შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დემნას და მარიამის მოკლე ისტორია


15-03-2017, 23:59
ავტორი baikeri
ნანახია 2 204

ულამაზესი წყვილი იყვნენ დემნა და მარიამი.რომ შეგეხედათ იმას ვერც კი გაიფიქრებდით რომ ბანდიტები შეიძლებოდა ყოფილიყვნენ.ისინი სახლში იჯდნენ და გეგმავდნენ თუ როგორ გაეძარცვათ კიდევ ერთი ბანკი.ყველაფერი კარგად დაგეგმეს.ისინი ხომ ამას არაერთხელ აკეთებდნენ.გადაწყვიტეს მეორე დღეს გაეძარცვათ ბანკი.ეს დღე კი გადაწყვიტეს თავიანთ გემოზე გაეტარებინათ.გადაწყვიტეს კლუბში წასულიყვნენ.მოსაღამოებას ელოდებოდნენ,მანამდე კი თავინთი ფოტოალბომის დათვალიერებას,კინოების ყურებას და ძველი სასიყვარულო ამბების გახსენებას დაუთმეს დრო.ისეთი შეგრძნება ქონდათ თითქოს თავიანთი ცხოვრების ბოლო წუთები იყო მაგრამ, ერთმანეთს ამის შესახებ არაფერი უთქვამთ.ნელ-ნელა ღამდებოდა.მათაც დაიწყეს მომზადება.დემნამ ჯინსის შარვალი,შავი მაისური და შავი ბოტასები ჩაიცვა.მარიამმა კი ჯინსის შორტი,მანაც შავი მაისური და ბოტასები ჩაიცვა.სარკეში იყურებოდნენ და თმას ისწორებდნენ.ერთმანეთის პირისპირ დადგნენ,გაუღიმეს ერთმანეთს და ჩაეხუტნენ.სახლიდან გავიდნენ, BMW X5-ში ჩაჯდნენ და კლუბისკენ დაიძრნენ.კლუბში მივიდნენ,მაგიდას მიუჯდნენ და 4 ჭიქა ტეკილა შეუკვეთეს.2 ჭიქა ტეკილა გადაჰკრეს და ცეკვა დაიწყეს.ბევრი იცეკვეს და მაგრად გაერთნენ.პირველი ხდებოდა სახისკენ რომ დაიძრნენ.მანქანა ფარეხში შეაყენეს და სახლში ავიდნენ.დილით ორივეს ერთმანეთზე მიკრულებს გაეღვიძათ.ერთმანეთს აკოცეს და ძარცვისთვის მოემზადნენ.შავი შარვლები,შავი მაისურები,შავი ბოტასები და შავი ტყავის ქურთუკები ჩაიცვეს.სანამ სახლიდან გავიდოდნენ ცოტა შეჭამეს.ერთმანეთი მოისიყვარულეს,ნიღბები და ჩამთა აიღეს და ბანკისკენ დაიძრნენ.გუშინდელი შეგრძნება ისევ აწუხებდათ მაგრამ მაინც მხნედ იყვნენ,საიდან უნდა ცოდნოდათ წინ რა ელოდებოდათ.მანქანა ბანკის წინ გააჩერეს,ნიღბები გაიკეთეს და იარაღებით ბანკი შევარდნენ.
-ყველა ძირს დაწექით ეს ძარცვაა. დემნამ დაიძახა და ერთი-ორჯერ გამაფრთხილებელი გასროლა განახორციელეს.წივილ-კივილი ატყდა და ყველა ძირს დაწვა.დემნა სალაროში მივარდა და მოლარეს ჩანთა მიაწოდა.გოგონამაც ფულის ჩაყრა დაიწყო.
-არავინ არ გაინძრეს.დაიყვირა მარიამმა და გადაათვალიერა ვინმე ხო არ გაინძრაო.
-დრიზე ლამაზო ამდენი დრო არ მაქვს.უთხრა დემნამ მოლარეს და იარაღი სახესთან აუფრიალ.მოლარემაც მთელი ფული ჩაყარა ჩანთაში და დემნას მიაწოდა.გასასვლელისკენ დაიძრნენ,მარიამი გატრიალებას აპირებდა როდესაც მუცელში ტკივილი იგრძნო.დაცვამ სროლა მოასწრო.დემნამ ვერაფერი გაიგო.ბანკიდან გავიდნენ,მანქანაში ჩაჯდნენ და მანქანა ადგილს მოსწყდა.გოგო ჭრილობას კურტკით ფარავდა.გზაში პოლიცია აეკიდათ.დემნა კიდე ვერაფერს ხვდებოდა.მას მხოლოდ ის უნდოდა,რომ პოლიციას გაქცეოდნენ და ისე ეცხოვრათ როგორც ადრე ყველა ძარცვის შემდეგ თავიანთ თბილ სახლში.მარიამმა დემნას ხელი ხელზე მოკიდა.
-მიყვარხარ იცოდე.მარიამი გონებას კარგავდა.
-გადავრჩებით აბა რა,ეხლაც გადავრჩებით.ხელზე აკოცა.რაღაც ცივი მოეჩვენა.დემნა ხვდებოდა რომ რაღაც რიგზე არ იყო.მარიამი დაათვალიერა და მის ხელზე წითელი ლაქა რომ დაინახა კინაღამ გააფრინა.მარიამს ნელ-ნელა თვალები ეხუჭებოდა.დემნამ მაიკა აუწია და იარაღით მიყენებული ჭრილობა დაინახა.
-ოო არა გთხოვ არ დამტოვო.დემნა ყვიროდა და საჭეს ხელს ურტყავდა.მარიამმა ბოლო სიტყვა რაც წარმოთქვა იყო მიყვარხარ.გაზს ბოლომდე მიაჭირა.
-სულ ერთად ვიქნებით და ერთდღესაც მოვკვდებით,მიყვარხარ. მის გაყინულ ხელს ეამბორა,მანქანა გააჩერა და. . . პოლიციელებმა მათი გაჩერებული მანქანა იპოვეს და ალყაში მოაქციეს.პოლიციელებმა იარაღები მოიმარჯვეს.ერთ-ერთმა პოლიციელმა დაიძახა.
-ალყაში ხართ,ხელები აწიეთ და გადმოდით მანქანიდან.ჩაბურულ სტეკლოებში არაფერი არ ჩანდა.მანქანიდან არავინ არ გადმოვიდა.კიდევ ერთხელ გააფრთხილა პოლიციელმა მაგრამ უშედეგოდ.მანქნისკენ დაიძრნენ პოლიციელები,კარები გამოაღეს და დემნა და მარიამი ხელი-ხელ ჩაკიდებულები გარდაცვლილები იპოვეს.პოლიციელებმა პულსი გაუსინჯეს მათ მაგრამ,ორივე გარდაცვლილები იყვნენ.მათ ნიღბები მოხსნეს.ასეთი ლამაზი წყვილი პირველად ენახათ.ორივე ერთი-მეორეზე ლამაზები იყვნენ.ერთ მხრივ შეეცოდათ კიდევაც.

ექსპერტ კრიმინალისტების დასკვნა:მარიამი დაცვის იარაღიდან მიყენებული ჭრილობისგან დიდი რაოდენობით სისხლის დაკარგვით გარდაიცვალა.დემნამ კი თავის სიცოცხლე თვითმკვლელობით დაასრულა.



P.S.პატარა ისტორიაა.რატომღაც მომინდა ასეთი პატარა ისტორიის დადება:) იმდეია მაქვს ძალიან მკაცრები არ იქნებით :) მადლობა წინასწარ :)



№1  offline მოდერი ენემი

საოცრებაა ამდენი ხნის შემდეგ კიდევ ერთხელ ვკითხულობ და სიამოვნებას ვიღებ

 


№2  offline წევრი baikeri

baby girl for everyone
საოცრებაა ამდენი ხნის შემდეგ კიდევ ერთხელ ვკითხულობ და სიამოვნებას ვიღებ

<3 <3 <3 ვაიმეე ძალიან დიდი მადლობა <3 ძალიან გამახარეთ <3 <3 <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent