შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

*ბაიკერშა* (1თავი)


17-05-2017, 21:35
ავტორი baikeri
ნანახია 1 904

მოგესალმებით.მე მარიამი ვარ.მოფერებით მარიოს მეძახიან.მყავს უფროსი ძმა ალექსი,დედა და ბევრი ძმაკაცი.მამა თხუტმეტი წლის ასაკში გარდამეცვალა.დედა საზღვარგარეთ მუშაობს.ვმონაწილეობ მოტო რბოლებში და მინდა გითხრათ,რომ წარმატებული მოტორბოლელი ვარ.ჯერ კიდევ ვსწავლობ.სასწავლებელში დავდივარ.დანარჩენს კი თანდათან მოგიყვებით.

გათენდა მაისის ლამაზი დილა.გავემზადე და დაბლა ჩავედი.ალექსი ვერსად ვერ ვნახე და დავიძახე.
-ალექს სად ხარ?(მე) ხმა არ გამცა.კიდე დავუძახე.
-ალექს სად ხარ ეეე?(მე)მანაც ოთახიდან თავი გამოყო.
-ოოო რა გაყვირებს გოგო?(ალექსი)
-რა და მალე ჩამოეთრიე და სასწავლებელში წამიყვანე(მე)
-აუუუ მეზარება რა და წადი რა მოტოთი(ალექსი)
-როდის იყო მოტოთი დავდიოდი სასწავლებელში დღისით კიდე?(მე)
-ოოო მეზარება რაა(ალექსი)
-კაი არ მინდა გიოს დავურეკავ და წამიყვანს ზარმაცო(მე)გიო ჩვენი ძმაკაცია.გიოს დავურეკე.
-ბარო გიუშ(მე)
-ბარო მარიო რა ხდება?მშვიდობაა?(გიო)
-კი მშვიდობაა.მისმინე შენ ზარმაც ძმაკაცს არ მივყავარ სასწავლებელში და ძმურად შენ წამიყვანე რა(მე)
-კაი და რომელია ეხლა?(გიო)
-ათის ოცი წუთია(მე)
-კაი ათ წუთში მანდ ვარ გაემზადე(გიო)
-კაი მიდი(მე) მეც მალე შევჭამე და გიოს დავურეკე.გიოც მართლაც რომ ათ წუთში მოვიდა.
-სადაა შენი ზარმაცი ძმა?(გიო)
-თავის ოთახში გდია და ხვრინავს(მე)ვუთხარი და გავიცინეთ.
-კაი წამო(გიო)
-წამო(მე)გავედით სახლიდან და დაბლა ჩავედით,ჩავჯექით მანქანაში და სასწავლებლისკენ დავიძარით.გზაში ვილაპარაკეთ რაღაცეებზე.
-მოტოთი რატომ არ დადიხარ?(გიო)
-არასდროს არ დავდივარ სასწავლებელში მოტოთი.არ მინდა ჩვენი საძმაკაცოს მეტი ვინმემ იცოდეს(მრ)ჩვენი საძმაკაცო შვიდი წევრისგან შედგება:მე,ჩემი ძმა,გიო,ნოე,ალეკო,ანდრეა და გიგი.ანდრეაც მოტომრბოლელია.
-ხო და რბოლა კიდე როდის გაქ?(გიო)
-არ ვიციარავის არ დაურეკია(მე)
-ხო აი მოვედით(გიო)
-ჯიგარი ხარ რა გაიხარე(მე)
-რომლისთვის გამოგიარო?(გიო)
-სამზე რა გიუშ(მე)
-კაი მარიო აბა დროებით(გიო)
-მადლობა(მე)
-არაფერს(გიო)მითხრა და წავიდა.მეც შევედი სასწავლებელში.სასწავლებელიც დამიმთავრდა და გიომაც არ დააგვიანა.მანქანაში ანდრეამ დამირეკა.
-ხო ანდრეა(მე)
-მარ დღეს ღამის პირველზე რბოლაა და მოხვალ?(ანდრეა)
-კი მაგას კითხვა უნდა და სად?(მე)
-ჩვენ რომ ვიცით იქ(ანდრეა)
-კაი ბაზარი არაა.აბა ჰე დროებით(მე)
-დროებით(ანდრეა)მითხრა და გათიშა.
-რაო ანდრეამ?(გიო)
-საღამოს პირველზე რბოლაა და ხომ არ წამოხვალ?(მე)
-დიდი სიამოვნებით(გიო)მითხრა და გამიღიმა.მალე მივედით სახლამდე.
-გიო ამოხვალ?(მე)
-რავი(გიო)
-მიდი რა ბიჭებსაც დავურეკავ და ლუდი დავლიოთ რა.მიდი ამო(მე)
-კაი ხო წამო(გიო)ავედით ზევით.ალექსი სახლში იყო.ბიჭებსაც დავურეკე მათაც არ დააყოვნეს და მალევე მოვიდნენ.ანდრეას ვთხოვე ლუდზე გაყოლა.
-ანდრეა წამომყევი რა მაღაზიაში(მე)
-წამო(ანდრეა)
-მარტო რბოლა იქნება?(მე)
-კი მილიონი ლარია ჯილდო(ანდრეა)
-ოჰო ხომ იცი თუ რომელიმე მოვიგებთ ვიყოფთ?(მე)გაეცინა
-კი ვიცი(ანდრეა)ლაპარაკ-ლაპარაკში მაღაზიამდე მივედით ვიყიდეთ ყველაფერი და ავედით სახლში.მე და ანდრეამ არ დავლიეთ.ბიჭებს ვუთხარით რბოლაზე და ბიჭებმაც გადაწყვიტეს წამოსვლა.დაღამდა,თორმეტი საათისთვის ბიჭები კარგი გამოფხიზლებულები იყვნენ და დავიძარით ადგილისკენ.მალე მივედით.ბევრიბაიკერი ირეოდა.ჩაფხუტი არ მომიხსნია.
-წავედით მარიამ(ანდრეა)
-მოვდივარ(მე)სასტარტო ხაზთან დავდექით.ნელ-ნელა შეივსო სასტარტო ხაზი ცოტა დრო დარჩა დაწყებამდე.აი გაისმა რბოლის წამყვანის ხრინწიანი ხმა.
-აბა მონაწილეებო მოეწყვეთ.აბა ვნახოთ ვინ მოიგებს მილიონ ლარს(წამყვანი)გამოაცხადა და გადაიხარხარა.
-აკლია ამ უბედურს(მე)ვთქვი და თვალები გადავატრიალე.
-აბა მოვემზადეთ.ვითვლი(წამყვანი)თან ატორმუზებს ისე ლაპარაკობს.
-ბევრს ტლიკინებს(მე)ვთქვი და მოტო ავაბღუილე.
-სამი ორი ერთი წავიდა(წამყვანი)სწრაფად მოვწყდით ადგილს.გზაში ერთი ბაიკერი მოსრიალდა.უნდა გამეჩერებინა მაგრამ ანდრეამ არ გამაჩერებინა.
-არ გააჩერო ღირსია(ანდრეა)გადმომძახა და გაზს მოუმატა.ძლივს გავიგე ხმა და მეც ბოლომდე მოვუმატე გაზს და ყველა უკან ჩამოვიტოვე და აი გამოჩნდა ფინიშის ხაზიც და პირველი გავედი.მილიონი ლარიც ჩემია.


მოგესალმებით :) <3 შეაფასეთ ღირს გაგრძელება?



№1  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

Wamikitxavs am saitze istoriebi mrbolelebze da konkretulad baiker ebzec.
Cota mshralia, ecade ufro ganavrco emociebit da daamdzimo motxroba. Yvelaze kargi iqnebba agwerk ras grdznobs rbolisas, ras grdznobs rpca adrenalinia dzargvebshi da ravi. Imedia gaaumjobeseb, tavidanve yvela veraa sauketeso mwerali metvitonac ar vwer magram imedi maqvs chemi rcheva dagexmareba uketesi gaxde, veli shemdegs moutbenlad!!!!

 


№2  offline წევრი baikeri

nawkas12345
Wamikitxavs am saitze istoriebi mrbolelebze da konkretulad baiker ebzec.
Cota mshralia, ecade ufro ganavrco emociebit da daamdzimo motxroba. Yvelaze kargi iqnebba agwerk ras grdznobs rbolisas, ras grdznobs rpca adrenalinia dzargvebshi da ravi. Imedia gaaumjobeseb, tavidanve yvela veraa sauketeso mwerali metvitonac ar vwer magram imedi maqvs chemi rcheva dagexmareba uketesi gaxde, veli shemdegs moutbenlad!!!!

მადლობა დიდი რჩევისთვის ყველანაირად შევეცდები რომ კარგი გამოვიდეს მადლობააა <3

 


№3  offline წევრი ნეპტუნიელი

საინტერესო ჩანს... იმ მხრივ, რომ განსხვავებულ გოგოზეა მოთხრობა. მოთხრობა ძალიან მშრალია, უემოციო. თანაც სასვენ ნიშნებს არ იყენებ. (..)- ის ნაცვლად უბრალოდ" -" გამოიყენე და დაწერე ვინ საუბრობს. ასე უფრო მეტად დაემსგავსება მოთხრობას. თავები გაზარდე შეძლებისდაგვარად.წარმატებები

 


№4  offline წევრი baikeri

Argent
საინტერესო ჩანს... იმ მხრივ, რომ განსხვავებულ გოგოზეა მოთხრობა. მოთხრობა ძალიან მშრალია, უემოციო. თანაც სასვენ ნიშნებს არ იყენებ. (..)- ის ნაცვლად უბრალოდ" -" გამოიყენე და დაწერე ვინ საუბრობს. ასე უფრო მეტად დაემსგავსება მოთხრობას. თავები გაზარდე შეძლებისდაგვარად.წარმატებები

მადლობა დიდი აუცილებლად გავითვალისწინებ :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent