შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Dream (თავი 5)


20-03-2017, 00:43
ავტორი ანუკი (ანნა)
ნანახია 1 300

თითქმის ერთი თვე გავიდა რაც მარიამი და ლაზარე წავიდნენ , ხვალ დაბრუნებას აპირებენ მაგრამ ტასო შიმშილის მეტს ვერაფერს გრძნობ ბოლო კვირებია და საერთოდ არ ახსენდებოდა მათთან საუბარი თუ ისინი არ შეეხმიანებოდნენ, სანდრო თითქმის სულ საქმეებში იყო ხოლო ლუკა და გიო ხან სად და ხან სად . ძალიან შეცვლილი იყო ტასო , სულ სხვადასხვა ხასიათებზე იყო , ვერ გაიგებდით როდის რა უნდოდა ან რატომ ტიროდა , ან რატომ უბრწყინავდა ასე თვალები რომელიმე ხილის ან ტკბილეულის დანახვისას . ახლაც სახლში აბუნდა და არავინ დახვდა , რაზეც ისევ ტირილი დაიწყო და სანდროს დაურეკა .
_ სანდროო, სად ხარ?! საერთოდ აღარ გადარდებ! საერთოდ! მარწყვი და შოკოლადი წამომიღე რა და მალე მოდი .
_ საქმეზე ვარ ტასო და არ მცალია ცოტახანი რომ დამე....
_ არაა ! არა და არა! მალე მინდა შოკოლადი და მარწყვი ! არ გესმის ?! მალე რაა!
_ გოგო რა გატირებს ?! მოვდივარ ხო მაცადე!

ცოტახანში სანდრო სახლში დაბრუნდა და ტასოსაც სახე გაუნათდა , მივიდა პარკი გამოსტაცა აკოცა და თან დააყოლა ყარხარ რა სუნი გაქო. მერე პარკში მხოლოდ შოკოლადები რომ დაინახა ისევ აუცრემლიანდა თვალები .
_ რაარის ეს?! მარწყვი დაგენანა ხო?! საერთოდ აღარ გადარდებ! მგონი აღარც გიყვარვარ !
_ გააფრინე ანასტასია?! რა გჭირს. რის გამო ტირი?!
_ მარწყვი რატომ არ მომიტანე?! აი რატომ?!
_ გოგო ვერ ვნახე ვერსად ! და ამისგამო იბუსხები და ტირი?! მოიც , ეხავე მოგიტან მარწყვს ! სულ ნახევარი საათი.
ათ წუთში სანდრო ორი პარკით ხელში უკვე სახლში იყო და მოთმინებით უცქერდა ტასოს , ტასოც მივარდა და მარწყვის პარკს ართმევდა მაგრამ ვერ მიიღო.სამაგიეროდ აფთიაქის პარკი გაუწოდა სანდრომ
_ ეგ რათ მინდა?! მომე რა მარწყვი ! არ ვარ ავად .
_ ორსულობის ტესტია და მალე მიდი , მხოლოდ ამ შემთხვევაში მიიღებ შენს მარწყვს .
_ მეღადავები?! არმინდა რა ! მომე მარწყვი.
_ გამომართვი ეს ერთიცალი და მალე მიდი.

ტასომ მარწყვი გამოართვა და ნაზად ჭამას შეუდგა , რომ მორჩა და მიხვდა რომ კიდევ უნდოდა პარკი გამოართვა და აბაზანაში შევიდა , თითქმის არც ქონდა კარები მიხურული რომ გამობრუნდა და სანდროს მიაშტერდა .
_ რა?
_ იცი როგორ უნდა გამოვიყენო?!
_ მეღადავები გოგო? მაგის დროა? მალე მიდი ხვალ აქ არიან ყველანი ხო იცი არაა.
_ რას გეღადავები ?! მართლა არ ვიცი .
_ სერიოზული ბავშვი ხარ რა . მოდიაქ ! ღმერთო რეებს მაკეთებინებს ეს გოგო!
_ ჰო აბა რა გეგონა რო მაცდუნე .
_ კიი აბა აბა , მე გაცდუნე , მე დავტანტალებდი შენი საროჭკებით და მე ვცეკვავდი აბაზანიდან გამოსული მუსიკებზე , აბა რა ! ხო მიხვდი ეხლა როგორ უნდა ! მალე გულს ნუ გამიხეთქავ
_ კაიი

აბაზანიდან გამოვიდა თუ არა ტესტი გვერდით სავარძელზე მიაგდო და მარწყვის ჭამას შეუდგა . სანდრომ აიღო თუ არა ტესტი სულ გაფითრდა .
_ ადექი მალე!
_ რაიყო ბიჭო პითონზე ხომ არ ვარ ორსულად
_ მალე მალე ! ეს მეორეც ცადე ! და ვაფშე ყველა ! მალე მიდი .
_ ჰააუ მეზარება რა .
_ მალეთქო

აბაზანიდან გამოსულმა ისეთივე არაფრის მთქმელი მზერით ტსეტები მიაწოდა ალექსანდრეს და მარწყვის ჭამას შეუდგა .
_ ე ... ეგენიც იმისნაირებია .
_ მერე გოგო!
_რაა მერე ?
_ რისი ტესტია ეს?!
_ორსულობისო ხო თქვი
_ ჰო და მერე ეს ხაზები ოსულობას ნიშნავს
_ მერე
_ გამაგიჟებ! რაღა მერე ადამიანო?! ორსულად ხარ , შენ დედა მე მამა .
_ შანსი არაა , მე ტასო შენ ალექსანდრე
_ ჰააუუ რა მაგარიაა !! გოგო რეაქციები სად გაქ
_ რა რეაქცია , აა მე ვარ ორსულად?! რა?!დედა!

ტასო ფეხზე წამოხტა და მუცელს მიაშტერდა მერე სანდროს უყურებდა და ტირილი დაიწყო , მივარდა და სანდროს ჩაეხუტა მერე გაუშვა ხელი და აქეთიქით სიარული დაიწყო.
_ ეხლა მუცელი გამეზრდება , მერე გავსუქდები .არ მინდა რააა ! არ მინდა ! მე რა შუაშივარ შენია და შენ გაგებეროს მუცელი ! მე რატოო!!
_ ეე გააფრინე?! ჩემი ერთიცალი ხარ ადამიანო!! მხოლოდ შენთვის ვცხოვრობ გესმის?! ვაიმეე ღმერთო რა ბედნიერი ვარ!
_ ჰო რატო არა რა შენ კი არ გაგეზრდება მუცელი და შენ კი არ დაგეწყება სამშობიარო ტკივილები! მაგრამ სანდრო!
_ ჰო ჩემო სიხარულებო, მამიკოს ერთადერთი , მამიკოს სიყვარული , ჰჰომ გესმის მაა
_ ჰო აბა აბა ეხლა ხელსაც ჩამოგართმევს და ეგაა .გაიწიე რა ჩემი მუცელია და თან მეღუტუნება .
_ ჰო ჰო მოვიშორებ ამ წვერს , და მუცელი კი შენია მაგრამ ბავშვი ჩემია.
_ სანდრო მე არ მესმის რა უნდა ვქნათ?! შეხედე პატარაზე უკვე მეტყობა მუცელი და თან ჯერ ისიც არ იციან რომ გვიყვარს ერთმანეთი ახლა ბავშვი?! მომკლავენ გესმის!იქნებ ეს ბავშვი მო...
_ გაჩუნდი! გაჩუნდი და ჩათვალე რომ ვერ მივხვდი რა უნდა გეთქვა . ეგ არც გაიფიქრო ამის შემდეგ .და ვეავინ ვეღარაფერს გიზავს რადგან შენ უკვე ჩემი ხარ . ჩამოვლენ ხვალ და ყველაფერს განვიხილავთ .

საღამოს სხვადასხვანაირი ტორტებით მორთულ ოთახში ჩაეძინათ ორივეს , ჯერ ალექსანდრეს და მოუწია კიდევაც ტორტებში ძილი. მეორე დღეს ყველანი აეროპორტში იყვნენ ტასოს გარდა , რაც ყველას გაუკვირდა . მერე სახლში მისულები საერთოდ გაოცებულები დადიოდნენ ტასოს საქციელებით , ჯერ იყო და გამარჯობის მეტი არაფერი უთქვამს სანამ ისინი არ ჩაეხუტნენ მერე იყო და მარიამი ვეღარ იცილებდა მუცელზე მიხუტებულ ტასოს და ლაზარე კიდევ მარიამს აშტერდებოდა გაოცებული რამდენს ჭამო არადა ნახევარზე მეტს ტასო უჭამდა . მერე იყო და ადრე ატყდა მეძიბება და მარიამი ჩემთან დაიძინებსო და ლაზარეს გაბრაზებულ სახეზე ტირილი რომ მორთო თავისი კი გაიტანა მაგრამ ლაზარე შეშინებული დადიოდა . ცოტახანში
მხოლოდ ბიჭები დარჩნენ და კარტის თამაშს შეუდგნენ როცა ალექსანდრემ საუბარი წამოიწყო.
_ ბიჭებო! რაღაც მინდა გითხრათ , ძალიან გთხოვთ გამიგოთ , არ მინდა ვიე დაგკარგოთ .
_ რა შორიდან უვლი?! თქვი თუ ამბობ
_ მე ტასო მიყვარს .
_ გავიცინეთ გვეყო.
_ არა მართლა ლაზარე , არ ვხუმრობ ! მართლა ! მიყვარს და ამას ვერ შევცვლით .
_ რაა?! და ტასოს?!
_ ტასოსაც ვუყვარვარ
_ თქვენ შიგ ხო არ გაქვთ ჰა?! ამის დედა შევე*ი , მე შენ ძმად მიგიჩნევდი !
_ ეგ რა შუაშია?! მერე რა! ვიაც ძმა ყავსიმას არავინ უნდა უყვარდეს?! კარგი რა ! უსამართლოდ იქცევი! გამიგე მიყვარს და რა ვქნა, თან მასაც ვუყვარვარ.
_ აქთ მისმინე ! მე სრულიად ახალი გაცნობილი ვარ მაგრამ მსგავსი რამე არასდროს გამიფიქრება ! არასდროს !შენი დედაც ბიჭო! შენ და ძმობის რა გაგეგება ?! მას ვერ მიხედავ და ვერ დაიცავ ! ვერა!
_ ჯანდაბა ! ლუკა მოკეტე !! (გიორგი)

სანდრო ჩასისხლიანებული თვალებით იყურებოდა , სიმწრისგან კბილებს ერთმანეთს აჭერდა და ლუკას ამ სიტყვებზე სიმწრისგან მაგიდა ააყირავა და ლუკასაც დაარტყა მერე ტასოს ოთახში ავარდა და კარები შეუგლიჯა სრული ამ სიტყის მნიშვნელობით.
_ ადექი მივდივართ !
_ მე ... რატომ?
_ მალეთქო , შენ აქ ყველა ისე მოგექცევა როგორც მოუნდებათ , უბრალოდ ჩაიცვი და წამოდი .
_ ტასო თვრამეტის ხარ და ვეღარ დაგიშლი სადმე წასვლს მაგამ იცოდე თუ წახვალ დაივიწყე რომ ძმა და ეს ადამიანები გყავს ! დაივიწყე გესმის ?!
_ კი მაგრამ ლაზარე მე მიყვარს სანდრო!
_ მე გითხარი !
_ ვერ წამოვალ.........

სანდრო ამ პასუხს არ ელოდა, მაგრამ . კარებს მუშტი მოუქნია და წავიდა ბოლოს მხოლოდ ატირებული ტასო უდგა თვალებში უხმოდ ტუჩების მოძრაობით რომ უთხრა მაპატიეო . მერე თავისი ოკახის საფლავზე ავიდა და თავის დას დაუწყო საუბარი .

_ მე მართლა ვერავის ვერ დავიცავ ! მართლაია ლუკა ! ჩემო ციცქნა როგორ მჭირდება შენი ღიმილი ნეტავ იცოდე როგორ ! როგორ მინდა ისევ ისე მომეხვიო ! სულ პატარა იყავი მაგრამ მაინც ყველაფერს გიყვებოდი ხოლმე სულ გელაპარაკებოდი და შენც ყველაფერი გესმოდა . მჭირდები გესმის მჭირდები! ისე როგორც არასდროს ! არ ვიცი რა ვქნა აღარავინ მყავს , მათ ვინც ოჯახად მიმაჩნდა ვერ გამიგეს ! შენ მჭირდები! შენ! რა ვქნა ?! რატომ ვტირი ქალივით ?! მომენატრე ! უბრალოდ საშინელი გრძნობაა ! საშინელი! ნეტავ დამიბრუნდე ! არ ვიცი საიდან ან როგორ მაგრამ მე ჩემი და მჭირდება , ახლა როცა უკვე ჩემს შვილზე დადგა ჯერი . მე ვერ მივატოვებ მას !

სასაფლაოზე საუბარში ჩაეძინა და მერე სახლში დაბრუნდა ,რამდენიმე დღეა ტასო არ უნახავს და გადაწყვიტა მისულიყო სანახავად . წვერი გაიპარსა როგორც დაპირდა და მივიდა .

""ტასოსთან""
_ შეგიძლია ტირილი შეწყვიტო და ჭამო რამე ?! ტასო შენს გამო მარიამიც ნერვიულობს ! იცოდე მას თუ რამე დაემართება ვერ გადამირჩები!
_მარიამი ხო?! მე სულ არ გადარდებ არა ?! გადით ! აავინ მჭირდება და ეს ნამცხვრებიც აღარ მინდა !
მთლიანი ლანგარი აიღო და მოისროლა , რის გამოც ძმის დარტყმული ხელიც მიიღო.
_ მე სულ არ გადარდებ ხო?! გადით მომშორდით ! ნაბიჭვრები ხართ და მეტი არაფერი! არანაირი დახმარება არ მჭირდება ! გადით ჩემზე ნუღარ იფიქრებთ და ნურც იმაზე რა მოუვა ჩემს შვილს ! გადუთ !
_ რაა?! ვიის გოგო?! ყოჩაღ! სამარცხვინო! აღარავინ არ შემოუტანს არაფერს ! რაც უნდა ის უქნია ! სადაა შენი სანდრო?! .და კიდევ ამ ოთახიდან ვერ გახვალ გასაღები მე მაქ . რაც გინდა ის მოგსვლია !!!


ბიჭები გამოვიდნენ ოთახიდან და ლაზარემ კარები დაკეტა ! ტასო რაღათქმაუნდა თავის პატარას რომელმაც ასე შეაყვარა თავი არ გაწირავდა და იმ შოკოლადების იმედზე იყო რომლებსაც სულ ინახავდა თავის ოთახში . დალა ჩასულ ბიჭებს თვალებ აცრემლებული მარიამი დახვდათ რომელიც იატაკს მიშტერებოდა და არაფერს ამბობდა სანამ ლაზარე არ მიუახლოვდა და მოფერება არ ცადა .
_ გაიწიე ! არ შემეხო შენი ნაბიჭვრული ხელებით! გაიგე! შემეშვი ! არაკაცები ხართ და მეტი არაფერი! როგორ დაარტყი ! რა კაცი ხარ საერთოდ ! ან თქვენ?!თქვენ რა სიტყვით საინტერესო სიუჟეტიიყო?! მაყურებლები მაგრებიიყავით! ვერ გიტანთ! ისე ლაზარე რას იტყვი მეც შემარცხენელი ვარ ხომ?! ანუ მასეა?! ას იტყვი ახლა მამაჩემი რომ მოვიდეს და მცემოს მერე ძმა გამომიჩდეს რომელსაცისევე არაერი გაუკეთებია ჩემთვის როგორც შენ ტასოსთვის და გამლანძღოს! საერთოდ ასეთი თბილი ბავშვური და საყვარელი რატომაა თუ გიფოქრია ?! მას ძმა წლების წინ მოუკვდა ! ადამიანი რომელიც მართლაც ძმასავით იქცეოდა გესმის?! რაიყო რარომ მწარდები! სიმწრის ცრემლი ხო? მიდი აბა ეხა მეც დამარტყი! და თქვენ ყურება არ დაგავიწყდეთ !
_ შენ შეუტანე საჭმელი ხოლმე ! არ უთხრა რომ ვიცი . და თუ რამე მოუნდეს მითხარი მეც ! მოვუტან!
_ რაღაც არ მგონია შენი მოტანილი რამე უნდოდეს !
_ გეყო ახლა ! და დამშვიდდი!

ლაზარე წაიდა და გარეთ გასულს მისკენ მიმავალი სანდრო შეეჩეხა .
_ ლაზარე! ტასო უნდა წავიყვანო!
_ ვერ წაიყვან!
_ ახლა რასაც გეტყვი აუცილებლად გამიგებ რადგან შენც იგივე სიტვაციაში ხარ! ის ჩემგან ორსულადაა , და მე მამა გავხდები .
_ არა , ვერ გახდები! მან მოიშორა შენი შვილი.
_ არა არა ! ტასო ამას არ იზავდა !
_ შენ წამოიდგინე ქნა !
_ მატყუებ ! მისი ნახვა მინდა
_ მას არ უნდა !
_ ფუ შენი კაცობუს დედაც .

მობრუნდა და სახლში დაბრუნდა , თითქმის მთელი თვე ისე გავიდა რომ არავინ უნახავს და საერთოდ ადამიანებიც არ დაუნახავს მხოლოდ სგარეტის და ალკოჰოლის გამყიდველს ხედავდა , სულ სალში იყო და ან ეწეოდა ან ეძინა . მონატრებისგან ცუდად იყო მაგრამ ფიქრობდა რომ შეეჩვეოდა .ტასო კი გამუდმებით ტირილს აგრძელებდა და საშინლად გახდა გასუქების მაგივრად რადგან თითქმის არაფერს ჭამდა იქამდე სანამ მარიამი ხვეწნისგან ტირილამდე არ მივიდოდა ,

_ კარგი რა ტასო გთხოოვ ჭამე ჩემი ხათრით , ახლა თითქმის ორი ამხელა უნდა იყო , შენს გამო არა , ბავშვის გამო!
_ ჰო მაგრამ ალექსმა ასე რატომ დამტოვა ! მეგონა რომ მომაკითხავდა , ნუთუ ასე მარტივად დამთმო.
_ ტასო , წინაზე ლაპარაკი მოვისმეინე .... ზუსტად არ ვიცი მაგრამ მგონი სანდროს მოატყუეს რომ ბავშვი მოიშორე , არ ვიცი მე ასე ვფიქრობ.
_ რაა?! ჯანდაბა ეს მეც ვთქვი სანდროსთან! ალბად დაიჯერებდა .
_ გინდა სახლში როცა არ იქნებიან გაგაპარო?!
_ არა არა არა ! შენ ამ საქმეში არ გაერევი! უბრალოდ არ აირიო ურთიერთობა ჩემს გამო. მიდი და შეურიგდი ლაზარეს
_ კარგი რა ! ამას როგორ ამბობ?! სულ არ ფიქრობ შენს თავზე ?!
_ არაფერია , მასაც არ ქონდა ადვილი ცხოვრება, ჩემზე ნაკლებად არც მას უყვარდა ვაჩე .

_ გამაგიჟებ მე შენ .
_ მიდი მიდი ,

ტასო ფეხზე წამოდგა რომ კარამდე მიეყვანა მარიამი და ფეხზე ამდგარს თავბეო დაეხვა და მაშინვე ჩამოჯდა .
_ ტასო! რა დაგემართა?!

_ არაფერია არაფერი! სწრაფად წამოვჯექი და ალბად ამიტომ. მიდი გადი და კარის დაკეტვა არ დაგავიწყდეს .

მარიამიც გავიდა და არც კარის დაკეტვა არ დავიწყებია , ტასომაც თავის ზურგჩანთაში საჭირო ნივთები ჩაყარა და ფანჯარას შეხედა რომელიც უკვე უფუნქციო იყო და აღარ იღებოდა .ცოტახანში ბიჭებიც მოვიდნე ლაზარე ისევ თავის ცოლს უყურებდა დიდი მუცლით რომ დაკუსკუსებდა და თითქმის არ აქცევდა ყურადღებას . ხვდებოდა რომ ბევრი რამე დაკარგა .
_ გიო ჯერ შენ დაელაპარაკე ტასოს და მერე მეც დაველაპარაკები ხომ იცი ყველაზე ნაკლებად შენზე გაბრაზდებოდა .
_ კაი მაგრამ ეს ჩემი ტასო აარაა , წესით აქამდე რამე უნდა ქნა ძალიან შეიცვალა . კარგი ავედი და მერე გეტყვი შენ ამოხვიდე თუ არა .

ცოტახანში გიო მაღლა ავიდა და გასაღების ჩხაკუნის შემდეგ დუმილი იყო და მერე ბოლო ხმაზე ხარხარი .
_ ჰა , რა ვქნა ამოვიდე?!
_ მოდი მოდი , აი ეს კი ჩემი ტასოა .
_ რაა?! რა გაცინებს მართლა იდიოტო
_ ნახე რა !ორსულიც ასეთი უნდა!
_ სერიოზულად?! ფანჯარა როგორ მოხსნა სულ ?!
_ ითს მაი გიირლს ლაზარე , ითსს მაი გაზრდილ და აღზრდილ ბიჭოო!
_ თუ გინდა იციცხლო ჩუმად იყავი! თუ ძმა ხარ იცოდე მაინც ინგლისურის რამე !
_ სამაგიეროდ ტყუილად არ უყურებია ჩემთვის როგორ მოვხსენი კარი და მან იგივე გაჯეთა ფანჯარაზე , და არც ხეებზე ცოცვას ჩაუვლია უშედეგოდ. ნახე რაა . ითს მაი გ.....
_ მო კე ტე ! მოკეტე ცოტახანს ! ფეხზე ძლივს იდგა როგორ ჩავიდა აქედან! მართლაც რომ თხაჯანაა !


ძლიივს ! ცოტაც და დავამავრებ, სოფელში ვარ და მობილურით მიწევს წერა ამიტომ შეცდომებზე მომიტევეთ . ცოტა რთულად დავწერე არ ვიცოდი რა მექნა მაგრამ მინდოდა რომ დამედო , ხალხნო ხმ შეიძლება ერთი სიტყვით მაინც თქვთ?! მომწონს ან არ მომწონს ! ან სულაც რა სისულელეა და უაზრობა ეტყობა რომ ვიღაც იდიოტის ნაჯღაბნია ეტყობა რომ არაფერი გამოუვა ცხოვრებაში , მაგარი იდიოტი ვინმეა (ეს ჩემი აზრი) . რაღაც თქვიით რაა



№1  offline წევრი LSD

Kargi istoria magram ase swrafad ganvitarebasac ar movelodi.sadme gechqareba? Ufro meti grdzinoba emocia ro yofiliyo uketesic ikneboda arvici martla cudad argamigo mgarm wina tavebi uketesi iko bevrad.magalitan romelime epizoti ufro kargad da meti grdznobebit ro gadmogeca sheidzleba uketesic yofiliko.nu mokled kargad wer shegidzlia wera magram shens minimums gvachveneb marto.ar daizaro da sheecade sheni maqsumi gvachveno kvelas ❤️❤️Xo kidev kimentarebi tuar ikneba guli nu dagwydeba radgan
Sinmadvileshi istorias wer shentvis da ara sxvistvis wer imitom rom gikvars da imitom rom wera sheni sakmianobaa❤️❤️Veli shemdeg tavs warmatebebi tkbilo❤️❤️

 


№2  offline წევრი ანუკი (ანნა)

LSD
Kargi istoria magram ase swrafad ganvitarebasac ar movelodi.sadme gechqareba? Ufro meti grdzinoba emocia ro yofiliyo uketesic ikneboda arvici martla cudad argamigo mgarm wina tavebi uketesi iko bevrad.magalitan romelime epizoti ufro kargad da meti grdznobebit ro gadmogeca sheidzleba uketesic yofiliko.nu mokled kargad wer shegidzlia wera magram shens minimums gvachveneb marto.ar daizaro da sheecade sheni maqsumi gvachveno kvelas ❤️❤️Xo kidev kimentarebi tuar ikneba guli nu dagwydeba radgan
Sinmadvileshi istorias wer shentvis da ara sxvistvis wer imitom rom gikvars da imitom rom wera sheni sakmianobaa❤️❤️Veli shemdeg tavs warmatebebi tkbilo❤️❤️
. ნუ არც მე ველოდი მაგრამ ვფიქრობდი რომ არავინ კითხულობდა ამიტომ...❤️❤️❤️გამახარა შენმა კომენტარმა და შევეცდები გავითვალისწინო❤️❤️❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent