შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დილამშვიდობისა პრინცესა (თავი მეხუთე)


12-02-2017, 18:08
ავტორი პაწუ
ნანახია 3 278

დილით ადრე გამეღვიძა ..პატარა ბავშვივით მიხაროდა დემეტრემ რომ მითხრა მიყვარხარო ...12 ის ნახვარია... აი დემეტრეც მირეკავს ..
-დილამშვიდობისა პრინცესა !! როგორ გეძინა ?
-დილამშვიდობისა პრინცო ! კარგად მეძინა ..შენ ?
-მეც..სახლში ხარ ?
-კი..გამოდი ჩემთან ....
-კაი მოვდივარ ...რამე წამოვიღო ?
-ააუ კიი მაგდონალდში გაიარე და წამოიღე ჩიზბურგერბი ნაყინები და კარტოფილი ფრი ..
-კაი და კოკაკოლა ?
-მაქვს..
-კაი მოვდივარ..
ნახევარი საათი არ იყო გასული რომ დემეტრე ჩემთან გაჩნდა ჩვენს მეგობრებთან ერთად....
ყველა მისაღბში დასხდნენ გოგოების გარდა..მე ლილე ევა და ბარბი სამზარეულოში გავედით რადგან ლილე მოწყენილი იყო და მაინტერესებდა რის გამო იყო მოწყენილი ..
-ლილე რახდება ? ესე ცივად რატ ექცევი მიშკას ? ან რა ხასიათზე ხარ ?
-ლოლა მიშკას დავშორდი !!
ამოიბუზღუნა და ცრემლები წასკდა ....ლილეე დამშვიდდი ვჩუჩულებდი მაგრამ ის მაინც აგრძელებდა ტირილს..ბოლოს ნერვები რომ აღარ მეყო ვუყვირე ლილე სად გაქრა შენი სიამაყე ? ასე როგორ დაეცი ? მოიკრიბე ძალა და ისე მოიქეცი რომ მან ვერ მიხვდეს შენ რას გრძნობ გაიგეე ?
-კაი ლოლა გავიგე !
-ხო ადექი მოიწყიმდე სახე და გავედით ..
მოიწმინდა სახე და გავედით ბიჭებთან ...მიშკას რეაგირება არ ქონდა ლილეს დდანახვაზე ...მართალია ჩემი ძმაკაცია მაგრამ არ მივცემ უფლებას ჩემს დაიკოს გული ატკინოს ...ვფიქრობდი გულში და ვერც კი მივხდი ბრჩხილებით როგორ ვიკაწრავდი ჩემს ხელებს მანამ სანამ დემეტრემ ხლი ჩამკიდა ისე რომ არვის შეემჩვია ჩემი ხელები...
-ხვალ შენი დაბადებისდღეა ლოლაა რაგაჩუქოთ ? (სანდრო)
-არა არაფერი არ მინდა უბრალოდ სადმე გავიდეთ და გავერთოთ
-კარგი პრინცესა (დემეტრე)
გოგოები გავედით აივანზე საშინლად ნერვები მქონდა მოშლილი...
-ლილე სიგარეტი გაქვს ?
-არა და შენ რომ არ ეწევიი !
-მინდა ! მამშვიდებს !
-გოგო როდის გასინჯე ?
-ოო რავი გოგო ერთი ..წავედი დემეტრეს ამოვუღებ ჟაკეტიდან ..
სიგარეტი დიდიხნის წინ მაქვს მოწეული ერთჯერ მოვწიე და შევეშვი ...მაშინაც ნერვები მქონდა მოშლილი და დამამშვიდა იმედი მაქვს ეხლაც დამამშვიდებს ..
შევვედი ჩემს ოთახში დმეტრეს ჟაკეტი ვიპოვე ამოღებას ვაირებდი სიგარეტის მაგრამ ვინ მაცადა ვიღაც აკაკუნებს კარზე ...ხმაა არ გამიცია მეგონა არ შემოვიდოდა მაგრამ შევცდი დემეტრე იყო ..დამინახა ხელში სიგარეტი რომ მონდა და მაშინვე ხელზე მიმანიშნა ..
-ეგ რაარის ?
-რაზე ლაპარაკობ ? ვკითხე ისე ვითომ ვერ მივხდი რას გულისხმობდა..
-სიგარეტს ეწევი ?
-არა უბრალოდ ნერვები მაქვს მოშლილ და...სიტყვა არ დამასრულებია მაშინვე ხელი მტაცა და გამომგლიჯა სიგარეტი ...
-რასაკეთებ ?
-რას და სიგარეტს ვერ მოწევ გაიგეე ?!
-კი მაგრამ მინდა !
-არ გინდა და ვსოო !
-მიყვირა და ოთახიდან გავარდა ..
-მეც უკან გავყევი ..
აივანზე გავედი გოგოებთან მიხვდნენ რომ დემეტრემ არ მომცა ნება სგარეტი მომეწია და კომენტარი გამიკეტა ევამ:
-კარგია რომ აგართვა ...
-როგორი კეთილიხარ (ყალბი ღიბილით ვუპასუხე )
შუადღე გადაიარა ყველა წავიდა სახლში მხოლოდ მე და დემეტრე დაავრჩით ..ხმას არცერთი არ ვიღებდით ბოლოს კი დემეტრემ თქვა ..
-რამდენიხანია ეწევი ?
-არა მე ერთჯეერ მოვწიე ..დღეს ნერვები მქონდა მოშლილი დამაგიტო გადავწყვიტე მოწევა...
-ესეიგი ნერვების გამო გინდოდა..
-ხო ..
-კარგი არ მოწიო და ვსო დაივიწყე ეგ აზრი ..
მეც დავეთანხმე და მის მკერდზე მივწექი ...
-ლოლაა...
გამომაღვიძა დემეტრემ..
-ჩამეძინა ?
-ხო ...მე მივდივარ და კარი დაკეტე..საღამოა უკვე...
-კარგი..
დავემშვდობე და დაძინება გადავწყვიტე ...
-ლოლაა გილოცავვ !!!(ყვირილით შემომივარდა ევა ოთახში)
-მადლობა საყვარელო ..ლილეც გახლავს ?
- არა ლილე ცუდ ხასიათზეა და სახლში დარჩა ..
-კაი ....წამოდი კაბები ვიყიდოთ და მერე ლილესთანნ ავიდეთ ..
კაბა არც ისე გრანდიოზული..ყოველდღურად ჩასაცმელი შავი და გრძეელი ვიყიდე ...შუადღე გასული იყო ლილესთან რომ ავედით იწწვა და ფილმს უყურებდა ...მე პოზიტივად წოდებულმა როგორც ყოველთვის ავაყენე ჩავაცვი თეთრი გრძელი კაბა როგორც ჩემი ისეთი ოღონდ ჩემი შავია ....ლილე კი წუწუნებდა არ ინდა ჩემს გარეშე წადითო აგრამ ვინ მოუსმინა.. ,, სამი მაფიოზი’’ გავედით უბნიდან და რესტორნისკენ წავედით ...როგორც ყოველთვის დაგვიანებით მივედით და კომენტარებიც კი გაგვიკეთეს ..
-ესე ადრე რამ მოგიყვანათ ? (ლევანი)
-როგორც ყოველთვის დააგვიანთ (სანდრო)
მივედით თუაარა დემეტრე მძიმედ ადგა ჯერ უკან წავიდა და 5 წუთში დიდი თაიგულით ხელში მოვიდა
-გილოცავ პრინცესა !!
-მადლობა პრინცო
მთელი საღამო ვსვამდით და გაისმა ხმა ....ეს ლევანი იყო ...მე მინდა ლილე მოვიდეს ჩემთან .
ლილე მე შენ ძალინ მიყვარხარ მაგრამ რადგან მიშკას შეყვარებული იყავი არ გაწუხებდი და არ მინდოდა ეს გცოდნოდა ....
აი ახალ პრობლემაც ..მართალია მიშკა ქვეყნიდან წავიდა და ლილესთან კავშირი გაწყვიტა მაგრამ ეს ლილესთვის იქნება პრობლემა..
-მოიცა ლევან რათქვი ?
-მიყვარხარ ლილე...ვიცი შენ არ მიყვარხარ მარამ მე მაინც დაგელოდები..
სიტყვების ტკეპნით ბუზღუნებდა ლევანი ..
-ლევან დალიე ?
-არა ლილე წვეიც არ დამილევია ..
-კარგი ..ჩაიბუზღუნა ლილემ და დაჯდა ..
ბიჭებმაც დაიწყეს სმა ახალი თემა აქვთ ლევანის ლილე უყვარს და ოგორც ყოველთვის ლევანის შეუწობენ ხელს ლილესთან დაახლოებაში ...შუა ღამეა უკვე ..ბიჭებმა თავისით გამოთქვეს წასვლაზე სურვილი...ლილე ლევანიმ წაიყვანა და ლილეს არანაირი პრობლემა არ ქონდა ამაზე..ევა საბამ მე დემეტტრემ ბარბი და სანდრო რათქმაუნდა ერთად წავიდნენ ...ლუკა კი მარტო წავიდა ...
დიილით გავიღვიძე მარტო ვიყავი სახლში ..უნივერსიტეტის დაწყებამდე საბას ნდოდა ევასთვის ხელი ეთხოვა...
მართალი ხართ ევა და საბა შეყვარებულები არიან .. საბას დავეხმარე გეგმის მოფიქრებაში და აი დადგა ეს დღეც ევა საბამ ჩვენს საყვარელ კაფეში მიიყვანა და იქ თხოვა ხელი.. უნივერსიტეტის დაწყებამდე ორი დღიტ ადრე კი ქორწილი გადაიხადეს ...ევას მეჯვარე ლილეიყო ხოლო საბას ლევანი ...
უნივერსიტეტი დაიწყო წუწუნებს ლილე რაღათქმა უნდა ევაც და მეც .. ავდექით დილით სამივე ერთად ვაპირებდით წასვლას მაგრამ ვინ გვაცალა..ლილე რეკავს გოგოები მე ლევანი გამომიარს და ის მომიყვანს იქ გნახავთთ!ევაც რეკავს მე ჩემი ქმარი მომიყვანს !
დავრჩი მარტო ვბუზღუნებ ჩემთვის და ამ დროს ზარია კარზე ...დემეტრეა ..
-წამოდი უნივერსიტეტში მიგიყვან ..
-კაიი ..
დავთანხმდი ..სამივე ერთ დროს მივედით ..მთელი დღე ვჭორაობდით მაგრამ გასაკვირი მხოლოდ ის იყო რომ ლილეს ლევანი მოსწონს !!
ლექციები რომ დაგვიმთავრდა სამივე გამოვედით ევა რათქმაუნდა სახლში წაავიდა ქმარს მარტო ვერ დავტოვებო ლილემ ლევანი უნდა ვნახოო მეკიდე სახლში წავედი ...დემემ დამირეკა წამოდი სოიოს ნაყინზეო მეც რათქმაუნდა დავთანხმდი ..საღამომდე ქალაქში ვსეირნობდით იმდენი ნაყინი ვჭამეთ სახლში მოსვლისას ყელი მტკიოდა მაგრამ უმნიშვნელოდ ჩავთვალ და ცივი ყავა გავიკეთე ..
შუა ღამეა . მგონი სიცხე მაქვს თავი და ყელი მტკივა ..ვცადე ადგომა მაგამ ძალა არ მქონდა ...ამდგარი არ ვიყავი საწოლზე დავვარდი .. მივხდი რომ მარტო ვერაფერს გავხდებოდი და ლილეს დავურეკე ..
-ლილლლ ცუდად ვარ გამოდი რა ჩემთან ..ბუზღუნით ვუთხარი და გავთიშე ტელეფონი ..
კიდევ ვცადე ადგომა რამოდენიმე ნაბიჯი გადავდგი მაგრამ დავეცი...თავი კომოდს ჩამოვარტყი და გავითიშე ..
-ლოლაა შეშინებული ხმით მაფხიზლებს ლილე .
-ხო რახდება ..ვცადე ადგომა მაგრამ თავი ვერ ავწიე .
მოიცადე ლოლა სასწრაფო მოვა მალე ...
სხვა არაფერი მახსოვს ..მგონი კიდე გავითიშე ...პალატაში მარტო ვარ და გარეთ ექიმთან ერთად ჩურჩულებენ დემეტრე და ლილე ..ცოტახანში კი შემოვიდა ლილე ..
-ლილე რახდება ? რამჭირს ?
-არაფერი ისეთი დამშვიდდი
-არა ლილე რაღაც ხდება ვგრძნობ მიხარი ეხლავე ...
-ლოლა შენ რაღაც ცუდი გჭირს მაგრამ არინევიულო გამოჯანმრთელდები ..
-არა მატყუებ სერიოზული რაღაც ხდება ჩემს თავს ხოო ?!
-ლოლა მართალი ხარ ....



№1  offline წევრი DevilGirl

ოპააა.....დაიწყოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოო............და თან რა დაიწყოო...............

 


№2  offline წევრი 9fifqipirveliisityva

kalqia <3 Chemi lamazi

 


№3  offline წევრი ლუსიანა

იმედია დიდხანს არ მალოდინენ და მალე დადებ შემდეგაც <3

 


№4 სტუმარი სტუმარი ანი

[right][/right] kissing_heart

კარგია heart_eyes ზალიაან

DevilGirl
ოპააა.....დაიწყოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოო............და თან რა დაიწყოო...............

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent