შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სათადარიგო(4თავი)


13-03-2017, 18:02
ავტორი choco
ნანახია 1 088

კარი შემოაღო და ერთი ნახტომით კესის გვერდით დაჯდა.მხიარული ქერა თმიანი და ცისფერთვალება გოგონა.ალასკა კესის მეორე მე ადამიანი რომელიც არასდროს დატოვებდა კესის,რაც არ უნდა მომხდარიყო.
_აბა?როგორ ხარ>ჩემო ბუსუნსულა
_კარგად ჩემო სულის ერთადერთო
_აუ ყავა დამალევინე დობას გაფიცებ რა
_კაი მოგიტან დამელოდე
ორი ფინჯანი ყავა და საყვარელი კრუასანები მოიტანა.ერთი ალასკას მისცა ერთი თავისითვის აიღო.მძიმედ ამოისუნთქა და ალასკას შეხედა.
_აბა რაუნდა მომიყვე? არ მომეწონება აშკარად ისეთი სახით მიყურებ
_დამიანი ვნახე
_ვინ ნახე? როდის?გააფრინე ჰო?
_გუშინ წინ ვნახე.დილით აქ დამხვდა,დღესაც ერთად ვიყავით.
-კესიიიიი
-ჰო ვიცი არასწორედ ვიქცევი
-რა გითხრა ან რა უთხარი ან აქ რანირად ნახე?ნიუ-ორკში რა უნდა?
-აქ მუშაობს ჩემთან კომპანიაში იყო მოსული ადვოკატს ეძებდა და შემთხვევით ვნახე.მერე ნახვა მთხოვა და შევხვდი.
-რა გითხრა?
-შეყვარებული ყავს ტერი!
_და შენთან რაღა უნდა?
_შემომთავაზა სათადარიგო ვიყო
_რა?არ დათანხმდი ხო?თუმცა შენ ასეთი სულელი არ ხარ რა თქმაუნდა არ დათანხმდებოდი
-დავთანხმდი ჩუმად თქვა და თავი დახარა
-ჯანდააბა კესი გამოშტერდი?
-არვიცი ალასკა მართლა ამდენი დრო გავიდა.მაგრამ ისევ აქ მყავს ამ დასაწვავ გულში.და ვერაფერს ვუშვები აღარც მიდის და აღარც სამუდამოდ რჩება.რა ვქნა არ შემიძლია მართლა.ამდენი დრო გავიდა და მისი დანახვისას ისევ გული ამომივარდა ისევ გავიბრწყინე და ისევ ცამდე ავედი.არ შემეძლო წამოვსულიყავი და მის გარეშე გამეგრძელებინა ცხოვრება.
_ხომ იცი რომ ადრე თუ გვიან დამტავრდება არა?
-კი ვიცი მაგრამ ახლა არ შემიძლია მართლა არ შემიძლია მის გარეშ.რარაც ნაწილი მაკლდა რაც ვერასდროს დავიბრუნე.მხოლოდ მისი მოსვლით შეივსო თავისით
შენც ხომ იცი?ხომ იცი როგორ მტკიოდა მის გარეშე გატარაებული ყოველი წუთ.ხომ იცი როგორ ვიყავი.უჰაეროდ ვიყავი არაფერი მინდოდა არც კი მძულდა ვერც კი შევიძულე ვერაფერი გავაკეთე მის დასავიწყებლად ვერაფერი.
_შენ არც კი ეცადე დაგევიწყებინა რადგან არ გინდოდა დაგვიწყებოდა.არაფერი გააკეთე კესი ამისთვის,ვაფშე არაფერი.უბრალოდ მის მოგონებეში ჩაიკარგე,მისი ცხოვრებით ცხოვრობდი.მისი ფოტოებიტ აავსე ტელეფონი,კომპიუტერი ოთახიც კი.ყოველდღე იხსენებდი მის ნათქვამ სიტყვებს და ერთად გატარებულ დროს და ყოველდღე იხსენებდი ფერიასაც და ამბობ რომ ვერ დავივიწყეო არც კი გიცდია.
გაჩუმდა რადგან იცოდა მართალს ამბობდა.თვითონ ჩაიფლო მის წარსულში.თვითონნ არ სურდა მისი დავიწყება არ ემეტებოდა დასავიწყებლად ვერ იმეტებდა ვერაფრით.არ შძლო წარმოედგინა რომ გაიღვიძებდა და აღარ გაახსენდებოდა ამის წარმოდგენა არ უნდოდა ვერ კი არა არა დაივიწყია თვითონ არ დავიწყა.
-რაც არ უნდა მოხდეს მე შენს გვერდით ვარ უბარლოდ ახლა არა!მე არ მინდა დამიანთან მსგავსი ურთიერთობა გქონდეს.არასწორია წავა და კიდევ უფრო მეტად გეტკინება და ვიცი რომ ამას ვერარ გადაიტან და ეს არ მინდა მართლა არ მინდა.უბრალოდ დაფიქრდი და მიხვდები 23 წელი არაა ის ასაკი რომ ვირაცის საყვარლად გაიხადო ტავი კესი.შიძლება ახლა ხვდებიდა კოცნის იქით არაფერი ყოფილა და არც იქნება მაგრამ თქვენი უღთიერთობა ფარულია და შენ მისი საყვარელი გქვია ალბათ არ გინდა ამის აღიარება მაგრამ ასეა.ჰომ იცი რომ ტავის გაუბედურების უფლებას არ მოგცე/გთხოვ შეეეშვი და ყველაფერს გავაკეთებ რომ გადაგავიწყო.ისე გავაქრობ მის აჩრდლსაც კი ვერ დაინახავ გთხოვ კესი.
ახლა არაფერი მითხრა უბრალოდ ავდგები და წავალ.ჩემს ნათქვამზე იფიქრე გთხოვ და იხვდები რომ სიმართლე ვამბობ.
იქვე მოიკუნტა თვალები დახუჭა და ცრემლებად დაიღვარა.არავისთან იტირა არც ალასკასთან მაგრამ ახლა მარტო დარჩენილი ცრმლებად იღვრებოდა.იცოდა იცოდა რომ მისი მეგობარი მართალი იყო იცოდა რომ არასწორედ იქცეოდა.იცოდა ასე არ უნდა დაემცირებინა თავი ასე არ უნდა გაეთელა მისი ღირსება.ალასკა მართალი იყო ის წრფელი და სუფთა სიყვარული რომლიც დამიანთან აკავშირებდა გაქრა.ახლა მას დამიანის საყვარელი ქვია და არა შყვარებული.არსწორია!მას არ შფერება.უნდა ადგეს და ცხოვრება გააგრძელოს.უნდა ადგეს და დამიანის გარეშ შეეგუოს სიცოცხლეს.მასზე უკეთესი იპოვოს.იპოვოს ის ვინც მას გააღმერთებს და ცამდე ასულს დაბლა არ დაანარცხებს.მაგარამ არ შესწევს ზალა ასე მოიქცეს დამიანის თვალებს და ღიმილს როგორც კი გადააწყდება მაშინვე ყველაფერი ავიწყება ყველაფერი საკუთარი თავიც კი.მხოლოდ დამიანი და არავინ სხვა.არც ტკივილი და არც წარსული მხოლოდ ის და მისი ტუჩები მისი თბილი ხელები.ეხლა რომ დაურეკოს?ალბათ ტერისთან ერთადაა ვერ დარეკავს მაგრამ...
-ნუ ტირი ფერია არ გიხდება ტირილი.მოდი ჩემთან და დამშვიდდი
მასთან გაჩნდა დამიანი დამაგრად ჩაეხუტა მოვიდა.მასთან მოვიდა კესის არ დაურეკია მაგრამ მოვიდა.როცა მას ყველაზე მეტად სჭირდებოდა.მაგრამ იქნებ არც კი სჭირდებოდა? მოვიდა და აზრები ისევ აირია ახლა მხოლოდ დამიანია მის აზრებში მხოლოდ მისი თბილი ხელები და სხვა არავინ და არაფერი ამქვეყნად.არც ალასკა არც კესი არც ღირსება და არაფერი საერთდ არაფერია.ფერიას და დამიანის გარდა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent