შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დილამშვიდობისა პრინცესა (თავი მეშვიდე, დასასრული)


25-02-2017, 01:04
ავტორი პაწუ
ნანახია 2 133

დადგა ის დღეც რომელსა დიდიხანია ველოდებიი ...დღეს დემეტრეს ცოლი ვხდები ...ჯერკიდე ვერ დამიჯერებია რომ დღეს ვთხოვდები ..
-ლოლაა ! ადგომის დროაა !! შემომივარდა ოთახში დედაჩემი
-კაი ხოო ვდგები მაცადეთ ცოტაა
-დრო არ ითმენს ადექი იბანავე და კაბა ჩაიცვი ამასობაში სტილისტიც მოვა..
-კაი ხო დე...
ჩემზე მეტად მგონი დედაჩემი ღელავდა ....ავდექი ვიბანავე ჩავიცვი კაბა სტილისტებიც მოვიდნენ მომამზადეს და ჩავედი ქვემოთ .. ყველაფერი საოცრად ლამაზი იყო სახლი ნაზად მოთული ბაღში ი მრგვალი პატარა მაგიდები თეთრი ცისფერში გაფორმებბული ...სიძეპატარძლის მაგიდა კი განსაკუთრებით იყო ლამაზი ის ერთ კუთხეში იდგა ისე რომ ყველა მაგიდას დაინხავდი იქედან ..და აი კიდევ დედაჩემი..
-ლოლაა ამოდი სახში სტუმრების მოსვლის დროა
-კაი დე მოვდივარრ ..
როგორც იქნა მოვიდნენ სუმრები თუარა მოვიდა დემეტრეც ხელკავ გამომდო და ერთად ავედით მაგიდასთან და დავსხედით ხელი მოვაწერეთ და საღამოს 8 საათისკენ დავიშალეთ რადგან ქორილი დილით დაიწყო ....ერთი რაღაც გამომრჩა ამეხსნა თქვენთვის თუ ოგორი იყო ჩემი კაბა...ისს ძალიან სადა წელში მოდგმული გიპიურით იყო არანაირი გაშლილი უბრალოდ დაწვებული ...ხოლო დემეტრე მას შავი თეთრში შარვალ-კოსტუმი ეცვა ...მეჯვარეები იყვნენ ლილე და საბა ...ლილეს კრემისფერი გრძელი კაბა ეცვა ხოლო საბას დემეტრეს მსგავსად შარვალ-კოსტუმი....
ქორწილი დამთავრდა თუარა ახალგაზრდები წავედით ზღვისპირას ცოტა ციოდა მაგრამ ეგარაფერი პლედები გვქონდა თან ... შუაღამემდე ზღვაზე ვიყავით მაგრამ დმეტრემ ღამით წამომიყვანა რადგან მეორე დღეს ოპერცია უნდა გამეკეთებია და დაღლილი არ უნდა ვყოფილიყავი...სახლში მივედი თუარა დავიძინე და რათქმაუნდა დილით გამაღვიძეს რადგან საავადმყოფოში უნდა წავსულიყავით ....შუადღით უნდა დაწყებულიყო ოპერაცია მანამდე მამზადებდნენ .. ყველა სააავადმყოფოში იყო ...და აი დადგა წასვლის დროც .
-ლოლაა იცოდე იბრძოლე და ჯანმრთელი დაგვიბრუნდი !!(საბა)
-ლოლა მალე გამოდი არ გვალოდინო(ევა)
ყველა თავისებურად ტკბილად და სევდიანად მემშვიდობებოდნენ ..მაგრამ იყო ვიღაც ვინც არ მემშვიდობებოდა ეს რათქმაუნდა დემეტრე იყო ..
-დემეტრე სადაა ?
-აქ ვარ
-რატო არ მემშვიდობები ?
-იმიტო რომ საჭმელი გავს გასაკეთებელი ოპერაციის შემდეგ ....ჩაიცინეს ყველამ ერთან და გამაცილეს საოპერაციოს კარებამდე....
ჩემი ფიქრები კი წავიდა შორს სადღც შორს საიდანაც ვერ მოდის უკან ..ისევ იმ ფიქებშია თითქოს გაუტკბა იქ ყოფნაო .. ამ დროს კი სხვეი რას აკეთებენ ? ნერვიულობენ ჩემზე და ლოცულობენ ..უკვე 3 საათი გავიდა რაც საოპერაციო მაგიდაზე ვწევარ ,გაუნძრევლად ისე თითქოს დაღლილობისგან არ ვდგები...დამთავრდა ოპერაცია ...შედეგს მაშინ გავიგებთ როცა გაღიძება მომინდება მაგრამ როგორ გავიღვიძო ? ვერ ვპოულობ გზას გასაღვიძებლად... თითქოს მწყვდიადში გამომკეტეს ...და აი შუქი ეს გზა ან სამოთხისაა ან სიცოცხლის მაგრამ როგორც ოველთვის გავყვები იქნები გავიგო რომელი გზაა ..
-ლოლაა !
-კარგად ხარ ?
-ლოლაა აქ ვარ !
ჩემს ირგვლის უამრავიი ადამიანი იყო და უამრავი ხმა ჩამესმოდა ყურებში მაგრამ გარჩევას ვერ ვახერხებდი...თვლების გახილება მინდოდა მაგრამ ვერ ვახელდი ეს ნარკოზის ბრალია ალბათ ..
-კაი ლოლა დაისვენე ...
როგორც იქნა მოვედი აზრზე და ვიცანი ყველა ...დემეტრე ჩემს გვერდით იჯდა დანარჩენები კი მთელს ოთახში ზოგი ძირს ზოგი ტახტზე ისხდნენ...
ორ დღეში გამომწერეს საავადმყოფოდან და ყველაფერი თანდათან დალაგდა ...ერთ თვეში კი გავიგე რომ ფეხმძიმედ ვიყავი ტყუპებზე ..ეს სასიხარულო ამბავი მეგობრებმა ერთად ავღნიშნეთ .....

9 თვის შემდეგ ....
-დემეე ...გაიღვიძე მუცელი მტკივაა ... .დემეე
-ხო პინცესაა ამოხდა ?
-მუცელი მტკივა წამოდი სანამ ძალიან ამკივდა საავადმყოფოში წავიდეთ ...
-კაი მიდი ჩაიცვი მე რაღაცეებს ავიღებ ...
საავადმყოფოში მივედით თუააა საოპერციოში შემიყვანეს და ცოტახანში მესმის ხმა ..
გილოცავთ თქვენ ტყუპი გოგო და ბიჭი შეგეძინათ ... რას დაარქვამთ? ალექსი და ნია ვუპასუხე ბედნიერმა და მაშინვე ბავშვების ნახვა ვითხოვე ..ველა მილოცავდა და მოდიოდა მოსნახულებლად ყველაზე მეტად კი მომეწონა ბებია და ბაბუა რომ მოვიდნენ შვილთაშვილის მოსანახულებლად .. ისინი ძალიან ბედნიერები იყვნენ ..ვერ ხვდებოდნენ რომელს მოსიყვარულებოდნენ ...სახლში როცა მივედით ცოტა გამიძნელდა ორი ბავშვის ერთად მოვლა მაგრამ ამ პრობლემის გადაჭრაში დედა დამეხმარა ის გადმოვიდა ჩემთან საცხოვრებლად და მეხმარებოდა ბავშვების აღზრდაში..

1 წლის შემდეგ ...
-ალექსს ნუ ატირებ ნიას !!
როგორც ყველა ბავშვი ალექსი და ნიაც ჩუბობდნენ და ატირებდნენ ერთმანეთს ...ამ დროის განმავლობაშ ბევრი კარგი რაღაც მოხდა..ალექსი და ნია მონათლეს ლილემ და საბამ ... რამოდენიმე თვის წინ კი საბა და ევა დაქორწილდნენ ... ლევანი და ლილე დაინიშნენ ქორწილის გადახდას არ აპირებენ ამიტომ ერთად ცხოვრობენ უკვე ..
ალექსანდრე შავგრემანი ხვეული თვმით და შავ თვალებიანია ასევე ნიაც..

ასე ტკბილად და ბედნიერად დასრულდა პრინცესას ისტორია ..იმედია მოგეწონათ



№1 სტუმარი Nia

Mipuchechechebuli iyo male ro dagesrulebina magito

 


№2  offline წევრი ლუსიანა

ძაან სწრაგად განვითარდა მოვლენები, გინდოდა რომ მალე დაგესრულებინა და უცებ მიაყარე ერთმანეთს. ისე არაუშავდა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent