შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

იისფერი დღიური (თავი 1)


22-12-2016, 22:34
ავტორი - SoFo oOo
ნანახია 1 146

დღეს იოვანეს ვეჩხუბე, ყველაფერს მიმახვედრა, რა დებილი ვიყავი, რომ ასეთ სისულელეებს ვაკეთებდი იოვანე იმედია არასდროს დამავიწყდება, მიყვარს, არ ვიცი, უბრალოდ ძალიან მიყვარს, არც კი მეგონა, რომ ასე დავამთავრებდით ურთიერთობას. დილას ისეთი მხიარული და ბედნიერი ვიყავი ეხლა კი უზომოდ ცუდად ვგრძნობ თავს. არცაა გასაკვირი ოს ხომ ჩემი ცხოვრებაა... დედაჩემი, რომ მოვიდა ვერც შევამჩნიე მერე კი საერთოდ ქვეყანასაც გამოვეთიშე, მათემატიკის ტესტებშიც კი ცუდი ნიშანი მივიღე, ამ ბოლო დროოს საქმეები ცუდად მიმდის, რა უნდა გავაკეთო? და ისევ იოვანე მახსენდება, ის მართალი იყო ერთ რამეში დებილი ვარ, მაგრამ სიყვარული ვიცი რაცაა, ვიცი რა გრძნობაცააა, როგორ მითხრა რომ არ იცი საერთოდ რა ხილიაოო, სიყვარულს ხომ ათი წლის ასაკიდან ვგრძნობ მის მიმართ, მეც დებილი ამას ხუთი წელი ვუმტკიცებდი, არა რა, მაინც რამ გამომაშტერა ამ ბიჭზე, ჩხიკვს ძალიან ვუყვარვარ მე კი მაინც იოვანე მადარდებს, რას ეტენები რა! რა ჯანდაბა გინდა არ უყვარხარ, ხომ ხედავ და იმასთან მაინც იყავი ვისაც უყვარხარ, ეეე... ამ წერაშიც ყავა გადმოსულა ქალები ამბობენ ცუდის ნიშანიაო მარა არ მჯერა ცრურწმენების, კატა გადაგირბენსო, ძაღლი გაიზმორებაო ერთი მაგათიხ რაა და ეჰჰ.. არა ისე მათ რას დავცინი ჩემი გასაჭირუც მეყოფა, სულ რაღაც ერთი წამით დამელოდეთ ყავას ჩავისხამ და გავნაგრძობ მოყოლას, ისე ხომ სჯობს ჯერ გაგეცნოთ არა?
-------------
დავბრუნდიიი... მე ნიცა ვარ თხუთმეტი წლის ვარ ერთადერთი მეგობარი დამრჩა იმის მერე რაც იოვანეს დავშორდი, მართალია იოვანეს მეგობრად არ ვთვლიდი მიყვარდაა, მაგრამ ის მეგობრად მტვლიდა ასე რომ.... მოკლედ ამ მეგობარს ლიკა ჰქვია ის ჩემზე ორი წლით დიდია და მარიგებს ხოლმე რაღაცეებს, სწორედ ამიტომ ვაგებ. იცით? პირველად ვწერ და არ ვიცი ზალიან მომწონს ეს ყველაფერი მაგრამ არ ვიცი სად რა სიტყვა ჩავაკვეხო, ისიც არ ვიცი ვისთვის ვწერ საერთოდ ამ დღიურს, ან წაიკითხავს თუ არა ვინმე მაგრამ, შენ ვინ ჩემს იისფერ დღიურს კითხულობ იმედია გამიგებ და შენც არ დაიწყებ ჩემს გაკრიტიკებას როგორც ის, ეხლა იოვანეს მოვიხსენიებ როგორც "ის", ირონიულია არა? ისე რომ დავუფიქრდეთ იოვანე ძალიან ბევრჯერ ვახსენე, შევეცდები აღარ ვახსენო ხოლმე მაგრამ რა ვქნა მიჭირს მისი დავიწყება, ყველაფერი მის თავს მახსენებს, იცით რაზე მეჩხუბა? მე სულელმა ერთ ბიჭს გავეხუმრე ჩემი მამიკო ხარ ტქო და ეს წინადადება ყველამ არასწორად გაიგო,რა არიან ეს ბიჭები ყველაფერს თავისებურად იგებენ, მაგრამ ნაწილობრივ მართლებიც არიან ხო იცი შენ? ეჰ და ეს იოვანეც რაა, ჩვენში დარჩეს და მენატრება. ფურცლები დამისველდა ვეღარ ვწერ ლამაზად რადგან თვალები ამემჟღვრა და თან მეცინება რომ მაინც მასთან მინდა იმის მიუხედავად რომ მითხრა შენNაირი მეგობრები არ მჭირდებაო, იქნებ დღეს დავასრულოთ რა ამას რომ ვწერ გული მტკივდება ხოლმე, ეხლა კი დავიღალე მეძინება უნდა დავიძინო, აბა ტკბილიძილი შენ მკიტხველო.
26.05.16
- იმედია მოგეწონაათ




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent