შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დილამშვიდობისა პრინცესა (თავი მეორე)


7-02-2017, 02:23
ავტორი პაწუ
ნანახია 1 881

როგორც იქნა დავაღწიე თავი საცობს მივედი პიაცასთან და გავშეშდი ......დავინახე დემეტრეს წინ როგორ მოდიოდა გოგო რომელსაც ეცვა მაღლება და წითელი ძალიან მოკლე კაბა მგონი მთვარალიც კი არის ისე დადიოდა ადვილი მისახვედრია რომ ნასვამი არის შეიძლება არ მიდის დემეტრესთან...მაგრამ რატო უყურებს ასე ნაცნობივით დემეტრეს ?!....მივიდა და აკოცა ...როგორც კიი დავინახე როგორ აკოცა დემეტრეს ვიღაც გოგომ მაშინვე თავქუდ მოგლეჯილი გავვარდი , ჩავჯექი მანქანაში და გავქრი ამ ადგილიდან...
-დე მოვედიი ...სახლში მისვლისას ერთი შევძახე დედას და ჩემს ოთახში შევვრადი ისე რომ პასუხს არ დაველოდე..
-ლოლა არ გშია ?
-არაა....მოკლედ ვიყვირე და დავწექი..ნუთუ ის უყვარს? მაგრამ იცოდა მე უნდა მივსულიყავი მასაც რატო ეტყოდა მოდიო...არა რაღაც ხდება რაც მე არ ვიცი ...ამდენი ფიქრისგან დაღლილს ადვილად მომეძინა და გადავწყვიტე დამეძინა..ღამით გავიღვიძე ტელეფონზე დემეტრეს დანარეკები და ესემესები დამხვდა ....რატო არ მოდი ? რამე მოხდა ? კაგად ხარ ? რატო არ მწერ ? რამე გაწყენინე ? წავიკითხე მაგრამ არ ვუპასუხე გავთიშე ტელეფონი და სიცხისგან შეწუხებული აივანზე გავედი....
-ლოლაა აქ რატო გძინავს გაცივდები გამაღვიძა დედაჩემმა..
-აუუ ჩამეძინა ...
-კაი დე შედი ოთახში და იქ გააგრძელე ძილი...
დილის 10 საათია მართალია ასე დილით გაღვიძება არ მჩვევია მაგრამ ვეღარ დავიძინე ....წავედი ვიბანავებ და გოგოებთან გავალ ...12 საათისკენ უკვე მოვემზადებული ჩავჯექი ჩემს მანქანაში და წავედი ლილესთან.... სულ ცოტაც მაკლდა ლილესთან მისასვლელად და დამირეკა დემეტრემ მაგრამ ისევ არ ვუპასუხე ...მერე მიშკამ დამირეკა ვუპასუხე და მაშინვე დემეტრეზე მკითხა გუშინ რატო არ ნახე ან კიდე რატო არ ეკონტაკტებიო...
-კაი რაა მიშშ ვიღაც რო უყვარდა რატო არ მითხარი ?!
-რაა საიდან მოიტანე ?!
-ხო მივედი გუშინ და ვიღაც გოგომ მივიდა და აკოცა ....
-არაა არრავინ არ უყვარს და რაღაცეებს ნუ დებილობ მიდი მიწერე და აახსნევინე რა ხდება....
-არა იფიქრებს რომ ვეჭვიანობ და მერე დაასკვნის რომ რაღაც გრძნობა გამაჩნია...
-აუუ კაი ხოოო მაშინ ერთ კვირაში ჩემს დაბიდუბზე ვქნათ რამე...
კაი ლილესთან ავდივარ წავე..
დავრეკე ზარი თუარა გამიღო კარი ..
-რაიყო გოგო მელოდებოდი კარებთან ?
-კიი აბაა ....წამო ყავა მოვიდუღოთ და დალიოთ თან მომიყევი გუშინ რა მოხდა და მანამდე ევაც მოვა ...
ისეთი არაფერი მომხდარა არცმინახია მივედი და ვიღაც გოგო მიდდიოდა მისკენ მეც შორიდან დავუწყე ყურება და ვნახე რომ აკოცა მეც ნერვები მომეშალა და მაშინვე გამოვვარდი იქედან გუშინსმერე მირეკავს და მწერს მაგრამ არ ვპასუხობ ....
-რააა რაპონტში ეე ხოიცოდა რომ მიდიოდი შენ ?
-კიი აბაა რაღაც ხდება მაგრამ რა არ ვიცი ...
კაი დამშვიდი მოგვარდება ყველაფერი ....კარზე ზარია ევა იქნება .....
-მოვედიი კივილით შემოვარდა ევა ....ჰაჰა სად ხარრ ? ვერ გხედავ სიცილით მივუგე
მოდი მოდი წუწუნით ელაპარაკება ლილე ...
-რახდება ?
-მიდი რა ლილე მოუყევი ..მოუყვა ლილემ ყველაფერი და როგორც მიშკამ ისევე მიპასუხ ამანაც დაელაპარაკე და მოაგვარეთ ... და არ დაიგრუზო ადექი ზღვაზე მივდივართ ...უჰუ ზღვა ....წავედით „სამი მაფიოზი“ .....საღამომდე ზღვაზე ვიყავით მერე სახლებში წავედით ...დემეტრე კი ყოველნახევარ საათში მწერდა და მირეკავა მე კი არ ვპასუხობდი და ტელეფონიც გავთიშე სახლში მისვლისას, გადავწყვიტე გავატარო საღამო დედასთან ერთად ...
-დეე სად ხარ ?
-ტელვიზორთან რაიყოო ?
-დე რამე ფილმს ვუყუროთ რაა ..
-კაი დე მიდი შენ ფილმი აარჩიე მეკიდე პოპკორნს გავაკეთებ .. მიყვარს დედასთან ერთად ფილმის ყურება ...დავწექით ერთმანეთის გვერდით და დავიწყეთ ფილმის ყურება ...რრატომღაც მომეძინა აშკარად დედიკოსთან ერთად მშვიდად ვარ სწორედ ამიტომ მომეძინა ესე მალე...
-ლოლაა გაიღვიძეე
-რახდება დე ?
-რახდება და გათენდა
-ჩამეძინა ? ფილმს ბოლომდე არ ვუყურე ?
-არა პოპკორნი დაილია თუარა ჩაგეძინა ....
-კაი არაუშავს ...დეე მშია ...
-მოდი კარტოშკაა კვერცხი და სალათი არის რომელიმე ჭამე მე კიდე წავალ სამუშაოზე ...
-კაი დეე წარმატებულ დღეს ისურვებ ..დავემშვიდობე ვჭამე დავალაგე ჩემი ოთახი და გადავწყვიტე წიგნი წამეკითხა „ბედის ვარსკვლავის ბრალია“ საუკეთესო წიგნია...დღეს დავასრულებ მგონი...ასე გავიდა ეერთი კვირა ერთი და იგივე ყოველდღე .....ერთი კვირის მანძილზე არ მიმიწერია დემესთვის ის კი სულ მწერდა.....აი ძაღლი ახსენეო ....დემე მირეკავს ამჯერად ვუპასუხებ ...
-ლოლა რახდება ? კარგად ხარ ? რატო არ მწერდი ? რამე გაწყენინე ?
-არაფერი არ ხდება დემეტრე კარგად ვარ მოსაწერად კი ვერ მოიცალე ...ვუპასუხე სამ კითხავს და მეოთხე უპასუხო დავტოვე...(რამე გაწყენინე ? )
-ლოლა მოვალეობას იხდი ?
-უკაცრავად
-კაი დაგელაპარაკები მერე ტელეფონში ვერ აგიხსნი .. დღეს მიშკას დაბიდუბზე ხომ იქნები ?
-კი ვიქნები..კაი წავედი არ მცალია ...ესე უცებ დავათავრე ჩვენი დიალოგი ... სახლი დავალაგე როგორც იქნა დედასთვის საჭმელი მოვამზადე მანქანის სალონი გავწმიდე და წავედი ცოტას დავისვენებ თქო მაგრამ ვინ გაცადა ტელეფონი რეკავს ოოო არაა მომასვენეთ ვკივი ბოლო ხმაზე.....ჰმ ლილეა ...
-ლოლა რას შვრები ემზადები ?
-არა ჯერ ადრეა
-რა ადრეა გოგო 6 საათია
-რაა ესემალე როგორ გავიდა დროოო კაი წავედი მოვემზადო ....დიდი ხნის ყოყმანის შემდეგ თუ რა ჩამეცვა ამოვირჩიე შავი მოკლე კაბა და მაღლები ღამის სადა მაკიაჟი გავიკეთე და 7იყო გოგოებთაან წავედი ....ჰმ მიშკა მირეკავს ..
-ხო მოდიხარ ?
-კიი გოგოებს გავუვლი და მანდ ვართთ
-კაი მიდი ....
გავუარე ლილეს და ევას 8 ხდებოდა რომ რესტორანში მივედით ყველა მისული იყო მხოლოდ ჩვენ გველოდებოდნენ ... თუმცა მიჩვეულები არიან ჩვენ სულ ვიგნიანებთ .....
-მიშკაა გილოცავ !!
-მადლობა საყვარელოო რამაჩუქე ?
-რაც შენ გიყვარს სუნამოო !
-უჰუუ მაგარიაა წამოთ ეხა დავჯდეთ ..
როგორც ყოველთვის ყველა მე მომადგა დალიეო ...მაგრამ იმდენად აღარ ვსვავდი გადავწყვიტე არ დავმთვრალიყავი ..... რაღაც დემეტრეს ვერ ვხედავ ნეტა სადაა ნუთუ არ იქნება ? კაი არაუშავს .... ფიქრებში გართულს კი ვერ შევნიშნე როგორ მეძახდნენ ბავშვები იცეკვეო მე კიდე რატომღაც აღარ მაქვს კომპლექსები ცეკვაზე ავდექი და ვიცეკვე იმდენი რამდენიც მინდოდა ...დავიღალეე ... ჰმ ორი საათის მერე რატო მოვიდა დემეტრე ?(ევა) არ მაინტერესებს !! (მე)
ბევრი არ დამილელვია მაგრამ იგივეს ვერ ვიყვი დემერეზე ... ოო ჩემსკენ მოდის ნეტა რაუნდა ..
-ლოლა გამო აბა იქით
-კაი..რახდება ?
-ერთი კვიირაა აღარ მწერ ტელეფონს არ იღებ როცა გირეკავ და კიდე რახდება ? აამას მე უნდა გეკითხებოდე ...ლოლა რახდება ?
-არაფერი რაუნდა ხდებოდეს ?
-რატო არ მოდი იმ დღეს ?
-და რაიცი რომ არ მოვედი ?
-ანუ მოდი ? და რატო არ მნახე და ისე წადი ?
-ნუთუ ვერ ხვდები ?
-ვერ ვხვდები და იქნებ ამიიხსნა და მერე გავიმართლებ თავს
-კაი გეტყვი... როცა მოვედი დაგინახე ვიღაც გოგოს როგორ კოცნდი ....მართალია ეგ ჩემი საქმე არაა ვის აკოცებ მაგრამ ტეხავს მეგობარი უნდა ნახო და ნაშა მოგყავს
-რაა ვინ ნაშა ის ვიღაც გამვლელი მთვრალი გოგო იყო ..
-კაი რა მნიშვნელობა აქვს რომც ყოფილიყო ნაშა მე რაა... პროსტა ტეხავს და ეგაა...
-ჩემი პრინცესაა ..მითხრა თბილად შემომხვია ხელი და ყურაში ჩამჩურჩულა შევიდეთ არ გაცივდე ქარი ქრის ... მეც უსიტყვოდ გავყევი ...
-ლოლაა იმღერე რაა ( ევა)
-კაი რაა მეზარებაა
მიდიი იმღერე აიყოლია ევამ ბავშვები და ერთხმად გაჰკიოდნენ იმღერეო მეც რა გზა მქონდა ვიმღერე სამჯერ მერე კი ჩამოვედი სცენიდან იმის მიუხედავდად რომ კიდე მთხოვდნენ მემღერა .... საკმაოდ გვიანია ღამის 3 საათია ...
-ბავშვებო არ წავიდეთ ? ყველა მთვრალები ხართ უკვე ....
-კაი დავიშლოთ რატომღაც ადვილად დამთანხმდა ყველა ...
-მე ჩემი მანნქნით წავიყოლე ევა ლილე სანდრო და ლევანი ....დემეტრე,საბა,მიშკა და ლუკა ტაქსით გავუშვი რადგან მანქნით იყვნენ და მთვრალები საჭესთან ვერ დაჯდებოდნენ ....
მივიყვანე ყველა სახლში და როგორც იქნა მეც მოვედი სახლში ძალიან დაღლლილი ვარ თუმცა ამჯერად ჩემი საყვარელი მინიონებიანი საღამური ჩავიცვი და ისე დავიძნე....
-ლოლაა ადექიი კარი დაკეტე მივდივარრრ...მაღვიძებს დედაჩემი
-კაი დაა დავკეტავ ვუთხარი ისე რომ თვალები არ გამიხელია...თუმცა მაინც ამაყენა მაგრამ კარი აღარ დამიკეტია ...ვეღარ დავიძინებდი და აზრი არ ჰქონდა ...

დემეტრე სულ ეს სახელი მიტრიალებს თავში რაღაცნაირად მომხიბლა მაგრამ რით ? ფიქრებში გართული თან ცივი ყავა მოვიმზადე სახლიც დავალაგე თუმცა არეული არ იყო დიდად და გავედი აივანზე ცივი ყავით.... დავჯექი თუარა დავინახე როგორ გაჩერდა სახლის წინ შავი bmw ნომრით DE-001-ME მაშინვე მივხდი რომ დემეტრე იყო მაგრამ საიდან გაიგო სად ვცხოვრობ ?! ოოო რათქმაუნდა მიშკას კითხავდა ან გოგოებს ...ფიქრებში გართულმა ვერც კი შევამჩნიე როგორ მოვიდა დემეტრე... კარზე ზარია ჩავირბინე და გავაღე
-პრივეტ დემე
-პრივეტტ ლოლლ როგორ ხარ ?
-კარგად შენ ?
-რავი მეც ...
-მარტო ხარ ?
-კი შემოდი ეხლა ვფიქრობდი პიცა გამომეძახებია გინა პიცა ?
-რავი კი
-კაი გამოვიძახებ და მანამდე ცივ ყავას მოვამზადებ ხოდალევ
-კი როგრო არა ....
როდის ვფიქრობდი პიცაზე აზრზე არ ვარ ......
-ლოლლ
-ხო რაიყო
-ამ ფოტოზე შენ ხარ ?
-კიიი მანდ მე და დედა მარჯვენაზე მე და დეიდა მარცხენაზე კი მე დედა და მამა ...
-მამა სადაა ?
-მამა ლონდონშა აქ თავიი პაატარა ბიზნესი ქონდა მანქანებს კიდულობდა და ყიდდა ამ ბიზნესით დაინტერესდა ერთი ბიძნესმენი ლონდონიდან და კონტრაქტი გააფორმეს ერთ წლიანი ამიტომ მამა 1 წლით იქ უნდა იყოს მერე თუ მოინდომა კონტრაქტის გაგრძელება შეიძლება კიდე დარჩეს ...
-კაიაა...მოგზაურობა სად გინდა ?
-ჩემი ბავშვობის ოცნებაა რომ ნიუ იორკში წავიდე მაგრამ დრო არ მაქვს ...შენი ?
-მე მინდა მთელი მსოფლიო დავათვალიერო ...
კარზე ზარიაა აიი პიცაც მოოვიდააა ....გავიტანე პიცა კოკაკოლა პრიანიკი რომელიც ბავშვობიდან ძალიან მიყვარს და ცივი ყავა ....მივირთვით ცოტახანი სახლში ვიყავით ჩემი სახლი დავათვალიერებინე დემეს და შემდეგ ბავშავებს დავურეკეთ კაფეში შევკრებილიყავით ზღვის პირას და წავედით ჩვენც .....კაფეში დავგეგმეთ ამ სიცხეს გავცლოდით და გადავწყვიტეთ წავსულიყავით სვანეთში..ხვალ დილით მივდივართ სვანთში რამოდენიმე დღით რააკაია თან დემეტრეც იქნება .....
-აბა ლოლრ ახდება დემეტრესთან ?
-არაფერი ჩემათან იყო პიცა ვჭამეთ და მერე აქ წამოვედით
-და ვსო ? გაკვირვებული მეკითხება ევა
-ხოო
-ნეტა რას ფიქრობს არ უნდა ურთიერთობის დაწყება ? აშკარად ემჩნევა შენი დანახვისას როგორ უბრწყინავს თვალები ...
-არ ვიცი დრო გვიჩვენებს .....
კაი ბავშვებო მე წავედი და ხვალამდეე ..
-მოიცა მეწაგიყვან შენი მანქანა ხომ სახლში დატოვე ..შებრუნებულს ხმა მომესმა უკნიდან ...თუმცა მივხდი რომ ეს დემეტრე იყო ...
-არ უნდა დარჩი გაერთეთ ...
-არა მეც ვაპირებდი წასვლას წამო თან შენც გაგიყვან ...
-კაი კარგად ბავშვებოოო ...მთელი გზა არაფერი არ გვითქვამს ერთმანეთისთვის ...სახლთან რომ მივედით მხოლოდ მაშინ მითხრა ხვალამდე პრინცესაო და შუბლზე მაკოცა ..



№1 სტუმარი Guest Eka

წადი არა წახვედი,მოდი არა მოვედი,გამოასწორე რა თორე ძაან ცუდად ხვდება თვალს

 


№2  offline წევრი D-I-A-N-A

გრამატიკულად უნდა გაასწორო. როცა დიალოგს წერ სწორად უნდა წერო . ფიქრები გააცალკევე დიალოგიასაგან და დიალოგი მოყოლისაგან . სანამ დადებ შეამოწმე ხოლმე . დანარჩენი კი მომწონს. უმეტეს მოთხრობაში შინაარს ვუკვირდები და არა გრამატიკას მაგრამ ამ შემთხვევაში ცუდად ჟღერს. საყვარელო იმედია არ გეწყინა რა <3 წარმატებები <3

 


№3 სტუმარი ბლაა

გრამატიკულად ცოტა შესასწორებელია მაგრამ არაუშავს ძალიან საინტერესოა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent