შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბინდიანი წარსული V


11-11-2016, 23:29
ავტორი neneniko
ნანახია 1 580

-მერაბ როგორ გაბედე აქ ჩამოსვლა ჩემს დაუკითხავად?
-ნუ ყვირი თორემ მართლა გაეღვიძება და გაიგებს ყველაფერს.
-აქ არ უნდა გნახოს., გონია, რომ გზა ჩაკეტილია.
-არ მნახავს, ჯაბა მელოდება ჩამიყვანს სოფელში თუმცა იქამდე მოდი გასაკეთებელი გავაკეთოთ.
-არა.
-რა არა? გუშინ წერილი მომწერა, მაპატიეთ, მაგრამ სადიპლომოს დაწერას ვერ ვახერხებო.
-რა?
-ხო, გადაიფიქრა, მიზეზი შენ უკეთ გეცოდინება. შენც ხო არ გადაიფიქრე?
-არა, მე რატო...მოიცა, ეგრე მოგწერა?
-დემნა, ჭკუას თუ არ მოუხმობ ისევ გისოსებს მიღმა აღმოჩნდები ჩემთან ერთად.
-დაბრუნი, მეთვითონ გავაკეთებ ყველაფერს.
-დარწმუნებული ხარ? ამანათი ჩამოგიტანე უჯრაშია.
დემნამ თვალი ვერ მოხუჭა უყურებდა მძინარე ნენეს და ათასი ფიქრი აწუხებდა. რაღა ათასი, ერთი, ნუთუ ნენეც იმას ფიქრობდა და გრძნობდა რასაც ის?! დილით დემნამ სათბურიდან საუკეთესო ყვავილები მოკრიფა და ბალიშთან დაულაგა მის საყვარელ ქალს. უკვე მეორედ უყურებდა დემნა აბაზანაში საცვლების ამარა მყოფ ნენეს და ყველაფერი მოწონდა, თითქოს მისი სხეულის ყველა წერტილი ზეპირად იცოდა.
-მითვალთვალებ?
-რას აკეთებ?
-თმას ვიმშრალებ.
-ასე ნუ იქცევი...-გაბრუნება დააპირა, როდესაც გოგომ მოაბრუნა, თვალებში ჩახედა და მოხდა ის რაც ორივეს სურდა. დეტალებით არ გავაუფერულებ მათი სხეულების შერწყმას.
-საბანი სულ შენსკენ ნუ მიგაქვს.
-რა წუწუნა ყოფილხარ.
-ოცნება გაქვს?
-კი.
-ბევრი?
-ერთადერთი.
-აუფ წარმომიდგენია როგორი იქნება.
-შეუძლებელი.
-შეუძლებელი არაფერია.
-ჩემი ოცნება შვილია, საკუთარი შვილი. იმდენად უშვილო ვარ, რომ ხელოვნურადაც ვერ გაანაყოფიერებენ ჩემ ს. ბავშვს კი არავინ მიაშვილებს ყოფილ პატიმარს.
-მაპატიე რა, არ მინდოდა...
-რა მნიშვნელობა აქვს. მკითხავდი თუ არა ყოველდღე ვფიქრობ ამაზე.
-ოჯახს არ ეკონტაქტები?
-არა, რატომ მკითხე?
-არასდროს გიცდია ვინმესთან დარეკვა ჩვენი ტელეფონით.
-ხო.
-წამოდი ვისაუზმოთ, ალბათ მართა გაოგნებული გველოდება.
მთელი დღე ერთმანეთის ფერებაში გაატარეს. ორივემ კიარა სამივემ, მართა უბედნიერესი იყო.
-მომიყევი რატომ გადაწყვიტე აგერჩია ეს პროფესია.-ნენეს სისხლი გაეყინა.
-მე იურისტი ვარ, მივდივარ სისხლის განხრით და მეორად პროფესიად ჯურნალისტიკა ავირჩიე. - სიჩუმე მართას ხელიდან გავარდნილმა ფინჯანმა დაარღვია, უცებ წამოდგა და დაბნეული ოთახიდან გავიდა.
-შენ მგონი მართლა შეგიყვარდი.
-რა?
-არა?
-კი, მაგრამ...
-ისე ამას არ მეტყოდი. რა გარანტია გაქვს, რომ ჩემი ცოლივით არ მოგკლავ.
-არ მჯერა მე მაგის.
-რატომ, რაკი გამამართლეს?
-არა, მე ვგრძნობ...
-შენ გრძნობ შენზე უფროსი მამაკაცის მიმართ ლტოლვას, რომელსაც უმანკოება ჩააბარე.
-ასე ნუ მელაპარაკები.
-მე ვიცოდი ყველაფერი, ვინ ხარ, რატომ ხარ...
-მოიცა...
-კი ყველაფერი დაგეგმილი იყო, მათშორის საწოლიც, საერთოდაც პირველ დღეს შენი გაგუდვა იყო დაგეგმილი.
-საოცარი იუმორი გაქვს - ნენე ფეხზე წამოდგა და დემნასთან მიახლოება სცადა.
-მე მოვკალი, ორივე.
-არა, არა შეუძლებელია.
-გულწრფელობისთვის ერთ საათს გაძლევ, რომ აქაურობა დატოვო, მერე რა მოხდება ჯობია არ იცოცდე. - ფეხზე წამოდგა და და და...თოვლში გაუჩინარდა.

დაახლოებით 3-4 დღე ოთახიდან არ გამოსულა ბატონი დემნა. მართაც ვერ ბედავდა მასთან შესვლას. 3-4 თვის შემდეგ მერაბმა მიატოვა თბილისი და ფშავში, ძმაკაცთან ახლოს გადმოსახლდა. 1 წელში ყველაფერი ჩვეულებრივ კალაპოტს დაუბრუნდა. დემნა ცდილობდა არ გახსენებოდა ქალი, რმელიც აღმოჩნდა, რომ ყველაფერზე მეტად უყვარდა. ნენე ბედნიერი ცხოვრობდა უკვე მის ცხოვრებაში ერთადერთ მამაკაცთან და ალბათ მომავალში საუკეთესო დაქალთან ერთად, ესენი მისი შვილები იყვნენ - დემნა და ბაბი. ნენე მარტოხელა დედა იყო, ეს არც აწუხებდა, ბედნიერი იყო ორი ანგელოზით, ორი ოცნებით. დემნას ოცნება ახდა, ორმაგად ახდა, თუმცა მან ამის შესახებ არაფერი იცოდა.
###
-მოდი მერაბ.
-მართა დიდედა სად არის?
-სოფელში მრავალშვილიანი ოჯახიროა იმათ წაუღო რაღაცეები.
-თბილისიდან დამირეკეს.
-რაო ჩამოდი მოგვენატრეო?
-არა,ნენემ დამირეკა.
-რაო? თავგადასავლები მომენატრაო? ისე როგორ სუფთად გამოძვერი აზრობ, დღემდე არაფერი არ იცის.
-არა, კარგად მომისმინე...



პ.ს ერთი თავიღა დარჩა თუმცა ვფიქრობ მეორე ნაწილიც მოვუფიქრო



№1 სტუმარი manana

Vai ra kaia male dade axali tavi ra sul ertad waviktxe da kai iyo

 


№2 სტუმარი lanu

Au ra kai iyoooo.momwons momwons veli axal tavs da ar daagvianooo plizzzz

 


№3 სტუმარი Guest Eka

ძალიან კარგია მართლა,თუმცა ვფიქრობ რო მეორე ნაწილი ძაან გაწელავს და მგონი არაა კარგი იდეა :/ ნუ თუმცა შენი საქმე შენ იცი :-* ავტორი შენ ხარ ♥

 


№4 სტუმარი lalka

kargia momwons mara zalian patara tavia zustad kitxvis azartshi var da brax da mtavrdeba .oof.

 


№5 სტუმარი Guest nita

auu exla sheckveta sheizleboda? :-)

 


№6  offline აქტიური მკითხველი La-Na

არ იქნება ურიგო მეორე ნაწილიც.ძალიან მომწონს ეს ისტორია.იმედია ბოლო თავში გავიგებთ რა ხდება სინამდვილეში ხომ
--------------------
ლანა

 


№7 სტუმარი lalka

au didi xania velodebi meore nawils. ra xdeba muza dakarge?

 


№8 სტუმარი lalka

vaaax sada xar xom kargad xar?agar agrzeleb weras ru ra xdeba?moutmenlad velodebii.

 


№9 სტუმარი Guest სალი

აღარ აგრძელებ წერას? მშვიდობაა? თითქმის ერთი თვეა გელოდები :((

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent