შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დრამინა თავი 3


11-02-2017, 13:52
ავტორი bla.ell
ნანახია 1 478

ყველა ვსადილობდით,ვერთობოდით,გეგა ჩემს წინ იჯდა და ხშირად მიყურებდა,მე კი მსიამოვნებდა მისი ყურადღება მაგრამ არ ვიმჩნევდი,ლუკმა უნდა ჩამედო პირში რომ,ჩემი მობილური აწკრიალდა,ჯანდაბა ზუკა იყო ჩემი ყოფილი შეყვარებული,ხელები ამიკანკალდა,არ ვიცოდი რა მექნა მეპასუხა თუ არა?!საბოლოოდ ვუპასუხე და იმ წამსვე მისი ღრიალი გავიგე მობილურში
-სად ხარ შე ბო**!მე რა გითხარი ფეხი უჩემოდ არ გაადგათქო!სისხლში მისმა სიძულვილმა დაიწყო ჩქეფა
-ბო*ები შენსკენ მომიკითხე კრეტინო!და შემეშვი!საერთოდ არ გაბედო ჩემთან მოახლოება გესმის?თავი დამანებე!ხმამაღლა ჩავყვიროდი მობილურში და ხალს ყურადღებას არ ვაქცევდი,სახეზე სიმხურვალეს ვგრძნობდი
-ახლა მომისმინე წესიერად შენ ნაბ***არო რასაც მინდა იმას დაგიძახებ!სად ხარ დროზე მითხარი თორემ მე თვითონ გიპოვი და მოგკლავ!
-დავიღალე!ჩუმად დავიჩურჩულე და მობილური ხელიდან გამივარდა, ძირს მოწყვეტით დავეცი,ცრემლები არ წყვეტდნენ ჩემს თვალებზე დინებას,გული სწრაფად მიცემდა,მერე კი ყველაფერი სიბნელემ მოიცვა...
რომ გავიღვიძე ნომერში ვიწექი,მელო გვერდით მეწვა და მშვიდად ეძინა,ფანჯრისკენ გავიხედე,დაღამებულა...თავი ოდნავ წამოვწიე მაგრამ ტკივილი ვიგრძენი საფეთლებთან და ბალიშს დავუბრუნდი...მელანოს გვერდით ტუმბოზე ჩემს მობილურს გადავწვდი და ავიღე,
ზუკას 5 გამოტოვებული ზარი დამხვდა და 1 სმს შეტყობიმება,
სმს გავხსენი,უცხო ნომრისგან იყო,"ვერ შემოვდივარ თქვენთან,მაგრამ სულით და გულით შენთან ვარ ლიიი" დამოკლებულ სახეზე მივხვდი რომ გეგა იყო,სხეულში სითბო ჩამეღვარა,გამიხარდა მისი ასეთი ყურადღება,პასუხი დავწერე
"მადლობა<3 გამოვალ და დერეფანში გამო რა თუ არ გძინავს" პასუხი სწრაფად მოვიდა
-"შენ რა გღვიძავს?"
-"ჰო რომ მეღვიძება ვეღარ ვიძინებ:// გამოხვალ?"
-"კაი გამოვალ" წავიკითხე შეტყობინება და ფეხზე ჩუმად წ ამოვდექი თავი კი მტკიოდა მაგრამ ვცდილობდი ყურადღება არ მიმექცია,ტანსაცმელი არ მქონდა გახდილი ამიტომ ოთახიდან გავედი...
-როგორ ხარ?კედელზე მიყრდნობილი მიყურებდა მშვიდი გამომეტყველებით,
-უკეთესად!თავი მტკივა მაგრამ არაუშავს!გავიღრიჭე და ჩავეხუტე,ამ საქციელზე კი გაეცინა და მანაც მომხვია ხელები,
-აქამდე სკოლაში როგორ ვერ შეგამჩნიე...ჩამჩურჩულა ყურში,
დამაჟრჟოლა,კანი დამეხორკლა,მუცელში პეპლები ფარფატებდნენ...მან კი არ ვიცი ეს შეამჩნია თუ არა...იმედია არა.
-ლიი...დერეფანში გამეფებული სიჩუმე ჩემს გვერდით იატაკზე მჯდარმა გეგამ დაარღვია,
-ჰმმ...ზმუილით გავეცი პასუხი და თავი მხარზე ჩამოვადე..
-ის ბიჭი ასე რატომ გექცევა?
-მმხ...ისევ დავიზმუვლე,მიჭირდა..მიჭირდა ამ თემაზე საუბარი.
-კაი გასაგებია არ გინდა რომ მომიყვე!..
-ადრე ამ სკოლაში არ ვსწავლობდი...საჯარო სკოლაში ვსწავლობდი,ერთი ბიჭი იყო ზომბებს ხატავდა და რაღაც საშინელებებს...მისი ყველას ეშინოდა კლასიდან...ამიტომ ყველა ეუბნებოდა რა კარგი ნახატია და ამბები...ჰოდა მე რომ დავინახე და არ მომეწონა ვუთხარუ რა საშინელიათქო...იმის მერე დამდევდა ყველგან მეჩხუბებოდა,ვერ იტანდა რომ ყველაფერს პირში ვეუბნებოდი,მაშინ უფრო პატარები ვიყავით...ასე გრძელდებოდა ყოველ დღე...ერთხელ სკოლაში რომ,მივედი არ დამხვდა გაკვეთილებზეც არ იყო...მერე გავიგე რომ,ოთახში გამოუკეტიათ,თავისი კატა მოუკლავს...თანაც წამებით..ვიფიქრე რადგანაც მშობლებმაც გაიგეს მისი შეშლილობის ამბავი მიხედავენ როგორმეთქო მაგრამ ერთი კვირის შემდეგ ისევ გამოჩნდა,თვალები შავად ქონდა გაღებილი და ცხვირზეც პირსინგი გაუკეთებია,პირდაპირ ჩემსკენ წამოვიდა,არ დამავიწყდება ის მომენტი...ყველა ჩვენ გვიყურებდა...ყელში წამიჭირა ხელი და კედელთან ამაკრო,მიყვიროდა შენი ბრალია!შენი!არ ვიცი რაში ვიყავი დამნაშავე...დირექტორმა დაინახა ეს ამბავი და ზუკას მშობლებს დაურეკა...უთხრა ამ გოგონას აეკიდა და არ ეშვებაო...მშობლებმა მხოლოდ ცრემლები გადმოყარეს არაფერი არ უთქვამთ...მძულს...ამავე დღეს ჩემიეგობრის დაბადების დღეზე მივდიოდი,დავინახე რომ უკან მომყვებოდა ვიღაც...ჩქარა გავიქეცი იქნებ შევასწრო და მეორეზე როგორმე ავიდეთქო...მაგრამ ისიც გამომეკიდა და სადარბაზოში მიმიმწყვდია...მჰჰჰ..ზედა მთლიანად შემომაგლიჯა...ჩემი უნდა იყოვო...სანამ დავიყვირებდი ხელები ამაფარა სახეში გაშლილი ხელი დამარტყა... და ქვედა ბოლო უნდა აეწია როცა ვიღაცამ იარაღი მიაბჯინა შუბლზე...ჩემი მეგობრის მამა იყო...გადამარჩინა...ამის მერე საჩივარი უნდა შემეტანა მაგრამ მისმა მშობლებმა დზალიან ბევრი მთხოვეს,მშობლები შემეცოდა და აღარ გავასაჩივრე...თუმცა საბოლოოდ ვინანე,იმის შემდეგ ორჯერ მცემა მუცელში მირტყა ფეხები,საავადმყოფოში ჩუმად დავდიოდი,ძლივს მოვირჩინე ჭრილობები...საშინლად მეშინია,მეშინია მისი ნახვის...მეშინია რომ მომკლავს,სახეზე ცრემლები ჩამომიცურდა...თავი მის კისერში ჩავმალე და ავქვითინდი..
-ლიი დამშვიდდი მე შენთან ვარ ნუ გეშინია,თავი ამაწერვინა და თვალის ქუთუთოზე ცხელი ტუჩები მომაკრო...სახე ისე ახლოს ქონდა მინდოდა ტუჩებს მივკარებოდი მაგრამ თავი მოვთოკე და ისევ მის კისერში ჩავმალე თავი...
-ამას არ ვყვები არავისთან,თითქოს მომეშვა რომ მოგიყევი..მადლობა გეგუ...
-გეგუ..დაიჩურჩულა და ვიგრძენი როგორ ჩაეღიმა...
თავი ავწიე და თვალებში შევხედე...
-რა ლამაზი თვალები გაქვს...დავიჩურჩულე და გავუღიმე...
-შენ კი ყველანაირად ლამაზი ხარ...ხარხარით მომაკრო ტუჩები შუბლზე,მერე წამოდგა და ხელი გამომიწოდა რომ,მეც ავმდგარიყავი...ქვემოთ ჩავედით..
-წამო გარეთ
-აუუ კაი წამო!სიცილით ჩავკიდე ხელი და გარეთ გავედით სასტუმროს გავცდით და ბუნებაში ვსეირნობდით...ის მის ცხოვრებაზე მიყვებოდა,და ჰყოლია რომელი ძალიან აწვალებს. ასე 40 წუთი ბუნებაში ვბოდიალობდით,მერე ერთი სამახსოვრო ფოტო გადამიღო მე მექნებაო.მერე კი სასტუმროში დავბრუნდით,ერთმანეთს დროებით დავემშვიდობეთ და სამ თვლაზე ორივემ ერთად შევაღეთ ოთახის კარები საბოლოოდ კი ის მის ოთახში მე კი ჩემს ოთახში ვიყავით...



№1  offline წევრი Ana Imnadze

ვფიქრობ მე-10 კლასელი ბავშვისთვის ზედმეტად ხელოვნური ისტორიაა :/
ცოტა დიდი რომ იყოს ეს გოგო კიდე ხო,მაგრამ რავი

 


№2  offline მოდერი bla.ell

Ana Imnadze
ვფიქრობ მე-10 კლასელი ბავშვისთვის ზედმეტად ხელოვნური ისტორიაა :/
ცოტა დიდი რომ იყოს ეს გოგო კიდე ხო,მაგრამ რავი

ეს ისტორია რეალურია:დდ დრამინაც კი რეალურია ის ბიჭი ძალიან ბევრ დრამინას სვამს და მის ნომერზე დრამინა უწერია ჩემს მეგობარს...
ოდნავაა შეცვლილი მაგრამ არაფერს ვიტყუები,ის გიჟი კი ჯერაც თავისუფლად ნავარდობს...მადლობა კომენტარისთვის...

და თანაც ეს გოგო კიდევ უფრო პატარაა ვიდრე მეთე კლასელი გოგონა:) :kissing eyes:მადლობა რომ საერთოდ წაიკითხე თუმცა არ ვიტყუები..

 


№3 სტუმარი S.a

Is aris rasac velodi

 


№4  offline მოდერი bla.ell

S.a
Is aris rasac velodi

ანუ ცუდს ელოდი თუ კარგს?:///

 


№5  offline წევრი qarishxali

იმ ბიჭის ნაირიი ადამიანები რატომარსებობენ ამ ქვეყანაზე...ვაიმეე ისე ვცემდი ბიჭი რო ვიყოო თავის თავს ვერ იცნობდა...აუუუ ნამდვილი ისტორია რომ არის მაგაზე ცალკე მეშლება ნერვები...შენი დაქალიი ახლა ხოა კარგად?
წარმატებები შენ და შენ დაქალსაც... kissing_heart

 


№6  offline მოდერი bla.ell

qarishxali
იმ ბიჭის ნაირიი ადამიანები რატომარსებობენ ამ ქვეყანაზე...ვაიმეე ისე ვცემდი ბიჭი რო ვიყოო თავის თავს ვერ იცნობდა...აუუუ ნამდვილი ისტორია რომ არის მაგაზე ცალკე მეშლება ნერვები...შენი დაქალიი ახლა ხოა კარგად?
წარმატებები შენ და შენ დაქალსაც... kissing_heart

ქარიშხალოოheart_eyesნამდვილად არ ვიცი ასეთები რატომ არსებობენ მაგრამ ფაქტია რომ არსებობენ,ჩემი დაქალი მშვენივრადააjoyძალიან დიდი მადლობა საყვარელო წარმატებას გისურვებ ასევე შენცkissing_heart

 


№7  offline წევრი qarishxali

bla.ell
qarishxali
იმ ბიჭის ნაირიი ადამიანები რატომარსებობენ ამ ქვეყანაზე...ვაიმეე ისე ვცემდი ბიჭი რო ვიყოო თავის თავს ვერ იცნობდა...აუუუ ნამდვილი ისტორია რომ არის მაგაზე ცალკე მეშლება ნერვები...შენი დაქალიი ახლა ხოა კარგად?
წარმატებები შენ და შენ დაქალსაც... kissing_heart

ქარიშხალოოheart_eyesნამდვილად არ ვიცი ასეთები რატომ არსებობენ მაგრამ ფაქტია რომ არსებობენ,ჩემი დაქალი მშვენივრადააjoyძალიან დიდი მადლობა საყვარელო წარმატებას გისურვებ ასევე შენცkissing_heart

უბრალოდ ვერ ვიტან ასეთ ადამიანებს თან, არ მესმის გოგოს ასე როგორ უნდა მოექცე აქამდე როგორ უნდა დაეცე?
მაგრამ ეგეც მიიღებს სასჯელს და მიხვდება რამხელა რაღაცა დააშავა... მადლობა ბლა kissing_heart

 


№8  offline მოდერი bla.ell

qarishxali
bla.ell
qarishxali
იმ ბიჭის ნაირიი ადამიანები რატომარსებობენ ამ ქვეყანაზე...ვაიმეე ისე ვცემდი ბიჭი რო ვიყოო თავის თავს ვერ იცნობდა...აუუუ ნამდვილი ისტორია რომ არის მაგაზე ცალკე მეშლება ნერვები...შენი დაქალიი ახლა ხოა კარგად?
წარმატებები შენ და შენ დაქალსაც... kissing_heart

ქარიშხალოოheart_eyesნამდვილად არ ვიცი ასეთები რატომ არსებობენ მაგრამ ფაქტია რომ არსებობენ,ჩემი დაქალი მშვენივრადააjoyძალიან დიდი მადლობა საყვარელო წარმატებას გისურვებ ასევე შენცkissing_heart

უბრალოდ ვერ ვიტან ასეთ ადამიანებს თან, არ მესმის გოგოს ასე როგორ უნდა მოექცე აქამდე როგორ უნდა დაეცე?
მაგრამ ეგეც მიიღებს სასჯელს და მიხვდება რამხელა რაღაცა დააშავა... მადლობა ბლა kissing_heart

ჰო იმედია მიიღეებს:**

 


№9  offline აქტიური მკითხველი ონლაინ გოგონა

შენ აღარ ხუმრობ ხო?! joy
მომეწონა relaxed kissing_heart

 


№10  offline მოდერი bla.ell

ონლაინ გოგონა
შენ აღარ ხუმრობ ხო?! joy
მომეწონა relaxed kissing_heart

Madloba chemo sayvarelo, dzalian maxareeeebheart_eyes❤❤

 


№11 სტუმარი S.a

bla.ell
S.a
Is aris rasac velodi

ანუ ცუდს ელოდი თუ კარგს?:///

კარგი ბოლომდე ვერ ახასიათებს❤

 


№12  offline მოდერი bla.ell

S.a
bla.ell
S.a
Is aris rasac velodi

ანუ ცუდს ელოდი თუ კარგს?:///

კარგი ბოლომდე ვერ ახასიათებს❤

ოჰოოო ძალიან დიდი მადლობა საყვარელოheart_eyeskissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent