შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ მე ბორკილებს ვერ დამადებ?! #1


28-10-2016, 23:11
ავტორი N.yviralashvili
ნანახია 2 717

- საშიშია სებო მაინცდამაინც რაღა ეს სახლი აირჩიე???
- მაცადე ჩომო...- სებო კარის საკეტს თმის სარჭით აღებს და კმაყოფილი შედის სახლში- ჰა მოდი ახლა ხომ იცირასაც ვეძებთ , დროზე მოვძებნოთ და გავიქეცით.
საზლი გადაატრიალეს და რასაც ეძებდნენ მაინც , ვერ იპოვეს.
- უხ ამის დედაც ჩომო...- სებო მაგიდაზე მდგარ , ძვირფას ზარდახშას იღებს , ზურგზე მოკიდებულ ჩანთაში ქგდრბს და სალოდან გადის.
- დამშვიდი სებო , სად წაიღებდა , ვიპოვით რა..... - ჩომო აწყნარებს მეგობარს და საჭეს მიუჯდა.
- არა ჩომო , ხომიცი მესაქმიდან გავდივარ .აქამდე სიფთად მოვედი და არმინდა წასვლის წინ რამეში გავშავდე.- სებო ნერვიულად ამოძრავებდა თითებს და მანქანის მინასმიშტერებოდა...
- სებო აინახავ სულ რიხინ-რიხინით გამოვა ესსაქმეც....

ის ბანდიტები აუცილებლივ უნდა დავიჭიროთ!- მილიციის კაბინეტში ბატონი ლაშა მითითებებს აძლევდათ, თანამშრომლებს.- ორი რეციდივისტი , თავხედი თინეიჯერები, უკვე აღარ ხუმრობენ.....მთელი შინაგან საქმეთა სამინისტრო ფეხზეა.... თბილისი აალაპარაკეს....გამომივიდნენ რობინ ჰუდები....- მამაკაცი ფეხზე წამოდგა - დაიჭირეთ, ყურებით მომითრიეთ.... ეგ ნაბი......
- ბატონო ლაშა- სიტყვა ახალვედა გამომძიებელმა სანდრო თორელმა გააწყვეტინა- ბოლო ცნობების თანახმად, ეს ზემოდხსენებული რეციდივისტევბი, ქალბატონები არიან, ზედმეტ სახელად : ,,სებო'' და ,,ჩომო''
- .......- გამომძიებელს ფერი შეეცვალა - ქალბატონები???? როგორთუ ქალბატონები??
- დიახ ბატონო ლაშა- სანდრომ საბუთები მიაწოდა უფროსს და მხრებში გაშლილმა გააგრძელა საიბარი- ერთერთი ბინის გატეხის დროს , სათვალთვალო კამერებმა დააფიქსირეს. სახეზე ნიღვები ეკეთათ , მაგრან კარგად მოუჩანდათ ღია წაბლისფერი და ღია ქერა თმა. მარტო ესარაა....
- კიდევ , კიდევ სანდრო ....
- კიდევ ისრომ ბატონო ლაშა ქალბატონების შესაფერისად საკმაოდ კარგად ფლობენ რეციდივისტის ამოცდილება აქვთ.
- აჰა ... აბა ეძახე ამათ მანდილოსნები ....
- ეს ორი თავისით არმუშაობს.... გატეხილი და გაძარცვული ბინებიდან ყველა თანამდებიბის მქონე პირები არიან ....- მათ ვიღაც უკვეთავს და ესენიც ასრულებენ, აუცილებელია გავიგოთ მათ იკან ვინ არის.
- ორწელში ასოცდარვა სახლის გატეხვა და ისე წასვლა უკვალოდ , ეს უკვე დიდი პროფესიონალიზმია . ამხნის მანძილზე ერთი შეცდომაც არდაუშვიათ. - საუბარში ბატონი ლუკა ჩაერთო, - მარტო თმის ფერით ვერ დავიჭერთ. ქალაქში უამრავი ქერა და წაბლისფერ თმიანი გოგო დადის....
- კიდევ ორიწელი რომ ვდიო,- ბატონმა ლაშან ჰალსტუხი შეიხსბა და სავარძელზე მოწყცეტით ჩაეშვა- მაინც ვიპოვი , ამოვთხრი და სანუდამოზე გავუშვებ. ხედავ შენ რეებს აკეთებენ...

უფროსის კაბინეტი ყველამ დატოვა, შესვენების დრო იყო და შენობიდან , ყველა გარეთ გამოვიდა.
- წამოდი სანდრო- ლუკამ ახალ თანამშრომელს კაფისკენ უბიძგა და ხელჯავი გამოსდო- შენი აზრით მართლა დავიჭერთ?
- რატომაც არა ლუკა- სანდრო თვალი ჩაუკრა და ახლომდებარე კაფეში ყავა შეუკვეთეს...

- ცოტა ვჭამოთ რა სებო...- ჩომო წინაღამის ჩავარდნის შემდეგ სებოს გვერდიდან არმოშირებია...
- ვჭამოთ მაგრამ, რამდენჯერ გითხარი დღიაით მზისით ერთმანეთს სახელები დავუძახოთთქო.
- კაი ლეა ..... - ჩომომ მანქანა შეაჩერა ა იმ კაფეში შევიდნენ სადაც გამომძიებლევი ყავას მიირთმევდნენ.



№1  offline წევრი isterichka123

vau magaria gagrdzele

 


№2 სტუმარი Tytt

Kargia gansxvavebuli velodebi shemdeg tavs

 


№3 სტუმარი tukio

Damainteresa da veli shemdeg tavs warmatebebiii.

 


№4  offline წევრი D M

ოჰოო :)) განსხვავებულიაა, საინტერესოო და რაღაც ძაან მაგარი ჩანს. <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent