შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Harry Styles Imagne/ჩანახატი (+18 Only!)


7-03-2017, 20:45
ნანახია 6 244

კიდევ ერთი მომაბეზრებელი დღე სკოლაში....
მეტი სტრესი.......
მეტი საშინაო დავალება...
და მეტი ჰორმონების შემოტევა....
მისტერ სტაილსი, შენი მასწავლებელი ყველაზე გაიძვერა და ეშმაკი ადამიანია..
ის შემთხვევით ეხება შენს საჯდომს, შემთხვევით იხედება შენი კაბის ქვეშ და შემთხვევით გხვდება ყველგან და ყოველთვის..
მაგრამ ის მეგა სექსუალურია...
ყოველთვის როცა გაკვეთილს გიხსნის, სველდები და ლამისაა ორგაზმს მიაღწიო...
უნდა აღიარო, რომ ბევრჯერ გქონია მასთან დაწოლის სურვილი..
თუმცა ამავდროულად მისი „ფლირტაობების“ და შემთხვევითი რაღაცებისგან მიუხედავად მისტერ ჰარი არასდროს არ გიშვებს მასთან ახლოს..
აშკარაა მასაც ისე ძალიან უნდიხარ როგორც შენ, მაგრამ მას აშკარად რაღაც აკავებს..
-ჰმმმ მისტერ სტაილს....
-ვნახოთ რამდენად გაუძლებთ დღევანდელ გამოწვევას..
ზარი დაირეკა, თუმცა ბავშვები ჯერ კიდევ არ შემოდიოდნენ კლასში...
დრო იხელთე, კაბა დაიმოკლე, საროჩკა შეიხსენი და ლიტერატურის წიგნი ამოიღე..
წიგნის ის ფურცელი რომელიც გაგვაფრთხილა მისტერ სტაილსმა რომ დღეს უნდა წაგვეკითხა ამოხიე და სანაგვე ურნაში მოისროლე...
შენი გეგმის განსახორციელებლად ყველანაირად მზად იყავი..
ნელ-ნელა კლასიც შეივსო, ბავშვებიც შემოვიდნენ და თავიანთი ადგილები დაიკავეს..
მალევე კლასში მისტერ სტაილსმა შემოაბიჯა, ყველას მოგესალმათ და გაკვეთილის ახსნა დაიწყო...
ყველანაირად ცდილობდა შენი ღრმად ამოღებული საროჩკისთვის მზერა მოეშორებინა მაგრამ არ გამოსდიოდა.
ფანქარი ტუჩებთან მიიტანე ისე, რომ ვითომ უსმენდი...
შემდეგ კი ფანქარი პირში ჩაიდევი და მოვწოვე..
მისტერ სტაილსი დაიძაბა და ხელი მერხის დასაწყისს მაგრად ჩაავლო, აშკარა იყო რომ აღიგრძნო და არ იცოდა რა ექნა...
-ჯერ სად არის! ეს მხოლოდ დასაწყისია...
ფანქარს აქეთ-იქეთ ატრიალებდი და თან მერხის ქვეშ ფეხებსშლიდი..
მისტერ სთაილსი კი თვალს ვეღარ გაშორებდა და ყოველ წუთს წყალს სვამდა...
უეცრად შენი მერხიდან წიგნი გადავარდა და მისტერ სთაილსის მერხის წინ დაეცა..
შენ ადექი და შენი მოკლე კაბით დაიკუზე და წიგნი აიღე..
შენ:უკაცრავად მისტერ სთაილს-უთხარი და ტუჩი მოიკვნიტე.
როგორც კი შეტრიალდი მის თვალებს შეეჩეხე, რომლებსაც თავიანთი ფერი დაეკარგათ და სულ ჩაშავებულიყვნენ.
ჰარი:დაიკავეთ თქვენი ადგილი მის (შ/გ)-გითხრა „მკაცრად“ ჰარიმ...
ხვდებოდი რომ რაც გქონდა ჩაფიქრებული გამოგდიოდა...
ჰარი:ბავშვებო, გადაშალეთ 226-ე გვერდზე და დაიწყეთ კითხვა-თქვა ჰარიმ და მერხზე ჩამოჯდა წიგნით ხელში..
შენ:ბატონო სტაილს-უთხარი სექსუალური ხმით.
შენ:ჩემს წიგნს 226-ე გვერდი არ აქვს-უთხარი, წიგნი ხელში აიღე და ყურში ჩასჩურჩულე-
შენ:იქნებ დამეხმაროთ?
ჰარი:სამასწავლებლოში გადი ახალი წიგნი მოითხოვე და მეც გამოვალ-გითხრა ჰარიმ და ტუჩი მოიკვნიტა.
შენ:როგორც იტყვით-უთხარი და კარებისკენ წახვედი თეძოების რხევით.
სამასწავლებლო ცარიელი იყო... შეხვედი და ჰარის დაუწყე ლოდინი....
დაახლოებით 10 წუთში ჰარი დაბრუნდა, შემოვიდა სამასწავლებლოში და კარები ჩაკეტა...
ჰარი:რატომ აკეთებ ამას-გკითხა ჰარიმ სერიოზული ხმით.
შენ:რას მისტერ სთაილს?კითხე ჰარის და მაგიდაზე დაჯექი, ფეხები გაშლე და თითი პირში ჩაიდე..
ჰარი:ჯანდაბა, ხვდები რასაც-გითხრა ჰარიმ..-
შენ:აი ამას?-კითხე ჰარის ორი თითი შენში შეიცურე და ხმამაღლა ამოიკვნესე..
შენ:ააჰჰჰ... მისტერ სთაილს, ნუთუ არ გინდათ ჩემი გაჟიმვა.. გხედავთ როგორ მიყურებთ გაკვეთილზე-თქვი სექსუალური ხმით, მიუახლოვდი და კალთაში ჩაუჯექი.
მისი მკვრივი ერექცია შენს ფეხებს შორის იგრძენი..
ჰარი:მე რომ აქ და ახლავე გაგჟიმო ყველა გაიგებს შენს კვნესას.. მაგრამ ეს თვითონ მოითხოვე-გითხრა ჰარიმ და ხელები საჯდომზე ჩაგიცურა..
შენ:ჰმმ.. მისტერ სთაილს, რას მიპირებთ?-კითხე სექსუალური ხმით.
ჰარი:იმას რაც ორივეს დიდი ხანია გვინდა-გითხრა ჰარიმ და წიგნების თაროზე უკნიდან აგაყუდა.
ტანსაცმელი შემოგახია და მკერდის ზელვა დაგიწყო.
შენ:ააჰჰჰჰ-ამოიკვნესე ხმამაღლა
შენ:მისტერ სთაილსს...
ჰარი:იიმისთვის რომ ცუდი გოგო იყავი დაისჯები-გითხრა ჰარიმ და ტრაკზე ხელი მოგარტყა..
შენ ისევ ამოიკვნესე..
შენში რამდენიმე თითი შემოყო და ჩქარა აამოძრავა..
მთელ ხმაზე კვნესოდი და კედელს ხელებს ურტყამდი..
ჰარი:ჩუმად შე ძუკნავ... გაიგებენ-გითხრა ჰარიმ და გაკოცა.
ჰარი:თუ კიდევ ერთხელ ხმას ამოიღებ არ ვიცი რას გიზამ-გაგაფრთხილა ჰარიმ..
შენ:აააჰჰ მისტერ სთაილსს-ამოიკვნესე როცა იგრძენი რომ ჰარი შენში უკნიდან შემოვიდა.
სკოლის ფანჯარაზე აგაყუდა და შენი გაჟიმვა დაიწყო..
ჰარი:მოგწონს პატარავ ხომ ასეა?-გკითხა ჰარიმ საშინლად სექსუალურად..
შენ:ააჰჰჰჰ..აჰჰჰ.... თ მისტერ სტაილსს-კვნესოდო ბოლო ხმაზე.
ჰარი:ხომ გითხარი ხმა არ ამოგეღო შე ძუკნავ-გითხრა ჰარიმ და შენში ძლიერი ბიძგით შემოვიდა.
-ეს იმისთვის რომ მაბრაზებ-თქვა ჰარიმ და კიდევ ერთი ძლიერი ბიძგი/ტ შემოვიდა შენში
-ეს იმისთვის რომ ასე აღმაგზნებ-ამოიკვნესა ჰარიმ და კიდევ ერთი ბიძგი გააკეთა.
პარალელურად მკერდს გიზელდა, შენ კი ფანჯარაზე ყავდი აკრული..
-ეს კი იმისთვის რომ ასეთი სექსუალური ხარ-თქვა ჰარიმ და ისევ ღრმად შემოვიდა შენში
შენ:აააჰჰჰჰ მისტერ სთაილს არ გაჩერდეთ-კვნესოდი ბოლო ხმაზე
გეგონა რომ სიამოვნებისგან გაითიშებოდი ან რამე ასეთი მოგივიდოდა..
ჰარი:მოდი პატარავ-გამსინჯე-გითხრა ჰარიმ და შენიდან გამოვიდა.
შენ:სიამოვნებით მისტერ სთაილს-უთხარი და მისი პირში ჩაიდე.
ღრმად მოწოვე და თან ხელი აამოძრავე..
მისი უზარმაზარი იყო..
შენ აგრძელებდი მისი თ თამაშს და მის მოწოვას.
ჰარი ბოლო ხმაზე კვნესოდა და თმებზე გექაჩებოდა.
ჰარი:აააჰჰ..აჰჰ... მომწოვე..პატარავვვ... აჰჰ.. (შ/ს)...-კვნესოდა ჰარი..
ჰარი:ახლა გავათავებ-ამოიოხრა ჰარიმ.
შენ:მიდი ჰარი გათაავე... პირდაპირ ჩემს პირში-კვნესოდი ბოლო ხმაზე..
ჰარის შენს პირში ჩაიღვარა...
შენ:მჰმჰჰჰ... ძალიან გემრიელი ხართ მისტერ სთაილს-უთხარი ჰარის და გადაყლაპე.

მეგობრობოო მხოლოდდდდ დირთები ვკითხულოობთ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! არ მინდაა მერეეე რო მლანძღოთ და რაღაცც რაა.... თუ მოგწონებათ ასეთების დადებას აუცილებლად გავაგრძელებ
ს.მ



№1 სტუმარი Guest მარიამი

ოუ, ჰარი :დ ვიცი ეს იმეჯინინი. მგონი დირთებისთვისაც კი ძაალიან დირთია :დდდდ

ლაავ <3 საინტერესოა

 


№2 სტუმარი გიკი გოგო

სათაურიდანვე მივხვდი დიდი უაზრობა იქნებოდა,არც შევმცდარვარ. არ გეწყინოს,მაგრამ ეს არის 12 წლის აღგზნებული (და არა "აღგრძნებული" როგორც შენ გიწერია) ბავშვის აბდაუბდა, ბოლომდე ვერც წაიკითხავ ადამიანი რომც გინდოდეს. მოკლედ,თუ ეროტიკის წერ გინდა რამე დალაგებული და ესთეტიკურად ლამაზი უნდა წერო,ეს კიდე პორნოსაიტიდან ახალგამოსული დირექციონერის თუ რასაც უწოდებთ იმის ნაჯღაბნს გავს და მეტი არაფერი

 


№3 სტუმარი Takia

Gmerto dzvlivs ar miwevs did xans kitxva rom sakmeze gadsvidnen ai es momwons gaagrdzleeeeee da ar gacherdeee

 


№4 სტუმარი MelaNoooOo

Gaagrdzele momwoons ^^<3

 


№5 სტუმარი Malibu

Gaagrdzeele dzaan magaria

 


№6 სტუმარი guest

more more...

 


№7 სტუმარი Guest მარიკო

უაზრობა და უაზრობა, მეტიც კი არაფერი, უბრალოდ, ძალიან დირთსაც ვერ დაარქმევს ადამიანი, არამგონია ეს (only +18) იყოს. უფრო პატარა ბავშვის დანაწერიც მგონია. დირექშენერები ეგეთი ხალხი ხართ. 12 წლის ბავშვები და მათი ოცნებები, იმეიჯინებშიც და მოთხრობებშიც იხატება. დირექშენერების ის კატეგორია ვიცი რომლებიც წერენ იმას, რაც უნდათ რომ მის თავს ნამდვილად გადახდეს, ე.წ ამას ჰარის გაგიჟებული ფანი წერს.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent