შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ქეთა... გიყვარვარ? (თავი 26)


9-11-2016, 00:10
ავტორი სატი
ნანახია 2 323

1კვირაში უკვე მთლიანად სახლში იყვნენ გადაბარგებულები. ბავშვი თავის ოთახში დააწვინეს. რათქმაუნდა ღამ-ღამობით არ ეძინათ, მაგრამ მიუხედავად ყველაფრისა არცერთს არ მოსვლია აზრად წუწუნი. დილას ქეთამ და კოტემ სამსახურში დაუნივერსიტეტში წასასვლელად გაიღვიძეს.ყავა დალიეს და სისაუზმეს. ცოტახანში გიორგი და ნინა მოვიდნენ. ძიძა ორივეს მოვლას აპირებდა.
-ეე როგორ გაიზარდა ჩვენი ანაა. ანა მოდი მამიდასთაან-ქეთამ ხელში აიყვანა ანა. კოტეს კი მაგიდაზე ეძინა.
-რა ჭირს ამას?
-რაც თქვენ პირველ პერიოდებში. ეძინება. აეს ღამე ამან გაათენა, წინა ღამე მე.
-მორიგეობთ?-გაკვირვებულმა ჰკითხა ნინამ.
-ხო აბა ორივე გამოუძინებლები რომ ვიყოთ მერე არაფერი გამოვა საერთოდ.
-ჩვენ რატო ვერ მოვიფიქრეთ ეს აქამდე?-გიორგისაც გაუკვირდა.
-რავი აბა. ისა ძიძა ღამით არ რჩება თქვენთან?
-არა ნინ, ვერავის ვანდობ ღამით ახალდაბადებულს.
-მეც ვერ ვანდობდი ნინ, რეებს ბოდავ. კოტე ბიჭო გაიღვიძე. ჰე, როგორ აპირებს სამსახურში წასვლას?
-მე ვატარებ მანქანას.
-შეილება რო ქეთა შენთვის? ახალი გამოსული ხარ.
-ოო მოიცა რა, 1კვირა გავიდა.
-კაი, როგორც გინდა. კოტეეე!-ყურში ჩაკივლა გიორგიმ.
ამ კივილზე ნიკოლოზს გაეღვიძა.
-გიორგი!!! მოგკლავ-ქეთა გაბრაზებული გავიდა ოთახში ანასთან ერთად.
-უი-გაეცინა გიოს
სამაგიეროდ კოტემ გაიღვიძა.
-რა გინდა. რა გაყვირებს, ბავშვი გამიღვიძე გაგიჟდი?
-არ იღვიძებდი და.
-მე წავალ დავეხმარები ქეთას-ნინაც გავიდა ოთახიდან.
-რა ხდება აბა?
-რავი ნარკოტიკებზე, ყველაფერზე ველაპარაკე. იცი ელენემ რა მობოდა? კოტესგან შვილი მყავსო-სიცილი აუტყდა კოტეს.
-იქნება და არ იტყუება.
-იტყუება. 3წელი ვიყავით ერთად. ბავშვი ორისაა, ფაქტიურად 3წელი დაჭირდებოდა. ჩვენ რომ ვიყავით ერთად ალბათ დიდ მუცელს შევამჩნევდი. ელენე გაეღადავა, შენმა დამ დაიჯერა და გაიქცა.
-დააა... ქეთას ჩვეულებრივი ტემპერამენტი.
-არ მომწონს მერე მაგისი ტემპერამენტი. გაქცევა რა პონტია ბავშვია?
-ქეთაა. ბავშვი კი არა ქეთაა.
-მესმის. სამსახურში მიდიხარ?
-აუ რა დრო იყო დაჟე უნივერსიტეტში რო არ დავდიოდით, არც ბავშვები გვყავდა, არც არაფერი ხდებოდა... არავინ მოსავლელი.
-ხო აბა. მოიცა ჯერ ოდნავ გაიზარდონ, 1-2თვეში ან უფრო მეტში, ისე ვიქეიფებთ რო გადავდგამთ ყველაფერს, მაგრამ ეხლა ღადაობ? ქეთა მომკლავს თან მეც მიტყდება ეხლა დაიბადა ბავშვი. თან დიდად არ მევასება ეს ქეიფის პონტი და.
-ნინა! დროზე წასვლის დროა!კაროჩე კოტე წავალთ ჩვენ. ბავშვს 5ზე მოვაკითხავთ ჩვეულებრივად.
-ქეთა გამოდი მოვა უკვე ძიძა!
მართლაც კარზე კაკუნი გაისმა და 40წლამდე გოგო შემოვიდა.
-გამარჯობა ქალბატონო თამარ-მიესალმნენ თავაზიანად კოტე და გიორგი.
-გამარჯობა. საით შევიდე?-მკაცრი ხმით იკითხა ქალმა. გიორგიმ ძლივს შეიკავა სიცილი მისი აქცენტის გამო.
-იმ ოთახში-ხელით ანიშნა კოტემ
ძიძა შიგნით შევიდა.
-გამარჯობა. მე თამარი-ხელი ჩამოართვა ორივეს.
-მე ნინა, ანას დედა.
-მე ქეთა, ნუ... დედა ოღონდ ნიკოლოზის.
-გასაგებია. ბავშვები რამდენი თვის არიან?
-აა.. ანა მესამე თვეშია. ნიკოლოზი ახალდაბადებული. 1კვირის არის.
-გასაგებია. დატოვეთ ბავშვები მე მივხედავ.
-რო იტირებენ, ხო თბილად მოექცევით?-კითხა ქეთამ, ნინამ სიცილი ძლივს შეიკავა.
-რეებს კითხულობ გოგო-გადაუჩურჩულა.
-რათქმაუნდა.
ქეთა და ნინი გავიდნენ.
-კოტე, მე ამას ბავშვს არ დავუტოვებ.
-აუ წადით რა ამას დაველაპარაკები და ჩვენც წავალთ.
ნინა და გიო დაემშვიდობნენ იმათ და წავიდნენ.
-რას ერჩი?
-ძაან მკაცრია. ბავშვს რას უზამს კაცმა იცის.
-დაწყნარდი, მეც არ ვენდობი არავის. კამერა აყენია სახლში, ხვალვე მოვხსნი გპირდები. ჯერ შევამოწმოთ ეს ქალი და მერე ვნახოთ.
-კაი. წავედით?
-ხო.
კოტე და ქეთა უნივერსიტეტში წავიდნენ და მერე იქიდან კოტე სამსახურში გავიდა. უნივერსიტეტში ეთო და თეო დახვდნენ გარეთ. სანდრო და ლუკაც იქ იდგნენ.
-თქვენ რა საქართველოში გადმოხვედით?
-ხო რავი. მომავალ წელს ისევ მანდ გადავალთ-უპასუხა ლუკამ.
-სან შენ?
-...
-სან ენა აღარ გაქ?-გაკვირვებულმა შეხედა ქეთამ
-ჰა? რა?
-სანდრო დაფრინავს-სიცილი დაიწყეს ეთო და თეომ.
-აუ რავი, ჩემი ყოფილი აღმოჩნდა ამ უნივერსიტეტში და ვფიქრობ როგორ არ შევხვდე.
-რატო არ უნდა შეხვდა?-იკითხა ლუკამ.
-რატო? ლამაზია
სანდროს ასეთმა პასუხმა ყველა გააკვირვა.
-მოიცადე რაა? ვერ გავიგე მაშინ მე გამაცანი-გაეცინა ლუკას, მაგრამ სანდრომ ისეთი სახით შეხედა მაშინვე გაჩუმდა.
-მე მივხვდი. მოკლედ იქ შეყვარებული გყავს, ფიქრობთ რომ ესე ყველაფერი გამოგივატ და ზუსტად ამიტომ არ გინდა ამ ყოფილის ნახვა იმიტო რო ადრე მაგრა გიყვარდა და მაგასთან ზუსტად მანძილის გამო დაშორდი-გამოიცნო ქეთამ.
-ჩამოგიყალიბებია. შემთხვევით ხო არ მომიყოლია?
-ხო. როცა მთვრალი იყავი, საავადმყოფოში.
-ხო. გამახსენდა. აბა რა ქვია ამ გოგოსაც თუ გახსოვთ?
-ნია-ყველამ ერთხმად თქვა.
-ყველამ იცის?-გაუკვირდა სანდროს
-და ტვინი მიგქონდა მაგ გოგოთი როგორ არ მახსოვდეს-ბუზღუნიდ დაიწყო ეთომ
-ეთ, რო არ გიცნობდე ვიტყოდი რო ეჭვიანობ-უფრო ახლოს მივიდა ეთოსთან და გაიღიმა ისე თითქოს გოგოს კერავდაო.
-სან... სან... რეებს ბოდავ! ქმარი მყავს და ფეხმძიმედ ვარ.
-მართლა? ვა გილოცავ ეთ. რა გეტაკათ ესე ადრე ყველას-ლუკამ და სანდრომ მიულოცეს.
-კაი შევიდეთ ლექციებზე.
ლექციების მერე ჩვეულებრივად ქეთა სამსახურში გავიდა. იქ ერთ გოგოსთან დადაქალდა მას ნეკა ერქვა. ნეკა მხიარული, ლამაზი, საყვარელი გოგო იყო რომელიც ყველაფერში ეხმარებოდა ქეთას. ზედმეტად პირდაპირი იყო ყველას მიმართ. სამსხაურიდან ერთად წავიდნენ ქეთასთან სახლში. ძიძა გაუშვეს, ნინას ბავშვი წაყვანილი ჰყავდა უკვე. კოტე კი სახლში არ იყო.
-ნეკა, ხელები დაიბანე და წამო ბავშვთან შეგიყვან.
-ოქეეეი-ხელები დაიბანა და ორივე შევიდნენ ნიკოლოზთან-ვაიმეე რა სიცოცხლეააა. შენ გგავს. შენი თვალები, თუ? მოიცა კოტესი. თუ...
-არცერთის ეგეთი მაგარი ფერი არ გვაქ. ეტყობა მაინც კოტეს მშობლებს ან მის მშობლებს ჰქონდათ ეგეთი ფერი.
-ბავშვი არ უნახავს დედამთილს?
-კი, ნახა. გამხდარია ცუდად იკვებებოდიო.
-აუ მაგას შ*** ხო არ აქ?
-კაი, კოტეს დედაა ბოლოს და ბოლოს. რავი მემგონი ნიკოლოზი ძაან უყვარს და მე რას მეტაკა?
-რავი ვერ არის თავის მატორზე. დედას ცხოვრება გაჭამა ამ სასტიკმა ქალმა?.. აუ მომკალი და ვერ ვუტოვებ ამ ძიძას. ამას კი არა ვაფშე ძიძას ვერ ვუტოვებ რა ვქნა?
-უნივერსიტეტს არ უნდა დაანებო თავი. ეს ქალი მხოლოდ 5საათამდეა მერე აღარ არის. ბავშვს დაჟე ძინავას ვერც მიეჩვევა.
-ხო, შაბათ-კვირას ჩემთან იქნება. საღამოობითაც ამიტომ არ დაიმახსოვრებს ძიძას. როგორც კი ერთი თვის გახდები დე, გავისეირნებთ ხოლმე. ხო?
-კი, ხელს ჩაგკიდებს და ერთად ივლით ხოლმე.
-ვაჰაჰა, ნეკა გინდა ყავა?
-ხო, მომიყვანე ბავშვი-ნეკამ ხელში აიყვანა ბავშვი და სამზარეულოში გავიდნენ-კალიასკა ნაყიდი გაქ?
-კი, მარა რავი ახალდაბადებულს ვინ აწვენს ალბათ კალიასკაში?
-რავიცი მე, რატომაც არა?
-ხო.
ცოტახანში კარზე კაკუნი გაისმა და ელენე შემოვიდა. რაღაც ფურცლით ხელში.
-ეხლავე გავალ უბრალოდ ეს ფურცელი გამომართვი. აქ მტკიცებულებაა იმისა რომ სანდრო კოტეს შვილია-ფურცელი მაგიდაზე დადო და გავიდა.
-რაოო?ქეთ ეს ვინაა?
ქეთა გაოგნებული უყურებდა ამ ფურცელს და ვერ ხვდებოდა რაღა ეფიქრა. ფიქრობდა რომ ელენე ატყუებდა, მაგრამ როგორ?



№1 სტუმარი nino

მაპატიე მაგრამ უბრალოდ აღარ შემიძლია, ეს ქეთა ძაან დებილია, აი უბრალოდ ძალიან, ყველაფერს მარტივად იჯერებს , მერე ეს კოტეც რო ფიქრობს რაღაც სისულელეეებს არ შეიძლებოდა ეს ელენე მათი ურთიერთობის დასასრულამდე რამოდენიმე თვით ადრე დარჩენილიყო ფეხმძიმედ? არ მინდა გეწყინოს მაგრამ რა ვქნა, ყოველ თავს ვკითხულობ იმის იმედით რომ გაუმჯობესებულია , მაგრამ არა უარესობისკენ მიგყავს, კოტესაც ადებილებ, ნინასაც, ქეთასაც და გიოსაც. გიოს და ქეთას ხო ძაან უაზრო და-ძმური ურთიერთობა აქვთ -_- კრიტიკა კრიტიკა და ნუ დაიწყებ რაღაცეებს როგორც წინაზე, ესეც საშენოდ უნდა გამოიყენო და კიდევ ნუ სარგებლობ იმით რომ 14 წლის ხარ, ეს სულაც არაა გასამართლებელი საბუთი ;)

 


№2  offline მოდერი სატი

nino
მაპატიე მაგრამ უბრალოდ აღარ შემიძლია, ეს ქეთა ძაან დებილია, აი უბრალოდ ძალიან, ყველაფერს მარტივად იჯერებს , მერე ეს კოტეც რო ფიქრობს რაღაც სისულელეეებს არ შეიძლებოდა ეს ელენე მათი ურთიერთობის დასასრულამდე რამოდენიმე თვით ადრე დარჩენილიყო ფეხმძიმედ? არ მინდა გეწყინოს მაგრამ რა ვქნა, ყოველ თავს ვკითხულობ იმის იმედით რომ გაუმჯობესებულია , მაგრამ არა უარესობისკენ მიგყავს, კოტესაც ადებილებ, ნინასაც, ქეთასაც და გიოსაც. გიოს და ქეთას ხო ძაან უაზრო და-ძმური ურთიერთობა აქვთ -_- კრიტიკა კრიტიკა და ნუ დაიწყებ რაღაცეებს როგორც წინაზე, ესეც საშენოდ უნდა გამოიყენო და კიდევ ნუ სარგებლობ იმით რომ 14 წლის ხარ, ეს სულაც არაა გასამართლებელი საბუთი ;)

პირველ რიგში კოტემ იცის შეიძლებოდა დაფეხმძიმებულიყო ელენე თუ არა რადგან ბოლოსკენ აღარ ჰქონიათ თბილი ურთიერთობა stuck_out_tongue_winking_eye არაფრით არ ვსარგებლობ. მე ადრეც დავწერე თუ არ მოგწონთ და თქვენი აზრით ვერ ვაუმჯობესებ არადა ყველანაირად ვცდილობ რომ ყველაფერი გავითვალისწინო ნუღა წაიკითხავთ. გრამატიკული შეცდომები ცოტათი გამოვასწორე მაგრამ სიუჟეტი უკვე ჩემი საქმეა არ გინდა ნუ კითხულობ. kissing_heart
--------------------
a.m&m.i

 


№3 სტუმარი manana

iqneb uketesi tavi iqneb iqneb magram martla araferi .

 


№4  offline აქტიური მკითხველი La-Na

კარგია,მაგრამ ამ ელენემ ხომ წაიღო ტვინი.როგორ მინსა გავწიწკნო :)
--------------------
ლანა

 


№5 სტუმარი etiko

kargia dzalian <3 <3 magram ar mjera rom kotes shvilia kotemaac ho tqva ityueba shansi araa muceli xo mainc unda qonodao qetam isedac bevri gadaitana da exla am ambavsac nu daumateb imedia elene ityueba da araa kotes shvili didi imedi maq rom aae iqneba <3 male dade axali tavi dzalian momwons nikolozi da ana shemiyvarda <3

 


№6 სტუმარი Mako

Ar gwyinos da indur serials gavs bebia rom uyurebs tvali movkari da imisavit sasaciloa ubralod fantazis unari gaq mokle ar gewyinis

 


№7 სტუმარი niiii

Mako
Ar gwyinos da indur serials gavs bebia rom uyurebs tvali movkari da imisavit sasaciloa ubralod fantazis unari gaq mokle ar gewyinis

შე საცოდავო შემთხვევით მოვკარი თვალიო joy joy ინდური სერიალის რა შეატყვე ერთი joy

 


№8 სტუმარი Mako

Martla shen sacodao indur serialshi daulagebeli azri roa isea shenic ragac debiliba

 


№9 სტუმარი niii

Mako
Martla shen sacodao indur serialshi daulagebeli azri roa isea shenic ragac debiliba

ესე იგი უყურებ ხო joy joy მეორეც ჩემი ისტორიაა არაა მემგონი მე არ დამიწერია და მესამეც კიდე შენ დაწერე ესეთი მაგარი ისსტორია რომელსაც დღეში 500ნახვა აქვს და მერე ვილაპარაკოთ joy

 


№10 სტუმარი Guest ლიკა

შემდეგ თავს როდის დადებთ?♥

 


№11 სტუმარი Mziako...

Dzaan magari istoria gushin vnaxe shemtxvevit damainteresa da rom wavikitxe dzalian momewona .imedia mati istoria kargad dasruldeba...

 


№12 სტუმარი Guest ლიკა

გელოდეეები ** მალე დადეთ რა ♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent