...
- რა ვქნა ლენა ? როგორ ვაპატიო? არ შემიძლია... მითუმეტეს ნია... გახსოვს? ? რამდენიმე დღის წინ სანამ ნიას გავიცნობდით ლიკა რომ საუბრობდა ნიაზე? იმის მერე თვალში ცუდად მხვდებოდა მაღიზიანებდა... კარგად იცი რომ ადამიანები ასე უბრალოდ არ მაღიზიანებს. მაგრამ ომმენტი როცა ვხედავდი ყვეალფერი ვერ ვიტანდი .. ეხლა კი.... მაშინ როცა ეს დღე ერთ-ერთი ყველაზე კარგი უნდა ყოფილიყო.... მთლიანი დღე ყველამ ერთად დავგეგმეთ, და ყველაზე მხიარული და მაგარი წვეულება უნდა გამოსულიყო... პირიქით ყველაზე საზიზღარი და გულისამრევი გამოვიდა .......
- ვიცი თამო........რას აპირებ??? .. აპატიებ?
- არა... არასოდეს.... ხომ მიცნობ არა? რაც არ უნდა ვაპატიო ვერ შევძლებ ამას... ყოველთვის , ყოველწამს ის მომენტი გამახსენდება ... ვერ ვაპატიებ
- ვიცი.... მესმის შენი.... მაგრამ ეხლა დროა ცოტა განვიტვირთოთ ორივე...იცი რა? მე სამსახურიდან 1 თვიანი შვებულება ავიღე.. იქნებ შენც ასე გექნა >??
- ხო... კარგი იქნება.. ეხლა ნამდივლად არ მაქვს არაფრის თავი....
მობილური ავიღე და ირაკლისთან დავრეკე ჩემს უფროსთან...
- ირაკლი გამარჯობა ,.. თამო ვარ .. ირაკლი შვებულება მინდა 1 თვიანი ავიღო რაიმე პრობლემა ხომ არ იქნება?
- გამარჯობა თამო.. არა პრობლემა არ იქნება მაგრამ ჯობია სამსახურში მოხვიდე და აქ ვილაპრაკოთ.
- კარგი ირაკლი მადლობა.
- არაფრის .. გელოდები დღეს 4-5 საათისთვის მოდი..
- კარგი..




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent