შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ისტორია


25-04-2017, 16:35
ავტორი myblog
ნანახია 1 321

გამარჯობათ მე ახალი ვარ აქ მინდა ჩემი ცხოვრების დეტალები აგიღწეროთ
როგორც უკვე ავღნიშნე ჩემი ცხოვრების დეტალების ახწერა მომინდა მაგრამ სახელს და გვარს ჯობია ანონიმად დავტოვოთ.. და გამოგონილი პერსონაჟი იყოს თვქვეთვის ,
მაშასე ჩემი დაბადებიდან დავიწყებ რადგან ვთვლი რომ ჩემი დაბადება უკვე მოულოდნელი იყო ისეთი მოულოდნელი რომ დედამ გადაწყვიტა მარტო გავეზარდე ჰო ასე მოხდა ...ხშირია ესეთი ისტროიები როდესაც წყვილები შორდებიან და ბავშვის გაზრდა მხოლოდ დედას უწევს ამაში გასაოცარი არაფერია დღევანდელ დროს მაინც,,, მაგრამ ჩემთვის ყოველთვის მტკივნეული იყო ამ თემაზე საუბარი რადგან ეგრეწოდებულ მამაჩემს არასდროს გასჩენია სურვილი რომ ვენახე უკვე 22 წლის ვხდებიი და 22 წლის განმალობაში მას ეს სურვილი არც გასჩენია ... ჰო ასე გავიზარდე როგროც ყევლა ნორმალური ბავშვი .. ჩვეულებრივი ბავშობით ჩვეულებრივი განცდებით...ისე დგებაა ალბათ ესეთი პერიოდი როდესაც გინდა დაჯდე და დაწერო შენი ცხოვრება როგორც ბრააზილიური სცენარი ,,ნუ ცემი ცხოვრება ასეა... ხოდა რას ვამმბობდი...სკოლაში დიდად სწავლით არ გამოვირჩეოდიი ვიყავი ერთი მუდო ადამიანი გოგონა რომელიც სულ სურდა უკანა მერხზე ჯდომაა.. არც მეგობრებით გამოვირჩეოდი უხვად სულ ერთი - ორი მეგრობარი მყავდა .ისინიც ან იყვნენ ან არაა...ამ თემაზე რომ გავჩერდე იმდენი მაქვს დასაწერიი ალბათ ჩემი მთელი ცოხვრებაა დარჩენილი დამჭირდება... ამიტომ მოკლედ მოგიყვებით ჩემ მოსაწყენ სკოლის პერიოდს. მაშინ იყოო შემოსული ახალი საატესტატო გამოცდები და ამიტომ დედაცემმა ქართულზე და ინგლიუსრზე შემიყვანა რადგან ეროვნულზებზე უნდოდოა გავსულიყავი არც იქ არვიკლავდი თავს და წიგნებს არ ვასხადვდი ყოვლეტის გაფანტული მქონდა აზროვნება ტელეფონში ვიჭყიტებოდიი როგორც ყველა თინიეჯერი...იქ ვპოულობდი სიმმშვიდეს...აბა მეგობრები მე არ მყავდა რომ მათთან გამეტარებინა მთელი დროო.. მქონდა ჩაწერილი სკაიპი და იქ ერთ ბიჭს ვწერდი ხან მეორესს ხან მესამეს ასე ვერთობოდი ვირტუალური სამყაროთი..ნუ მოკლედ და კონკრეტუალდ დავამთავრე ეს სკოლა ცავაბარე გამოცდები მინიმალური ზღვრებით ავიღე ატესტაი ..ბანკეტიც ძალიან მოსაწყენი მკერავმა გამიფუჭა კაბა და რაღაც დებილობა კაბა შევიძინე წინა დღეს ბანკეტის და ის მეცვაა... არ მომწონდა ჩემი თავი ამ მაღალ ქუსლებით და კაბით....მოვიდა ეროვნულებიც და სამწუხაროდ იმ წელს ვერ მოვხვდი უნივერსიტეტში არ მეყო ქულები...არც მიდარდიაა თან რა უიღბლო ვარ ჩემ დაბადებისდღეზე გავიგე რომ ვერ ჩავირიცხე...იტოკში დავიკიდე ეს ფაქტი დედამ კი ძალიან განიცადა...შემდგომ წამმოვედი დეიდასთან საცხორველად და დავიწყე ერთ მაღაზიაში ფეხსაცმლის კონსულტანტად მუშაობა 500ლარი მქონდა ხელფასი :) ეს ჩემთის 1000ლარს ნიშნადა არვიცოდი რაში დამეხარჯა და ვფლანგავდი ასეე ხელფასი მეორე დღეს არ მქონდა...კაი დროო იყოო ეხლა რომ მახსენდებაა....ეჰჰ :))მოდიი ეხლა შევისვენებ რადგან მუცელში მიტყაპუნებს და ჯობია წამოვწვე ... აი ინტრიგაც....



თუ ჩემი ცხოვრბების დღიურისს დასაწყისი მოგეწოენბათ დაკკომენტრაეთ მაკრიტიკეთ..

დამისვით კითვხეები....



№1 სტუმარი ჟირაფი

საინტერესო კატასტროფაა.
თავი ძალიან არეულ-დარეული და პატარაა. თეთრ შოკოლადს დავეთანხმები, ელემენტარული მძიმე-წერტილი უნდა იყოს დასმული წესიერად და არასოდეს სმაილები არ დაწერო, თუ გინდა სერიოზულად შემოგხედონ.
ცოტა ძალისხმევა ჩადე ნაშრომში, თორემ სასტიკად უყურადღებოს, უპასუხისმგებლოსა და ზარმაცის შთაბეჭდილებას ტოვებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent