შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სინათლის სხივი...(5)


20-12-2016, 00:19
ავტორი Helio
ნანახია 1 297

გოგოებიც ჩვეულად წამში მივიდნენ დაქალთან.
-"ჰა ეხლა მოყევი"
თვალები დაპრაწა მარიმ.
ხო მარის რაც შეეხება მარი ცოტა მკაცრი ტიპია, ბოქსზე დადის და ყოვრლთვის შია.მომავალში ადოკატობა უნდა.მისი ხასიათის მიუხედავად მაინც ზედმეტად რომანტიკოსია.ყავს შეყვარებული .უი ხო შეყვარებულს რაც შეეხება ეს ცოტა დელიკატური საკითხია.ნინას ძმა თორნიკე მარის შეყვარებულია.თორნიკე საუკეთესო შეყვარებულია მარიამი კი მასთან ისე დნება და ტკბება ,რომ ნინა გიჟდება ესე როგორ ცვლის სიყვარულიო.
-"რა მოვყვე გოგო ,მივდივარ იმ ბიჭთან ხო ხვდები ვსითანაც ხოდა რამე ამარჩევინეთ" გაიჯგიმა ნინა და გოგოებს გადახედა.
-"აბა რას ვიზამთ შენ დაჯექი"
გაუღიმა ანამ და გარდერობში შევიდა.
ხოოო,ანა ეს მარის შებრუნებულია ,თბილი,გულუბრყვილო და მოსიყვარულე.მარი სულ ეუბნება ამას როგორ ვუგებო.ანას ექიმობა უნდა ,გინეკოლოგობა და თან ძალიან სერიოზულას უყურებს ამ საქმეს.არ ყავს შეყვარებული და იძახის რომ ახლო მომავალში არც აპირებს მეორე ნახევრის გაჩენას. ის მედიცინაზეა შეყვარებული და გერმანიაში აპირებს სასწავლებკად წასვლას.
გარდერობიდან გამოვიდა ანა კაბებით ხელში,ამდროს თორნიკემ შემოყო თავი
-"მარი გამო რა"
თქვა უდარდელად
-"არც იფიქრო,მე მეხმარება "
წამოინთო ნინა
-"ო არა დაიწყეს.."
მობეზრებული სახით თქვეს ანამ და მარიმ და გაიცინეს.
-"ეხლა კარგად მომისმინე"
დაიწყო თოკომ
-"მარიამი არის ჩემი შეყვარებული და მაგრად გეხმარება თუ არა"
ნინამ გრმად ჩაისუნთქა და თოკოს ზურგზე შეახდა
-"შე საქონელო პირველად ჩემი დაქალი იყო მერე გახდა შენი შეყვარებული "
ფეხებს ზურგზე ურტყამდა და გაყვიროდა ბოლო ხმაზე.
სწორედ ამ დროს შემოიდა მაკა და ორივე გაჩუმდა ინა ნელა ჩამოცოცოდა ზურგიდან და უკან დაიხია.გოგოები უკან ფხუკუნებდნენ,თან მაკას აწეულ წარბს უყურებდნენ.
ძლივს დააშოშმინა მაკამ შვილები და ელენეს დაძახებულზე ოთახიდან გავიდა.
-"გაუთლელი ხეპრე"
განაგრძობდა გრგვინვას ნინა
-"ნინა ისეთ რამეს ნუ გამაკეთებინებ,რომ მერე მთელი ცხვრება ინანო"დაემუქრა თორნიკე დას.ეს მათთვის იმდენად გათავისებული თემა იყო რომ მარიამი არ შეშინდა,ერთი წამით იმაზეც დაფიქრდა ეხლა ავდგები და ფეხებს შორის ისე ამვარტყამ იმპოტენტს გავხდიო ,მაგრამ დაქალი შეეცოდა და თან მაკას აწეული წარბის შეეშინდა.
სწორედ ამიტომ გეგმა ბ-ს მიმართა
-"თოკოო,ჩემი ყველაზე საყვარელი ძამიკო ხო ხარ შენ???"
-"არა ნინა ჩემთან ეგეთები აღარ გაგივა,მე ჩემი შეყვარებული მიმყავს შენი არ ვიცი"
შეუბღვირა თოკომ თქნ უდარდელი სახე დაიყენა ,მაგრამ.....მაგრამ როცა ნინას სახეს შეხედა ,თვალები გაუფართობდა.ეს ის "ვაი შენ პატრინს რა მოგივა ნეტა იცოდე"თვალები იყო.
თორნიკეს არაფრის თქმა არ დაცალდა,ნინა მას რომ მიუახლვადა ელვის სისწრაფით.
-"არადა მე ვეცადე ,ღმერთო,ვყოფილიყავი საყვარელი და."
მერე დაქალს მიუბრუნდა და ნაღვლიანად გაუღიმა
-"მაპატიე მარი..."
თქვა და ისე ამოარტყა თოკოს მამაკაცის ერთადერთ სიამაყეში, სახლი დამაყრუებელმა ღრიალმა მოიცვა.
თოკო წამოწითლებული დაეცა იატაკზე ,მარიმ შეყვირა,ანაში კი ნამდვილმა ექიმმა გაიღვიძა (თუმცა მისი პროფესია სქესს აცდა)და თოკოს მივარდა.
ნინამ თოკოს ფეხებს გადააბიჯა და გარდერობთან მისულმა გამოსძახა
-"ნუ გეშინიათ მოვზომე....ძმისშვილს გამიჩენთ , როცა დრო იქნება"
მარი სახეზე წამოხურდა ,თოკომ ერთი კარგად შეიკურთხა,ანა კიდევ სიცილისგან ვეღარ სუნთქავდა.
გოგოებმა აარჩევინეს ნინას კლასიკური შავი შარვალი ბათინკები, ნაცრისფერი ლამაზი ზედა და შავი მოსაცმელი. თავიდან იუარა რა იყო გასვენებაში მივდივარო? გოგოები ატყდნენ მაგ ბიჭმა არ უნდა შენიშნოს რომ მოგწონსო კაბა და ტყლარწაობა მერეც გეყოფაო.მართლებიც იყვნენ ნინას სურდა ყოფილიყო ჩვეულებრივი და თუ მოწონებაა დაე ასეთივე მოწონებოდა იკას.
კვირაც დადგა გუგა და ნინა უკვე გამოკმაზულები მაკას ელოდნენ ,რომელიც ისე ემზადებოდა თითქოს ქორწილში მიდიოდეს.
გამოვიდა ოთახიდან და როგოც კი შვილი დაინახა ,თვალები გადაატრიალა.
-"ნინა მესმის ,ვხვდები და ძალიანაც მომწონს შენი ჩაცმის სტილი მაგრამ დღეს კაბა რომ ჩაგეცვა რა დაშავდებოდა?"
აქოთქოთდა მაკა
-"დედა კარგი რა, ხომ..."
აღა გააგრძელებინა გუგამ შვილს საუბარი და მშვიდად უთხრა
-"მამი ძალიან მომწონს რაც გაცვია,დედაშენს ნუ უსმენ"
-"ოჰ, შეხედე ვაჟბატონს ,ჩემს წინააღმდეგ აქეზებ ხომ შვილს"
თავიდან დაიწყი მაკამ.
გუგამ თვალები გააატრიალა და ცოლს წელზე ხელი მოხვია
-"ქალბატონო
მაკა,ნინას არ გადაუმეტებია ისე აცვია ,აი შენ მგონი ზედმეტად გადაიპრანჭე არაა?!"
გაუცინა გუგამ მაკას
-"რა სისულელეა,წავიდეთ თუ მივდივართ,ნინა საჩუქრები არ დაგრჩეს"
გადაიტანა საუბარი მაკამ საჩუქრებზე და შვილს თვალრბი დაუქაჩა რათა მათივე ჩამოსხმული ღვინის ბოთლი დატკბილეული არ დარჩენოდა.
ნინამ საჩუქრებს ხელი მოკიდა და როცა გარეთ გასულ მოკისკისე მშობლებს შეხედა, გაუხარდა.
გზაში მაკამ მილიონჯერ შეისწორა მაკიაჟი(მაკიაჟის გაკეთრბის სპეციალისტია)ამაზე მამა-შვილმა ბევრი იცინეს.როცა მანქანა დიდ
ორსართულიან სახლთან გაჩერდა ოჯახის თითოეული წევრი აღტაცებით გადმოლაგდა მანქანიდან.
ზარი გუგამ დარეკა. სახლიდან ხმა ისმოდა ,სიცილი და ქუსლების კაკუნი.კარი ლაშამ გააღო გვერდზე ნინო ედგა საოცრად ლამაზად გამოიყურებოდა,თუმცა დღევანდელი სტუმარ-მასპინძლობის მთავარი დედოფალი მაინც მაკა იყო.
ყველა სახლში შელაგდა ,ატყდა ჟრიამული და ხვევნა-კოცნა . ნინაც ჩვეულად უღიმოდა მასპინძლებს ,თუმცა თვალებით მაინც დაძვრებოდა სახლის უცნბ ადგილებში .
სასტუმრო ოთახში შეიპატიჟა ყველა ლაშამ და სანამ სუფრას მიუჯდებოდნენ საუბრით გაირთეს თავი.ნინამ ხელების დაბანა გადაწყვიტა და აბაზანის ადგილმდებარეობა იკითხა.
აბაზანაში შევიდა და სარკეს მიაშტერდა ,იმედგაცრუება სხეზე ეტყობა ,თუმცა ნინა რის ნინაა,თუ ასეთ მდგომარეობაში გამოსავალს არ იპოვის? თავს შემოუძახა და სასტუმრო ოთახში დაბრუნება გადაწყვიტა .დერეფანს სანამ გაცდებოდა ხმა შემოესმა,ბიჭების ხმა .
კარგად დაინახა სამი მაღალი ბიჭი სალომე და გაურკვეველი სახით მდგომი იკა.
გაეღიმა ,სახე გაასწორა და სასტუმრო ოთახში შევიდა .
-"გამარჯობა"
თქვა ომახიანად და ღიმილიანი სახით შეხედა იქ მყოფთ.სალომე
მისკენ დაიძრა , ბიჭები შეთვალიერებას დაჯერდნენ,მიბრუნებულმა იკამ კი დენ დარტყმულივით შეხედა ახლად მოსულს,თან ეღიმებოდა მისი დანახვით ნასიამოვნებს.


იმედია მოგწონთ...



№1  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

კი კი მომწონ მერ დავწერ ვრცელ კომენტარს მეძუნება ახლა!

 


№2 სტუმარი ლელა.

კარგია, მომწონს!

 


№3 სტუმარი ketis

კარგიააა გააგრძელე

 


№4  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

გუშIნ ძილღვიძილში წავიკითხე. მაპატიე აქამდე რომ ვერ დავწერე კომენტარი. ძაან მაგარი ხარ მაინტერესებს რა მოხდება ამ ორის ურთიერთობაშI. მოუთბენლად ველოდები შემდეგ თავს!!!!!!!

 


№5  offline წევრი Helio

მადლობაა მიხარია, რომ მოგწონთ❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent