შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გოგონა ხიჯაბში


12-02-2017, 00:02
ავტორი D-I-A-N-A
ნანახია 2 544

მე-IVთავი
-ამირა ! დამპალო ქორწილის მერე არ მინახიხარ . -აღრიალდა მთელ ხმაზე ადილა . ამის გაგონებისას მიუვარდი და პირზე ხელი ავაფარე.
-გოგო გაგიჟდი ? გინდა ყველამ გაიგოს რომ ...-უცებ გავჩუმდი და თვალებით ვანიშნე რა სიტყვის თქმაც მინდოდა .
-უი ხო მაპატიე .- ძლიერ ჩამეხუტა და ლოყაზე ნაზად მაკოცა.- აბა როგორ ხარ ?
-რავი ვარ რა . შენ როგორ ხარ ? ადილა იმედია არავისთვის გითქვამს ...
-რა თქმა უნდა არა ...აუ ზარი დაირეკა ...წამო შევიდეთ .
სკოლაში ჩემი კლასის დამრიგებელი მომესალმა . მან იცოდა რომ, გავცივდი და ამიტომ არ დავდიოდი. მთელი დღე ვგრძნობდი ლუკას მწვავე მზერას . რა ამაზრზენი გახდა , მთელი დღე ვფიქრობდი როგორ შემიყვარდა ის , ის ხომ ისეთი საზიზღარი და გულისამრევია . ხო ტანადია , მუქი შავი თვალებით , შავი თმებით , სწორი ცხვირით მაგრამ ეგეთი სიმპატიური ბიჭი რად გჭირდება როცა უყურებ და გული გერევა . 2 კვირის წინ მასზე ვაბოდებდი , ყველაზე მეტად მიყვარდა და ახლა ვერ ვიტან ...გაკვეთილები დამთავრდა ამიტომ ჩანთას ხელი დავავლე და კლასიდან გავედი . სკოლიდან გამოვდიოდი როცა ლუკამ გამაჩერა .
-ამირა ... სალაპარაკო გვაქვს . -მკლავში ხელი მომკიდა და გამაჩერა.
-სულაც არა ...ახლა კი ხელი გამიშვი!-ცალი წარბი ავწიე და მისი ხელი მოვიშორე. -აღარ შემეხო !-გულისამრევად შევხედე და გავეცალე. სკოლიდან გავედი და დავინახე ამირი თეთრ საროჩკაში რომელიც მის დაკუნთულ სხეულს ძალიან უხდებოდა და შავი შარვალი . მანქანას მიყუდებული , ხელში სიგარეტით იდგა და მელოდა . როცა დამინახა არაამქვეყნიურად გამიღიმა .
-გალოდინინე ? - ვუთხარი და წინ დავუდექი .
-სულაც არა . -ისევ გაიღიმა . -აბა როგორ ჩაიარა დღემ ?
-რავი... კარგად .-თავს უხერხულად ვგრძნობდი .-სამსახურში უნდა წახვიდე ?
-არა ... ის ბიჭი ვინაა ?!-დასერიოზებულმა მკითხა .
-არავინ ... არ მიაქციო ყურადღება ...წავიდეთ ?
-წავიდეთ . -კარი გამიღო და მეც შავი ფერის Porsche 911 Carerra S Cabriolet-ში ჩავჯექი .
გზაში მაღაზიაში შევიარეთ .ამირმა ჩიფსები , შოკოლადი , წვენი და კიდევ ბევრი გემრიელი ფროდუქტი იყიდა . სახლში როცა შევედით გოგოები რაღაცაზე წუწუნებდნენ.
-ახლა რაღა გაწუწუნებთ ?-ამირმა პარკები მაგიდაზე დადო და გოგოებისკენ გაემართა.
-აუ ამირ ხო იცი როგორ გვიყვარხარ ? (არინი)
-ჰა თქვით ახლა რაღა გინდათ ?
-ამირ გთხოვ ამ საღამოს წამო რა კლუბში . (დილარი)
-კლუბში ? რა დროს თქვენი კლუბია ? ჯობია სწავლას მიხედოთ .
-გთხოვთ რაა ... რძალო უთხარი რამე . - არინი შემომიბრუნდა მე კი წყნარად ვიჯექი და შოკოლადს მივირთმევდი .
-მეე ?- დილარმა თავი დამიკრა . - კაი რა ამირ წამო რა კლუბში . თუ გინდა შენ დარჩი ჩვენ კი წავალთ.-მეც მინდოდა კლუბში ამიტომ ყველაფერს ვიღონებდი რომ წავსულიყავით .
-კაი ხო წავიდეთ . ოღონდ წესივრად მოიქეცით !
-კაი როგორც იტყვი . -არინი მომივარდა და ძლიერ მაკოცა შემდეგ კი ყურში ჩამჩურჩულა .-შენ რომ არა ეს უჟმური არ გაგვიშვებდა .-მე ამაზე გამეღიმა .
***
საღამოს 9საათია ,გოგოებიც და მეც უკვე მომზადებულები ამირს ველოდით .მე თეთრი , სადა კაბა მეცვა , ფეხებზე კი შავი მაღლები .თმები გავიშალე და თვალები შავი ფანქრით მოვიხატე .გოგოებსაც კაბები ეცვათ . არინს ყვავილებიანი , დილარს კი შავი . 5 წუთში ამირი ჩაცმას მორჩა და ოთახიდან გამოვიდა LRG -ის , ინდიგოს ფერის ,ჯინსის შარვალში და თეთრ საროჩკაში გამოწყობილი . ფეხებზე NIKE-ს შავი ფერის კეტები ეცვა . ნერწყვი მძიმედ გადავყლაპე ,მაგრამ ისე რომ არავის შეემჩნია ... ამირმა მანქანა კლუბთან გააჩერა ამირმა გზაში მიამბო რომ ეს კლუბი მის მეგობარს , დათოს ეკუთვნოდა . კლუბში შესვლისას ცემმა ,,ქმარმა’’ ხელი გადამხვია და გამიღიმა . ამირი დათოს მიუახლოვდა და ჩემი თავი გააცნო . როგორც აღმოჩნდა დათოც იყო ქორწილში დაპატიჟებული . დათომ VIP ოთახში შეგვიყვანა და სასმელი შეუკვეთა . გოგოებმა საცეკვავოდ გამიყვანეს . ამირი და დათო საუბრობდნენ ჩვენ კი ვცეკვავდით . ამირისთვის არ შემიხედავს მაგრამ ვგრძნობდი რომ მიყურებდა . ასე ვცეკვავდი დაახლოებით 10 წუთი შემდეგ კი უკნიდან ვიღაცა ჩამეხუტა . ჯერ შემეშინდა შემდეგ კი მამაკაცის ხელებს შევხედე . ამირი იყო . მან თავი მხარზე დამადო , შემდეგ ყურის ბიბილოზე მიკბინა .
-მინდიხარ ...- ყურში ჩამჩურჩულა და თავისკენ მომაბრუნა . ხელით სახეზე მომეფერა , ცერა თითი ტუჩემზე გადამისვა შემდეგ კი მაკოცა . მიკოცნიდან რიგრიგობით ორივე ტუჩს . ჯერ ნაზად შემდეგ კი მომთხოვნად. თითები თმაში შემიცურა და მისკენ მიმიზიდა . -ხალხი რომ არა გაგხდიდი...- კიდევ ერთხელ მაკოცა და გაუჩინარდა . ჯერ გავიფიქრე რომ მომეჩვენა შემდეგ კი ამირის მზერას წავაწყდი რომელიც გაღიმებული მიყურებდა , მე კი ვიდექი გაოგნებული . შემდეგ ისევ გავაგრძელე გოგოებთან ერთად ცეკვა .
***
01:30-ი იყო როცა სახლში მივედით . გოგოები მაშინვე თავიანთ ოთახებში ავიდნენ რადგან დილით კოლეჯში უნდა წასულიყვნენ . მეც ავედი ჩემს ოთახში. ძილი მინდოდა ამიტომ სანამ ამირი ქვემოთ წყალს სვამდა მე დრო ვიხელთე და კაბა გავიხადე . უცებ ოთახში ამირი შემოვიდა და გაშეშდა . შავი ლიფი და საცვალი მეცვა რომელიც სექსუალურად გამოიყურებოდა .მან ჯერ ნერწყვი მძიმედ გადაყლაპა შემდეგ კი სწრაფად მომიახლოვდა .
-ვეღარ ვძლებ ...- თქვა და ჩემს ტუჩემს ეცა. მკოცნიდა მომთხოვნად შემდეგ ხელში ამიყვანა და საწოლზე დამაწვინა . ტუჩებიდან ლავიწის ძვალზე გადაინაცვლა . ტუჩებს კბილებით , კბილებს კი ენით ანაცვლებდა . შემდეგ ლიფი გამხადა და მკერდზე რამდენიმე სველი კოცნა დამიტოვა . -მაგიჯებ ...- ტუჩებში მაკოცა .
-არ გინდა ...-კვნესით ვთხოვდი მაგრამ მან უბრალოდ გაატარა ჩემი სიტყვები . ეს ბიჭი მაგიჟებს . ვერ ვიტან მაგრამ ამავდროულად მიყვარს . მისი სულნელი ჭკვას მაკარგვინებს . მისი კოცნა ისეთი სასიამოვნოა . ხელებით ზეწარს შევეჭიდე. როცა ვკვნესდი ის ტუჩებში მკოცნიდა . ვერ მოვითმინე და პერანგი გავხადე შემდეგ კი შარვლის ღილი გავხსენი. მან ერთი ხელის მოსმით საცვალი გამხადა და მუცელზე რამდენიმე სველი კოცნა დამიტოვა . შემდეგ თვითონაც მოიშორა ზედმეტი ნაჭერი და ჩემში შემოვიდა . ყოველ წამს ვგრძნობდი სასიამოვნო მუხტს . ამირი მკოცნიდა მომთხოვნად მაგრამ ამავდროულად ნაზად . არ მახსოვს როდის ჩაგვეძინია ... დილით მე და ამირი მაღვიძარამ გაგვაღვიძა . თავი მის მკერდზე მედო ის კი თავის თითებს ჩემს თმებში ხლართავდა.
-აუ არ ადგე რაა...- საწოლიდან ადგომისას მთხოვა .
-დავაგვიანებ .
-მერე რა. -გულში ჩამიხუტა . მინდოდა მასთან ერთად ყოფნა მაგრამ დავაგვიანებდი სკოლაში ამიტომ ავდექი და შიშველ სხეულზე ხალათი ჩავიცვი .
***
ოთახი დავალაგე და ჩავიცვი . მერე კი ქვემოთ ჩავედი . ამირი და გოგოები უკვე ვახშმოვდნენ მეც მათ მივუჯექი და კარაქიანი პური შევჭამე შემდეგ კი ყავა დავაყოლე .
-თუ მორცი წავიდეთ .-გავხედე ამირს რომელიც ყავის სმას მორჩა.
-წავიდეთ . -მაგიდიდან ადგა და ტელეფონი აიღო .
-დღეს 2-ზე მოდი .
-კაი.-მანქანის კარი გამიღო .
ამირმა სკოლასთან გააჩერა , როგორც ყოველთვის მანქანიდან გადავიდა და კარი გამიღო . ყველა გაოცებული გვიყურებდნენ .
-სიძე შე ძველო ? - ადილა მოგვიახლოვდა . ამირი და ადილა დიდი ხანია რაც იცნობენ ერთმანეთს . ადილა მიყვებოდა ამირის შესახებ მაგრამ მე არასოდეს დავინტრესებულვარ მისით რადგან იმ დროს ლუკა მყავდა და სხვა არ მჭირდებოდა .
-ადიი. როგორ ხარ ? - ამირი ადილას ჩაეხუტა და გადაკოცნა .
-რავი ვარ რა . აბა გამოავლინა თავისი კლანჭები ამ პრინცესამ ?
-ჯერ ერთი ამას კლანჭები არ აქვს მეორეც ის პრინცესა კი არა ჩემი გულის დედოფალია. -ამირმა ადილას უპასუხა და მე შემომხედა გაღიმებული სახით . შემრცხვა და გავწითლდი.
-ოჰოო დაჟე დედოფალი ?
-აბა რაა .
-ისე მეფეს და დედოფალს პატარა პრინცები და პრინცესები როდის გაუჩნდებად ?(ადილა)
-გოგო! რეებს ბოდავ შენ ?!- გავბრაზდი .-ფუ რა სუნია ?
-რა სუნი ?-ჩემს ნათქვამზე ამირმა და ადილამ ჰაერის შესუნთქვა დაიწყეს . უცებ თავბრუსხვევა ვიგრძენი და ამირს მივეყრდენე . -ამირა კარგად ხარ ?(ამირი)
-კი ... ცოტა ხანში გამივლის .
-წამოდი სახლში წავიდეთ .
-არა ... კარგად ვარ .-თავი ავწიე და შევეცადე გამეღიმა მაგრამ უცებ გულისრება ვიგრძენი . შემოვბრუნდი და გული ამერია .
-ამირა ...ამი... -ამის მეტი ვერაფერი ვერ გავიგე .
ამირი.
-ამირა ! გესმის ჩემი !- მე და ადილა ვცდილობდით ამირა გონს მოგვეყვანა მაგრამ უშედეგოდ.
-საავადმყოფოში წავიყვანოთ .
-მე წავიყვან შენ სკოლაში წადი .
-კაი ...დამირეკე მერე ... არ დაგავიწყდეს . -ამირა ხელში ავიყვანე და ხალხის ბრბოს ,რომელიც გვიყურებდა მოვშორდი .მანქანის კარი გავაღე და ამირა ჩავსვი . საავადმყოფოში წავიყვანე...ჩვენი ოჯახის ექიმი შემოვიდა პალატაში.
-ამირ გადი უნდა გავსინჯოთ . რომ მოვრჩები დაგიძახებ .
-კაი . -პალატიდან გავედი . 10 წუთში ზურას ასისტენტი გოგო გამოვიდა და მითხრა რომ შევსულიყავი .
-ზურა ... მითხარი რა ჭირს ? გონს რატო არ მოდის ?
-ამირ დაწყნარდი რა მოგივიდა ... ნახე გაეღვიძა ჩვენს რძალუკას .
ამირა
-ამირ? რა ხდება ? -თვალები გავახილე და დავინახე ამირი რომელიც ერთ ადგილას ვერ ისვენებდა .
-ჩემო ლამაზო როგორ ხარ ? რამე ხომ არ გტკივა ? გული ხომ არ გერევა ? -ამირი მაშინვე მომივარდა და თავისი ხელით სახეზე მეფერებოდა .
-ამირ კაი ახლა ...დააცადე ჯერ მთლიანად არ გამოფხიზლდა ...ამირა როგორ გრძნობ თავს ?
-კარგად ... უბრალოდ თავი მტკივა . - ამირი ხელს მიკოცნიდა .
-აბა მზად ხართ ახალი და კარგი ამბავი გაცნობოთ .
-რა ხდება ზურა ?- ამირი გვერდით მომიჯდა .
-მზად ხართ ? აუ იმდენჯერ მითქვამს ეს სიტყვები და ახლა ჩემს მეგობარს ვერ ვეუბნები .
-ზურა იტყვი თუ არა ?
-ხო კაით ... ამირ გილოცავ სულ რაღაც 9 თვეში მამა გახდები .
-რაა...-მთელ ხმაზე დავიყვირე . არ არსებობს ! შეუძლებელია !
-ღადაობ თუ... ??(ამირი)
-თუ.(ზურა ) -ამირი ჩამეხუტა და თავზე მკოცნიდა.მე კი ვიჯექი დაშოკებული ...ეს ბავშვი ჩემს გეგმებში არ შედიოდა .
***
ესეც ახალი თავი . არ ვიცი კარგია თუ ცუდი . იმედია მოგეწონებათ <3
ჩემი სტიმული ხართ <3 ძალიან მახარებს თქვები კომენტარები <3 მიყვარხართ <3



№1  offline წევრი პაწუ

კაიაა მომწონსს გააგრძელეე kissing_heart kissing_heart

 


№2  offline წევრი D-I-A-N-A

პაწუ
კაიაა მომწონსს გააგრძელეე kissing_heart kissing_heart

აუცილებლად . ხვალ ღამით დაიდება <3

 


№3  offline აქტიური მკითხველი La-Na

მალე ანვითარებ მოვლენებს,თუმცა მე მომწონს
--------------------
ლანა

 


№4 სტუმარი ამინა

ძაან მომწონს.ასე გააგრძელე ყოჩაღ

 


№5  offline წევრი D-I-A-N-A

La-Na
მალე ანვითარებ მოვლენებს,თუმცა მე მომწონს

ამ მოთხრობის დამთავრება მინდა რომ ახალი დავდო . მადლობა რომ კითხულობ <3

ამინა
ძაან მომწონს.ასე გააგრძელე ყოჩაღ

მადლობა <3

 


№6 სტუმარი eTo

Inedia shokidan gamova da gauxardeba amiras rom mis mucelshi sul patara arsena zos. Male dadee

 


№7  offline წევრი D-I-A-N-A

eTo
Inedia shokidan gamova da gauxardeba amiras rom mis mucelshi sul patara arsena zos. Male dadee

ვეცდები ხვალ დავდო <3 დიდი მადლობა რომ წაიკითხე <3

 


№8 სტუმარი ელინა

ძალიან კარგიაა

მაინტერესებს გაგრძელებაა...ჭკვიიანი გოგო ხაარ ძალიან..ველოდეები შემდეგ თაავს))

 


№9  offline წევრი D-I-A-N-A

ელინა
ძალიან კარგიაა

მაინტერესებს გაგრძელებაა...ჭკვიიანი გოგო ხაარ ძალიან..ველოდეები შემდეგ თაავს))

დიდი მადლობა საყვარელო <3 ვერ მოვითმინე და ახალი თავის წერა დავიწყე . შეიძლება 12-ზე დაიდოს <3

 


№10 სტუმარი ელინა

D-I-A-N-A
ელინა
ძალიან კარგიაა

მაინტერესებს გაგრძელებაა...ჭკვიიანი გოგო ხაარ ძალიან..ველოდეები შემდეგ თაავს))

დიდი მადლობა საყვარელო <3 ვერ მოვითმინე და ახალი თავის წერა დავიწყე . შეიძლება 12-ზე დაიდოს <3


წარმატებებიიი საყვარელოო<3დაველოდებიი ახალ თაავს

 


№11  offline წევრი D-I-A-N-A

ელინა
D-I-A-N-A
ელინა
ძალიან კარგიაა

მაინტერესებს გაგრძელებაა...ჭკვიიანი გოგო ხაარ ძალიან..ველოდეები შემდეგ თაავს))

დიდი მადლობა საყვარელო <3 ვერ მოვითმინე და ახალი თავის წერა დავიწყე . შეიძლება 12-ზე დაიდოს <3


წარმატებებიიი საყვარელოო<3დაველოდებიი ახალ თაავს

<3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent