შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვერ ვხვდები,რა გინდა? (თავი 2)


16-11-2016, 23:17
ავტორი poZzitivi
ნანახია 2 048

გათენდა... მზემ გამოანათა,დილის ექვსი საათი იყო,მაგრამ ნათიას თალები უკვე დაჭყეტილი ჰქონდა. ასევე იყო გიორგიც. ამ ორს ძალიან ბევრი საერთო აქვთ...
ნათიამ,თალები გაახილა.ტელეფონი აიღო და დროს დახედა,ექვსს თხუთმეტი წუთი აკლდა.გადაბრუნდ ტელეფონით ხელში და ინტაგრამზე შევიდა.იქაც,რომ მოიწყინა მერე ფეისბუქზე და იქ ეძებდა რაღაცეებს. ატომღც თვადაც არ იცის რატომ,გადაწყვიტა ენახა ვინმე თუ იყო ონლაინ და აღმოჩნდა,რომ მხოლოდ მისი შორეული ნათესავი რომელიც საზღვარგარეთაა და გიორგი.ბედი არაა ეხლა ეს?
რა თქმა უნდა ნათია არ მიწერდა,მაგრამმ,სასწაული გიორგიმ მოწერა.
-ამ დილა ადრიან რა გნდა გოგო აქ?(გიორგი)
-ჯერ ერთ საიდან გაგახსენდი?მეორეც ერთი მინდა... (და სიცილის სმაილი) (ნათია)
-კაი რა,რეებს მეუბნები? შენ სულ მახოსვხარ.(სიცილის და გულის სმაილი)(გიორგი)
-გეტყობა(სიცილის სმაილი)რაშვრები?(ნათია)
-რავი შენ?(გიორგი)
-რავი ცივა არა?(ნათია)
-შენ სულ,როგორ გცივა(გულის სმაილი)(გიორგი)
-რავი...(ნათია)
და მორჩა. ჰო მორჩა... აი ამ მესიჯებმა ნათია სიყვაულით აავსო და რამდენჯერმე გადაიკითხა. ცოტახანი იყო გიდევ ინტერნეტში და ბოლოს ადგა.
გაემზადა. და სკოლისკენ წავიდა.
კლასში,რომ შევიდა ჯერ კიდევ ადრე იყო,ბევრი დრო ჰქონდა,ერთ-ერთ კლასელს უთხრა წმო გარეთ გავიდეთო და გავიდნენ. (გარეთში სკოლის კალიდორს ვგულისხმობ) ვისთან ერთადაც იყო იმან აიკვიატა ზედა სართულზე ავიდეთო. ნათია მეოთხე სართულზე იყო და შესაბამისაც ანას(ვისთნ ერთადაც იყო) უნდოდა მეხუთეე ასვლა სადაც მასზე ერთი წლით დიდები და კიდევ უფრო დიდები იყვნენ, ბოლოს ნათიაც დათნხმდა.
მის სკოლაში ისეთი სიმპატიური ბიჭები იყვნენ რომ ვერც კი წარმოიდგენთ.ნათა და ანა მეხუთეზე ავიდნენ. ყველა მათ უყურებდა,არ ვიცი მიტომ,რომ მათძე პატარები იყვნენ?ან იქნებ იმიტომ,რომ ორივე ანგელოზებივით ლამაზები? ნუ მოკლედ რა თქმა უდა ამ ორ მატრაკვეცამამც შეიფერეს და თავები მარლა აწიეს,წელში გასწორდნენ და გზას გაუდგნენ.ერთი ბიჭია,ნათიას მოსწონდა ადრე.ახლა კი ის სულ ნათიას უყუებს და სადაც არ უნდა წავიდეს ყველგან შეეჩეხება ხოლმე.ერთმანეტის სახელებიც კი არ იციან.ახლაც ის ბიჭი დაინახა,რა ტმა უნდა ორივე ისეთები იყვნენ სულ ყველაფერზე,რომ ღადაობენ და ერთმანეთს გადახედეს და სიცილით ჩაუარეს, ის ბიჭი ნათიას შორიდან თვალს არ აცილებდა და რომ ჩაუარა ვითომ არც კი დაუნახავს, რა ჩვევაა? :დ ნუ მოკლედ გაკვეთილებმაც ჩაიარა,სხვათშორის ნათია კარგად სწავლობდა.კლასში სულ სამი ათოსსანი იყო და ერთ-ერთი ნათია.გაკვეთილები,რომ დამთვრდა გოგოები ერთ ჯგუფად შეიკრიბნენ და გარეთ გავიდნენ.ანა და ნათია გვერდიგვერდ მოხვდნენ,ადრე ანას დიმიტრი ევასებოდას ნუ დიმიტრისაც და ცოტახან ერთდაც იყვენ მარა მერე მეგობრებად დარჩნენ,მთელი ამ სიტყვის სერიოზულობით მეგობრებად დარჩნენ :დ სკოლის კიბეებზე,რომ ჩავიდნენ, გოგოები თათბირობდნენ ვინ ვისთან ერთად წავიდოდა რადგან სულყველა სხვადასხვდა მხარეს ცხოვრობდა. ამასობაში გიორგი და დიმიტრიც მოვიდნენ,დიმიტრიმ ანა გადაკცნა კიდევ ანას საუკეთესო დაქალი,ნათია არა. ეს არც იყო გასაკვირი რადგან ძველებურად ახლოს აღარ იყვნენ.გიოგიც იქვე იდგა,მაგრამ ნათიას არც კი გაუხედავს მისკენ. როცა დაშლა გადაწყვიტეს გიოგიმ და დმიტრიმ გოგოებს გაასწრეს და იმ მხრიდან წავიდნენ საიდანაც მარი(ნათიას კლასელი) და ნათია მიდიოდნენ,მიუხედავად იმისა,რომ ეს მათი სახლისკენ უფრო გრძელი გზა უყო ვიდრე მეორე. ნათია და მარი რო წავიდნენ გიორგის და დიმმიტრის ისე ჩაუარეს თითქოს აქაც არაფერი და თან ლაპარაკობდნენ. დიმიტრის და გიოს კასელი გოგოები შეხვდნენ. უცებ მარის და ნათიას ვიღც გოგომ ჩაუარა,ნათას მოეჩვენა,რომ ეს მისი დეიდაშვილი იყო და უკან,რომ მიიხედა დაინახა,რომ დიმიტრი კლასელ გოგოებს ელაპარაკებოდა ხოლო გიორგი მათ ყურადღებასაც არ აქცევდა და ნათიას ზურგიდან უყურებდა,როცა დაინახა,რომ ნათია მისკენ შებრუნდა უცებ შეტრუალდა კლასელებისკენ...




როგორ ფიქრობთ უყვარს გიორგის ნათია?



№1 სტუმარი nia

Zaaan damainteresa. Velodebi shemdeg tavs

 


№2 სტუმარი Guest კოკი

უყვარს თუ არუყვარს რავიი მარა აშკარაა რომ მისმიმართ გულგრილი არააა და თანაცც მოწონებაზეე მეტიც უნდა იყოსს ... აუუუ სუ დავიბენიიი ამ თავში თითქმის ვერ მივხვდი ვერაფერსსს წინა თავიცც დამავიწყდაა ახლა ორივეს ერთადდ წავიკითხავ იქნებ მივხვდე რამეს :( უფფ .... საინტერესოო კია ... არგეწყინოსს და არ გამიბრაზდე მარაა ცოტა კიდე დახვეწე რა გეხვეწებიი ჩემიხათრით :( მომენტებში გაუგაგებარია ხოლმეეე ასეტომმ წინადადებები გამართე ერთი შეხედვით მარტივი გასაგებია მარა რომ დაფიქრე არაა ეგრეეე ... პირველი მე გაგაკრიტიკე მგონი და იმედია არ გეწყინება და თან არ გამიბრაზდებიიი ... წარმატეებებიიი მომწონს ეს ისტორია...

 


№3  offline წევრი poZzitivi

ჰოო... მართალი ხარ <3 გასაბრაზებელი რაარის კაცო,პირიქით კარგია რომ შენიშვნებს მაძლევ <3
Guest კოკი
უყვარს თუ არუყვარს რავიი მარა აშკარაა რომ მისმიმართ გულგრილი არააა და თანაცც მოწონებაზეე მეტიც უნდა იყოსს ... აუუუ სუ დავიბენიიი ამ თავში თითქმის ვერ მივხვდი ვერაფერსსს წინა თავიცც დამავიწყდაა ახლა ორივეს ერთადდ წავიკითხავ იქნებ მივხვდე რამეს :( უფფ .... საინტერესოო კია ... არგეწყინოსს და არ გამიბრაზდე მარაა ცოტა კიდე დახვეწე რა გეხვეწებიი ჩემიხათრით :( მომენტებში გაუგაგებარია ხოლმეეე ასეტომმ წინადადებები გამართე ერთი შეხედვით მარტივი გასაგებია მარა რომ დაფიქრე არაა ეგრეეე ... პირველი მე გაგაკრიტიკე მგონი და იმედია არ გეწყინება და თან არ გამიბრაზდებიიი ... წარმატეებებიიი მომწონს ეს ისტორია...

 


№4 სტუმარი ა. ბ.

კარგია, მომწონს, უბრალო ენითაა დაწერილი(პ.ს. ვერ ვიტან ზედმეტად დატყლარჭულ სიტყვებს), უბრალოდ ძალიან პატარააა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent