მნახველი მოკვდება ( თავი 3) +18
გავიდა დღეები. ჩვენ კი ისევ მხიარულად ვიყავით თითქოს არაფერიც არ ხდებოდა, ამ ყველაფრის მიზეზი ის იყორომ, ბიჭები ძალიან მოგვწონდა, მეც და ნიასაც. ნიას ცხადია რომ რაღაც გრძნობები ჰქონდა ლევანის მიმართ, და ერთმანეთისთვის უნდაეთქვათ რომ მათ ერთმანეთი უყვარდათ. ჩემს და ნიკასშორის კი მსგავსი არაფერი არ ხდებოდა, რადგან ჩვენ ერთმანეთი მოგვწონდაა, ეს მანაც კარგად იცოდა და მეც. ეთ საღანოს ნია და ლევანი სასეირნოდ გავიდნენ და დაგვიბარეს: -ანანო და ნიკა ჩვენ გავდივართ სასეირნოდ გზად სადმე შევიარტ და საღამოს მოვალთ, - ჰო ჭკვიანად და კარი გაიხურეს მე და ნიკა ერთმანეთს ისე ვუყურებდით თითქოსდა უნდა მოსულიყო და მთელი ძალით ჩამხუტებოდა. მოულოდნელად ვკითხე ; - იქნებ გვევახშმა და რაიმე დაგველია? აბა რას იტყვი?, - კაი მე სასმელს ამოვიტან მაღაზიდან და მალე დავბრუნდები,- კაი გელოდები მივაძახე და წავიდა. მარტოყოფნის შემეშინდა მაგრამ, ვეცადე რომ ეს შიში სხვა რამეზე გადამეტანა. უეცრად კი ხმა შემომესმა თითქოს და ვიღაცამ რაღაც გატეხა, შემეშინდა, ავკანკალდი, ვერც კი წარმომედგინა თუ რაიმე მოხდებოდა, ნელ-ნელა, მივაბიჯებ ჩუმად ოთახისაკენ, თან წამიერად ჟრუანტელმა გამიარა ტანში, უკვე იმაზე ვფიქრობდი თუ როგორ, მოვკვდებოდი, აღარ ვიცოდი რამექნა, სახელურს ჩავეჭიდე მთელი ძალით და კარები გავაღე......ჩემ წინ კედელი სრულიად შეღებილი წითლად, და სინათლე ავანთე შიშით, დავინახე კაციდა და ქალი იყო ერთმანეთთან ჩახუტებულები და მკვდრები აშკარად რადგან, სისხლით იყო ნახატი მოსვრილი, წარწერა კი პატარა ასიებით, ნახატის ქვემოთ,: მნახველი მოკვდება, ამის წაკითხვაზე ძირს დავეცი, უგონოდ ვიყავი, ავკანკალდი,შოკში ჩავარდი, და ამავედროულად კარების ხმა გაისმა და დავმშვიდდი, ვიცოდი რომ ეს ნიკა იყო. შემოვიდა ოთახში და როცა დამინახა არ იცოდა რა ექნა , ჩემსკენ გამოეშურა და მაგრად მომეხვია, ხელში ამიყვანა და საწოზე დამაწვინა, ვტიროდი შემეშინდა მაგრამ ის მამშვიდებდა და თან თმაზე ხელს მისვამდა, რაც ნერვებს უფრო მიწყნარებდა, მეც მაგრად ჩავეხუტე და ვაკოცე, მასთან ყოფნა მინდოდა, მისი დაკუნთული სხეული , თითქოს და სულაც არაფერი არ მომხდარა, კოცნის შემდეგ კი დითხანს ვუყურებდი და მასთან ფიზიკური სიახლოვე , უფლებას არ მაძლევდა რომ უარი მეთქვა მასთან ღამის გატარებაზე. ხელი წელზე მომხვია, კოცნა დამიწყო, ტანზე გამხადა და ტანზე მისი სხეული შემეხო, სუნთქვა გამიჩერდა, მანკი კოცნა დამიწყო სხეულზე , მეც მიზიდავდა, მკერძე ხელები დავადევი და ერთმანეთს ისე შევყურებდი რომ ჯერ ვერ გაგვეაზრებინა რა ხდებოდა. რიდესაც მოვრჩით სექ* ს ერთმანეთს ისე ვუყურებდით თითქოსდა არაფერიც არ ხდებოდა, კარების ხმა შემოგვესმა და ავდექით ორივენი საწოლიდან, დავიწყეთ ჩაცმა , არ გვინდოდა ვინმეს გაეგო რომ ერთად ვიყავით და ოთახიდან გავედით.
|
ტესტები
აქტიური მწერლები
აქტიური მწერლები
.:დღის აქტიური მკითხველი:.
გჯერათ ბიჭის და გოგოს მეგობრობის?
ყველა გამოკ
.:შემოგვიერთდით FACEBOOK-ზე:.