შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მომვლელი (ნაწილი II) თავი 17


7-06-2017, 21:08
ავტორი რუსანა
ნანახია 11 273

ჩამოჯდა ბიტონზე კარს მიეყრდნო თავი მუხლებზე დაიდოო და გაინაბაა. სიცარიელს სიმშვიდეს და მოწყენილობას ტირილით უგდებდა ყურს და საკუთარ თავს დასცინოდა ესეც შენი სიწყნარე სიმშვიდე იყავი მარტო მტირალი და მიგდებული სამაგიეროდ ხომ მშვიდ ადგილზეხარ..გიგიმ ჯერ სიჩქარეს უკლო შემდეგ საერთოდ გაჩერდა და მანქანის საზურგეს მიეყრდნო.წავალ და ისევვუაზროდ ვართულებ ყველაფერს არ წავალ და იფიქრებს რომ თავზე გადავატარე..წამით დადუმდა და ამოიგმინაა « მიყვარს » აბა სხვანაირად როგორ უნდა აეხსნა რომ ასე მარტივად აპატია და თავის მოჩვენება უწევდა რომ ვითომ გაბრაზებული იყო. მანქანა მოაბრუა და ახლა უფრო სწრაფად უნდოდ მისვლა ვიდრე იქიდააან.სწრაფდ ფადავიდა მანქანიდან და კარამდე გასაავლელი გზა თითქმის საუკუნედ მოეჩვენა .რკინის კარი ჭრიალით შეაღო და დიდი ნაბიჯებით შევიდა.. ანაა დაიძახა ხმამაღლაა და წინ წავიდა თუმცა ხმა უკნიდაან მოესმა სლუკუნის როცა გიგის დანახვაზე უფრო უკატა ტირილს შემობრუნდა და იქვე მიწაზე ჩამომჯდარ ანას ღიმილით შეხედა და მისკენ წავიდა
-აქ რას აკეთებ ანნ ?? წინ ჩაიმუხლა და ხელი მოკიდა
-შენ რას აკეთებ აქ ?? ხომ წახვედი ??
-ხო წავედი და მოვედი .. რატომ ტირიხარ თითი გაუსვა ლოყაზე..
-იმიტომ რომ წახვედი ...და მარტო დავრჩი..თავი იმართლა ანამ..
-მარტო ყოფნის შეგეშინდა ?? გაეღიმა გიგის-გასაგებია .. მარტო ყოფნაა ნამდვილად სატირელი და საშიშია აბა რა ..
-დამცინი ?? დაბღვერილი მიაშტერდა თვალებში ანა.
-არა ,როგორ გავბედაავ..
-შენ რატომ დაბრუნდი ? რამე დაგრჩა ??
-კი დამრჩა.. მოდი ადექი ,არ შეიძლებაა ბიტონზე ჯდომა და არც ფეხშიშველი სიარულია კარგი რამე რომ შეგერჭოს ?? პატარა ბავშვივით ხარ …
-რა დაგრჩაა ?? არ მოეშვა ანა .. გიგიმ ცოტახანს უყურა და ერთი ხელი წელზე მოხვია მერე გადაიხარაა და მსუბუქად აიყვაანა ხელში..-შენ ანა ,შენ დამრჩი…გოგო გაიტრუნა და კმაყოფილი მიეყრდნო მკერდზე..ოთახში აიყვანა და საწოლზე დააწვინა და ზემოდან დაახედა
-მძიმე ხარ იცი ?? გაუღიმაა გიგიმ და იქვე ჩამოუჯდა.
-5 კილო მოვიმატე ტუჩები აიბზუა ანამ ..
-ცოტააა ?? გაეცინა გიგის..
-ხო ზოგი უფრო მეტსაც იმატებს მე ვცდილობ ბევრი არ ვჭამო..
-აშკარად ცდილობდი დილას სამზარეულოში უკვე გულიანად იცინოდა გიგი..
-იცი რა ხილს და სალათებს ვჭამ ,შეიძლება ბევრს მაგრამ ეგვარ ასუქებს .. და საერთოდ არაა ლამაზი საქციელია ქალს წონაზე რომ ელაპარაკები. ზურგი აქცია და მეორე მხარეს გადაბრუნდა… -მემგონი მეძინება ..ჩაილაპარაკა ანამ.
-კარგი დაიძინე წამოდგა გიგი და შეტრიალებას აპირებდა როცა ანა სწრაფად წამოჯდა საწოლში და ფრჩხილეევით ჩააფრინდა ხელში.
-სად მიდიხარ ??
-ქვემოთ..გიგი აშკარად ხვდებოდა რომ რაღაც შეიცვალა ანაში მაგრამ ასე სწრაფადაც არ ელოდწბოდა სახე ცვლილებას გაკვირვებული მიჩერებოდა და თავში უეცრად გაუელვა რომ იმის შიშით რომ შვილს წაართმევდა მის გულის მოგებას ცდილობდა.. თუმცა ყალბს ვერაფერს ამჩნევდა ამ წამს და არაფერი უთქვამს ..
-არ წახვალ ??
-არა ,ბავშვი ხომ არ ვარ წავიდე მოვიდე ისევ წავიდე.. ნუ გეშინია მარტო არ დარჩები.. გაუმეორა მიზეზი კიდევ ერთხელ გიგიმ რის გამოც ვითომ ანამ დარჩენა სთხოვა და ვითომ რჩებოდა.
-აქ რომ იყო ?? თავისდაუნებურად წამოისროლა ანამ და გაწითლდა…
-ანა ,თუ ამას იმიტომ აკეთებბრომ გული მომილბო..
-აზრი არ აქვს რაც არ უნდა ვქნა მაინც იმას გააკეთებ რაც შენ გინდა ,არაფერს არ ვაკეთებ შენ გულის მოსალბობად.. თუ გინდა ნუ იქნები აქ არც ეგ მეწყინება ისედაც უკან დაბრუნდი და დიიდი მადლიბა მაგისთვისაც.. ანა ისევ დაწვა ძველ პოზას დაუბრუნდა და თვალები დახუჭა უნდოდა გიგის ოთახიდან გასვლამდე შეემაგრებინა ისევ ცრემლები,თუმცა მამაკაცი რატომღაც აჭიანურებდა წასვლას დიანას სწრაფად მიწერა « არ ჩამოხვიდეო « და იმანაც არანაკლებ სწრაფად უპასუხა რომ არც უფიქრია ხელის შეშლა და ანასთვის დააბარა რომ წუხდა რადგან მანდარინი ვერსად იპოვა..ტელეფონი გამორთო ..ანა უკვე ძილბურანში იქნებოდა რომ არა გიგის ხელი რომელუც მჭიდროდ მოეკიდა და თავისკენ გააწია ..
-აქ ვიქნები..კისერში წასჩურჩულა და მისი სუნი ღრმად შეისუნთქა .. ანამ გაუბედავად უცვალა ზურგი და მისკენ გადაბრუნდა..პირდაპირ სახეზე გრძნობდა მის სუნთქვას .-ძალიან გეზიზღები ??
-ძალიან ..დასცინა გიგიმ
-არ გეზიზღები ?? ვერ გაიგო პასუხი ანამ
-არა არ მეზიზღები .გასაგებად უპასუხა გიგიმ .
-მე ძალიან ცუდად მოგექეცი ..
-მეც ძალიან ცუდად მოგექცევი…
-მაშინებ ??
-ცოტას..გაუღიმა გიგიმ
-შენ სულ კარგად მექცევი ..ხანდაახან კი ღრიალებ დათვივით მაგრამ არუშავს..მივეჩვიე..
-და იმიტომაც აღარ გეშინი არა ჩემი ყვირილის..სახეზე ჩამოვარდნილი თმა გადაუწია ..და ლოყაზე მოჩმიტა..-ანა ,არ მინდა ხოლმე რამე გაწყენინო მაგრამ არც კი გმფიქრობ რას გეუბნები ,მაშინვე უცნაურად იღებ ყველაფერს.. ხანდახან ვფიქრობ თქმას გამოხატვა ჯობიათქო და როცა გამოვხატავ იმაზე ჩხუბობ არ მეუბნები არაფერს და შენი საქციელებით მაბნევო.. ერთმანეთთან ურთიერთობა უნდა ვისწავლოთ,არ შეიძლება ყოველ საუბარს ჩხუბით ვამთავრებდეთ.ასე ყვველაფერს ფასს ვუკარგავთ და აღარც დრო გვრჩება და ადგილი სიყვარულისთვის ..გიგი დარწმუნებული არ იყო გაიგონა ანამ მისი სიტყვები თუ არაა რადგან უკვე ღრმად ეძინაა.. თავადაც სცადა დაძინება თუმცა არააფერი გამოუვიდა . თავი მის მკლავზე ედოო რამოდენიმეჯერ სცადა გაბუჟებული ხელის გამოცლაა თუმცა ისევ სწრააფად ჩააფრინდა მძინარე გოგო და ბალიშვით ისწორებდა მის ხელსთავქვეშ.ცთავქვეშ.ცალილი ხელი გაინთავისუფლა და მობილურს წაწვდა რომელიც არ ჩერდებოდა * »რა იყო ?? ჩურჩულით უთხრა დიანას
-რა ხდება ცოვხლები ხართ ??
-ჰოო მოკლე პასუხებს სცემდა და ცალითვალით ანას უყურებდა რომ არ გაეღვიძებინა.
-ანუ არ მოვიდე ??
-ა რ ა გამოსცრა კბილებში..
-კარგი მაგრამ ხომ არ ეწყინა მანდარინი რომ ვერ ვიპოვე..
-არ მითქვამს ჯერ სძინავს ..
-კარგი თუ რამე დაგჭირდა დამირეკე მაგრამ არ დაგავიწყდეს დილით წვენი უნდა დალიოს მერე ვიტამინები და მერე რამე ჭამოს .. წვენზე წკმუტუნს დაიწყებს მაგრამ დააძალე..ოღონდ ისე არა ყბები რომ ჩაუმტვრიოო და ჩაასხა გაიგე ??
-გავიგე.. სწრაფად გათიშა და ისევ ანას მიუბრუნდა ლოყაზე ხელი აუსვა და გაეცინა -ახლა შენი ძიძაც ვარ.. დილამდე არ გაუღვიძია თუმცა გიგის მაინც არ ძინებია თვალს ვერ ხუჭავდა ანას ყველა გადაბრუნება გადმობრუნებაზე თვალებს ძაბავდა და კარგად აკვირდებოდა. დილამდე არ გაუღვიძია ანას როცა თვალი გაახილა სწრაფად წამოხტა და ოთახს თვალი მოავლო როცა ვერსად დალანდა მოიწყინა და უკვე მისი ლანძღვის დაწყებას აპირებდა სარკის წინ მიგდებული საათი და საფულე რომ დაინახა სწრაფად წამოხტა და სააბაზანოში შევარდა როცა არც იქ იყო პირველი სართულისკენ დაიძრა. მისაღებს თვალი მოავლო და სამზარეულოში შევიდა.თვალები გაუნათდა მამაკაცის დანახვისას რომელიც სერიოზული სახით შეყურებდა და სულ არ ეცინებოდა.
-დილამშვიდობისა გაუღიმა გიგის
-დილამშვიდობისა..დაღვრემილმა უპასუხა
-რა მოხდა ?? წესით გუშინდელი საღამოს შემდეგ გაბრაზებული არ უნდა ყოფილიყოო გიგი მაგრამ მაინც აღელვდა ანა.
-რა და ვერაფერი გავუგე ამ რაღაცას წვენსაწურს გამწარებულმა დახედა და მაგიდაზე ნახევარზე ოდნავ ნაკლებად სავსე წვენი დაუდგა.. წესით სავსე უნდა იყოს მაგრამ ..
-წვენი გამიკეთე ??
-დიანამ მიბრძანა თავი იმართლა გიგიმ და დაღლილი სახით ჩამოჯდა სკამზე..
-არ გეძინა ?? ანამ წვენს თვალი აარიდა და სცადა სხვა რამეზე ესაუბრა..
-არ მეძინა ერთი გოგო მთელს საწოლზე იყო გაწოლილი და ფაქტიურად ბრძოლა გადარჩენისთვის მქონდა გამართული რომ იატაკზე არ აღმოვჩენილიყავი
-მაპატიე..მოდი მაშინ მე შენ ყავას გაგიკეთებ.. ყავის აფარატთან მივიდა გოგო..
-ანააა,წვენი ..
-ოო არაფერი მომივა თუ არ დავლევ
-დროზე
-თანაც ეგ მაინც არაფერს მიზამს ნახევარიც კი არაა
-მითუმეტეს უფრო მალე დალევ..
- ოო კაი რა დუდღუნით აიღო წვენის ჭიქა და შეწუხებული სახით დალია. ყავა გაუმზადა და დაუდგა..
-დიანას უკეთესად გამოსდის მაგრამ ..მეც არამიშავს თვალი ჩაუკრა გოგოს..მისმინე ვინმე უნდა აიყვანო თუ აქ ცხოვრებას აპირებ.. ანას ეუცნაურა გიგის სიტყვები ეგონა თავისთან დაბრუნებას შესთავაზებდა ან ისევ ერთად ყოფნას და გული დაწყდა თუმცა იცოდა აღარ იყო ღირსი ამ შემოთავაზების და არაფერი შეიმჩნია..
-ჯერ მეც ვუმკლავდები რამოდენიმე თვეში დამჭირდება ალბათ..
-რამოდენიმე თვეში აქ აღარ იქნები..
-ეგ როგორ ?
-იმედი მაქვს რამოდენიმე თვეში გაგინათდება ეგ პატარა გონება და მიხვდები რომ ჩემთანაც შეიძლება მშვიდად ყოფნა..ანას გულიდან სიმძიმე მოეხსნა სიამოვნებით ეტყოდა ეხლავე მინდა შენთანო მაგრამ რატომღაც თავი შეიკავა და არაფერი თქვა..
-ერთი ეგაა შორია ქალაქიდან ცოტა თორემ ცუდი სულაც არაა აქ..
-ხოო ჩაილაპარაკა გიგიმ და საკუთარ თავზე სიმწრით გაეცინა რომ თითქმის ყოველდღე მოუწევდა აქ მოსვლა..-გინდა მანდარინი ?? მაცივარშია..
-დიაანა მოვიდა ?? ანას თვალები გაუნათდა მომიტანაა ?? და მაცივრისკენ გავარდა..
-ჰოო მოგიტანა და წავიდა გაეცინა გიგის და თვითონაც ვერ მიხვდა რატომ არ უთხრა რომ თავად ააწრიალა მაღაზიები და მძღოლს მოაატანინა..
-და ესე მალე როგორ მოვიდა და და წავიდა ?? ეჭვი შეეპარა ანას..-შენ ქენი არა ?? სულელი კი არ ვარ..
-ხო მე ვქენი მაგრამ თავშიც ნუ აგივარდება.. წარბის აწევაც ვერ მოასწრო რომ ანას ხელები კისერზე მოეხვია და ყელში იგრძნო მისი ტუჩები..სწრაფადვე გაიწია ანა როცა გიგი წვდა და ისევ თავისკენ მიწია..მუხლზე დაისვა და ტუჩებზე მიწვდა..-ასე არ გამოგვივა ქალბატონო მაკოცო და გაიქცე..პასუხსაც უნდა დაელოდო ხოლმე..
-შენ უპასუხოდ არაფერს ტოვებ არაა ?? გაეცინა ანას და მანდარინი გემრიელად დაღეჭა და დაიჯღანა -მჟავეაა..
-ხოდა ნუ ჭამ ..გაიქეცი ვიტამინები დალიე და მერე საუზმე.. გიგის მოუხელთებლობის გამო ანას მოუწია საუზმის გაკეთებაა. გიგიმ ისევ მანქანით წაიყვანა წყაროსთან მიუხედავად იმისა რომ ძალიან ჯიუტობდა ანა ,მაგრამ არაფერი გამოუვიდა. შუადღით მზეს ემალებოდნენ და საწოლში ნებივრობდნეენ როცა გიგიმ მოულოდნელად კითხა..
-ბედნიერი ხარ ??
-კი დაუფიქრებლად უპასუხა და კაცს მიაშტერდა რომელიც რაღაცაზე ჩაფიქრდა..-შენ არა ?? სევდიანი ხმა გაუხდა ანას..
-არა. მოკლედ უპასუხა გიგიმ და ანას სახეს დააკვირდაა რომ არ გაეცინაა ალბათ ტირილს დაიწყებდა -ბედნიერი ვიყავი როცა პირველი მოგება ვნახე ბიზნესში ,ჩემო სულელო ახლა უბედნიერესი ვარ.. ხელი მოხვია და ანაც ტკიპივით მიეწება მკერდზე..
-ახლა რა იქნება ?? ანამ უაზროდ იკითხა სულ არ აინტერესებდა რა იქნებოდა მთავარი იყო რომ მის გვერდით იყო და აღარ აპირებდა უაზრო პრინციპების გამო ბედნიერებაზე ეთქვა უარი..
-ახლა იქნება დედაჩემის გაუთავებელი ზარები და დიანას და მისსი ჩხუბი თუ რომელი ბებია უფრო ეყვარება ბავშვს. გაეცინა გიგის..
-ჰოო დიანა მოსთქვამდა ბიჭი რატომააოო..
-არ მითხრა რომ ისიც თქვა ჩემი სახელი დაარქვითოო .. ანას გაეცინა და თავი დაუქნია-გადავრჩით რომ ბიჭი ხარ.. მუცელზე გაუსვა ხელი.. თმაზე ეფერებოდა როცა ისევ გიგის მობილური აწკრიალდა.. გიგიმ დახედა და უცნაურად შეხედა ანას ..ცოტა ყოყმანის შემდეგ უპასუხა და ანას გულმა მოუჭირა როცა ქალის ხმას მოკრა ყური.
-გამარჯობა ლიზა.. ღიმილით მიესალმა გიგი და აანას ხმის ამოუღებლად ანიშნა ლევანის ცოლიაო რომ ამოესუნთქა თორემ ისეთი სახე ქონდა რომ არ ეთქვა კიდევ გაგდება ჩხუბსა და ისტერიკას ვერ აცდებოდა.. -ჩემთან გაქვს საქმე ?? გასაგებია გაეცინა გიგის რა მოხდა ?? არა ჩემო საყვარელო თბილად ელაპარააკებოდა გოგოს ახლა არ შემიძლია და ვფიქრობ დღეს საერთოდ არა მაგრამ ხვალ რას იტყვი ?? ასეთი სასწრაფოა ?? მაშინ არ ვიცი .. ანას შეხედა რომელიც ხელებს აფართხალებდა და რაღაცას ანიშნებდა ყურადღებით დააკვირდა გოგოს და მიხვდა რომ აქ ეუბნებოდაა ჩამოვიდესო..-მისმინე დიანას აგარაკზე ვარ .. თუ გინდა მოდი მისამართს გამოგიგზავნი კარგიიი დროებით და მძღოლთან და დაცვას თან ერთად გამოპარვებს არ ვართ გასაგებია ?? ბოლო სიტყვები მკაცრად უთხრა.. გაუთიშა და ანას შეხედა რომელიც გაბრწყინებული უყურებდა გიგის
-რა გიხარია ანა ??
-მაგის გაცნობაა..
-ხოო ?? მოგიყვნენ უკვე არაა ?? ამოიოხრა გიგიმ
-ხოო ,დიანამ თქვა სასწაული გოგოააო თვალები მოჭუტა ანამ ..
-ჰო საყვარელია თითქმის ბავშვობიდან ვიცნობ მის ძმასთან ვმეგობრობდი და ჩემს თვალწინ იზრდებოდა ,მის გამო ბიჭებიც კი მიცემია..გაეცინა გიგის..
-ანუ შენ უფრო დიდიხანიია იცნობ .. საეჭვიანო არ მაქვს ..
-რა სულელი ხარ დატუქსა გიგიმ ..ხო ლევანზე დიდიხანია ვიცნობ.. მაგრამ ლევანსაც დიდი ხანია ვიცნობ ..
-რაც მომიყვა დიანამ სიმართლეა ??
-ხო მაგრამ ჩახლართული ისტორიაა ვერ გაიგებ ..
-მომიყევი რაა..
-ჭორიკნობას ნუ დამაწყებინებ ძალიან გთხოვ თანაც სულ არ გაბს ზღააპარს მოიღუშა გიგი.. მთელი ცხოვრება სანანებელი მექნება ამ გოგოს ლევანისთვის გამეტებისსთვის..
-ლამმაზია ?? ანა წამოხტა და კარადას ეცაა..რა ჩავიცვა ??
-ლამაზია მაგრამ ადამიანებს ჩაცმიტ არ არჩევს გაღიზიანდა გიგი.ამ წამს ლანას თვისება დაიჭირა ანაში და არ მოეწონა
- მმართალია ანას გაეცინა მთავარია კარგი ადამიანი იყოო რა მნიშვნელიბა აქვს რა გაცვია..
-თუ იმაზე ნერვიულობ დამეგობრდებით თუ არაა დამშვიდდი არ ინერვიულო ..მეგობრობით არავის ემეგობრება და ენდობაა ჩვეულებრივი იყავი და ვსო..
-და რატოო არ ემეგობრება ??
-რავიცი ბოლოს თავის დაქალი თავის ქმრის საწოლში იპოვაა
-არაა ?? ანამ პირი დააღოო და გიგის მიაჩერდა -რა საზიზღრობაააა.
გიგის გაეცინა -ლევანია რას ვიზამთ.
-იცი რა ვიფიქრე ნატუკა და ბექაც ხომ არ დავპატიჟოთ ? ვკვდები მაგათი ამბის ინტერესით.. და ის რომ მოდის ლევანი არ გაბრაზდება ?? გიგი ჩაფიქრდა
-ჯერ გავარკვევ რა საქმე აქვს მერე ვეტყვი ლევანს თუ უნდა.. და არ მინდა ნატუკა და ბექას გამო დაკომპლექსდეს ლიზა..
-რატო უნდა დაკომპლექსდეს ?? დაიბღვირა ანა გაიყვანე ცალკე და ეგაა ,ნეტა რა საქმე აქვს ??
-არ ვიცი ,იმედია ლევანის მკვლელობაში დახმარებას არ მთხოვს გაიცინა გიგიმ ..
-მაგათი არ ვიცი მაგრამ მე შემომთავაზა ლევანმა შენს მკვლელობაში დახმარება..უბრალოდ ვერ გაგიმეტე..ენა გამოუყო ანამ
-მოდი აქ შენ რამდენს ტლიკინებ ააა ?? მოეხვია ზურგზე გიგი და კისერში ნაზად უკბინა..
-წავალ წყალს გადავივლებ .
-მეც წავალ წყალს გადავივლებ ..
-კარგი მე აქ შევალ საბაზანოსკენ აიღო გეზი და გიგიც უკან მიყვა რომელმაც სწრაფად გადაიძრო მაისური
-ხო ზუსტად აქ ვფიქრობ მეც .. ანას ეშმაკურად გაუღიმა და დუშში შევარდა და გამომწვევად უქნევდა ხელს მოდიო .. -გაიხადე გელოდები ,ნუ თუ გინდა მეც შემიძლია დაგეხმარო
-თავი დამანებე … ამოიბღვირა ანამ და სარკეში საკუთარ სხეულს შეავლო თვალი და მზერაა აარიდა სარკეს.გიგი კარგად აკვირდებოდა და სწრაფად მიხვდა რას ფიქრობდა წამში მასთან გაჩნდა და სარკისკენ მიაბრუნა
-რისი გეშინია ?? ზურგზეე შეკრული სარაფანი შეუხსნა და სარკეში შეავლო თვალი მის სხეულს…
-ისევ ლამაზი ვარ ??
-ანა ,დამიჯერე ამ მდგომარეობაში ხარ ყველაზე ლამაზი ვიდრე ოდესმე ყოფილხარ,რა გჭირს ააა ?? გინდა რომ დაიბადება ვუთხრა როგორ არ მოგწონდა მისი შენს მუცელში ყოფნა ??
-მომწონ თავი იმართლა ანამ უბრალოდ მგონია რომ აღარ ვარ ლამაზი და აღარც შენ მოგწონვარ..
-მე შენს ადგილზე იმაზე ვინერვიულებდი ესეთი უფრო რომ მომწონხარ და მერე ძველებური რომ აღარ მომეწონო..
-მაგისთვის შემიძლია მეორე შვილი გავაჩინო . გიგის გაეცინა
-მაცადე ჯერ ერთი გადავხარშოო.. ამომასუნთქეთ..შენ თუ ყბელა ბავშვზე ასე უნდა მადევნინო აქეთ იქით ცუდაადა ჩემი საქმე .. წამოდი თორე მოგვადგებიან გიჟების კოლონა რამოდენიმე საათში..
ანამ სწრაფფად მიალაგაა სამზარეულო სახლი ყვავილები ლარნაკში ჩააწყოო და გიგის კმაყოფილმა შეხედა რომელიც ტელეფონზე ფრანგულად საუბრობდა და ანას გაფართოებულ თვალებს წააწყდა..
-რა იყო გაუცინა გიგიმ..
-არ ვიცოდი ფრანგულად თუ ლაპარააკობდი
-ანა საფრანგეთში ვსწავლობდი.. გიგიმ თავი გააქნია
-არ ვიცოდი ვახ .. ..
-შეყვარებული გვრიტები როდის მოვლენ ..
-რავიცი თუ მორჩნენ ერთმანეთის ფერებას ჩამოაღწევენ ალბ.. სიტყვა ვერ დაამთავრა როცა სახლში გაისმა კართან გაჩერებული მანქანების ხმა ..და სახლში 4 შავებში გამოწყობილი მამაკაცი შემოლაგდა რომლებიც ეზოში გაიშალნენ და და რამოდენიმე წამში ისევ კართან დაბრუნდნენ
-რს აკეთებენ ?? ანამ დაბნეულმა ჩაილაპპარაკა
-ამოწმებენ ეზოს ..ამოიოხრა გიგიმ
-კი მაგრამ რა საჭიროა ამდენი ხალხი ??
-ლიზას დაცვა ერთადერთი საკითცია რაშიც ამირანი და ლევანი თანხმდებიან..შესაბამისად ორივეს ხალხი გარს ახვევია.. ლიზას ხსენებაზე ანა მუხვდა რომ ლევანი კი არაა ლიზა მოვიდა და თვალი კარს მიაპყრო სადაც შავ კაბაში გამოწყობილი გოგო იდგა ულამაზესი გრძელი შავი თმა მხრებზე ტალღებათ ეყარა ლამაზად გადაიყარა უკან თმა და მათთკენ დაიძრა ..ანა სახეს ვერ არჩევდა სათვალე და შლიაპა ეხურა თუმცა ტანი კარგად აათვალიერა და აღიარა რომ არაფერი გადაუმეტებია დიანს მართლაც სასწაული გოგო იყო და სასწაულადაც მოძრაობდა.. დახვეწილი მიხვრა მოხვრა და ნაზი ღიმილი .მათ წინ გაჩერდა და გიგის გადაეხვია.. ანასდა გასაოცრად მიახლოვებული ლიზა მასზე რამოდენიმე სანტიმეტრით პატარაა იყო თუმცა არამქვეყნიურად ლამაზი სახე და თეთრი კანი ქონდა ..
-უფრო და უფრო ლამაზდები ..
-ნუ მაწითლებ გაუცინა გიგის და მზერა ანასკენ გადმოიტანა ცოტახანი სახეში მიაშტერდა გაურკვეველი მზერით და შემდეგ ფეხიდან თმამდე ააყოლა მზერა თან ისე რომ თავიც კი არ დაუხრია და წარბი აწია.. გიგის ცერად გახედა და ანას მოუბრუნდა
-შენს ბიჭს გემოვნება ყოველთვის ქონდა.. და უეცრად მკაცრი მზერა შეცვალა გაუღიმა და ანას მხიარულად გადაეხვიია.მარტო ამ საქციელით მიხვდა ანა რას გულისხმობდა ლევანი როცა თქვა ბავშვი მყავს ლიზაააო.. ანამაც გაუღიმა მერე უცბად დასერიოზულდა ისევ და ანას მშვიდაად უთხრა
-მსმენია შენზე .. და სასიამოვნოა შენი გაცნობა .. უეცრად მზერა მის მუცელს მიაპყროო და თითით ანიშნა უკან გაიწიეო ანამ ჯერ გიგის გახედა რომელიც კედელს იყო მიყრდნობილი და იცინოდა მერე მორჩილად გაიწია უკან ..
-არ არსებობს შეხტა ლიზა და ტაში შემოკრა.. უყურე ამას ერთი ..როდის მოასწარით. ვოვ მაგარია.. ანას გაუღიმა და სახლში ისე შევიდა არც უკითხავს და არც მიპატიჟებას დალოდებია . ანა კარგახანს იყურებოდა გაკვირვებული შემდეგ გიგის მიუჯდა გვერდით და ლიზას კაარგად დააკვირდა რომელმაც სათვალე და ქუდი მოიშორა ანა კარგად დააკვირდა მის თვალებს და გაოცება ვერ დამალაა
-შენი ნამდვილი ფერია ??
-კი გაუღიმა ლიზაამ
-ღმერთო რა შავიაა არც კი გეტყობა წერტილები ..
-ხო ესეთი თვალები მაქვს დაიმორცხვა ლიზამ . იღიმოდა მაგრამ თვალებში უცნაური მზერა არ ეცვლებოდა ანა რამოდენიმე წუთი აკვირდებოდა და ბოლოს მიხვდა რომ მზერა რომელიც არ ეცვლებოდა თვალებში სევდა იყო. სიცილსაც კარგად აკვირდებოდა და აშკარა იყო ძალით ან მხოლოდ ზედაპირულად იცინოდა როგორცვე თემა შეიცვლებოდა და იცოდა აღარ უნდა გაეცინა პირს სწრაფად კუმავდა და სახეს იცვლიდა…
-დალევ რამეს ??
-კი სიამოვნებით ყავას ან წყალს ან ორივეს..ანა წამოდგა და ლიზას ხმამ შეაჩერა..-მოიცა შენ უნდა გააკეთო ?? არ გყავთ არაავინ ?? არ მინდა მაშინ ..
-რა მოხდა მერე …
-რას ნიშნავს რა მოხდა ?? წამოდგა ლიზაც .. ორსულ ქალს უნდა ვათრევინო ჩემი ყავა ?? წამოდი ერთად ვქნათ.. სამზარეულოში შეყვა. ყავას ამზადებდა ლიზა როცა ანამ ლაპარაკის წამოწყება სცადა..
-მალე ჩემი მეგობარიც მოვა ნატუკა..
-ძალიან კარგი..
-ნატუკა და ბექა გიგის ძმაკაცი ..
-ხო ვიცნობ ერთი ორჯერ მყავს ნანახი გაუღიმა ლიზამ და ყავა მოსვაა მერე შაქარი აიღო და ჩაამატა..-ერთად მოვლენ ?
-ხო შეყვარებულები არიან .. ბექამ ჩემგან გაიცნო ნატუკა ჩემი დაქალია..
-ხოო შორს არ მიდიან ,ან დაქალის დაქალი უყვარდებათ ან მეგობრის ცოლის დაქალი ან ცოლის დაქალი.. ბოლოს მიაყოლა და ანას გაახსენდა გიგის მონათხრობი მის დაქალზე..-არ გეწყინოს სევდიანი მზერა მიაპყრო ანას..
-არა მაგრამ ყველა ერთნაირი არაა.. ნამდვლი მეგობრები არ გვღალატობენ .. არაუშავს თუ ვინმე მიდის ესეგი წასასვლელია შენი ცხოვრებიდან .უკეთესები მოდიან.
-ჩემს ცხოვრებაში მხოლოდ მიდიან.. გაუღიმა ლიზამ და უხმოდ დაბრუნდა მისაღებში..
-აბა მითხარით როგორ გაიცანით ერთმანეთი და საერთოდააც რამდენი წლის ხარ ანაას მიაჩერდა ლიზა მგონია რომ პატარაა ხარ ისე მაგრად გამოიყურები..
-23 ნუ გავხდები 24 .. მალე.. შენ ?? ლიზაამ თვალები მოჭუტაააა და გიგის ანიშნა არ უთხრაო
-გამოიცანი აბა რამდენის ვარ ??
- 21 ??
-ცოტა აცდი ..20
-და ლევანი რამდენის არის ?? უეცრად წამოროშა ანამ იმდენად უნდოდა მათ შორის ასაკის სხვაობის გაგება .. ლიზას სახე შეეცვალა ნერწყვი მძიმედ გაადაგორა ლევანის ხსენებაზე და მაგიდაზე მდგარ ყავის ფინჯანს გამწარებული ჩააფრინდა.
-ლევანი ბებერია .. გაიხუმრა გიგიმ და ლიზას თანაგრძნობით შეხედა. ანამ ინანა და გიგის შეხედა რომელმაც ანიშნა არააუშავსო .
-აბა ლიზაჩკა ,მითხარი რა საქმე გქონდა ასე სასწრაფო და გადაუდებელი ?
- ხო მე ..ანას შეხედა და ვერ გადაექყვიტა ეთქვა თუ არა მისსი თანდასწრებით..
-თქვი ,ანასთან არაფერი გვქავს დასამალი.
-ხომ იცი შენი ბუღალტერი რომაა ქეთა .. გამწარებულმა დაიწყოო ლიზამ და თვალებიდან ცეცხლის ფრქვევა არ იცოდა ვინ იყო ქეთა ანამ თუმცა ახლა წინ რომ ყოლოდა ლიზას ალბათ გაგლიჯავდა.. -მაღაზიაში შემხვდა და ყველას თვალწინ ჯერ გამლანძღა მერე მიწოდა და დამარტყა ??
-რაა ?? გიგიმ პირი დააღო..
-ხო და არ გაინტერესებს რატომ ?? იმიტომ რომ შენი ძვირფასი ძმაკაცი მაგასთანაც იყო.. ხო და ამოიოხრა ლიზამ -არ მაინტერესებს რა აკავშირებდათ ჩემი ბრალი არაა რომ ლატარიაში მერგო მაგის ცოლის სტატუსი და საერთოდ ვერ ვიგებ მე რატომ მლანძღავენ მაგრამ არ ვიცი რაც გინდა ის ქენი ოღონდ სამსახურიდან გაუშვი… მკაცრად თქვა ბოლო სიტყვები და წინ ჩამოშლილი თმა უკან გადაიყარააა..
-და ლევანს უთხარი ??
-ჰო ვეახლო და მივუყვე მაგის საყვარლები რომ მლანძღავენ ? გული გავუხარო ?? უცებ არ შეიწუხოს თავი რა და მოაგვაროს.. შეილება სახელიც აღარ ახსოვს მაგ ქალის.. და საერთოდ არ მაინტერესებს მაგისი არაფერი იმიტომ არ ვუსწორდები რომ ჩემი ქმრის საყვარელია ფეხებზე მაგის ნაშები .უბრალოდ შეურაწყოფისთვის მინდა გავცე პასუხი და.. აშკარად გული დაეღალა ლიზას და მძიმედ დაიწყო სუნთქვაა.. შეშინებული მიაჩერდა გიგის ანა რომელიც წყალს უსხამდა და მიაწოდა.. გოგოს გაუღიმა და მისი ხელი ხელში მოიქცია
-ჩათვალე რომ სესრულებულია ოღონდ არ ინერვიულოო კარგი ??
-მადლობა და კიდევ ერთი აანას და გიგის მუდარით შეხედა -არ მინდა ლევანმა გაიგოს ..
-რატომ არ გინდა ?? ხომ უნდა იცოდეს რა დღეში ჩავარდი მისი ერთი გართობის გამო ..ვეღარ მოითმინა ანამ და თანაგრძნობით აღსავსე სახით უყურებდა ლიზას და თვალს ვერ აშორებდა მის ნათალ სახეს.
-არ მინდა ,საერთოდ არ მინდა რამე იცოდეს და რამე ვიცოდე… თავი ჩახარა და ყვავილებს შეხედა. გიგიმ თავი გააქნია და ამოიოხრა.. -მამაშენთან ხარ ისევ ?? ლიზამ თავი დაუქნია..-ლიზ უფრო აღიზიანებ , როდემდე იქნება მშვიდად შენი აზრით ?? ერთ დღეს ცუდ ხასიათზე გაიღვიძებს და ხომ იცი ..
-ვიცი … ჩაილაპარაკა ლიზამ -მომკლავს.. დავბრუნდები როცა სოფო დაბრუნდება ,შვებულებაში გავუშვი თავს შვილმა ოოერაცია გაიკეთა.. სოფო ჩემი დიასახლისია სულ ჩემთან ცხოვრობს .. აუხსნა ანას.
-უნდა დაბრუნდე და რაც შეიძლება მალე ლიზა .. ხომ იცი რომ უფრო მეტად დაძაბვა არ ღირს სიტყუაციიის ჯერ არც ისე დიდი დრო გასულა რაც დაწყნარდა ეს ამბავი..
-მე კი საუკუნე მგონია.. თვალი აარიდა წყვილს და უკან გაიხედა თითქოს რაღაცას მალავდა..
ეზოში ხმა გაისმა აშკარად ბექა ყვიროოდა და სიცილ ხარხარით მოდიოდნენ ბოლოს ნატუკა და ბექა შემოლაგდნენ და ლიზა ჯერ გაკვირვებული უყურებდა მეგობრების შეხვედრას მერე ერთმანეთს რომ გადაეხვივნე ნატუკა და ანაა უნებურად გაეღიმა და გულში სიცარიელე იგრძნო.ნატუკას მიესალმა და ისევ ყავის წრუპვაა გააგრძელა.. უკვე შებინდებული იყო გიგი გაოცდა თუმცა ლიზა ადვილად შევიდა კონტაქტში ნატუკასთან და ანასთან და ლაპარაკშიც კი ერთვებოდა.. გარეატ იდგა და ბექას ელაპარაკებოდა რომელიც სიგარეტს ეწეოდაა :როცა ეზოში ისევ დაცვა შემოლაგდა ოღონდ ამჯერად უფრო მეტი და აშკარად შეიარაღებულები ხმაურით ამოწმებდნენ ეზოს მერე სახლში შევიდნენ და ლიზა ფეხზე წამოხტა ფანჯრისკენ ნაწყენმა გაიხედა და გიგის სევდიანი მზერა ესროლა იქვე მიგდებულ სათვალეს და ქუდს წაწვდა და გოგოებს მოუბრუნდა -უნდა წავიდე აკააანკალებულმა აიღო მობილური და ანას შეშინებულმა მიხედა -ეზოს უკანა კარი ააქვს ?
-კი სამზარეულოში და თვალი გააყოლა ლიზას რომელიც სამზარეულოს კარს ეცა თუმცა სანამ თვითონ გააღებდა კარი გაიღო და თეთრ პერანგში გამოწყობილი ლევანი აეესვეტა..
-გამარჯობა საყვარელო.. მომნუსხველად გაიღიმა და გიგის გამოხედა.. რომელიც უკმაყოფილოდ აქნევდა თანს რადგან გიგიც ვერ მიხვდა როგოორ შევიდა უკნიდან ლევანი..
-გამარჯობა .. მიესალმა ლიზა და ნერწყვი გაადაგორაა .როცა ლევანმა ხელები წელზე მოხვია და მისკენ გადაიხარა ტუჩის კუთხეში აკოცა და გასწორდა .. -არაფერი ჯობია დამღლელი დღის შემდეგ საკუთარი ცოლის კოცნას .. დამცინავად ჩაილაპარაკა და ლიზას შეხედა..-სადმე მიდიოდი ?? ხელი ხომ არ შეგიშალე ?? ვიფიქრე სიურპრიზს გავუკეთებ ყველა წინა კარიდან მელოდება და მე უკნიდან შევალთქო.. ისე თქვა თვალი არ მოუშორებია დაბნეული ცოლისთვის..
-მე წყლის დასალევად მივდიოდი .. იმართლა თავი ლიზამ .
-სათვალით და ქუდით ხელში ??? ჩემი არააორდინალური გოგო წყალსაც კი განსააკუთრებულად სვამ არაა ?? მოდი ჩემო საყვარელო აქ დაჯექი ისე მიიყვანა დივნამდე ხელი არ გაუშვია და დასვა.. ლიზამ ჯერ გიგის შეხედა ფერმკრთალი სახით მერე ანას და ბოლოს მზერა საკუთარ ფეხსაცმელს მიაპყროო… ანას ამ წამს გულწრფელად ეცოდებოდა თითქმის ყველამ იცოდა რაც ხდებოდა ლევანი კი მაინც აიძულებდა ეთამაშა.. და თანაც საოცრად უცნაურად ეპყრობოდა და უყურებდა.. ანამ 5 წამში 5 ჯერ შეცვალა აზრი ლევანის მზერის მუხედვით ჯერ ფიქრობდა რომ უყვარდა მერე სძულდა მერე არ აინტერესებდა ფაქტი იყო რომ რაც ლევანზე მოისმინა სულ არ იყო ტყუილი.. გიგი და ბექა ლუდს სვამდნენ ლევანმა უარი განაცხადა სასმელზე და ყავა მოითხოვა -გვიანია მაგრამ მაინც წინ მძიმე ღამე მელის გიგის თვალი ჩაუკრა და ლიზას შეხედა რომელიც ანასთან ერთად წამოხტა და ანა აიძულა უკან დამჯდარიყო მე მოვუტანო შენ არ უნდა დაიღალოო და თანაც მიზეზი იპოვა რომ მისი მხარზე გადახვეული ხელიდან თაავი გააეთავისუფლებინა . რამოდენიმე წუთში უკან დაბრუნდა ოღონდ ამჯერად სულ არ გავდა შეშინებულ გოგოს .პირიქით თამამად და ამაყად მოაბიჯებდა ,ფინჯანი ლევანის წინ დადგა და მომნუსხველად გაუღიმა
-როგორც შენ გიყვარს საყვარელო 1შაქარით… გასწორდა და გიგის მოუდგა გვერდით რომელიც ფანჯარას მიყრდნობდა. ლევანმა ანას გაუღიმა
-ესეგი ბიჭია ??
-კი
-აუ რა მაგარია ტოო..წარმოიდგინე რო დაგვაყენებს სიმაღლის მიხედვით…ასწორებს ბიჭი .. ყავა აიღო და მოსვაა უცბად სახე დაემანჭა ყავა უკან გადმოაფურთხა და ჭიქა მაგიდაზე ბრაგუნით დააბრუნააა ფეხზე წამოდგა და შარვალზე დაწუწულ ყავას ხელი გაუსვა და ცოლს შეხედა რომელიც დამცინავი სახით უყურებდა.. წამში დაწყნარდა ლევანი და გაოგნებულებს აუხსნა -ჩემმა ცოლმა როგორც ჩანს თქვენ სამზარეულოში მარილი და შაქარი ვერ გაარჩია ერთმანეთისგან. კიდევ ერთხელ შეხედა განრისხებულმა ლიზას და ისევ დაჯდა. გიგიმ ისევ თავი გააქნია და ანას მოუჯდა გვერდით .
-ესენი სულ ესე არიან ?? წასჩურჩულა გიგის
-არაა ეხლა არიან წყნარად თორე სხვა დროს ნამდვილი ომია..
-ააა ეს სიწყნარეა ??
-ჰოო .. გაეცინათ ორივეს.. ლევანი მიხვდა რაზეც გაეცინათ და თავადაც გაეღიმა.. ანასკენ და გიგისკენ გადაიხარაა და დაიჩურჩულა
-გამიმართლა თაგვების წამალი ან სარეცხის ფხვნილი რომ არ ჩამიყარა.. ვერ იპოვა ეტყობაა..



№1  offline წევრი bobga

Ganaxaree , ❤❤❤ momwoons es istoria

 


№2  offline მოდერი bibo

ვაიმე ვაიმე რა კაი თავი იყო რა ტკბილი კამფეტი :* აუ ლიზა და ლევანი ველი ველი ახალ ისტორიას მაგათზეე მალე სუ მალე

 


№3  offline წევრი Bibliopath-neophile

ახლა წავიკითხე წინა თავებიც და მომეწონა...კარგია❤❤

 


№4  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

აუუუუ მაგარი იყოო. ძლივ სგამოჩნდა ჩემიი წყვილიიი ველი შემდეგს!!!!!

 


№5  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

მაგარი იყო ძალიაააააააან.... მაგრამ შენ ხო თქვი ცალკე დავდებ ლევანზე და ლიზაზეო თუ ეს ისე ჩერთე აქ?! ნუ მე ძალიან მომეწონა და ძალიანაც ვიხალისე მიხარია ანასა და გიგის შორის რო მოგვარდასავით და იმედია ლევანის და ლიზის ისტორიასაც მალე დაიწყებ :დ :დ :დ

 


№6 სტუმარი nini

Dzalian dzalian momwons.warmatebebs gisurvebt

 


№7  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

ვაიმე რა საყვარლები არიან ვგიჟდებიი და რავქნაა ❤️❤️

 


№8 სტუმარი Eto

Kargia ro aq charte levanis da lizas istoria esee gaagrdzele dzaan magaria rogorc iqna dalagden ana da gigi... inedia saxlshi wasvlisas ar ichxubeben levani da liza

 


№9 სტუმარი l

საუკეტესოა. Aრაჰვეულებრუვი წასაკიტხია.

Kარგი გოგო ხარ გაგვახარე, ჰქარა დადე ახალი ტავი.

 


№10  offline მოდერი sameone crazy girl

ლიზა და ლევანი მინდა დიდი დოზით

 


№11 სტუმარი მოუშორებელი ჭირი

ვაიმეე ეს რა ძაან მაგარი თავიი იყო შოკშიი ვაარ ;დდ ვგიჟდები გიგიზე აიი ვაფრენ ;დ მაგრაამ ლევანიმ და ლიზამ სულლლ გადამიყვანე სჭკუიდაან ;დ საშინლად ველიი მაგათ ისტორიას უბრალოოდ აიი მოუთმენლადაც კიი :დდ იმდენად მომეეწონა <3 ძალიან კაი თავი იყო ემოციებით ავივსე და მომეწონა ასე მალე რომ დადე ორი თავი <3 გირდა ლოდინად <3

 


№12  offline აქტიური მკითხველი terooo

გამიმართლა თაგვების წამალი ან სარეცხის ფხვნილი რომ არ ჩამიყარა.. ვერ იპოვა ეტყობაა..
ვგიჟდები ამ კაცის იუმორზე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent