შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რეალური ცხოვრება(13)


5-01-2017, 03:59
ავტორი busku
ნანახია 1 692

აჩის ველაპარაკე და ურთიერთობაც მოვაგვარეთ, შემდეგ დედამისი მოვიდა და მეჩხუბა, ამიტომ სახლში მომიწია დაბრუნებამ, მეორე დღეს აჩი გამოწერეს და დავიწყეთ ჩუმათ შეხვედრები მხოლოდ მეგობრებმა იცოდნენ ჩვენზე და აი უკვე 3 წელია შეყვარებულები ვართ ხომ მარათლ ხვალ ქორწილი გვაქვს.
-რას წერ სიხარულო.-აი მოვიდა, დღიური დავხურე.
-არაფერს.
-მაშინ დაბლა ჩავიდეთ მცირე დეტალები გვაქვს გადასაწყვეტი.
-კარგი-უკვდ კარებთან ვიყავი როცა შეჩერდა.
-საქორწინო კაბა მანახე ჯერ და მერე წავიდეთ.
-ხვალ ნახავ ახლა კი წამოდი მალე.
უკვე ყველაფერი მოვაგვარეთ და დედაჩემმა აჩი სახლში გაუშვა.
-დე ცოტახნით გავალთ გარეთ რაა.
-არ შეიძლება.
-გთხოვთ სულ ცოტახანი.-აჩიც ამყვა და საცოდავი თვალებით შეხელა.
-მარიამ შენს ოთახში ადი, ხვალ ნახავთ ერთმანეთს.-მამა გამიბრაზდა.
-კარგი ნახვამდის.-ჩავეხუტე და მითხრა რომ გარეთ დამელოდებოდა და ცოტახანში გავსულიყავი.
მალე ჩემები დასაძინებლად წავიდნენ.
-შენ არ გეძინება?
-არა.
-მალე დაიძინე.-ღიმილით მითხრა დედამ.
-გასაღები მიგვაქვს კარები ჩაკეტილია.-მამამ დამციმავად შემომხედა.
-კარგით.
ხუთი წუთიც მოვიცადე აჩის დავურეკე და ვუთხარი რომ ფანჯრიდან გადავიდოდი და დამხვედროდა.
-ნელა რამე არ იტკინო.
უცებ ჩამოვედი და ჩავეხუტე. მთელი ღამე ეზოში ჰამაკში ვიყავით ბოლოს ჩამეძინა.
-სიხარულო გაიღვიძე სახლში უნდა დაბრუნდე.
-ცოტახანიც დავიძინებ რააა.
-გაიღვიძე და გპირდები აღარასდროს გაგაღვიძებ ოღონდ ეხლა სახლში დაბრუნდი.-ტუჩებზე მაკოცა.
-კარგი.-ავდექი კიდევ ვაკოცე და ფანჯარაში გადავძვერი. ოთახში ავედი და ძილი გაცაგრძელე.
-მარიამ ადექი უნდა მოემზადო.
-დე დამაძინე.
-გოგი ქორწილი გაქვს დღეს ადექი დროზე.
ავდექი შხაპი მივიღე კლასიკურად ჩავიცვი და სალონში წავედი. მალე ყველა მზად ვიყავით მე ჩემი თეთრი საქორწილო კაბა მეცვა.
-თაიგული არ დაგრჩეს აიღე.
-კარგი დე ნუ ნერვიულობ.
-მზად ხართ უკვე გელოდებიან.-მამა შემივიდა.
-ხომ მოოვდივართ, დამენახე შვილო. ახლა ვეღარ გნახავ.-დედას ცრემლები წამოუვიდა და ჩამეხუტა.
-დე ნუ ღელავ ყიველ დღე მოვალ ნერვებს მოგიშლით დაწავალ.
საკურთხეველთან ორივემ თანხმობა გამოვაცხადეთ და ვაკიცეთ ერანეთს. აი რესტორანში კი ჭკუიდან გადავედით ვიგიჟეთ და გავერთეთ ბოლომდე.
დილით აჩის გვერდით გავიღვიძე მას კი ისევ ეძინა მეც არ დავიბენი უცებ ვიპოვე ბუმბული და დავუწყე მისი წვალება.
-დამაძინე.
-ჩემი ქმარუკა მინდა.
-ინანებ იცოდე.
-არამგონია.
უცებ გაახილა თვალები მე დაბლა თავის მკლავებს შორის მომაქცია.
-მეუღლე უკვე მაბრაზებს.
-უმედია არ დასჯი.
-კარგი სასჯელი მაქვს.-თვაკებში ჭინჯები აუთამაშდენ.
კოცნა დამიწყო.............
ალბათ მიხვდით რაც მოხდა აღარ მოგიყვებით ამას.
ჩვენ ერთი გოგო და ორი ბიჭი გვყავს ორსულობის დროს მართალია ვაწვალე აჩი ბევრი სურვილი მქონდა მაგრამ ბავშვებიც აწვალებენ ისეთი ჯიუტები არიან მამიკოს დედასთან არ აძინებებ და სახლშიც არ უშვებენ შოკლადების გარეშე. მე დიასახლისი გავხდი, აჩი მუშაობს ხოლო ბავშვებს ერთად ვზრდით.

....................................................................
ესეც დასასრული. მოგეწინათ?
ველი კრიტიკას?



№1  offline წევრი ნი ჯეი

კარგია მაგრამ დასაწყისია ცოტა განსხვავებული ტორე დასასრული იგივეა ყველასი და ცოტა მოსაწყენია
წარმატებები <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent