შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თამაში თავი 4


15-05-2017, 00:07
ავტორი ლუსია
ნანახია 1 207

იქვე ძირს დაგდებულ ხალათს დავავლე ხელი ჩავიცვი და აბაზანაში შევედი, თავზე „კოსა“ დავისვი და ხელ-პირი დავიბანე. მერე სამზარეულოში შევედი და გუშინ ვერ გაგრძელებული ბრუტერბროდების კეთება გავაგრძელე, თუმცა პური გამხმარი იყო ამიტომ ახლიდან დაჭრა მომიწია. წყალიც თავიდან ავადუღე მერე ქურაზე მდგარი წვნიანი შევაცხელე კატლეტები შევწვი და მაგიდა გავაწყვე. ყველაზე ბოლოს ჩაი ჩამოვასხი და თეფშებთან დავაწვე.
-მოდიიი
-მოვედი. აბა დავიწყოთ.
დიდის ამბით გაუხახუნა ხელები ერთმანეთს და მაშინვე ჩაუქრა ბედნიერი სახე როცა ბრაზიანი მზერა შევახვედრე.
-რახდება?
-ეს ტანსაცმელი აიღე გაიტანე მისაღებში მერე ხელები დაიბანე და ისე დაჯექი საჭმელად ოღონდ მთლად ტრუსით ნუ გამომეცხადები აღარარის საჭირო ჩვენება ვიცით რომ დიდი იარაღი გაბნევია და საკმაოდ სექსუალურიც ხარ.
გავუღიმე და მხარზე ვაკოცე
-რა გველის ენა გაქვს
-მერე რას მესიყვარულებოდი?
ვიცინი და თავს პერიოდულად უკან ვაგდებ ვფიქრობ რომ ასე უფრო გამომწვევია.
- შენ ლამაზი და მიმზიდველი ხარ, კეთილი და გამგები, სათუთი და ნაზი. და შენი სურნელი...
-კარგი გეყოს ავგუსტუს თორემ ვიფიქრებ რომ შეგიყვარდი.
- და იქნებ ეგრეა?
- და როდის მოხდა ეს მაშინ გიჟს რო ვგავდი იმ ღამეს და შენ რომ დამცინოდი ვითომ ჩუმად?
-არა მაშინ რომ მოგიახლოვდი და თვალებში რომ ჩაგხედე.
უსიტყვოს აიღო ტანსაცმელი იატაკიდან და უკან მოწესრიგებული დაბრუნდა. უხმოდ დავჯექით მაგიდასთან და რატომღაც დაღონებული მეჩვენა ავგუსტუსი.
- მაკა შენ რატომ გააკეთე ეს? ჩემი მიზეზი იცი, ის რომ ლამაზი ქალი ხარ და საკმაოდ ჭკვიანიც, მიმზიდველი და საყვარელი.
-არ ვიცი, ამაზე არც მიფიქრია, უბრალოდ შენ სექსუალური ხარ ესაა და ეს.
-და არანაირირ გრძნობა ჩემს მიმართ?
-მისმინე რაღაც მინდა მოგიყვე, არმინდა სხვანაირად მიიღო უბრალოდ რახანაც ასე მოხდა საჭიროა იცოდე.
-კარგი გისმენ, ხომ იცი გაგიგებ.
თვალებში თბილად მიყურებს და ხელზე მეფერება, თავს უხერხულად და დარცხვენილად ვგრძნობ, თავი ბოლო დონის უსინდიდსოდ მიმაჩნია იმის გამო რომ ერთი მიყვარს და მეორესთან ვწევარ. მერე ხელს ვინთავისუფლებ ჩაის ვსვამ და მოყოლას ვიწყებ, სტუდენტობაზე ჩემზე ლალიკოზე და ლევანზე, იმაზე თუ როგორ გვიყვარდა ერთმანეთი მე და ლევანს და როგორ დამსდევს კუდში დღემდე და მეხვეწება მასთან ყოფნას მე კი უარზე ვარ.
- და შენ ახლაც გიყვარს ის ხომ ასეა?
- ჰო, ასეა. ისე წუხელ უნდა მოსულიყო და რატომ არ მოვიდა ნეტავ.
- მადლობა თქვი რომ არ მოვიდა.
გამიღიმა და ბრუტრბროდს უბიჩა.
-მჰ უგემრიელესია.
გამოტენილი პირით მებურდღუნება და ძლივს უშვებს ყელში დიდ ლუკმას.
-ვინმე მოგსდევს?
-კაი რა ნუიცი ხოლმე გველობა უბრალოდ გემრიელია ესაა და ეს. ისე წასვლამდე ერთს მოვასწრებდით და ჰა?
- ნუ დებილობ წავედი მე ვიბანავებ ალაგება შენზე იყოს
თვალს ვუკრავ და ღიმილით გავდივარ სამზარეულოდან. ამჯერად თბილი წყლით ვიბან რადგან ცივა დილით , თან რაღაცას ვღიღინებ და უცებ კარების გაღების ხმა მომესმა... ვიღაც ფრთხილად შემოვიდა სააბაზანოში ფარდის უკნიდან ვხედავ ვიღაცის ჩრდილს და ის ისაა ტანის გელის ბოთლი მოვიმარჯვე (თითქოს რამეს დავაკლებდი მაგით) ფარდა გადაიწია და ცოფები ვყარე.
-სულ გაგიჟდი რა ჩუმად შემოიპარე.
-დარტტყმას აპირებდი მაგით? რა სასაცილოხარ.
იცინის და უსირცხვილოდ დგას ჩემ წინ.
-შიშველი ხარ?
-რა შენ ჩაცმული ბანაობ ხოლმე?
-რა? არა! ერთად არ ვიბანავებთ!
-შეგიძლია გახვიდე მე არმაწუხებს ეგ თან აბაზანა დიდია ორნიც მშვენივრად დავეტევით.
ვუბღვერ და გელს ტანზე ვისხამ.
-შოკოლადის? მმმ გემრიელი იქნები.
მერე სხეულზე მეკვრის და მოფერებას იწყებს, მაგიჟებს და ჭკუიდან გადავყავარ. ისეთი სიმპათიურია... ტუჩებში მკოცნის და ხელს წელზე მხვევს... აბაზანის კედელს ვეკვრი და სადღაც დავცურავ... შორს ვარ, ძალიან შორს... ფეხები მჭიდროდ მაქვს შემოხვეული მის წელზე და თვალებს ვერ ვახელ,მერე კი ის ციბრუტივით ტრიალებს და ბრუნავს ჩემს სხეულში, პიკს აღწევს ყველაფერი, ყველაფერი ქრება და ისიც ძვრება ჩემი სხეულიდან. მას უხმო ორგაზმი აქვს. რაც მსიამოვნებს რადგან მისი ხმა ჩემსას ვერ გადაფარავს. მერე წყალს უცებ ივლებს და პირსახოცს იხვევს, მიღიმის და გადის. მე კი გამოფიტული ვდგავარ წყლის ქვეშ და მის ტემპერატურას უფრო ვუმატებ რომ რაც შეიძლება ცხელი იყოს რათა სხეული გამითბოს, ლამისაა წავიქცე, ძალა მელევა, ცხელი წყალი სხეულზე მეფრქვევა და მფიტავს. მერე კი ძირს ვეცემი. და ბუნდოვნად ვხედავ როგორ შემოდის ავგუსტუსი და ხელში მიყვანს. მერე თვალები მეხუჭება და ირგვლივ სიბნელე ისადგურებს.

დილა ნამიანია ტელევიზორში ვიღაც მსუქანი კაცი ლაყბობს რომელიღაც ჯავშნოსანი ცხოველების ბედზე და თან შავი კომბენიზონის ჯიბის შესაკრავს აწვალებს. ფანჯრიდან მტრედისფერი იფანტება ოთახში და რამოდენიმე წამში სამზარეულოდან გამომავალი ავგუსტუსი მადგება თავზე. ახლა შევამჩნიე ღრმა და ლამაზი მწვანე თვალები აქვს, ძალიან სექსუალური სახის ნაკვთები, მამაკაცური სხეული და მუდამ უკან გადავარცხნილი წაბლისფერი თმა.
-გაიღვიძა მზეთუნახავმა კოცნის გარეშე.
მიღიმის და ყავის ფინჯანს მაგიდაზე დგამს, მერე კი მეხმარება რომ წამოვჯდე და დივნიდან ფეხებს პირდაპირ ჩემს თვილ ჩუსტებში ვყოფ.
-რა დამემართა?
- რავიცი ეგ მე უნდა გკითხო, აბაზანაში წაგივიდა გული ცივი იავი მთლიან სხეულზე არადა წყლის ტემპერატურა ცხელი იყო თანაც ძალიან.
-ჰო მე არ ვიცი... ალბათ გადავიღალე.
-მერე სექსიც ხომ ამისთვის გვქონდა რომ განტვირთულიყავი
-არა მთლად ეგრეც არ არის მე შენ მომწონხარ.
-მერე შენი ლევანი? ისე გუშინ შემოიარა და ვუთხარი რომ სახლში არ იყავი და წავიდა. ნამდილად არ ჰქონდა სასიამოვნო სახე ჩემი დანახვისას, ღმერთმა იცის რა იფიქრა თუმცა მე ფეხებზე .
-რა? რა მნიშვნელობა აქვს რომ მოვა ავუხსნი.
-რას ავუხსნი იცი რა შენ მიყვარხარ მაგრამ ეს მომწონს და სექსი მაქვს მაგასთანო ასე ეტყვი?
-არვიცი, მე თვითონაც არაფერი ვიცი.
-გასაგებია. მოდი დღეს სახლში დარჩი ჯობს.
- და შენ?
-უნდა ვიმუშავო შენ მანამდე საქაღალდეს გადახედავ იცოდე არსად წახვიდე.
-ვეცდები მაგრამ ვინმე რომ მოვიდეს ან ისეთი შემთხვევა განმეორდეს?-ნუ ღელავ ჩემი 4 კაცი შენს სახლთანაა მობილიზებული 4იც სამსახურთან ასე რომ არაფერია სანერვიულო.
-გმადლობ, ჰო ყველაფრისთვის მადლობა.
ფინჯნიდან ბოლო ყლუპს სვამს და მიღიმის, მერე შუბლზე მკოცნის, ქურთუკს იცვამს და სახლიდან გადის. ის კომბენეზონიანი კაცი ისევ ლაყბობს და ნერვებს მიშლის ამიტომ ტელებიზორს ვრთავ და ყავას ვსვამ.



№1  offline წევრი marikuna (1)

ძალიან კარგია ველოდებკ შწმდეგ თავს იმედია ლევანი და მაკა ერთად იქნებიან

 


№2  offline წევრი ლუსია

marikuna (1)
ძალიან კარგია ველოდებკ შწმდეგ თავს იმედია ლევანი და მაკა ერთად იქნებიან

ნუ თავიდან მოვლენები მაკას და ლევანის შესახებ ეგრე არ განვითარდება როგორც ვფიქრობთ მაგრამ ბოლოს ყველაფერი რიგზე იქნება <3 მადლობა რომ კითხულობ ^_^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent