შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მოულოდნელი გრძნობა 1


8-03-2017, 22:25
ავტორი ნატალიკო
ნანახია 1 291

დღეს ის დღეა ყველაზე მეტად რომ მიყვარს, ჩემი დაბადების დღე 19 მარტი. დღე რომელიც ბავშვოდიბან განსაკუთრებულად მიმაჩნია და რომლის აღნიშვნაც ჩემთვის ყველაფერია. მე ლილე ვარ 20 წლის 21-ის ვხდები. საშუალო სიმაღლის, გამხდარი, შავი მოკლე თმებით, მყავს დედა და ძმა, მამა დიდი ხნის წინ გარდამეცვალა. ორი დაქალი მყავს ლიზი და ნატა ბავშვოდიდან ერთად ვართ ერთ პროფესიაზე და ერთ უნივერსიტეტში ვსწავლობთ. მოკლედ იმას ვამბობდი, რომ დღეს ჩემი დაბადების დღეა და როგორც ყოველთვის ამ დღეს დღესაც აღვნიშნავ, კლუბში დავპატიჯე ჩემი დაქალები და რამდენიმე ჯგუფელი და წავედით, კლუბური სიტუაციები ყველაზე მეტად მხიბლავდა მიყვარს დალევა გართობა და ცეკვა.
-აბაა გოგოებო დღეს ვსვამთ ბოლომე (ნატა)
-რა თქმა უნდა დღეს ხომ ჩემი დღეა როგორც ყოველთვის ვსვამთ და ვცეკვავთ
-აუუ როგორ მიხარია რომ ბიწების გარეშე წამოვედით.
ნუ რათქმა უნდა ამას ლიზი იტყოდა რადგან მისი ძმა ტატო ძალიან მკაცრია მართალია სულ რარაც 2 წლითაა ჩვენზე დიდი მაგრამ მაინც.
-ხო ლიზ ნუ დარდობ ტატო დავიყოლიე რო არ მოვა ხო იცი მე როგორ ვუყვარვარ, ახლა კი შეუკვეთეთ რაც გინდათ დასხედით მაგიდასსთან და მეც მოვალ.
-საით გაგიწევია ლილე? (ლიზი)
-სიგარეტის ყიდვა დამავიწყდა
წავედი ფული ავირე და კიბეებზე ჩქარა ავირბინე რა დროსაც ვიღაც ძალიან მწარედ დამეტაკა და დავგორდი. კიდევ კარგი რომ უფრო მაღლა არ ვიყავი ასული თორე რაღაცას მოვიტეხავდი
-კარგად ხარ?
-წინ არ უნდა იყურო? რაარის ეს რანაირი სიარულია!
-შენც გეყურებინა წინ და დამინახავდი რომ მოვდიოდი. მომკიდე ხელი ადექი.
-შემეშვი ჩემითაც ავდგები
-ნება შენია
უცებ წამოვდექი კაბა გავისწორე და ნელა ავუყევვი კიბეს თან კარგად გამოვლანძღე ის უცხო ბიჭი უტაქტო არანორმალური, ისე რა ლამაზი თვალები ქონდა იდიოტს. უცებ ვიყიდე სიგარეტი და დავბრუნდი კლუბში. უზომოდ ბევრი ვიცეკვე და დავლიე მაგრამ არასდროს არ დამკარგვია გონება, ახლა ის დრო იყო რომ მარტო მეცეკვა ის რაც მე მსურდა შევუკვეთე სიმღერა და დაიწყო ამ სიმღერას უსასრულობაში გადავყავდი, სრულიად უცხო სამყაროში ვიმყოფებოდი ხოლმე ბოლომდე დავიხარჯე ცეკვით და როდესაც მოვრჩი მაშინ შევამჩნიე რომ ყველა მე მიყურებდა დიდი წრე იყო და ყველა ტაშს მიკრავდა ცოტა არიყოს შემრცხვა თვალი მოვავლე ყველას გოგოებიც დავინახე და ზუსტად მატ უკან ის უტქატო ბიჭიც დავინახე რომელიც სრულიად უემოციოდ იყურებოდა თავჩახრილი გამოვედი და მაგიდას დავუბრუნნდი.
-ლილე ეს რა იყო ეს რა ქენი რა ჩაიდინე (იცინის ლიზი და ისე ამბობს)
-შოკში ვარ რა მაგრად იცეკვე ვერ წარმოიდგენ მოიცა ვიდეო უნდა განახო (ნატა)
-კარგით რა როგორც ყოველთვის ისე დღესაც
-არა არა დღეს სულ ხვა იყო აი უყურე
ვუყურებდი ვიდეოს და ჩემს თავს ვერ ვცნობდი ასეთ მიხვრა მოხვრა მეე? როდის ვაკეტებდი :დ მეცინება ფიქრებში თან მომწონს აღფრთოვანებული ვიყავი თან მომწონდა ჩემი ნაცეკვი თან სირცხვილით თავს ვერ ვწევდი.. როგორც იუბილარს ტორტიც მომართვეს ფეხზე ძლივს ვიდექი გადავწყვიტე ყავა ამეღო და ცოტახანს გარეთ გავსულიყავი გამოვედი და ისე მესიამოვნა სუფთა ჰაერი ვერ აგიღწერთ სიჩუმე იყო მაგრამ ეს სიმყუდროვე კარებიდან გამოსულმა მწვან თვალებამ დამირღვია.
-კარგად ცეკვავ
-გმადლობთ
-კულტურულიც ყოფილხარ
-შენგან განსხვავებით კი
-მე რაღას მერჩი რა დავაშავე
-კიდე მე მეკითხები რა დააშავე?
-კარგი კარგი ხო ბოდიში არ მომიხდია. ბოდიში
-მიღებულია. იაზვურად გავუღიმე და შევედი კლუბში
რადროსაც ჩემმა ძმამ დათომ დამირეკა
-ხო დათ
-როდის მოხვალთ?
-წამოვალთ აწი
-თუ მთვრალიხარ საჭესთან არ დაჯდე მოვალ
-კარგი ეგრე ჯობს მოდი
დათო უმაგრესი ძმა იყო ჩემი ყველაფერი იყო 27 წლისაა და უცოლოა როგორ არ ვეხვეწები რომ ცოლი მოიყვანოს მაგრამ არ დაადგა საშველი.
-გოგოებო დათ მოგვაკითხავს და წაგვიყვანს თორემ მე საჭესთან ვერ დავჯდები
-აუ ხოო? (ნატა)
-ხო ნატა. ნატას ასეთი გახარება ჩემს თვალებს არ გამოპარვია მაგრამ ახლა ამის თავი არ მქონდა უგონოდ მივესვენე და ვტკბებოდი დღევანდელი დღით.

თუ მოგწონთ გავაგძელებ :* მადლობა ვინც კითხულობთ




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent