შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსუალური ფეხბურთელი (18)


23-05-2016, 16:14
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 3 004

დღეები სწრაფად გადიოდა ორ კვირაში თბილიში დავბრუნდებოდით,ჩემებს ყოველდღე ვურეკავდი და ვკითხულობდი რამოდენიმეჯერ სკაიპშიც დაველაპარაკე,თავს ძალიან კარგად ვგრძნობდი ან რატომ არ უნდა მეგრძნო კარგად თავი ლუკა ხომ სულ ჩემს გვერდით იყო.,არაფერზე ვფიქრობბდი დღეებიც ამერია მხოლოდ იამზე ვფიქრობდი რა გაგვეკეთებინა და სად წავსულიყავით გასართობად. დღეს რაღაცნაირად გვიან გავიღვიძე ლუკა ოთახში არ იყო, გარეთ კარგი ამინდი იყო ამიტომ გეგმების დაწყობა დავიწყე.სწრაფად მოვემზადე და ჰოლში ჩავედი არავინ არ დამხვდა მხოლოდ ლანა იყო.
-ლან ლუკა სადაახოარიცი? (მე)
-აუუ მარიამს და გიორგის გაყვნენ ეგ და მიშო სადღაც მე დავრჩი ბარბარეს რო არ დახვდეს არავინ გააფრენს თქო (ლანა)
-ჩემი გოგო რაკარგად მიცნობ (მე) ლანას ლოყებზე ვუჩქმიტე და ჩავეხუტე.
-კარგი გეყოფა ეხლა დავიხრჩვე ,წამო რა რამდენიხანია შენ გელოდები კუჭი უკვე პენალს ურტყამს,საშინლად მშია (ლანა) სასადილოში აგვედით ,კრუასანები ავიღეთ და ბურგერები ,მე წვენი ავიღე ლანამ კი ცხელი შოკოლადი,მაგიდასთან დავსხედით და მივირთვით.შემდეგ სანაპიროზე გასეირნება გადავწყვიტეთ.ბიჭები და მარიამი ჯერ კიდევ არ ჩანდნენ ცოტა გამიკვირდა ლუკამ რო არ გამაფრთხილა და ისე წავიდა.ლანა სულ მობილურში იყურებდოდა და იცინოდა.
-ლან მიშოს წერ? (მე)
-ხო რაღაც სურატებს მიგზავნის და (ლანა)
-მაჩვენე აბა (მე)
ლანამ გაკვირვებული გამომხედა უცებ მობილური გათიშა .
-წამო რა დამცხა ავიდეთ ნაყინები ავიღოთ და რამე ფილმს ვუყუროთ (ლანა) უცებ შეცვალა თემა,მე ცოტა გამიკვირდა მაგრამ არაფერი შემიმჩნევია.სასტუმროში დავბრუნდით ნაყინები ავიღეთ და ლანას ნომერში ავედით ფილმის საყურებლად,ვიდრე ლანა ფილმს აარჩევდა მე ლუაკს დავუკავშირდი.
-ხო პრინცესა(ლუკა)
-სადახარ ლუკაა მომენატრე (მე)
-ჩემი სულელიი,მალე მოვალ (ლუკა)
-კარგი გელოდები (მე) ცოტა ნაწყენი ხმით ვუპასუხე
-პატარავ რამე გეწყინა? (ლუკა)
-ხო რო არ მითხარი და ისე წახვედი (მე)
-უბრალოდ ტკბილად გეძნა და აღარ გაგაღვიძე,ნუ მებუტები ბარბარე მალე მოვალ გაკოცე (ლუკა) ლუკას რო ველაპარაკე ცოტა დავმშვიდდი,ლანამაც ფილმი აარჩია და ვუყურებდით,უფრო სწორედ ვუყურებდი ის ისევ მობილურში იყო ჩამძვრალი,თან რაღაც უნაურად იქცეოდა.

უკვე ღამდებოდა როცა ყველა მოვიდა,ლუკასკენ გავიქეცი და მონატრებულ ბაგეებს დავეწაფე.
-რაო პატარავ მოიწყინე? (ლუკა)
-კი (მე) მოწყენილი თვალებით შევხედე მის ლურჯ თვალებს.
-ხოდა წავედით ეხლა კლუბში (ლუკა)
-ურაა კარგი აზრია წავედით გამოვიცვალო დამელოდე (მე) ლუკას ლოყაზე ვაკოცე და ოთახში წავედი, უცებ ავიცვი აქვე ნაყიდი ლურჯი კაბა რომელიც ჰაეროვანი იყო და თავს კომფორტულად ვგრძნობდი,ფეხზეც ლურჯი ქუსლიანი ფეხსაცმელი მოვირგე თმა ცალ მხარზე გადმოვიყარე და ჰოლში ჩავედი,კიბეებზე ჩასვლისას ყველა მე მიყურებდა,ასე მეგონა რაღაც დამავიწყა ან ცალცალი ფეხსაცმელი ამცვია და იმიტო მიიყურებენ თქო.
-საოცრად გამოიყურები დღეს ჩემო ფერია (ლუკა)
-აი თურმე რახდება მე კი მეგონა რაძაც არასწორედ აცვია ან რამე თქო და იმიტო მიყურებენ ესე თქო. (მე)
-ჩემი სულელი (ლუკა) წელზე ხელი შემომხვია და გარეთ გავედით ,მანქანებში მოვთავსდით და წავედით კლუბში,მუსიკის ხმა საერთოდ გარეთ ცოტა მაინ ისმის როგორც ვიცი მაგრამ აქ სრული სიჩუმე იყო,კლუბში შევედით,ყველაფერი ჩაბნელებული იყო ლუკას ხელს არ ვუშვებდი ვცდილობდი სიბნელეში რამეზე მომეკრა თვალი როცა შუქი განათდა რასაც ტაში მოყვა და შეძახილები „დაბადების დღეს გილოცავ ბარბარეეე“ ყველა ერთხმად გაიძახოდა ტორტიც ალე გამოჩნდა ,ჩემი მშობლებიც აქ იყვნენ ლუკას მშობლებიც მოკლედ ყველა აქიყო ,სულ დამავიწყდა მეც დღეები სულ ამერია რიცხვებიც და აი თურმე დღეს ჩემი დაბადებისდღე ყოფილა.ლუკამ ვარდების თაიგული მომიტანა და დიდი ყუთი რომლის გასნაც მთხოვა,ყუთში თეთრი საქორწინო კაბა იდო,გაკვირვებული შევხედე ლუაკს რომელიც მიღიმოდა.
-ამას ხვალ ჩვენს ქორწილში ჩაიმევ (ლუკა)
-ხვალლ? ჩვენს ქორწილში? ეს როგორ? (მე) გაკვირვებბული ვიყურებოდი აქეთ იქით ვერ ვხდებოდი რა ხდებოდა დაბადებისდრ მესმის მაგრამ ქორწილი?
-ხო ხვალ ჩვენი ქორწილია ჰავაიზე გვექნება ქორწილი ყველა იმიტომ შეივკრიბე და ჩამოვიყვანე აქ თორე ისე უკეთესად ვისვენებდით (ლუკა) გამიცინა და თვალი ჩამიკრა.სიხარულისაგან მივედი და ჩავეხუტე.
-მაგრამ ლუკა ლანას და მიშოსაც ხო ჩვენს ერთად უნდა გადაეხადათ ქორწილი? (მე)
-მერე რაგინდა პატრავ მათ უკვე მზად არიან ლანას კაბა გუშინ საღამოს იყიდეს მან და მიშომ ამიტომ ხვალ ორი ქორწილი ერთად იქნება (ლუკა) სიხარულისგან აღარ ვიცოდი რა მექნა, მხოლოდ ვერთობოდი და ბევრს ვცეკვავდი,ჯერ კიდევ არ მჯეროდა რომ ხვალ ემი ქორწილი იქნებოდა თან ჰავაიზე....



№1  offline წევრი xelnaweri wignebi

არ დააგვიანო და გააგრძელე

 


№2 სტუმარი kati

ვერაფერი გავიგე. ჰავაი თუ დუბაი?

 


№3  offline წევრი natani

კარგია გთხოვ გააგრძელე

 


№4  offline წევრი isterichka123

ვოუ მაგარია

 


№5  offline წევრი nini :)

მმმმ.... მაგარიააა მალე დადე რა შემდეგი

 


№6 სტუმარი matata

kati
ვერაფერი გავიგე. ჰავაი თუ დუბაი?

დუბაი გიორგისთის და მარიამისთვის უნდიდათ და რადგანაც სამი წყვილი იყვნენ ჰავაიზე გაუშვეს

 


№7  offline წევრი გვირილაა

საკუთარი დაბადების დღე რო დაგავიწყდება კაცს :)) კარგიაა მოუთმენლად ველოდები შემდეგ თავს <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent