შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირადი დღიური


17-02-2017, 23:12
ავტორი keti1027
ნანახია 1 652

ამბობენ, მოგონებები თუ არ შეინახე დაიკარგებაო ამიტომ გადავწყვიტე ჩემი მოგონებების საიტი შევქმნა. პირველ რიგში გაგეცნობით მე ქეთი მქვია ჩემი ცხოვრება არაფრით გამოირჩევა სხვა ჩვეულებრივი ადამიანების ცხოვრებისგან მაგრამ როგორც ყველას მეც მაქვს პირადი ცხოვრება... 20 წლის ვარ მყავს ოჯახი მეუღლე და 4თვის ქალიშვილი ანიტა ჩემი მეუღლე ჯარისკაცია ამიტომ ხშირად მიწევს სახლში მარტო ყოფნა ანიტასთან ერთად... სიყვარული იყო ის ერთადერთი  რამ რაც ყოველთვის მსურდა ოჯახის შექმნა მოულოდნელად გადავწყვიტეთ მივხვდი რომ მის გარეშე მარტოსულად ვგრძნობდი თავს ეს  მარტო ჩემი ბედნიერებისთვის არ გამიკეთებია თორნიკეს გამოც გავაკეთე(მეუღლეს თორნიკე ქვია)  მიუხედავად იმსა რომ ყველაწინააღმდეგი იყო ჩვენი ურთიერთობისა ჩვენ მაინც შევძელით და დღეს ერთად ვართ შეძლებისდაგვარად კარგად მიყვარს ყველაზე და ყველაფერზე მეტად მიყვარს მისგანაც იგივეს ვგრძნობ მაგრამ ხანდახან როდესაც სახლშია თითქოს მარტო მისი სხეულია სახლში სული კი სადღაც სხვაგან უბრალოდ არსად არ არის გათიშულია ნეტავ რახდება ?იქნებ რამე უჭირს და თქმა არ შეუძლია ნეტავ თუ შევძლებ გაგებას ნეტავ რაჭირს??.....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent