შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაუმორჩილებელი (თავი 1)


9-06-2017, 19:14
ავტორი რუსანა
ნანახია 19 725

ყველაფერი რამოდენიმე თვის წინ დაიწყო ერთი შეხედვით მარტივი ბედნიერი და ნებიერა გოგოს ამბავს წერტილი დაუსვა და ბედის სიმკაცრეს თვალებშიჩახედაა..ყელლაფერი კარგად იყო მისი ცხოვრება ნამდვილ მისი ცხოვრება ნამდვილ ზღაპარს გავდა ,ოჯახში ყველაზე პატარა წევრი იყო და ყველასგან განებივრებული გოგო,მზე და მთვარე ამოსდიოდათ და მის დამთქნარებაზე ამინდიც კი იცვლებოდა თითქმის..ღმერთმა ერთნაირად დააბერტყა ყველაფრის ნიჭი სილამაზე და სინაზეც ერთნაირი ნიიჭიერებით გამოსდიოდა ცეკა სიმღერა და სწავლა.ყოველთვის პოპულარული იყო ნაწილობრივ მისი ოჯახის მდგომარეობა იყო ამაში გარეული თუმცა იმას ვერსად გაურბოდა რომ ლამაზი იყო სასაკუთარ სილამაზეს ხაზს არ უსვამდა გარშემო ყოველთვის ბევრი ყავდა ვინ აღნიშნავდა თუმცა ერთადერთი რისი კომპლექსიც აწუხებდა მისი სიმაღლე იყო არა დაბალი არ ეთქმოდა თუმცა არც მაღლად ითვლებოდა და ყოველთვის აწუხებდა ეს ფაქტი მაგ აქაგაუმართლა იდიალური ტანი და სავსე ფორმები ქონდა ერთი სიტყთ სარკის წინ ყოველთვის კმაყოფილი იდგა და საკუთარ ცხოვრებას არასდროს უჩიოდა პირიკით ხანდახან მოწყენილობის დროს თავს ეკითხებოდა რით დაიმსახურა რომ ასეთ ბედნიერ ვარსკვლაზე გაჩნდა. საკუთარ თავში დარწმუნებული ძლიერ ადამიანად მიიჩნევდა მათი ოჯახი სულ რამოდენიმე წევრისგან შედგებოდა მისი უფროსი ძმა ივანე რომელიც ამ სიტყვის სრული მნიშვნელობით ცდილობდა უფროსი ყოფილიყო ,მაამა ბატონი ამირანი რომელიც თავქარიან უფროს შვილს გამუდმებით კონტროლს უწევდა და მისი და თინა რომელმაც სულ რამოდენიმე ხნის წინ შექმნა ოჯახი და ქმართან შეეგუების პროცესს ძნელად გადიოდა,დედა ქალბატონი ნატალია რომელიც ლიზას თვალში იდიალი იყო,ქალი რომელმაც მთელი ცხოვრება შვილებს და ქმარს მიუძღვნა და ქმრისა და საკუთარი ოჯახის ერთგული იყო უკვე თითქმის 30წელი.ბევრი განსაცდელი და ბედნიერება გამოიარა მისმა ოჯახმა და ყველაფერი ერთად არ ახსოვს მამას როდესმე მოეხვია მათთვის პრობლემწბი და არც არასდროს რთავდა საკუთარ საქმეში რაზეც გამუდმებით პროტესტს გამოთქვამდა მისი ძმა ,ყველაფერს თავის შრომით მიახწია და ლიზასთვის ნამდვილი გმირი მამა იყო. შვილის არჩევანში არასდროს ჩარეულა არც მაშინ როცა პროფესიას ირჩევდა და ზოგადი ქირურგია აირჩია და არც მაშინ როცა ოჯახს შეყვარებული წარუდგინა რომელიც სულ არ ეკუთვნოდა მათ წრეს.. პირადი ცხოვრება ? თავისი პირადი ცხოვრება ყოველთვის თავისთვის ქონდა და მამა ერთადერთი იყო ვის აზრსაც ითვალისწინებდა სწორედ ამიტომ არც კი დაფიქრებულა ისე აირჩია თავისივე თანაკურსელი რომელიც არც ძვირიან საჩუქრებს სთავაზობდა და არც მდიდრულ ადგილებში დაატარებდა ,სამაგიეროდ შეეძლო მასთან ერთად თავისუფალი ყოფილიყო და არააფრით გამორჩეული.. დიდად არ მოუწონებიათ მისი არჩევანი უამრავჯერ წამოაძეხეს რომ მისნაირ გოგოს განსაკუთრებული მოვლა ჭირდებოდა და დათო ამ ყველაფერს ვერ მისცემდა,მაგრამ გადაწყვიტა ეცადა და არც უნანიაა.. 20 წლის ხდებოდა და ბოლოს და ბოლოს დრო იყო მასაც ვინმე ყოლოდა გვერდით.. ყველაფერი კარგად მიდიოდა სანამ ერთ საღამოს მისსი დასისხლიანებული ძმა არ მოვიდა სახლში.. მისაღებში ჩასულს მამის მგლოვიარე სახე დიდად არ მოეწონა თუმცა არაფერი უკითხავს . მხოლოდ დედას დააცდევინა რამოდენიმე სიტყვა რომ ცოტახნის წინ რაღაც ინციდენტები მოხდა და ყველაფერი მის ძმას ბრალდებოდა.. რამდენად სერიოზულად იყო საქმე ვერ გაანალიზა და ხუმრობითაც კი აღიქვა ეს ამბავი ,მაგრამ მამას ცლილება შეუმჩნეველი არ დარჩენია ..გამუდმებით ნერვიულობდა .. სახლში დცვაააც კი აიყვანა და ნამდვილ შეუვალ ციხესიმაგრად აქციაა.. არც ეს ეუცნაურა მანამ სანამ მამამ გვიან სახლიდან გასვლა არ აუკრძალა და ეს აკრძალვა გაპროტესტებას არ ექვემდებარებოდა.. მხოლოდ ის იკითხა მისი მეოცე დაბადებისდღე თუ აღინიშნებოდა და გულდაწყვეტილი შეყურებდა მამას..
-ლიზა ,საყვარელო მამა გვერდით მოუჯდა და ნებიერა შვილს შუბლზე აკოცა -შენს დაბადებისდღეს ყოველთვის ავღნიშნავთ .. მამას ბედნიერმა მიხვია ხელები -მაგრამ ,მძიმედ გააგრძელა ამირანმა-ადგილის შეცვლა მოგვიწევს ..
-რას ნიშნავს ადგილის შეცვლა მოგვიწევს ?? ფეხზე წამოხტა ლიზა და ხელწბის ჰაერში შლა დაიწყოო-ყველაფერი დავგეგმე მაგიდების განლაგებაც კი მოვიფიქრე განათება ფერები ყვავილები რაც შენს რესტორანს უხდებოდა და ახლა ადგილის შეცვლა მომოწევს ?? არ მაინტერესებს რატომ და როგორ მაგრამ მე იქ მინდა სადაც ყოველთვის ხელწბი გაადაჯვარედინა და მამას მიაშტერდა
-მორჩი რა..ივანემ ამოიოხრა..
-შენ შენს თავს მიხედე შეუღრინა ძმას..მ..მიმინეთ არ ვიცი და არც მაინტერესებს რატომ აპირებთ რომ ადგილი შეუცვალოთ ჩემს დაბადებისდღეს მაგრამ იქ თუ არ იქნებაა არ მინდა..
-მისმინე საყვარელო ,მამამ თბილად შეხედა შვილს -შეხედე რა ლამაზი ბაღი გვაქვს აქ ყველა დაეტევა და დამიჯერე ყველაზე ლამაზი დაბადებისდღე გამოგვივაა..
-მამა , მარტიაა გესმის ?? მეღადავებით ?? რა ბაღი 13 მარტია მამა და თანაც ისეთი ამინდი იქნება ბაღში ვინ გავაა ??
-გადავხურავთ და გაავათბობთ თინამ იდია წამოჭრა..
-აი ხომ ხედავ სულ არაა პრობლემა დაუყვავა დედამ ჭირვეულ შვილს
-არა ,სანამ ეგ მოგვარდება ერთი თვე გავა მე 3 დღეში მაქვს დაბადებისდღე.. თითები გაშალა ჰაერში და სამიანი მოხაზა..
-მოვასწრებთ,გაუცინა თინამ ,მთელს თბილისს ავაწრიალებ შენ არ იდარდო თვალი ჩაუკრა დას..
-არა.გაჯიუტდა.. მე რესტორანში მინდაა მისამართი ყველამ იცის და ახლა რაა ??
-მისმინე ჩემო ყვავილო.. ამირანი ფეხზე წამოდგა და შვილს ხელი გადახვია .. ყველაფერი ისე იქნება როგორც გინდა ..მაგრამ რესტორანში არ გამოვა ყოველშემთხვევაში იმ რესტორანში ..
-და რატო ?? რატო გინდათ ჩამიშალოთ ყველაფერი ?? აწრუკუნდა
-იმიტო იმ რესტორნიდან ქვებიღა დარჩა გაიგე რა ?? დაუყვირა ძმამ და გაბრაზებული გავარდა ბაღში..
-რას ნიშნავს ?? ძმას პირდაღებული მზერა გააყოლაა და მერე მამას შეხედა რომელიც მძიმედ სუნთქავდა და სულ.არ უნდოდა შვილს ეს პრობლემა გაეგო ..
-დაიწვა.. მოწყენილმა ამირანმა ლიზას გაუღიმა -მაგრამ შენ არ იდარდო…
-როგორ დაიწვა ?? თქვენ იცოდით ?? დედას და დას ნაწყენმა შეხედა.. ყველამ ყოველთვის ყველაფერი იცით და მე არაფერს მეუბნებით..
-არაფერი ისეთი ,ერთით ნაკლები რესტორანი მექნება თუ მეტი არაფერი დაშავდება …
-კი მაგრამ მამა ,თუ არ გინდა საერთოდ არ გადავიხდი მოეხვია მამას და თავი მხარზე ჩამოადო..
-რას ნიშნავს არ მინდა ?? ამირანმაც ტკბილად აკოცა შვილს , არაფერია ისეთი და სულ არ ღირს ნერვიულობად ,უბრალოდ მინდა რომ აქ იყოს .. აქ უფრო დაცულები ვართ..
-დაცულები ?? ეუცნაურა შვილს
-ჯერ არ გარკვეულა ვინ როგორ ან რატომ დაწვა რესტორანი და არც ის ვიცი სეიძლება სულ შემთხვევით მოხდა ამიტომ მინდა რომ უსაფრთხოდ იყოთ.. იცრუა ამირანმა ძალიან კარგად იცოდა რაც მოხდაა და ისიც იცოდა რომ თავად ეშმაკი გადაიკიდა თუმცა მის ყველაზე საყვარელ ქალიშვილს სულ არ უნდა ცოდნოდა რა ხდებოდა.. მითუმეტეს რომ ლიზას ამ ამბავში გარევას სიკვდილი ერჩივნა და იცოდა არც ეგ დღე იყო შორი.. როცა ლევანის მამამ დანათესავება შესთავაზა იმ იმედით რომ ორი ოჯახი მტრად არ წაკიდებულიყო ერთმანეთს სასტიკი უარი განაცხადაა და მტკიცედ თქვა მირჩევნია მომკლასო..ლევანის მამას ამ უარის შემდეგ არც უფიქრია შვილისთვის კიდევ ერთხელ შეეთავაზებინა დანათესავების იდია მითუმეტეს რომ პირველი შეთავაზების შემდეგ სახლში ისეთი ამაბავი დაატრიალა მისმა შვილმა ლოცულობდა მეც არ მომკლასო.. თითქმის ყვველა ვინც ლევანის სასტუმროს ამბის შემდეგ გაერკვა რომ ამირანის ვაჟი იდგა უკან ყველა მოუწოდებდა რომ გამოსავალი მხოლოდ ერთი და ისიც დანათესავება იყო ორივე მხარისთვის საუკეთესო რადგან მათი მტრობა თითქმის ყველას გადაიყოლებდა მაგრამ ლევანს ვერავინ უბედავდა თქმას სამაგიეროდ ამირანთან მოდიოდა რიგი ამიდიით..ამირანის პასუხი ყველასთვის ერთი იყო რომ -ერთი შვილის სანაცვლოდ მეორეს ვერ გაწირავდა ..და მითუმეტეს ლიზას რომწლიც ცხოვრებას ახლანიწყებდა…
ლევანი ?? ლევანი მეტად მძიმე ხასიათის ადამიანი გახლდათ.. არ ახსოვს როდის გახდა ასეთი ,მაგრამ როგორც დედამიისი მაკა ამბობდა დაბადებიდან ასეთი იყო. ყოველთვის იცოდა რა უნდოდა რისთვის იბრძოდა და ცხოვრებაში გადადგმულ ნაბიჯს არასდროს ნანობდა. მაამა ექიმი გახლდათ ნიკოლოზი რომელიც მთელს თბილიში ყველაზე სახელგანთქმული ქირურგი იყო და მათ ოჯახში ყოველთვის არისტოკრატული გარემო სუფევდა ,ბევრი ეხვეწა შვილს მის კვალს გაყოლოდა ერთადერთი შვილი ყავდა და მისი ერთადერთი იმედი ,თუმცა არ გაუმართლა ვერ იგებდა ვის გავდა მისსი ჩხუბისთავი ვაჟი,ყოველთვის ყველაფერი ქონდა ,განებივრებაც სცადა და სიმკაცრეც თუმცა ვერაფერს ხდებოდა მასთან ,ხლის ჩაქნევა და ჩკუის სწავლებას თავი მაშინ დაანებაა როცა უნივერსტეტიდაან გამორიცხეს თავისივე თანაკურსელის ცემის გამო. პოლიიციის შენობიდან გამოიყვანაა შვილი და სასოწარკვეთილი მიაჩერდა ერთადერთ ვაჟს რომელსაც არც ჭკუა აკლდა და არც გარეგნობა ,მაგრამ თავიისი სიფიცხის გამო ყველა დადებით თვისებას კარგავდა.ყოველგვარი დანაშაულის გრძნობის გარეშე გამოუცხადა მამას რომ საფრანგეთში უნდოდა სწავლის გაგრძელება მენეჯმენტის ფაკულტეტზე და ნიკოლოზის წინააღმდეგობის მიუხედავად მაინც მოხვდა იქ სადაც უნდოდა. ისე გადიოდა თვეები არ ჩნდებოდა და ცოლის ჩაწითლებული თვალების ყურებით განადგურებული მამამ შვილი დაკარგულად ჩათვალა სანამ ერთ დღეს არ დაბრუნდა სამსახურიდან და შვილი არ დაინახა რომელიც სულ სხვანაირი იყოო.. გაზრდილი დასერიოზულებული და დაკაცებულიი. მამამ მაინც თბილად მიიღო უძღები შვილი და როცა მისი ამბავი მოისმინა არ იცოდა რა ექნა გახარებოდა თუ წყენოდა შვილის ასეთი წარმატება და სახეცვლილება.წარმატება ახარებდა რათქმაუნდა მაგრამ წარმატებასთან ერთად თანდათან უფრო შეუვალ კლდეს ემსგავსებოდა სასტიკი კაცად ყალიბდებოდა. პირველი მილიონი ოჯახთან ერთად აღნიშნა და მამამ გულწრფელად მიულოცა თუმცა შამპანიური უკან დააბრუნა და შვილის უკმაყოფილო სახეს ნაწყენმა უპასუხა
-ვისი სისხლით იშოვე ლევან ??
-მამა ,დამცინავად აათვალიერა უკვე ასაკიანი მამა -ბიზნესი სასტიკია,ან მე მომკლავენ ან მე მოვკლააავ მარტივი წესია აქ,თავდასხმა საუკეთესო თავდაცვააა..
-ჰმ,შვილო შვილოო ,რა ბიზნესი ?? ნახევარმა საქართველომ იცის შენი კაზინოების უკან რა ფერის ფული ტრიალებს …
-გეხვეწები რა ნუ დაიწყე.. წამოდგა გაბრაზებული ლევანი და სახლიდან ისე გავიდა უკაკან არც კი გამოუხედავს.. ასაკთან ერთად იზრდებოდა მისი მოთხოვნილებები და ძალაუფლება ,რაც უფრო მეტს აკეთებდა უფრო მეტი უნდოდა და ბოლოს იქამდეც მივიდა რომ მისი საქმის კურსში ჩაყენების გარეშე პოლიტიკოსები არჩევნებშიც კი ვერ იღებდნენ მონაწილეობას.. ეხვეწებოდა გემოვნებაც თუმცა მაინც ვერ ჩამოაყალიბა სტერეოტიპი თუ ვინ უნდოდა გვერდით.. ხან ქერა ყავდა ,ხან წითური და ხანაც შავგვრემანი.დედის გაუთავებელი ტირილის შემდეგ რომ ასაკი ქონდა და დრო იყო ოჯახი შეექმნა დაფიქრდა და მიხვდა რომ უაზრო იყო მისი ძალლაუფლება თუ მემკვიდრე არ ეყოლებოდა. ბევრი არ უფიქრია ზუსტად იცოდა რომ სიყვარული მისგან ზალიან შორს იყო ამიტომ მარტოვად შეარჩია თავის გარემოდან ერთერთი გოგო და საცოლედ გამოაცხადა. სანამ ქორწილი იქნებოდა დედას ძალიან ჩვეულებრუვად ახარა რომ შვილიშვილი ეყოლებოდა და აქც მამის შენიშვნა მიიღო
-რომ მხოლოდ იმიტომ რომ დედა გაეხარებინა ცოლის შერთვა არ იყო კარგი,მაგრამ აქაც არ გაითვალისწინა არავის აზრი და გეგმას მიყვა ერთ დილით აცნობეს რომ მისი სასტუმრო გაძარცვეს .არ ახსოვს ასეთი შემთხვევა რომ ვინმეს გაებედოს მისთვის ასეთი რამ გაცეცხლებული ჩამოფრინდა და არ მოისვენა სანამ არ იპოვა ამირანის ვაჟი ივანე რომელმაც მამის დამოუკიდებლად წამოიწყო ბიზნესი და კაზინო გახსნა თუმცა ერთადერთი ვინც ხელს უშლიდა ლევანი იყო .ამიტომ სრულიად გაურკვეველმა ივანემ რომელსაც წარმოდგენაც არ ჰქონდა ვინ იყო ლევანი მისთვის სახელის გაფუჭება სცადა და ცარცვა მოაწყო. ამას მიყვა ლევანის პასუხი და რესტორნის დაწვა . შემმდეგ ნაცემი ივანე და ამირანი მიხვდა რომ ასე მარტივად ვერ გადარჩებოდა როცა გაიგო ვინ ყავდა მტრდ გადაკიდებული მის შვილს აუხსნეს რიმ მოლაპარაკებას აზრი არ ჰქონდა თუმცა ძველ ნაცნობ ნიკოლოზს მიაკითხაა და ნიკოლოზმა ერთადერთი რაც მოიფიქრა დანათესავება იყო ვიდრე ეს ორი ოჯახი ერთმანეთს გაწყვიტავდა . შვილის ბედზე აღელვებულმა წარმოიდგინა როგორ უკლავდნენ ერთადერთ შვილს მაგრამ ამირანისგან სასტიკი უარი მიღო და ლევანს სასაცილოდ არ ეყო მამის წინადადება .-მე ლევანსკაცს რომელსაც პრეზიდენტიც კი ფეხზე მიდგება ამურანი ვერშემაშინნებსო..ამირანმა კარგად იცოდა რომ ასე იოლი არ იყო და თავად პრობლემის გადაჭრის ნაცვლად მისი მოშოროება გადაწყვიტა და ცხოვრებაში პირველად მიიღო გადაწყვეტილება რომ ვინმემოეკლა.ყველაფერი კარგად დაგეგმა და ღმერთს პატიებასს სთხოვდა იმ მიზეზით რომ საკუთარ ოჯახს იცავდა . წამით არ დაფიქრებულა ლევანი და შეშინებულა რესტორნის დაწვის და ივანეს ცემის შემდეგ იცოდა ამირანიც უპასუხებდა მაგრამ ნერვი არ უტოკავდა საკუთარ თავში დარწმუნებულს. მისი მეობარი გიგი ერთადერთი იყო ვინც გაბედა და ამ ორ ოჯახს შორის შუაში ჩადგა რადგან ორივეს კარგად იცნობდა და პირადი მიზეზიც რომ არა ამ ორი ოჯახის ომი ყველა სხვა ბიზნესმენს და მაფიას გაიყოლებდა და ისეთი ომი დაიწყებოდა სიკვდილის ანგელოზი მათ ქალაქში დაიდებდა ბინას. ყოველდღე უჩიჩინებდა რომ დანათესავება იყო გამოსავალი მაგრამ ლევანის სახეს რომ უყურებდა როგორ უშვებდა ყურიდან მის ნათქვამს თავი დაანება და გამოუცხადა რომ არცერთს აუბავდამხარს.ყაველაფერი მშვიდად იყო სანამ ამირანის საპასუხო დარტყმას ელოდებოდა მიხვდა რომ გოგო რომელიც შეარჩია აღარ მოწონდა და სხვასს დაადგა თვალი . ეჭვიანმა ქალმა იმის შიშით რომ მომავალ ბედნიერებას დაკარგავდა გამოუცხადაა ორსულად ვაროო.. თავიდან დადუმდა მაგრამ ზეპირად იცნობდა თითქმის ყველა ქალს .ფეხზე წამოფრინდა და ქალს მკლავში წვდა მანქანამდე თრეევით მიყვანა და ჩატენა ექიმთან გადასამოწმებლად .მანქანას შემოუარა როცა მიისი მობილური აწკრიალდა და სანამ ჩაჯდებოდა უპასუხა. არც ისეთი მნიშვნელოვანი ზარი იყო თუმცა მისი სიცოცხლე ამ ზარმა იხსნა. საუბარი დამთავრებულიც არ ქონდა როცა საშინელი ხმა გაისმა და წნევამ სადღაც გაისროლა .გონს რომ მოვიდა ყურები უწიოდა და თვალი გაახილა ალმოდებულ საკუთარ მანქანს გახედა და მასზე გადაფარებულ დაცვას უბრძანა მოშორებოდნენ და მისი საცოლე გადმოეყვანათ თუ შესაძლებელი იყო . კარგად ხედავდა როგორ აფართხალებდა ხელებს ქერა ლამაზმანი და ნახევრად დამწვარს სავადმყოფოში გაყვაა.. ვერ იგებდა რას გრძნობდა ან თუ გრძნობდა საერთოდ რამეს იცოდა რომ ასე მოხდებოდა და ელოდებოდა კიდეც ასეთ პასუხს ამურანისგან სიბრაზემ მხოლოდ მაშინ წამოუარაა როცა ექმმმა უთხრა რომ მისი საცოლე ფარდაიცვალა და ორსულად სულაც არ იყოო.. ცხოვრებაში პირველად მოყუებულ ლევანს ქალთა რასა უფრო შეძულდა და მიხვდა მათ სხვა დანიშნულება არ ქონდათ გარდა იმისა რომ უნდა გამოგეყენებინა. სწრაფად მოინელა საცოლის გარდაცვალება თუმცა ადვილად მოირგო მგლოვიარე კაცის როლი.. როცა ამურანს აცნობეს რომ ბატონი ლევანი ცოცხალი იყო მოწყვეტით ჩაეშვა სავარძელში და სახეზე ხელები აიფარაა..
-რა მიხდა მამა ?? დაბნეულმა ივანემ ვერ გაიგო რა უჩურჩულეს ამირანს.
-რა იყო ?? შენი შეცდომის გამო მთელს ოჯახს სასიკვდილო განაჩენი გამოვუტანე..ივანემ თავი ჩაქინდრა და აქამდე მმამის პოზიციაზე მდგომმა უცბად წამოიყვირა რომ უნდა დათანხმებულიყვნენ დანათესავებას. ამირანს თვალებში შიში ჩაგუბებოდა და მის სამუშაო მაგიდაზე დადებულ ლიზას ფოტოს შეხედა… არა ვერ გაიმეტებდა ,მითუმეტეს გინდაც დათანხმებოდა თავად ლევანი მიიყვანდა სიკვდილამდე მის შვილს.. და მაშინ მიიღო ფადაწყვეტილება რომ თუ მოაკითხავდა ლევანი და აუცილებლად მოაკითხავდა თავად აგებდა პასუხს მის წინ.. -მამა გესმის ?? უნდა დავთანხმდეთ..
-ივაანე ივანე ეჰჰჰ, შენ იმას არ იცნობ .. გინდაც დავთანხმდეთ ის იტყვის უარს და რა მნიშვნელობა აქვს დანათესავებას საკუთარ დას სასიკვდილოდ იმეტებ ?? საკუთარი თავის ნაცვლად ??
-არ მოკლაავს აბა რა აზრი აქვს დანათესავებას თუ ისევ მკვლელიბა იქნება ?
-არ მოკლავს ,აიძულებს რომ მოკვდეს.. და უკვე გითხარი ისკაცი არააა რომ რამესი ეშინოდეს..მას არ ჭირდება ჩვენთან შერიგება ისედაც მოიგებს ამ ომს ეს ჩვენ უნდა გვეშინოდეს და ვეხვეწებოდეთ შერიგებას. მას შეუძლია ერთი ხელით გაგვაქროოს . ამირანი ყოველდღე ელოდებოდა სიკვდილს და საკუთარი ოჯახი სახლში გამოკეტა .ყველაზე დაუმორჩილებელი ლიზა იყო და მასთან ყველაზე მეტად გაუჭირდა მაგრამ იმ დაპირებით რომ მის დაბადებისდღესს ისევ აღნიშნავდნენ შვილიც დაიყოლია. ახლა სადარდებელი მხოლოდ ის ქონდა რომ მისი ცხოვრებაში მოვლენილი სასწაულის დაბადებისდღეზე ცოცხალი ყოფილიყო. 13 მარტი ამირანისთვის ყველაზე ბედნიერი რიცხვი იყო,როგორც თავად ამბობდა ამ ქვეყნად მისი პატაარა სასწაულიმოვიდა.ამოვიდა.ასეც იყო ,ორი შვილი ყავდა გოგო და ბიჭი 10 და 8 წლის მესამეზე არც უფიქრია მითუმეტეს რომ ის წელი მისთვის ცუდად დაიწყო,მის საყვარელ მეუღლეს კიბოს დიაგნოზი დაუსვეს და ეგონა მისი ცხოვრება მის ცოლის სიცოცხლესთან ერთად დასრულდებოდა. როცა ექიმთან გამოკვლევებზე ცოლს გაყოლილს ექიმმა ახარა რომ კიდევ ერთი შვილი ეყოლებოდათ არ იცოდა უნდა გახარებოდა თუ არა თუმცა ცოლის მტკიცე გადაწყვეტილებას ვერ გაექცა და ექიმის წინააღმდეგობის მიუხედავად რომ მისი ცოლი და შვილი 6 თვემდეც ვერ მიაატანდნენ ნატალიას მხარი აუბა რომ ბავშვი არ მოეშორებინათ. შემდეგი 9 თვე მისთვის სასწაულად იქცაა ყოველ ექიმთან ვიზიტისას აკანკაალებული შედიოდა და ბედნიერი გამოდიოდა მისი ცოლის დაავადება ქრებოდა.ასე გაჩნდა მისი პატარა სასწაული რომელიც 20 წლის ხდებოდა და რომელმაც ცოლიც და მამობრივი ბედნიერებაც ერთდროულად აჩუქა..
ლიზამ ოთახიდან ბაღს გახედა და საკუთარ ძიძას უკმაყოფილომ შეკნავლლა -არ მომწონს ,შეხედე მაგიდები როგორ დგას და თანაც მემგონი იწვიმებს ,ეს რა დაბადებისდღე მაქვს .. სლუკუნი მორთო და საწოლზე ჩამოჯდა. სოფო ბავშვობიდან იცნობდა თითქმის მისი გაზრდილი იყო და შვილებისგან არ არჩევდა ,ჭირვეული და მოურჯულებული იყო მაგრამ ამ განებივრებულ და გათავხედწბულ გოგოს ყველაზე კეთილი გული ქონდა..ღმერთმა იცის მხოლოდ რამდენჯერ გაპარვია სახლიდან რომ საჭმელი არ ეჭამა,რამდენჯერ ჩამოათრია ეზოში ყველაზე მაღალ ხეზე ამძვრალი და რამდენჯერ დაუმუშავა გადაყვლეფილი მუხლები.. საკუთარ აღზრდილს ჩამოუჯდა და თავზე ხელი გადაუსვა..
-რა გატირებს ? შეხედე ყველაფერი გააკეთეს რომ ასე გამოსულიყო და შენ კიდე მაინც უკმაყოფილო ხარ ?? ნუ მოსთქვამ ადექი და ჩაიცვი უკვე 4 საათიაა მალე ყველა მოვა და ერთადერთი რაც რიგზე ვერ იქნება მაგიდები კი არაა შენ ხარ..
-არ მინდა არ ჩავაალ. გაჯიუტდა
-გეყოფა ეხლა ,მამაშენსაც ხომ უნდა გაუგო.. კაცს იმდენი სანერვიულო აქვს და მაინც დღესასწაულად აქცია შენი დაბადებისდღე..
-კი ვუგებ მაგრამ ვერ გავიგე რატომ არ შეიძლებოდა სხვა რესტორანში ?? რა აიჩემა ეს უსაფრთხოება უსაფრთცოება დუდღუნით მოკიდა ხელი წითელ კაბას. -არც ეს კაბა მომწონს ხომ ვთქვი ერთი ზომით დიიდ მინდათქო ?? გაჭირვებით ჩაიცვა და სარკის წინ დადგა. -შეხედე რას ვგავარ..
-შენ ყველაზე ლამაზი ხარ და საკუთარ თავს თუ არ გაუმეორებ რომ ლამაზი ხარ ათასმა კაცმაც რომ გითხრას აზრი არ აქვს ..
-მართალი ხარ ამაყად შეხედა სოფოს და სარკის წინ საკუთარ თავს გაუმეორა-შენ დედოფალი ხარ ! ხო მართალია სოფო ?? მე ხომ დედოფალი ვარ ??
-ხარ ხარ..ამოიოხრა სოფომ და სარკის წინ დასვა სავარცხელს ხელი მოკიდა და მისი უსაშველოდ გრძელი თმის დავარცხნას შეუდგა .. არ ჩერდებოდა ლიზა ხან მოსთქვამდა ხან იცინოდა ხან სოფოს გულს უჭამდა მითხარი ვინ რას მჩუქნის ოჯახშიო.. თუმცა ქვემოთ ისეთი ამბავი ხდებოდა საჩუქარი და დაბადებისდღე ყველას გაადაავოწყდა.. ყველა სტუმარი ბაღიდან შედიოდა და ადგილებს იკავებდნენ თუმცა საჭორაო თემა მხოლოდ ის იყო რატომ არავინ ხვდებოდა კართან მასპინძლად.. ამირანის უზარმაზარ მისაღებში დახლოვებით 15 ამდე შეიარაღებული ადამიანი იდგა და სიჩუმე და დაძაბულობა ერთიანად გამეფებულიყო .ტყავის დივანზე ერთმმანეთის მიყოლებით ისხდა მათი ოჯახი და აკანკალებულები მათ წინ მჯდომ ლევანს შეყურებდნენ რომელმაც აშკარად არ იცოდა რომ ამირანი შვილის დაბადებისდღეს აღნიშნავდა და მისი « სტუმრობა » დაემთხვაა..
-ამირან კარგია მაინც წვეულებების ხასიათზე რომ ხარ ცალყბად გახედა მორთულ ბაღს და დაბნეულ სტუმრებს რომლებიც ნელ ნელა მოდიოდნენ და ივსებოდნენ…
-ლევან .ამირანმა ძლივს ამოიხრიალა და ..
-მაშინაც ასეთი შეშინებული ხმა გქონდა როცა ჩემი მკვლელობა დაგეგმე ??
- არ მინდოდა ასე მომხდარიყო .. ივანემ ძლივს გასაგონად ამოილაპარაკა
-შენ საერთოდ ვინმე რამეს გეკითხება ??
- გთხოვთ ,ნატალიამ ტირილი დაიწყო და ქმრის ხელს ჩაებღაუჭა..
-მთხოვთ ?? თავიდანვე რატომ არ მთხოვეთ ??
-ვიცი და მზად ვარ პასუხი ვაგო,მაგრამ ჩემს ოჯახს თავი დაანებეე. ამირანმა ძალა მოიკრიბა.
-სიამოვნებით ,მაგრამ როგორც შენ გადაწყვიტე იგივეს ვაპირებ ხე ძირიანად უნდა ამოიღო თორემ ყლორტებს ამოიტანს არ გესწავლება ეგ შენ ამირან..-რა გარანტია მაქვს რომ შენი რომელიმე წიწილი არ გააგრძელებს შურისძიებას ??
-არანაირი ,სიტყვაზე უნდა მენდო.
-სიტყვაზე რომ არ გენდობი სწორედ იმიტომ ვარ აქ..
-ლევან ,მე მომკალი თუ ასე გინდა შურისძიება და დავამთავროთ..
-მოგკლავ ამირან აუცილებალდ მოგკლაავ .. თავი დაუქნია და ფეხზე წამოდგააა..
-მომკალი ოღონდ დღეს არაა…
-ანუ დღესაც თავად არჩევ ?? გაეცინა ლევანს და მაგიდაზე მდგარი ვისკი ჩამოისხა.
-არა დღეს არაა,მხოლოდ საღამომდე გთხოვ დროს.. გვაცადე ეს დღე ჩავამთავროთ..ლევანი მძიმედ ჩამოჯდა და ამირანს ინტერესით მიაშტერდა მის წინ ყველაზე პატივსაცემი კაცი იჯდა და შეშინებული შეყურებდა საკუთარ თავს გამარჯვება მიულოცა და ვისკი მოსვა.. -თუ ეს გესიამოვნება მაშინ გემუდარები.. ყველა სიკვდილ მისჯილს უსრულებენ ერთ თხოვნას და …
-თქვენ ბევრნი ხართ.შეაწყვეტინა სიტყვა -ყველას სათითაოდ რომ გისრულოთ თხოვნაა წელი დამჭირდება ,დამავალებთ თუ ერთნაირ თხოვნაზე შეთანხმდებით დასცინა ლევანმა.
- გეყოფა ნაბი****ვარო ფეხწე წამოხტომა სცადა ივანემ რაზეც ლევანის დაცვისგან კისერში იარაღის ტარის ჩარტყმა მიიღო და მოწყვეტით დაეშვა დივანზე. ღმერთო ამოიკივლეს ქალებმაა.
-დღეს ჩემი ქალიშვილის დაბადებისდღეა.. ნერწყვი გაადაგორა ამირანმა. არაფერი იცის და არც მინდაიცოდეს..მხოლოდ იმას გთხოვ მადროვე მისი დრის გაზიარება..
-რა საყვარლობაა ?? ხმა უფრო ირონიული გაუხდა-რომელი ქალიშვილის ?? მე რომ მთავაზობდით ??
-შენ არავინ გთავაზობდა ..გაბრაზდა ამირანი და სწრაფადვე დაუწია ტონს - მირჩევნია მოვკვდე ვიდრე შენ მოგცე და მოვკვდები კიდეც..
-და რატომ არ ეუბნებით ? არ გინდა იცოდეს რა ნაბო***არი ძმა ყავს და მისი გმირი მამა მის თვალში ლაჩრად არ იქცეს ?? ამირანმა შეშინებული მზერა მოაშორა ლევანს და მის უკან სივრცეს მიაპყროო ლევანი კიბისკენ ზურგით იჯდა თუმცა მიხვდა სწორედ იუბილარი გამოჩნდა რადგან მთელმა ოჯახმა სწრაფად შეცვალეს მგლოვიარე სახე და ღიმილი აიკრეს..
-მამა ,მამამა კიბეზე ხტუნვით მრბოდა ლიზა და ლევანს მისი კაბის შრიალის ხმაა ყურში ჩაესმოდა.. ამირანი ფეხზე წამოდგა ,რაზეც ლევანის დაცვა გაიწია რომ უკან დაებრუნებინათ მაგრამ ლევანმა ამირანს თვალით ანიშნა მიდიო. ამირანმა ამოისუნთქაა და ქალიშვილს კიბის ბოლოში დაუდგააა .. მამას მოეხვია და აკოცააა.. მერე თითქმის სირბილით შევარდა ტახტსა და სავარძლებს შორის იქვე მდგარ პატარა მაგიდაზე შემოხტა და იმაში დარწმუნებულმა რომ მხოლოდ მისი ოჯახისწევრები იდგნენ მაგიდაზე ტრიალი დაიწყოო
-ლამაზი ვარ ?? კითხვა დასვა და გაჩერდა ერთი შეიბორძიკა როცა უცხო სახეს მოკრა თვალი და სწრაფად რომ არ წამომდგარიყო ლევანი და ხელი არ შეეშველებინა იატაკზე მოწყვეტით დაეცემოდა. სწრაფად გაასწორა და ისევ მაგიდაზე დააყენა .. ერთი შეათვალიერა და საკუთარ თავს გამოუტყდა რომ მის წინ მართლაც ყველაზე ლლამაზი გოგო იდგა და არაფერი გადაუჭარბებიათ როცა უთხრეს რომ ნამდვილად გავდა სასწაულს როგორც ამირანი უწოდებდა. ლიზა უცნაურად შეიშმუშნა და ლოყები აეწვა საკუთარი სიმეტიჩრის გამო. მაგიდიდან სწრაფად ჩამოვიდა და ფანჯარასთან დადგა
-უკაცრავად,მეგონა მარტო ვიყავით. მამას შერცხვენილმა შეხედა რომელმაც არაფერი შეიმჩნია და თავის ჩიტივით ლაღ ქალიშვილს გაუღიმა..
-უცხო არ ვარ.. ლევანმა ნიშნის მოგებით გახედა გოგოს-თითქმის ყველა მიცნობს შენს გარდა.. და ამირანს ანიშნა გამაცანიო. უკმაყოფილო სახით მიუახლოვდა ამირანი შვილს და წარუდგინა ..
-ლევან ეს ჩემი გოგოა ელიზაბედი ,ეს ლევანია ლიზა.
-სასიამოვნოააა გაუცინა გოგომ და ხელი გაუწოდა.. კარგახანს უყურა გაწვდილ ხელს ლევანმა და ნელა შეაგება თავის მტევანი.მისი მთელი ხელი ჩაეტია მის ტორში და რატომღაც გაეღიმა როცა ფეხზე წამომდგარმა მასზე თითქმიის ერთი თავით დაბალ და ბავშვივით უდარდელად მომღიმარ გოგოს შეხედა..
-ბაღში რატომ არ ხართ ?? სტუმრები ?? გწამში შეცვალა ნაზი სახე და გაბუტვის ნიშნათ კოპები შეკრა..
-საყვარელო ,ლევანი მოვიდა და დავხვდით ,მერე ყველა ლაპარაკში გავერთეთ და .. დაწუნარა დედამ
-მარტო ლევანი არაა აქ მნიშვნელოვანი სტუმარი წამოიყვირა ლიზამ და ხელი აიქნია ჩემი მეგობრებიც მნიშვნელოვანია თქვენ მარტო თქვენს სტუმრებზე დარდობთ.. სხაპასხუპით ჩამოარაკრაკა წინადადება და ივანეს შეხედა რომწლიც წამოდგა და დას მკლავში წვდა რომ გაეჩუმებინა ლევანის გაღიზიანება კარგ იდიად არ ეჩვენებოდა ეხლა.. თუმცა დას სწრაფადვე შეუშვა ხელი როცა ლევანმა წარბი აუწია -მართალი აქ მხოლოდ მე არ ვარ.. გაბრძანდით ბაღში. წამით სიჩუმე ჩამოვარდა ვერ გაიგეს ეს ლევანის თანხმობაა იყო რომ დააიცდიდა დაბადებისდღის ბოლომდე თუ დასცინოდა .. მაგრამ ამირანის მოწოდების შემდეგ რომ შეეძლოთ გასულიყვნენ წამოიშალნენ თინამ ქმარს ხელმკლავი გამოსდოო და აკანკალებული ჩურჩულით გაყვა ივანემ დედას მოკიდა ხელი რომ როგორმე შეუმჩნევლად აეყენებინა და ლიზა არ მიმხვდარიყო დედის ნერვიულობას.
-წავედით,მხიარულად შემოკრა ტაში ლიზამ ,წინ ჩამოყრილი კულულები უკან გადაიწია და ბაღისკენ დაიძრა როცა კიბეზე სოფო ყვირილით მოსდევდა.. -გააჩერე ამირან ,გააჩერე ეგ ერთი მანდ .. ამირანმა შვილს ხელი წაავლო და გაიცინაა..მიხვდა კიდევ რაღაც ჩაიდინა და ლიზას ნიშნის მოგებით შეხედა
-გეფიცები არაფერი დამიშავებია თავი იმართლა შვილმა .. და სოფოს ნაწყენმა შეხედა როცა ქალმა ქუსლიანი ფეხსაცმელი დაუდოო და უბრძანა ბალერინები გაეხადა..
-არა .გაჯიუტდა ისევ ..
-გეყოფა ეხლააა 3 წლის ბავშვივით ნუ იქცევი მყურადღებით აკვირდებოდა ლევანი წითელ კაბაში გამოწყობილ გოგოს და მის ყველა ნაწილს ათვალიერებდა. არა მართლაც უნაკლო გოგო იყოო ,მოდელის სიმაღლით ვერ დაიკვეხნიდა მაგრამ სხვა დანარჩენი იდიალური ქონდა.. ხასიათის გამოკლებით. ერთი შეხედვითაც ჩანდა რომ მამას გოგო იყო და ამიტომაც იყი მზად ამირანი მისთვის მომკვდარიყო . ამ წამს საკუთარ თავს პირველად კითხა შეეძლო თითი გამოეკრა სასხლეტისთვის როცა მის წინ ეს საოცრად ნაზი გოგო იდგებოდა ?? და სწრაფფად გამოერკვააა პასუხი არ გაუცია კითხვისთვის რადგან კითხვა თავად ლიზამ დასვა ..
-რა მაჩუქეთ ?? მამაკაცს შავი თვალები მიაპყრო და შავთვალებში მოცეკვავე ჭინკები ლევანს უღიმოდნენ..
-ლიზა რა კითხვააა ეგ ?? გაუბრაზდა მამ-წადი ბაღში გაიქეცი ყველა შენ გელოდებაა..
-სიცოცხლე ,სიცოცხლე გაჩუქე გაიფიქრა ლევანმა და ამირანს შეხედა რომელიც სევდიან მზერას აყოლებდა ქალიშვილს..
-მამიკოს სასწაულიო არაა ?? წამოდგა ლევანი და პიჯაკის ღილი შეიკრა..-დატკბი ამირან შენი სასწაულით მხარზე ხელი დაარტყა და ბაღისკენ დაიძრა.. ამირანი უკან მიყვა და ცხვირში გრძნობდა ლევანის ბიჭების სუნთქვას რომლებიც უკან ესკორტივითმიყვებოდნენ..ლვანმა კუთხეში მდგარი მაგიდა აარჩია და კომფორტულად მოკალათდა ,ყველაფერს კარგად ხედავდა და აკონტროლებდა ,ყველაფერი მისი გეგმის მიხედვით იყო და კმაყოფილმა მოავლო თვალი ბაღს რომლის ყოველკუთხეშიც მიისი ბიჭები იდგნენ.
-რას აკეთებ ზურგს უკან გაისმა გიგის ხმა და მეგობარს გვერდით მოუჯდა..
-მშველელად გიხმეს ?? გაუცინა გიგის და ხელი გაუწოდა ლევანმა იცოდა აუცილებლად იქნებოდა გიგი ,რადგან ივანე და გიგი კლასელები იყვნენ და ყველამ იცოდა ერთადერთი ადამიანი იყო ვისაც პატივს სცემდა …
-არავის შველას არ ვაპირებ.. ჩაიცინა გიგიმ ყველა პასუხს აგებს მაგრამ ,მთელი ოჯახი ?? შენთვისაც კი მეტისმეტიაა.. და ლევანის მზერას თვალი გააყოლა რომელიც ლიზამდე მიდოდააა ,გოგო მხიარულად დარბოდა მაგიდებს შორის და ყველას სათითაოდ ესალმებოდა დროდადრო თვალს საჩუქრების მაგიდისკენ აპარებდა და მერე ისევ ბედნიერი იღიმოდა..-ლამაზიაა არა ??
-აჰამ ,თავი დაუქნია ლევანმა მარააა ერთი ის გამაგებინეთ როგორ მოგივიდად აზრად ეს გოგო ჩემთვის ?? ჯერ 20 წლისაა და თანაც შეხედე 5 წლის ბავშვის ჭკუა აქვს .
-მის ჭკუას ერთი შეხედვით ნუშეაფასებ..ლიზას ხელი დაუქნია გიგიმ და ანიშნა აქ ვარო..
-შენ როგორ ხარ ? ბოლოს რომ გნახე ადამიანსს არ გავდი.. გიგის გაეცინა .
-ვარ რა ,დამღალა იმ გოგომ მაგრამ ბოლომდე მივყვებიიი…მცხეთაში ვიპოვე..ამირანი ლევანის და გიგის მაგიდას მიუჯდა დაძაბული და გიგის სასოწარკვეთილი მიესალმა..
-გიგი ,გიგი ,გიგუნაააა მოეხვია ლიზა და ლოყა მიუშვირა მაკოცეოო..
-მოდი შემოგხედო შორს გაწია გიგიმ ლიზა-რა ლამაზი ხარ ..ნამდვილი დედოფალი..
-ნამდვილი აღარაა საჭირო ისედაც ვარ ,შეიფერა გოგომ-აქ რატომ დაჯექი ?? ბოლოში მამა ამაზე უკეთესი ადგილი ვერ ნახე ?? მერე ლევანს შეხედა რომელსაც ოდნავ ჩაეღიმა -აა ხო მნიშვნელოვანი სტუმარი ზის აქ გამახსენდა ისევ გაუცინა გოგომ ..მაგრამ მნიშვნელოვანი სტუმრებს წინ სვააავენ ხოლმე მე გასწავლოთ ??
-არც ისეთი მნიშვნელოვანია მხარზე ხელი დაარტყაა გიგიმ ლევანს ..
-თანაც არაფერი მაჩუქა .. ჩაიდუდღუნა გოგომ და გიგის მხიარულად შესცინა -შენ რა მაჩუქე ??
-ჩემს საჩუქარს მაგიდაზე იპოვი.. თვალი ჩაუკრა გიგიმ..
-მითხარი რა
-რაღა საჩუქარია თუ გითხარი.. რა მოუსვენარი ხარ.. მოახლოვებულ ივანს ხელი გაუწოდა გიგიმ.
-ივანე შენ რა მაჩუქე ?? ძმამ ყურში რაღაც უჩურჩულა და ბედნიერ დას სიყვარულით შეხედა..
-მოკლედ ყველამ ყველაფერი მაჩუქააა… წარბი აწია და მაამას და ლევანის სერიოზულ სახეს დააკვირდა ახლა შეამჩნია რა სიმპატიური იყო მამამისის სტუმარი რომელიც წელში გამართული იჯდა..
-მოდი შენ მითხარი რა გინდა საჩუქრად.. უეცრად ბაგე გახსნა ლევანმა ამირანი დამფრთხალი მიაჩერდა ლევანს და გიგიმ გაურკვეველი მზერა ესროლა ივანეს რომელსაც სახეზე იმედი ასახვოდა..
-მე ? თითი თავის თავისკენ გაიშვირა ლიზამ და მამას შეხედა თითქოს ნებართვას ელოდებოდა. ამირანმა ჯერ გიგის შეხედა რომელმაც თვალით ანიშნა არ შეეწინაღმდეგოვო და შვილს გაუღიმაა ,ლიზა მიხვდა შეეძლო რაც უნდოდა ის ეთქვა..
-რომ არ ვიციი ?? მმმმმ დაფიქრდა ლიზა და ლევანს შეხედა დაბნეულმა რომელმაც მოულოდნელად გაუღიმა და ამ წმს ერთადერთი რაც უნდოდა ის იყო კიდევ ერთხელ გაეღიმა მისთვის იმდენად ესიმპატიურებოდაა..
-მოიფიქრე.. და მერე მითხარი წინ მთელი საღამოა სერიოზულად ჩაილაპარაკა ხავერდოვანი ბარიტონით და სიგარეტს მოუკიდა…
-მერე რომ ვერ მოასწროთ ?? თითქოს შეეშინდა საჩუქრის დაკარგვისო ეიფორიაში მყოფს და ბავშვურად იკითხა რაზეც ყველას სიცილი მოყვააა. ამირანს სიმწრისგან ეცინებოდა შვილის კითხვაზე და გულში ფიქრობდა რომ ლევანი ყბელაფერს მოასწრებდა საჩუქარსაც და მათ ამოხოცვასაც.
-მოვასწრებ. გულწრფელი სიცილი მოგვარა ლიზას კითხვამმ..
-და რის ფარგლებში შემიძლია ავარჩიო ?? წაიმეტიჩრა ისევ..
-არაანაირი ფარგლები ,საზღვრები და ჩარჩოები . მონუსხულმა შეხედა გოგოს.
-აი საჩუქარიც ასეთი უნდა ტაში შემოკრა ლიზამ ,მოვიფიქრებ და დავბრუნდები არ წახვიდეთ.. პასუხს არ დალოდებია ისე გავარდა უკან და მეგობრების წრეს შეერია..
-არსად მივდივარ , ვშიშობ დიდხანს მოგიწევს ჩემი ყურება … ხმამაღლა თქვა ამირანის გასაგონად და რეაქცოას დააკვირდა და არც შემცდარა რომ ამირანისთვის სიკვდილზე უარესი სასჯელი მისსი ერთადერთი ქალიშვილის წართმევა იქნებოდა.. ამირანი ფეხზე წამოხტა და მაგიდას მუშტი დაკრაა..
-დაჯექი ამირან გიგი ამირანს ამოუდგა და მხარზე ხელის ბიძგიტ დასვა წინ ჩამოუჯდა ორივეს და მშვიდი ხმით დაიწყო -კარგად დაფიქრდით ,არ ღირს სისხლის დაღვრა და უაზროდ თავის გაწირვა როცა შეგვიძლია უსისხლოდ მივაგვაროთ ეს პრობლემა . გიგი მიხვდა საუკეთესო დრო იყო ამ თემაზე სალლაპარაკოდ რადგან უნივერსტეტის შემდეგ იცნობდა ლევანს და იცოდა როგორ შეიპყრო ლიზამ და სანამ დრო იყო უნდა დალაპპარაკებოდა…
-არ ვაპირებ ჩემი ქალიშვილი შევწიროო.. მირჩევნია მოვკვდე ერთხელ უკვე ვთქვი და მორჩა.. ლევანი ჩუმად იჯდა სახეზე დამცინავი ღიმილი დასთამმაშებდა..
-დაანებე თავი ,გიგი ურჩევნია სიკვდილი კაცს და რატომ ცდილობ გაადარჩინო
-იმიტო რო მარტო შენ კი არ მოგკლავს მთელს შენ ოჯახს უკან მოგაყოლებს ამირან .. ხმა გაიმკაცრა გიგიმ .. და ეხლა შენ აწონ დაწონე ვის წირავ საკუთარ თავს თუ ყველას.. ერთი ლიზათი შეგიძლია მთელი ოჯახი გაადარჩინო და შენი სიკვდილით ყველას კლავ..
-მამა .. ივანემ ჩაფიქრებულ მამას ხელი დაადო..
-და მე არ მეკითხებით მინდა თუ არაა ეს გოგო ?? აბა ჩემო გიგი ერთი მიზეზი მაინც მითხარი რატომ უნდა დავთანხმდე ამ წინადადებას როცა ჩემთვის არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს როგრო გადავწყვიტავ ამ საქმეს ?? ამათი მოკვლით თუ ამ გოგოს ცოლად მოყვანით ?? გაიცინა ლევანმა ,მაგრები ხართ ისეთი რამე მაინც მოიფიქრეთ რომ მიღირდეს დაფიქრებად… თავი გააქნია ლევანმა და ღვინო მოსვა..
-რა გინდა შენ კიდე რას აიჩემე ეს მთელი ოჯახი წასჩურჩულა გაღიზიანებულმა გიგიმ .კაცი კაცურად გეუბნება რომ მზადააა პასუხი აგოს..
-შენ რას იზამდი ჩემს ადგილას ? დატოვებდი რომელიმეს რომ მერე გელოდა როდის მოიკრებდნეენ ძალას რომ შენთვის სამაგიერო გადაეხადათ ?? გიგის გაეცინა და არაფერი უპასუხა-დუმილს თანხმობად ჩავთვლი.. ლევანმა უპასუხა თავის კითხვას და ყურადღება სცენისკენ გადაიტანა სადაც ლიზა იდგა სახეზე ხელწბაფარებული და მის წინ ბიჭი უზარმაზარი წითელივარდებით..გოგომ ბედნიერად ჩაამოართვა ვარდები და ბიჭს ჯერ გადაეხვია და მერე მორცხვად მაგრამ წამიერად აკოცა ტუჩებში.. ხალხი აღფრთოვანებული უკრავდა ტაშს და ზიზღით მიავლო თვალი სტუმრების ყალბ მაგრამ მაინც მომღიმარ საახეებს ..
-არ ვიცოდი.. ჩაილაპარაკა გიგიმ და ივანეს და ამირანს კითხვისნიშნით გადახედა..
-ჰოო ,ამიოხრა ამირანმა და თვალები მძიმედ დახუჭა მერე ბედნიერ შვილს და მომავალ სასიძოს შეავლო თვალი და კიდევ ერთხელ შეუძახა თავს რომ ეჭვი ტყუილად ეპარებოდა და შვილს ასეთ უბედყრებაში არ გახვევდა მაგრამ მართლა თუ მთელი ოჯახის მოკვლას აპირებდა მისი შვილის ბედდნიერება მაინც ხანმოკლე იქნებოდა.აქამდე თუ მტკიცედ ქონდა უარი გადაწყვეტილი ახლა ეჭვი ედებოდა და მეორე ქალიშვილს შეხედა რომელიც ქმარს იყო მიყრდნობილი.
-რამეს აპირებენ ?? დაზუსტება სცადააა გიგიმ და ლევანის გაღიზიანებულ სახეზე გაეცინა..
-არა ,ამირანმა და ივანემ თითქმის ერთდროულად დაიხრიალეს.. აზლევდნენ უფლებას რომ ბედნიერი ყოფილიყო მაგრამ არაფრისმქონე ბიჭისთვის არცერთს ემეტებოდათ. ლევანს გაეცინაააა ,მერე სიცილს უმატა ორივეს ერთდროულ პასუხზე და ბოლოს ძლივს გაარკვიეს სიცილით როგორ თქვა -როგორცვე შეატყობთ რომ დასერიოზულდებიან რას იზამთ ??
-ლიზა მის გვერდით დიდხანს ვერ გაძლებს ,ივანემ სცადა აეხსნა სიტყუაცია,პატარაა ჯერ პირველი შეყვარებულია და ერთობა.. ლიზა შეყვარებულს მოშორდა და უნივერსტეტის მეგობრებს სწრაფად მოუყვაა რომ რაიმე საჩუქარი უნდა მოეფიქრებინააა.. უყვარდა საჩუქრები და თააანაც საკუთარ დაბადებისდღეზე ყველაფრის უფლება ჰქონდა. ამ წამს თავს ნამდვილ დედოფლად გრძნობდა თანაც პირველად უთხრეს ნებისმიერი რამ აირჩიეო და ინტერესი კლავდა სადამდე გაქვდებო ეს სიმპატიური მამაკაცი .. გოგოების პირდაღებულ სახეებს რომ შეხედა გაეცინა -ალბათ მართლა შეუძლია ნებისმიერი რაამე ,აბა ტყყუილად ხომ არ მეტყოდა შეზღუდული არ ხაროო ?? მიდი მიდი მოიფიქრეთ რამე..
-რავიცი რა გინდა ყველაზე მეტად ??
-არ ვიცი ყველაფერი მაქვს აიჩეჩა მხრებიიი…
-ნუვთები დაივიწყე ..ჩაერთო მეორე დაქალი ,დაქალს არ უწოდებდა ამ გოგოებს თუმცა მათან ბევრ დროს ატარებდა -რამე ისეთი ისურვე რაც დააბნევს .. მამაკაცს მინუსხულმა გახედა გვანცამ და ტუჩები გაილოკა.
-ნუ იდორბლები შეუღრინა ლიზამ მეგობარს მამაჩემის სტუმარია..
-კაი რა იყო კი არ ვეკიდები.. თავი იმართლა გვანცამ ..
-რა მინდა ,რა მინდა რა მინდა იმეორებდა ერთი და იგივეს და უცებ თვალები გაუბრწყინდა..-მოვიფიქრე ,ცხენი მინდა
-რა ცხენი გოგოო ?? დასცინა გვანცამ .
-ხო რა იყო მიყვარს ცხენები მაგრამ მამა არ მყიდულობს ეშინია არ გადმოვვარდე ხო და განსხვავებულიცაა და თან ისაა რაც მინდა.. წამოდგა ლიზაა და წასასვლელად მოემზადა..
-და ასე ნაგლად მიხვალ და ეტყვი ??
-ხო აბა ??
-დაწერე და გაუგზავნე რა კულტურააა ეგ … ლიზამ სწრაფად დაწერა სალფეტკზე რაც უნდოდა და მიმტანს გაატაანა . თან სულმოუთქმელად ადევნებდა თვალს მიმტანის ნაბიჯებს რომწლიც მის ჯინაზე კუსნაბიჯებით მიდიოდა. როგორც იქნა მიუახლოვდა და ლევანს დაკეცილი სალფეტკი გაუწოდა.. მამაკაცმა სალფეტკი ჩამოართვა და შეათვალიერა ვერ გაიგო რა იყო ეს დაკუჭული ქაღალდის ნაჭერი და უცნაურად შეათამაშა ხელში გაშალააა და ინტერესით დააკვირდა : »ბევრი ვიფიქრე და გადავწყვიტე !!!!!!!! »უამრავ ძახილის ნიშანზე გაეცინა ლევანს და გოგოს გახედა რომელიც თავს აჩვენწბდა და არც კი იხედებოდა მისკენ ,მაგრამ მოთვალთვალედ მეგობრები ყდა დაყენებული რომლებიც სიტყვასიტყვით უხწერდნენ მამაკაცის სახეს.. « მე მინდა ცხენი ,ნუ ვიცი სასაცილოა ,მაგრამ დიდიხანია მინდა ,ოღონდ მამამ არ უნდა გაიგოს » ქაღალდი დაკუჭა და ცივად მოისროლა თეფშზე ისევ ლიზას გახედა რომელიც ამჯერად შეყვარებულს მოჯდომოდა გვერდით.. დაცვის უფროოს რომელიც მის უკან იდგა თითით ანიშნა მომიახლოვდიო
-გისმენ ლევან ,ხმაამაღლა დაიწყო ბრგე მამაკაცმა და ლევანის მიმართ შენობითი ტონით გაკვირვებულებმა ერთმანეთს შეხედეს.. დემნა მისი მხოლოდ დაცვის უფროსი არ იყო,მისი მარჯვენა ხელი და ის კაცი იყო ვისაც საკუთარ სიცოცხლეს ბოლომდე ანდობდა,ამ კაცს ტველაფერი შეეძლო და ტყავში გაძვრებოდ მაგრამ ლევანისთვის მაინც ყველაფერს გააკეთებდა.. ლევანმა ანიშნა დახარეო და ყურში წასჩურჩულა რაც უნდოდა. თუმცა არც ისე ხმადაბლა რომ გიგის ვერ გაეგო და წაიფხუკუნა აი მანდ დაგენ***რა წასჩურჩულა ლევანს რაზეც ლევანმა ნაწყენმა შეხედა და გიგიმ ჩაახველა -არაფერს ვამბობ კაი..
-და სად ვიპოვო ლევან ეგ ?? გაუფართოვდა თვალები დემნას და უფროოს გაკვირვებული მიაჩერდა..
-არ ვიცი 1 საათს გაძლევ… ლევანმა საათს დახედა მკლავები შეიხსნა პერანგის და იდაყვებამდე აიკეცა .. სწრაფად გავიდა დემნნააა..ამასობაში წყნარმა მუსიკამაც ჩამოკრა და წყვილები ვალსის ცეკვას შეუდგნენ .შუაგულში იყო მოქცეული ლიზა და თავის ბიჭზე ქონდა თავი ჩამოდებული ნელა და ნაზად ტრიალებდნენ და დროდადრო გაბრწყინებულ თვალებს მაღლა წევდაა..
-გიყვარვარ დათო ??
-ხომ იცი რომ მიყვარხარ.. გაუცინა შავგვრემანმა და სიმპატიურმა ბიჭმა თუმცა მისი ხმა არადამაჯერებწლიიყო..არა არ ტყუოდა მართლაც მოწონდა მაგრამ ლიზასთან ურთიერთობაში მამამისის მდგომარეობა უფრო დიდ როლს თამაშობდა ასე რომ არ ყოფილიყო იმდენად ჭირვეული და ცვალებადი იყო გოგო მის გამოხტომებს ნამდვილად არ მოითმენდა.-შენ ?
-მეც მიყვარხააარ. გაუცინა გოგომ და ისევ თავი მიადოო…
-უხერხულია ,ხომ არ ჯობია მამაშენს მივესალმო ? შენი ძმა და დედაშენი კი ვნახე მაგრამ…
-როგორც გინდა მხრები აიჩეჩა ლიზამ და მოშორდა…ხელი გაუყაარა და მამამისისკენ დაიძრა..
-ოღონდ ეს არაა ამოიოხრა ივანემ და მამას გახედა რომელიც ჩაფიქრებული იჯდა და სულ არ შეუმჩნევია როგორ მიუახლოვდა მათ მაგიდას წყვილი.. ლიზამ სწრაფად გააცნო
-ეს გიგია ,ეს კიდე დათო ,გიგიმ ხელი გაუწოდა ახალგაზრდა ბიჭს რომწლიც დაახლოვებით ლიზას ასაკის თუ იქნებოდა..-ეს ,ეს კიდე .. ლევანისკენ გაიშვირა ხელი მაგრამ სახელი ვერ გაიხსენააა და შერცხვენილმა გიგის შეხედა დამეხმარეოო სანამ გიგი წამოეშველლებოდაა.. ლელევანმ დაასწროო და ფეხზე წამოდგააა
-მე ლევანი ვარ.. ხაზგასმით თქვა თავის სახელი და ისე ჩამოართვა ხელი ბიჭს ლიზასთვის არ მოუშორებია თვალი..
-როგორ ბრძანდებიტ ბატონო ამირან ?? დათომ უეცრად კაცური სახე მიიღო და ამირანისკენ წავიდა..
-ამ ასაკში ესეთი სი***ები ვიყავით ??გადაულაპარაკა გიგის ლევანმაა
-რას ერჩი მშვენიერი სიმპატიური ბიჭია..
ამირანმა შვილს გული არ დაწყვიტა და ყურადღებით მოიკითხა დათო..
-არ ვიცოდი შეყვარებული თუ გყავდა შე პატარააა ეშმაკო… გაუცინა გიგიმ
-პატარაა ეშმაკი აღარ ვარ დიდი ვარ უკვე.. დრო აღარ არი ??
-ამას უყურეთ ერთი.. დათო არ გიწევს ამის თაყვანისმცელების მოგერიება ?? გიგიმ სცადა გამოლაპარაკებოდა თითქოს იმედი ქონდა რომ ლევანის გულში ეჭვს მაინც გააღვივებდა..
-ძალიან ბევრის,ღიმილით გახედა შეყვარებულს..
-ეგრეც ვიცოდი ,მაგრამ კარგია ეხლა შენ რომ ხარ საქმე გაგვიადვილდა მე და ივანეს არაა ?? ივაანეს გაეცინა იმის გახსენებაზე როგორ უჭევდა დის თაყვანისმცემლების მოშორება..
-მაგრამ არაუშავს როცა ასეთი გყავს გვერდით მსხვერპლიც უნდა გაიღო.. ხელი მოხვია წელზე ლიზას ..
-კარგი,წამოდი ვიცეკვოთ მკლავში ჩააფრინდა გიგის ლიზა..
-შემეშვი.. მე და ცეკვაა ?? წარბი აუწია მამაკაცმა
-მამაა ??
-არა ,მოკლედ მოუჭრა ამირანმა რა ეცეკვებოდა კაცს როცა სიკვდილი კარზე ქონდა მომდგარი..
-ივანე ?? ძმისკენ მიბრუნდა მაგრამ ივანეს უკვე ჩაბღუჯული ყავდა ქერა ლამაზმანი და დარდის გაქარვებას მის უკანალზე ხელის სრიალით ცდილობდა..
-აი ბატონ ლევანს ეცეკვე მე ცოტახანს აქ დაგელოდები შანსი არ გაუშვა დათომ ხელიდან რომ ამირანთან ჩამომჯდარიყო .. ლიზას არც უფიქრია ლევანისთვის შეთავვაზება გაჩუმებული დადგა და მამაკაცს მიაჩერდა შერცხვა უფრო სიამაყემ წასძლია რომ პირველს არ გამოეწვია უცხო მამაკაცი და არც ლევანმა დააყოვნა სწრაფად მიხვდა ლიზას დაბნეული თვალების აზრს და ფეხზე წამოდგააა.. აკეცილი სახელოები ჩამოიშალა შეიკრა და გოგოს მომნუსხველად გადმოხედა ზემოდან ხელი გაუწოდა -გთხოვთ. ამირანი გამწარებული ჩააფრინდა დანას და გიგიმ ხელზე ხელი მოუჭირა ამირანმა სწრაფად გაუშვა ხელი დანას და საცოდავი თვალებით გახედა ლევანს რომელმაც გამოხედა . თითქმის შუაგულამდე მივიდნენ როცა ლევანი გაჩერდა და მისკენ მიბრუნდა ხელი გაუწოდა და ლიზამაც მომღიმარმა დაადო ხელი. მამაკაცმა ნაზად მოწია თავისკენ და ხელი ჯერ გვერდზე მოკიდა მერე ნელნელა გააცურა დაა წელზე შემოხვია . მის ხელში მთელი მისი წელი ეტეოდა და იგრძნო როგორ უდუღდა სისხლი ცხოვრებაში პირველად იგრძნო როგორ მოეწონნა გოგო რომელიც მისი ქალებისგან საერთოდ განსხვავებული იყოო…
-როგორი შავი თვალები გაქვს..მიაშტერდა თვალებში ლევანი
-ჰო,მეემგონი ბებიას ვგავარ..
-იქნებ აყვანილი ხარ.. გაუცინა ლევანმა
-რა ბოროტი ხართ.. ტუჩი აიბზუა და დატრიალდა .-მე მამას პატარა სასწაული ვარ და არა აყვანილი..
-საწყენად არ მითქვამს ,ვხედავ რომ მამას პატარა სასწაული ხარ.. გაუღიმა ოდნავ და მკლავზე გადაიწვინა..


მოკლედ არ ვიცი რა გამოვიდა ,არც ის ვიცოდი როგორ დამეწყო და ამიტომ ასე გადავწყვიტე რომ გაცნობაც მნიშვნელივანი და საინტერესო იქნებოდა,ისე შემითრია წერამ არც კი ამომისუნთქავს და ძალიან მოვინდომე ,არ ვიცი რომ გადავხედე მემგონი მაინც რაღაც აკლია,შეიძლება მე ვგრძნობ თავს უბრალოდ ესე მაგრამ ტუ რამე შენიშვნები გაქვთ აუცილებლად მითხარით...



№1  offline წევრი Katastrofa

ძალიან მომეწონა ❤ ველი შემდეგს ❤❤

 


№2  offline წევრი რუსანა

Katastrofa
ძალიან მომეწონა ❤ ველი შემდეგს ❤❤

მადლობააა ❤

 


№3  offline წევრი babi3001

მართლა ბევრი ისტორია წამიკითხავს მაგრამ ასეთი სასწაული ჯერ არა უკვე ვგიჟდები ამ მოთხრობაზე ველი შემდეგ თავს

 


№4 სტუმარი Guest bubu

au dzalian magaria, dzalian momewona, male dade shemdegi tavi, martalia jer finalze adrea saubari mara mteli gulit minda levani da liza ertad darchnen, ise momewona es orni ro ravici, dzalian nichieri adamiani xar

 


№5 სტუმარი Nene

Rogor gamixarda levanis da lizas istoriaaa warmatebebs gisurveb

 


№6  offline წევრი რუსანა

babi3001
მართლა ბევრი ისტორია წამიკითხავს მაგრამ ასეთი სასწაული ჯერ არა უკვე ვგიჟდები ამ მოთხრობაზე ველი შემდეგ თავს

დიდი დიდი მადლობა ❤❤❤

Guest bubu
au dzalian magaria, dzalian momewona, male dade shemdegi tavi, martalia jer finalze adrea saubari mara mteli gulit minda levani da liza ertad darchnen, ise momewona es orni ro ravici, dzalian nichieri adamiani xar

მადლობააა,მიხარია თუ მოგწონს :)

Nene
Rogor gamixarda levanis da lizas istoriaaa warmatebebs gisurveb

მადლობა დიდი :))

 


№7  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

ძაან კარგი იყო ნამდვილად!!!!!!
მომწონს ეს წყვილი

კარგი გადაწყვეტილება იყო ახალი ისორიიიის აწერა
ველი შემდეგს!!!!.

 


№8  offline მოდერი ენემი

მალე დადე ახალიი

 


№9  offline აქტიური მკითხველი უცნობი ქ

ოჰ როგორ ველოდი და ზუსტად ისეთივე საინტერესო იყო როგორც წარმომედგინა..
იმედებს არ მიცრუებ.. იმედია ახალ თავს ძალიან არ დააგვიანებ, მოუთმენლად ველი...

 


№10 სტუმარი Guest დადუ

Ragac akliaaoooo? Aklia kia rada sascaulia da sascauli xar shen chemo kargo. Momecina dacxeba kargad daicxe. Netav sul ese shegitrios ceram rom eseti msuye tavebi shemogvtavazo da tan yovel dge smile dzalian kargi iko super xar ra. kissing_heart heart_eyes

 


№11 სტუმარი Guest Marishka

Auuu ra magaria amatzec ro wer dzaan gamixarda vici ro uechveli dzaan dzaan magari gamogiva da moutmenlad veli. Jer ar viwyeb kitxvas tore gavgijdebi mere ro dagagviandes dadeba☺

Gkocni chemo googooo... warmatebebiii

 


№12  offline მოდერი bibo

კამფეტი ოკოლადი აი საოცრება იყო აი ძან მომეწონა უტკბილესი უთბილესი გადამრია რა :* ვაიმე რა ცანცარა და რა არაორდინალურია ლიზა :* ლევანი მაფიოზია ჩვწულებრივი **** მალე დადე ტაა გელი გელი გელი გელი ბევრობა

 


№13  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

ყველაფერი ოდეალურად იყო არაფერი არ აკლდა და ძალიან გამიხარდა გაცნობის პირველი დღიდანვე რო დაიწყე.... ახლა კი ძალიან ძალიან დიდი ინტერესით დაველოდები შემდეგ თავებს და იმედია არ დააგვიანებ... ასე გააგრძელე ძალიან მომწონს საუკეთესოა ♡

 


№14 სტუმარი Guest kike

AUUUh ra kargi iyoo,shemdegi male dade raa da tu didi iqneba ufro uketesii',saswaulad wer,sheudarebeli xar

 


№15  offline წევრი თუთა პირველი

უუზუსტესად გაქვს მიგნებული იმ სცენას საიდანაც უნდა დაგეწყო, ჩემთვის აღმოჩენა ხარ ამ საიტზე და არასოდეს, არასოდეს არ შეწყვიტო წერა...
ლევანი უკვე მიყვარს თავისი მტკიცე, მკაცრი და ბოროტი ხასიათით... და ასეთ კაცის გადასხვაფერების მიზეზი რომ ხდები, ძალაუნებურად სასიამოვნოა, მოკლედ გელი მოუთმნლად ))))

 


№16 სტუმარი Noo oon

Vaomeee tagac karhs velodebodi magram esetsc ara... Au exla aman unda imsxverplos chemi nervebi..... Dzaan kargad daiwye da vici ro aseve gaagrdzeleb..... Mogyvebi
... Mal male dade esac raaaa.....

 


№17  offline წევრი Camomilla

ვგიჟდები შენს ისტორიებზე ❤

 


№18 სტუმარი SOON

saertod araferi ar aklia, dzalian momewona, male dade shemdegi tavi

 


№19  offline აქტიური მკითხველი Anuki96

სასწაულია!!

 


№20 სტუმარი elene

ai dzalia dzalian magari dasawyisia, dzalian nichieri adamiani xar, darwmunebulivar umagresi motxroba gamogiva, warmatebebi, male dade xolme axali tavi

 


№21  offline აქტიური მკითხველი terooo

მართლა ძალიან მომწონს. მომეწონა.
ისეთი კარგი და მრავალფეროვანია, ყოჩაღ შენ. ასე განაგრძე

 


№22  offline წევრი რუსანა

terooo
მართლა ძალიან მომწონს. მომეწონა.
ისეთი კარგი და მრავალფეროვანია, ყოჩაღ შენ. ასე განაგრძე

didi madlobaaaa :))

elene
ai dzalia dzalian magari dasawyisia, dzalian nichieri adamiani xar, darwmunebulivar umagresi motxroba gamogiva, warmatebebi, male dade xolme axali tavi

Madlobaaa didi vnaxot ra gamovaaa :)

Anuki96
სასწაულია!!

❤❤❤❤

SOON
saertod araferi ar aklia, dzalian momewona, male dade shemdegi tavi

Did madlobaa ❤❤❤

Camomilla
ვგიჟდები შენს ისტორიებზე ❤

Me kide tqvenze vgijdebiiii sul rom dadebitad mafasebbt ❤❤❤

Noo oon
Vaomeee tagac karhs velodebodi magram esetsc ara... Au exla aman unda imsxverplos chemi nervebi..... Dzaan kargad daiwye da vici ro aseve gaagrdzeleb..... Mogyvebi
... Mal male dade esac raaaa.....

Mixaria tu mogewonaaaa ❤❤❤

თუთა პირველი
უუზუსტესად გაქვს მიგნებული იმ სცენას საიდანაც უნდა დაგეწყო, ჩემთვის აღმოჩენა ხარ ამ საიტზე და არასოდეს, არასოდეს არ შეწყვიტო წერა...
ლევანი უკვე მიყვარს თავისი მტკიცე, მკაცრი და ბოროტი ხასიათით... და ასეთ კაცის გადასხვაფერების მიზეზი რომ ხდები, ძალაუნებურად სასიამოვნოა, მოკლედ გელი მოუთმნლად ))))

Mokled yvelaze metad vgijdebi shenze chemi mkitxvelebidan ,ar vici rato magram pirveli shen shefasebas vedzeb xolme yoveltvis salartliani xar da pirdapir ambob naklsac da dadebitsaaac ❤❤❤da raxan shen klayofili xar mashin martlac rom kai gamomsvlia es tavi ❤❤❤

Guest kike
AUUUh ra kargi iyoo,shemdegi male dade raa da tu didi iqneba ufro uketesii',saswaulad wer,sheudarebeli xar

❤❤❤❤

ანი ანი
ყველაფერი ოდეალურად იყო არაფერი არ აკლდა და ძალიან გამიხარდა გაცნობის პირველი დღიდანვე რო დაიწყე.... ახლა კი ძალიან ძალიან დიდი ინტერესით დაველოდები შემდეგ თავებს და იმედია არ დააგვიანებ... ასე გააგრძელე ძალიან მომწონს საუკეთესოა ♡

Madlobaaa

bibo
კამფეტი ოკოლადი აი საოცრება იყო აი ძან მომეწონა უტკბილესი უთბილესი გადამრია რა :* ვაიმე რა ცანცარა და რა არაორდინალურია ლიზა :* ლევანი მაფიოზია ჩვწულებრივი **** მალე დადე ტაა გელი გელი გელი გელი ბევრობა

Dzn sayvareli xar ❤❤❤❤

Guest Marishka
Auuu ra magaria amatzec ro wer dzaan gamixarda vici ro uechveli dzaan dzaan magari gamogiva da moutmenlad veli. Jer ar viwyeb kitxvas tore gavgijdebi mere ro dagagviandes dadeba☺

Gkocni chemo googooo... warmatebebiii

Vaimeeee shen ar ici rogor maxareb ese rom mogwons :*

Guest დადუ
Ragac akliaaoooo? Aklia kia rada sascaulia da sascauli xar shen chemo kargo. Momecina dacxeba kargad daicxe. Netav sul ese shegitrios ceram rom eseti msuye tavebi shemogvtavazo da tan yovel dge smile dzalian kargi iko super xar ra. kissing_heart heart_eyes

Madlobaa shen kide super mkitxveli xar ❤❤❤

უცნობი ქ
ოჰ როგორ ველოდი და ზუსტად ისეთივე საინტერესო იყო როგორც წარმომედგინა..
იმედებს არ მიცრუებ.. იმედია ახალ თავს ძალიან არ დააგვიანებ, მოუთმენლად ველი...

Maqsimalurad vecdzbi imedebi ar gagicruvoo

baby girl for everyone
მალე დადე ახალიი

Davde daaaavdee ❤❤❤

 


№23  offline აქტიური მკითხველი Chikochiko

მიუხედავად იმისა, რომ წერტილის გარდა სხვა სასვენ ნიშნებთან მწყრალად ხარ :დდ, მაინც სასიამოვნოდ იკითხება. განტვირთვის უებარი საშუალებაა შენი ისტორიების კითხვა და სულ წერე და წერე :*

 


№24  offline წევრი რუსანა

Chikochiko
მიუხედავად იმისა, რომ წერტილის გარდა სხვა სასვენ ნიშნებთან მწყრალად ხარ :დდ, მაინც სასიამოვნოდ იკითხება. განტვირთვის უებარი საშუალებაა შენი ისტორიების კითხვა და სულ წერე და წერე :*

ჰოო,სასვენ ნიშნებთან ბავშვობიდან პრობლემა მაქვს განა არ ვიცი და არ ვწერ უბროდ წერის დროს დისკომფორტს მიქმნის მგონია სასვენ ნიშნების დასმა რომ დავიწყო აზრი გამეფაანტება სულ ესე ვარ.. რიცა ვწერ არ ვისვენებ ხან თვალსაც არ ვახამხამებ უცნაური ჩვევაა :დ ადგილის გამოტოვებაზეც კი არ მინდა ხოლმე ხან შევისვენოოო:დ

 


№25 სტუმარი ბასილისა..

რამდენი ხანიაა ასეთი უსაზღვროდ მაგარი ისტორიაა არ წამიკითხავსს, მსუყეე მსუყეე მსუყეე ისტორია იყოო არანაირ უკმარისობას არ ტოვებს პირიქით დატენილია ემოციებით დაა რავიცი რაგითხრა აღფრთოვანებულივარრ :დ მოიცა სწორად დავწერე ეს სიტყვა ? :დ :დდდ არადა როგორ მეძინება და შემიყოლია ამ ისტორიამ და აი რაცარუნდა მოხდესს სულ დაგელოდები და ამ ისტორიას ბოლომდე მაინცც წავიკითხავვ, არდამეკარგებაა კითხვის სურვილიი არაფრისს დიდებით:დ:დ:დდ ოღონდ შენ შემიწყვე ხელი ამაში და მე აგერ ვარ და გკითხულოობ პირვლად :)) kissing_heart kissing_heart -ამ ისტორიით შეგიყვარეე შე joy joy joy joy მოგევლეე blush blush

 


№26 სტუმარი Dikarka

Ver momerevi... Es waikutxet aqedan aqvs agebuki idea savaraudod. Mogewonebat

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent